Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Sal, multam' de admitatie, cu inclinatul stau mai rau pt ca imi este teama sa ma inclin foarte tare.

Cat despre carene le-am cumparat de la un tip din Pitesti, erau de culoare rosie si a trebuit sa le vopsesc.

Asfalt uscat si sa vina vara.

 

Inafara de factorul aspect :huh: te ajuta carenele la ceva adica se simte vreo diferenta la drum lung sau viteza mare ?

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in loc de carene ai putea lasa crash bar-ul pentru protectie si pentru aspect sa completezi cu un spoiler.

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare. am si eu o rugaminte la voi..... imi spune cineva cum dau electromotorul jos? am desfacut cele doua suruburi care se vad in fata .. se misca dar nu iese. cred ca sant blocate perile cand dau sa pornesc se aude un tacanit sub sa. multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal'tare. am si eu o rugaminte la voi..... imi spune cineva cum dau electromotorul jos? am desfacut cele doua suruburi care se vad in fata .. se misca dar nu iese. cred ca sant blocate perile cand dau sa pornesc se aude un tacanit sub sa. multumesc anticipat

 

Salut , mai exista 2 suruburi pe partea cealalta a electromotorului la care ajungi foarte greu, ele se desfac cu o cheie de 12 daca imi amintesc bine. Pe partea cealalta a motocicletei ( adica partea cealalta a suruburilor care le-ai desfacut deja) o sa poti sa desfaci surubul din stanga destul de bine ( cei drept migalos) iar cel din dreapta nu , sau chiar foarte greu fiindca nu exista loc , dar este asa facuta tablita (capacul eletromotorului) incat se poate roti cu tot cu surubul respectiv tot in partea stanga ca sa poti sa-l desfaci si si pe acesta. Suruburile care trebuie sa desfaci sunt exemplificate in poza de mai jos.( nr.1 )

post-40195-0-21473700-1305069769_thumb.jpg

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mersi mult cred ca o sa imi fie de un real folos. o sa incerc maine sper ca reusesc. La o intrunire o sa beau cu tine....nu impotriva ta.

Spor la munca :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa il repar dupa vro trei ore de lucru.Nu am facut mare lucru doar l-am curatat si se vedea ca nu a fost desfacut de foarte mult timp. Mi-a dat bataie de cap piesa 9 care daca nu se aseaza bine in locasul lui nu o sa functioneze. A trebuit sa il mai desfac o data. mersi Alex inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce parere aveti...

sa cumpar airbox standard si filtru de aer, sau 4 conice la un xj900?

Salut , eu asi zice standard fiindca am mai citit alte discutii pe tema asta si am inteles ca prin cele conice trece mai mult aer implicit mai multa mizerie sau ceva in directia asta , ce pot sa-ti spun sigur e ca 90% ziceau ca nu-s ok! Ce model de xj 900 ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( cacao!La o gură de canal mai zdravănă mi s-a rupt bascula cam pe la prinderea monoamortizorului, deci am nevoie de o basculă...

Nasol , bine ca nu ai patit mai rau ! te-ai uitat bine la problema , amortizorul e ok ? Bascula se poate suda daca vrei si ai cine sa o faca si la un pret decent, daca nu uite cateva linkuri unde gasesti o bascula noua.

/index.php?/topic/556800-dezmembrez-yamaha-xj-600-diversion/

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77831-desmembrez-yamaha-xj-600/

http://www.pro-bike.ro/forums/topic/77514-dezmembrez-yamaha-xj600-diversion/

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , eu asi zice standard fiindca am mai citit alte discutii pe tema asta si am inteles ca prin cele conice trece mai mult aer implicit mai multa mizerie sau ceva in directia asta , ce pot sa-ti spun sigur e ca 90% ziceau ca nu-s ok! Ce model de xj 900 ai ?

XJ 900 f din 1991 poze nu am cu ea dar am video

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol , bine ca nu ai patit mai rau ! te-ai uitat bine la problema , amortizorul e ok ? Bascula se poate suda daca vrei si ai cine sa o faca si la un pret decent, daca nu uite cateva linkuri unde gasesti o bascula noua.

http://www.motocicli...-600-diversion/

http://www.pro-bike....-yamaha-xj-600/

http://www.pro-bike....j600-diversion/

 

 

 

Sărumâna coane, am să încerc o sudură , dacă nu, mă interesez la băieți...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lestatlioncourte cum am si zis daca nu vrei neaparat cele conice ramai la cele stock macar asa nu trebuie sa refaci amestecul, si in functie de raportul pret/caliate/durabilitate decizi.

@radu daca totusi dai jos bascula ar fi bine sa ungi si rulmentii ei ,acuma ai ocazia, apropo sunt tare curios pe unde si cum s-a rupt ai o poza ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e ca eu am cumparat motoru fara airbox...si am auzit de la fostul proprietar ca el cand l-a dat jos a trebuit sa il sparga, ca nu putea iesii intreg.

Problema mea e ca daca ala nu a putut sa il scoata intreg, oare reusesc eu sa il pun fara sa dau motorul afara?

Alta problema ar fii ca daca e sa cumpar airboxu' original si cu filtru ma costa mai mult decat cele 4.

Oricum asa nu pot merge cu ea... balbaie si cateodata nu prea vrea sa traga.

Editat de lestatlioncourte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e ca eu am cumparat motoru fara airbox...si am auzit de la fostul proprietar ca el cand l-a dat jos a trebuit sa il sparga, ca nu putea iesii intreg.

Problema mea e ca daca ala nu a putut sa il scoata intreg, oare reusesc eu sa il pun fara sa dau motorul afara?

Alta problema ar fii ca daca e sa cumpar airboxu' original si cu filtru ma costa mai mult decat cele 4.

Oricum asa nu pot merge cu ea... balbaie si cateodata nu prea vrea sa traga.

Am inteles , in orice caz e dubios ca nu s-a putut da airbox-ul jos intreg! cine stie pe unde a vrut sa-l scoata. Daca asa sta treaba atunci ia cele conice ...sunt bune fata de nimic , nici filtrul original nu costa mult dar daca trebuie si cutia in care sta deja te arde la buzunar si aici vorbim de sh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mi-am schimbat cauciucul de 160 de pe spate cu cel la marimea originala si...hoho..nici nu se compara cat de frumos se manevreaza si sta acum pe drum. Aviz amatorilor de cauciucuri late: nu faceti prostia sa le schimbati cele originale cu altele.

Editat de Gilbert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mi-am schimbat cauciucul de 160 de pe spate cu cel la marimea originala si...hoho..nici nu se compara cat de frumos se manevreaza si sta acum pe drum. Aviz amatorilor de cauciucuri late: nu faceti prostia sa le schimbati cele originale cu altele.

Se poate monta 160 pe spate doar ca iti trebuie si janta corespunzatoare adica mai lata :ok: atunci nu o sa fie problema cu manevrabilitatea

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal Diversionistilor, am o problema care ma macina si nu ii dau de capat, need help

In jur de 3-4k in acceleratie se simte o vibratie in tot motorul, mai nasol se simte in frana de motor de la 4k pana la 3k, si chestia este ca nu conteaza treapta de viteza.

Daca a avut cineva de a face cu asa ceva sa imi spuna si mie cum sa rezolv problema. Am schimbat rulmenti fata, spate la roti.

Multam, si asfolt uscat :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat,vibratii intr-e 3-4k sunt relativ normale pentru D6 acuma depinde si cat de tare se simt. A aparut recent problema ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...