justme2009 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 ce anvelopa fata de xj ieftina ai gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 eu m-am tot uitat pe acolo,dar nam gasit nimic pentru xj. poate n-am stiut eu cauta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sxnet1 Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Am luat Metzler Lasertec 110/80 18 fata-168 lei si 120/90 18 spate-243 lei (AMBELE NOI,NOUTE), dot 2009-2010,dar tinand cont de faptul ca am avut tot Metzler Lasertec dot 2001 si au tinut pana anul acesta si nu am avut probleme,nu vad ce probleme sa am cu astea.Trebuie cautat pe site sau sunati la +40.720.559.955 (http://www.moto-gear.ro/anvelope-moto/cauciucuri-motociclete-493.html) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Dot 2001,aproape deodata cu motorul )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 caut plasticul care vine intre carena si bord.Model diversion 98. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vittore Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Tuturor Diversionistilor si nu numai , un sincer la multi ani , va doresc ca 2014 sa va aduca bucurii si impliniri , sa ne vedem sanatosi in trafic . folosesc prilejul sa va anunt ca ma despart de XJ900 , daca stiti doritori pentru un model bine intretinut , indrumati-i catre mine ! incep anul cu XJR 1300 , cadoul meu de Craciun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Februarie 18, 2014 Share Postat Februarie 18, 2014 Buna m-am decis sa imi schimb singur lantul si as opta catre un lant ek 520 sro5 de 112 zale si za inchidere, tot ek, prin insurubare si rupere, adica asta . Acuma problema este ca lantul original did vine cu 110 zale iar cel ek cu 112. daca poate cineva sa imi spuna in ce fel o sa afecteze sau nu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Vezi daca poti sa tragi roata destul de in spate cat sa se intinda lantul cat trebuie.Altfel o sa fii nevoit sa mai tai din lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Aha, deci daca tai 2 zale din el nu e nicio problema? si nu inteleg, de ce l-au facut de 112 daca producatorul recomanda 110? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Si tu de ce ai luat 112? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Nu l-am luat inca, dar ma gandeam sa-l iau tocmai pentru ca pot sa-l montez fara sa-mi trebuiasca presa sau sa trebuiasca sa dau bascula jos(vezi foto cu zaua de inchidere prin insurubare de mai sus).si asa vine pt xj ,cu 112 zale.Ma onteresa doar daca influenteaza cu ceva 2 zale in plus si daca pot sa tai din el, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Teoretic exista un raport optim de zale... adica ori sa fie par ori impar... nu vreau sa vorbesc prostii deci nu zic nimica concret Vezi ca DID are si lanturi cu za deschisa. Eu la Honda am luat asa. UItata pe Louis de exemplu si vezi ce scrie acolo. Eventual le si dai un mail sa-i intrebi daca e sigur cum scrie pe site-ul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Salutare. Azi mi-am facut compresia la motor si surpriza toti cilindrii au compresie 12,5 bari. Nu e cam mult? In manual zice ceva intre 10,5 si 11,5. Ca sa nu mai zic ca la cilindri 1 si 3 am dat la automat de am capiat pana s-a oprit acul compresmetrului, urca dar f putin.Dupa ce am eliberat presiunea din compresmetru si am incercat a doua si a treia oara urca din 3-4 invartiri pana la 12,5. Acuma pe cil 1 am bagat cam o lingurita de ulei de motor si am facut iar testul si aveam 14,5. Toate testele le-am facut cu motorul rece.Sa fie segmenti sau altceva? Maine o sa fac si o verificare la pastilele de la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 nu te ingrijora...la mine e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) Am facut si jocul la supape si doar 3 pastile nu sunt in limite, ramane sa vad doar daca mai pot jongla sa le schimb intre ele. Asta maine. Si daca tot am ajuns acolo am observat ca lantul de distributie e un pic cam larg, are un joc de vreo 2 cm .Care sunt simptomele cand trebuie schimbat sau se mai poate regla din intinzator? Si am mai observat pe supapele