Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc frumos b374 :lol:

Din cate vad alte informatii in legatura cu anvelope nu mai apar..., cred ca trebuie sa te hotaresti pe baza informatilor primite DECI care vor fi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor Diversionistilor in 2011 !

 

Alex , din poza cu galeriile de evacuare slefuite de tine se observa a fi ca noi , eu am incercat cu solutie de curatat inox si polish de inox , a iesit ceva dar nu am avut rabdare , parca as incerca si eu varianta cu smirghel si apa si apoi polish , recomanzi ?

 

La pneuri v-as recomanda sa nu va zgarciti , luati doar in considerare ca , un cauciuc bun va tine departe de o pana , il schimbati mai rar , siguranta pe drum n-o mai discut . Eu am luat Yamaha din Germania incaltata cu Pirelli si am facut vreo 15000 km + ce o mai fi alergat-o fostul , inca merg . S-auzim de bine in noul an !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor Diversionistilor in 2011 !

 

Alex , din poza cu galeriile de evacuare slefuite de tine se observa a fi ca noi , eu am incercat cu solutie de curatat inox si polish de inox , a iesit ceva dar nu am avut rabdare , parca as incerca si eu varianta cu smirghel si apa si apoi polish , recomanzi ?

 

La pneuri v-as recomanda sa nu va zgarciti , luati doar in considerare ca , un cauciuc bun va tine departe de o pana , il schimbati mai rar , siguranta pe drum n-o mai discut . Eu am luat Yamaha din Germania incaltata cu Pirelli si am facut vreo 15000 km + ce o mai fi alergat-o fostul , inca merg . S-auzim de bine in noul an !

 

Salut , cu smirghel si apa merge destul de repede , da poti sa dai si cu polish dupaceia , da nu mult doar asa pt o oarecare stralucire . In orice caz trebuie sa demontezi galeriile ca sa poti lucra la ele comod si sa ajungi peste tot. Smirglul sa fie fin.. sincer acuma numai stiu ce granulozitate am folosit. Trebuie sa stii ca stralucirea nu tine foarte mult , adica galeriile se ingalbenesc de la caldura (datorita compozitiei metalului) dar macar sunt curate si arata mult mai bine decat inainte , sau poti incerca acest produs de pe Louis.de . Spor la lucru :lol:

Mesaj completat

.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am ceva probleme la bujii la motoru meu (diversion 600s din 92) si tre sa-mi cumpar altele. Am gasit doua variante care se potrivesc: cr8e si cr9e. Care sunt mai bune, sau care-i diferenta? Si stiti cumva si unde s-ar gasi mai ieftin? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am ceva probleme la bujii la motoru meu (diversion 600s din 92) si tre sa-mi cumpar altele. Am gasit doua variante care se potrivesc: cr8e si cr9e. Care sunt mai bune, sau care-i diferenta? Si stiti cumva si unde s-ar gasi mai ieftin? Merci.

Salut , amandoua sunt bune , cand am luat-o pe a mea avea CR9E si functiona bine , cand a venit vremea sa le schimb le-am schimbat cu CR8E fiindca vazusem ca multi folosesc acestea la xj si astea functioneaza bine , cu nici una din ele nu da rateuri daca este amestecul bine setat.

In alta ordine de idei din ce am citit CR8E-ul este o bujie "calda" (cred ca asta este expresia) adica e mai ok la temperaturi scazute ce se intalnesc in RO pe timp de iarna, CR9E sunt ok pt tari gen IT unde este mai cald tot anul deci sunt bujii "reci" . Pe ale mele le-am achizitionat dintr-un magazin moto din Tm pretul era undeva in jur de 30 lei buc , ai putea incerca la cei ce vand consumabile aicea pe forum sau intr-un magazin din localitatea ta si compari preturile , daca le iei de pe net mai trb platit si transportul deci poate iesi mai scump sau la aceeasi pret ca si cand ai cumpara dintr-un magazin.

p.s. daca vrei sa le achizitionezi de pe forum recomand motodiscount!

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@-alex-: exprimare bujie "calda" si bujie "rece" nu are legatura cu temperatura mediului... daca ai motor de peformanta, bujii mai "reci". daca e motor mai normal la cap, netras de el - merg "calde"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@-alex-: exprimare bujie "calda" si bujie "rece" nu are legatura cu temperatura mediului... daca ai motor de peformanta, bujii mai "reci". daca e motor mai normal la cap, netras de el - merg "calde"

no bine de stiut ! am mai invatat ceva :)

@Gilbert la 27 de lei e ok , iale. Apropo cele vechi nu mai dau scanteie sau de ce le schimbi?