de admisie mici urme de ulei.E posibil sa fie simeringurile coapte? A mai schimbat cineva simeringurile la supape, e greu de facut sau trebuie sa o duc la mecanic? Editat Februarie 25, 2014 de bgi244 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) Salutare. Azi mi-am facut compresia la motor si surpriza toti cilindrii au compresie 12,5 bari. Nu e cam mult? In manual zice ceva intre 10,5 si 11,5. Ca sa nu mai zic ca la cilindri 1 si 3 am dat la automat de am capiat pana s-a oprit acul compresmetrului, urca dar f putin.Dupa ce am eliberat presiunea din compresmetru si am incercat a doua si a treia oara urca din 3-4 invartiri pana la 12,5. Acuma pe cil 1 am bagat cam o lingurita de ulei de motor si am facut iar testul si aveam 14,5. Toate testele le-am facut cu motorul rece.Sa fie segmenti sau altceva? Maine o sa fac si o verificare la pastilele de la supape? la rece se face. e normal sa creasca cand pui ulei, mai ales la rece. de la segmenti dusi scade, nu creste. n-ai baiuri cu segmentii. Editat Februarie 25, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 compresie mare...depunere de zgura pe peretii cilindrilor.eu mai pun in benzina Duralube care curata supape,pereti etc.Cel putin asa spune reclama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 I-am bagat pana acum 2 flacoane de duralube. Motorul trage bine dar m-am apucat de desfacut pentru ca la pornire aparea putin fum albastrui pe una din tobe si are consum cam mare( fum negru cand trag de gaz mai brusc). Eu suspectez simeringurile de supape deodata ce compresia e ok, doar ca mi-e cam frica sa ma bag pentru ca nu sunt sigur ca mai pot sa pun distributia la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 nasol fumul albastru...poti sa identifici cilindrul cu probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Cilindru 4, ala pleaca si mai greu cand o pornesc si tot la ala am probleme cu amestecul bogat. Azi am curatat carburile desi nu prea eta nevoie si cred ca oringurile de la cuiele pontou sunt cam largi. Stie cineva cum sa fac sa pun distributia la punct dupa ce schimb simeringurile la supape ca pe supapa de admisie de la cil.4 am gasit scurs niste ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salutare. Azi mi-am facut compresia la motor si surpriza toti cilindrii au compresie 12,5 bari. Nu e cam mult? In manual zice ceva intre 10,5 si 11,5. Ca sa nu mai zic ca la cilindri 1 si 3 am dat la automat de am capiat pana s-a oprit acul compresmetrului, urca dar f putin.Dupa ce am eliberat presiunea din compresmetru si am incercat a doua si a treia oara urca din 3-4 invartiri pana la 12,5. Acuma pe cil 1 am bagat cam o lingurita de ulei de motor si am facut iar testul si aveam 14,5. Toate testele le-am facut cu motorul rece.Sa fie segmenti sau altceva? Maine o sa fac si o verificare la pastilele de la supape? Și la mine idem! Motor aprox 70000 km.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) daca nu ai mai facut singura sursa este manualul ....sau un mecanic bun. cauta si pe youtube cum se face distributia la motociclete .sunt multe exemple. in principiu din cite am vazut in manual trebuie sa respecti niste semne pe arborele cu came. http://www.xjrider.com/viewforum.php?f=69 aici gasesti mai multe lucruri interesante. http://www.manualedereparatie.info/download/yamaha-fj-600-xj-fz-yx-1984-1992-manual-de-reparatie.html aici cred ca te ajuta mai mult. Editat Februarie 27, 2014 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 (editat) In manual iti explica vag si din foto nu prea intelegi mare lucru. Cred ca am sa fac ceva semne pe lant si pe pinioane si ii dau arborii jos. Acum astept pastilele si simeringurile si dupa mai vad. Am mai gasit si lantul de distributie slab desi intinzatorul era la jumatate. Solutia a fost sa bag intinzatorul la loc si inainte sa bag arcul sa imping cu ceva capatul lui. A mers,cred ca patina aceea de plastic nu mai e destul de flexibila si arcul intinzatorulrui nu mai face fata Editat Februarie 28, 2014 de bgi244 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=k7yy2RQ0QCI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.