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdata una imi face figuri. Da scanteie imprastiata pe langa borne. Banuiesc ca-i gata.

Da probabil , de furca te-ai apucat , ziceai ca o mai intaresti ?

Si ca sa nu mai apara postari multiple apasa doar odata "add reply" si daca nu se incarca imediat postul apare in 10-20 min sau asa , merge greu forumul in ultima vreme....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca nu se incarca raspunsul nici in 5 min, i-am dat refresh si inca o data "reply" si inca o data... nu stiam ca s-a postat deja.

De furca nu m-am apucat inca, dar cred ca m-am obisnuit asa. Eu banuiesc ca figurile de condus in curba le am de la cauciucul de pe spate care-i mult mai gros decat cel original, cred ca-i de 160 latimea, daca nu ma-nsel. Si bag sama ca de-acolo se trage mai mult senzatia de patinare...da nu-s sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca nu se incarca raspunsul nici in 5 min, i-am dat refresh si inca o data "reply" si inca o data... nu stiam ca s-a postat deja.

De furca nu m-am apucat inca, dar cred ca m-am obisnuit asa. Eu banuiesc ca figurile de condus in curba le am de la cauciucul de pe spate care-i mult mai gros decat cel original, cred ca-i de 160 latimea, daca nu ma-nsel. Si bag sama ca de-acolo se trage mai mult senzatia de patinare...da nu-s sigur.

Ar fi bine sa te uiti la anvelopa sa vezi daca intradevar este de 160 , daca da atunci ai dreptate cu senzatia de patinare , anvelopa de 160 sta foarte bombat pe janta de 3.5 inci latime (la o anvelopa de 160 iti trb o janta de minim 4 inci) , asa am procedat la mine am schimbat si janta

 

Mesaj completat

Ar fi bine sa te uiti la anvelopa sa vezi daca intradevar este de 160 , daca da atunci ai dreptate cu senzatia de patinare , anvelopa de 160 sta foarte bombat pe janta de 3.5 inci latime (la o anvelopa de 160 iti trb o janta de minim 4 inci) , asa am procedat la mine am schimbat si janta

Apropo ce autonomie aveti voi cu un plin asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare!sint si eu posesorul unui XJ600 3KN din anul 1991 este limitat la 37 kw 50hp asa e si in CI limitarea cred ca este din gumele admisie intre carburatoare si cilindrii Am desfacut si am vazut ca de la carburator spre cilindrii gumele de admisie la diametrul interior se micsoreaza ca la o pilnie (sint conice) .si cred ca asta e limitarea . Stie cineva unde pot gasi gume cu diametrul interior acelasi in ambele capete (cum e la carburator sa fie si la admisie cilindru)nu vreau noi .SH din dezmembrari Si inca o intrebare: presupun ca motorul asa a iesit din fabrica; daca ii pun gumele de admisie fara limitare pot sa apara influente negative asupra motorului (suprasolicitarea lui de exemplu )va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!sint si eu posesorul unui XJ600 3KN din anul 1991 este limitat la 37 kw 50hp asa e si in CI limitarea cred ca este din gumele admisie intre carburatoare si cilindrii Am desfacut si am vazut ca de la carburator spre cilindrii gumele de admisie la diametrul interior se micsoreaza ca la o pilnie (sint conice) .si cred ca asta e limitarea . Stie cineva unde pot gasi gume cu diametrul interior acelasi in ambele capete (cum e la carburator sa fie si la admisie cilindru)nu vreau noi .SH din dezmembrari Si inca o intrebare: presupun ca motorul asa a iesit din fabrica; daca ii pun gumele de admisie fara limitare pot sa apara influente negative asupra motorului (suprasolicitarea lui de exemplu )va multumesc!

Salut , m-am documentat putin si am gasit gumele de admisie (cele de 73 CP) pe ebay.de , preturile variaza intr-e 80-100 euro , mentionez ca sunt noi si nu include transportul in romania deci acestea ies din ecuatie , uite aicea linkul click , eventual confirma daca acestea sunt ( ca si aspect) , alta obtiune la modelul tau de moto se mai potrivesc gumele de admisie de la xj 600 3KM si 51J acestea variaza la pret intr-e 20 si 50 euro DAR acestea fiind majoritatea cele de 37 KW , ceea ce am gasit sunt astea click 4 buc la 19,99 e + 7,00 e transport in RO , ele sunt second , nu mentioneaza ce versiune sunt dar din poza par sa aibe aceeasi diametru de sus pana jos , cred ca nu sunt limitate DAR nu pot baga mana in foc! Te sfatuiesc totusi sa cauti pe la sectiunea de dezmembrari poate gasesti ceva ...., Daca ii pui gumele de admisie fara limitare o sa trebuiasaca sa refaci amestecul de aer-benzina implicit consumul , nu o sa apara nici un fel de suprasolicitare. Si Diversion-ul de 600 vine din fabrica cu 37,50 si 61 CP(versiunea nelimitata) tot limitat din gumele de admisie (asta nu fiind singura metoda , cred ca sunt si cazuri unde se limiteaza prin jiglere) ca sa poata sa le conduca aceia sub 2 ani experienta in tarile in care prevede legislatia . Bafta!

Mesaj completat

Scuze am gresit , 19,99 euro nu sunt 4 buc ci cred ca pretul pe bucata deci ..... si asta pica.

Alta idee poate le poti decupa sa aibe aceeasi diametru?

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , m-am documentat putin si am gasit gumele de admisie (cele de 73 CP) pe ebay.de , preturile variaza intr-e 80-100 euro , mentionez ca sunt noi si nu include transportul in romania deci acestea ies din ecuatie , uite aicea linkul click , eventual confirma daca acestea sunt ( ca si aspect) , alta obtiune la modelul tau de moto se mai potrivesc gumele de admisie de la xj 600 3KM si 51J acestea variaza la pret intr-e 20 si 50 euro DAR acestea fiind majoritatea cele de 37 KW , ceea ce am gasit sunt astea click 4 buc la 19,99 e + 7,00 e transport in RO , ele sunt second , nu mentioneaza ce versiune sunt dar din poza par sa aibe aceeasi diametru de sus pana jos , cred ca nu sunt limitate DAR nu pot baga mana in foc! Te sfatuiesc totusi sa cauti pe la sectiunea de dezmembrari poate gasesti ceva ...., Daca ii pui gumele de admisie fara limitare o sa trebuiasaca sa refaci amestecul de aer-benzina implicit consumul , nu o sa apara nici un fel de suprasolicitare. Si Diversion-ul de 600 vine din fabrica cu 37,50 si 61 CP(versiunea nelimitata) tot limitat din gumele de admisie (asta nu fiind singura metoda , cred ca sunt si cazuri unde se limiteaza prin jiglere) ca sa poata sa le conduca aceia sub 2 ani experienta in tarile in care prevede legislatia . Bafta!

Mesaj completat

Scuze am gresit , 19,99 euro nu sunt 4 buc ci cred ca pretul pe bucata deci ..... si asta pica.

Alta idee poate le poti decupa sa aibe aceeasi diametru?

Multumesc mult " -alex-" pentru informatii.Confirm ca acestea sint gumele de admisie (ca si aspect ) dar cred ca toate sint limitate .Referitor la ideea de a le decupa ,m-am gindit si eu ,dar ma abtin .Nu cred ca o sa le fac sa fie toate la fel.....poate o sa stric vreuna .... O sa incerc sa caut pe la sectiunea dezmembrari,poate gasesc ceva .... Daca totusi are cineva sau stie pe cineva care are gumele de admisie fara limitare poate sa imi dea de stire aici sau tel:0721919210 .atasez si o poza cu moto .Numai bine!post-54408-1299148588_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine are yamaha xj sa spuna cat de multumit este de aceasta, daca a avut probleme tehnice, ce consum au etc etc etc .

si eu am un xj din 89 ,l-am luat stricat pe parte electrica,nu dadea scanteie si i-am refacut cdi-ul unul ne limitat si fuge de numa'.peste 220 si turometrul trece de 1200,cred ca pe la 14000.in rest e ok,nu prea consuma ulei,benzina depinde de stilul de condus.am cu el vreo 5000 de km de cind i-am facut aprinderea si merge ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
cine a avut limitator pe motor,si cum la scos?

Limitatorul nu e in TCI,e in bord,vine un fir negu cu galben in TCI.Il scoti din mufa sau il tai.ce model de TCI ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am un xj din 89 ,l-am luat stricat pe parte electrica,nu dadea scanteie si i-am refacut cdi-ul unul ne limitat si fuge de numa'.peste 220 si turometrul trece de 1200,cred ca pe la 14000.in rest e ok,nu prea consuma ulei,benzina depinde de stilul de condus.am cu el vreo 5000 de km de cind i-am facut aprinderea si merge ok.

 

Sal! vad ca le ai cu electronica... asa ca vine intrebarea evidenta: ce anume ai modificat la CDI de ai scos asa de mult din ea... adica eu mai mult de 185 nu am reusiat sa scot din motorul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...