predrag80 Postat Februarie 16, 2015 Share Postat Februarie 16, 2015 (editat) Multumesc foarte mult. Acestea sunt codurile semeringurilor? Editat Februarie 16, 2015 de predrag80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Multumesc foarte mult. Acestea sunt codurile semeringurilor? Da, asa scrie pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Poate ajuta pe cineva http://www.litetek.co/Carb_Kit_Yamaha_Seca_II_NonUS.html » Post actualizat in 18 Feb 2015 09:09De asemenea, cei ce doresc sa lipeasca carenele, recomand sa-si cumpere asa ceva . ABS se lipeste la 350 C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 ...plus electrozi ABS si plasa fina daca vrea ceva rezistenta la carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Eu am intalnit pe etrierul meu in loc de garnitura de praf, silicon negru. Nu am vazut pana acum asa ceva. Bine ca m-am apucat sa o restaurez. Aviz celor care cumpara la mana a doua: verificati ce ati cumparat, mai ales franele. nu era silicon, asa arata garnitura cand se deterioreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 ...plus electrozi ABS si plasa fina daca vrea ceva rezistenta la carena. Da. Plus electrozi ABS. Eu am luat cele de la Steinel dar am incercat sa lipesc si cu ABS de la o alta carena. Electrozii dedicati se lipesc mai bine. Plasa nu am folosit. Vad ca tine foarte bine si fara. Insa safrenarea este sfanta. Daca nu ai safrenat materialul nu va tine lipitura (va fi doar de suprafata). » Post actualizat in 18 Feb 2015 17:41 nu era silicon, asa arata garnitura cand se deterioreaza Urata treaba. Stie cineva ce material se foloseste la fabricarea garniturilor de frana? Eu am gasit undeva ca se foloseste SBR si EPDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Stie cineva ce material se foloseste la fabricarea garniturilor de frana? Eu am gasit undeva ca se foloseste SBR si EPDM. Garniturile la mine la etriere sunt din EPDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Inca odata multumesc foarte mult. M-ai ajutat cat pentru 70 EUR. :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Multumesc pentru sfat. Poate data viitoare, pe o alta motocicleta. Acum am alta problema. Am zis ca e gata cu demontatul si am vazut suruburile de aerisire inca pe etrier. Am dat sa le desfac... am rupt unul. am sa vad daca ma ajuta iarasi unchiul. Etrierul a stat cel putin 24 ore scufundat in benzina ca sa se inmoaie toate impuritatile. Insa acel aerisitor nu s-a inmuiat. Si asa, mai amanam cu cateva zile dusul la vopsit. Idee de desfacut suruburi intepenite respectiv aerisitoare: se incalzeste tot ansamblul la aprox 100C, apoi surubul respectiv aerisitorul se raceste cu spray de racire folosit in electronica (cold spray) eu folosesc unul care raceste la minus 55C, se da cu acest spray 5-10 secunde pe surub pana apare bruma pe surub si cu o cheie se desface repede, efectul este incredibil, practic surubul se contracta puternic fata de tot ansamblul care este dilatat si se dezsurubeaza relativ usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twba Postat Februarie 20, 2015 Share Postat Februarie 20, 2015 cunoasteti fonturile folosite la YAMAHA XJ6 DiversionF ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Da, asa scrie pe ele Din pacate la magazinul de rulmenti nu se pot lua dupa aceste coduri, ele fii d de producator. Are cineva acele semeringuri jos de pe motocicleta? O idee ar fi sa faca poze cu un subler aratand dimensiunile. Si, ca idee, unii rulmenti se pot gasi la magazinele de rulmenti industriali. Insa unii rulmenti/semeringuri nu se pot gasi. Adica,agazinul gaseste produsul la furnizor insa comanda minima ar fi in jurr de 80-100 buc astfel incat nu merita sa le comande. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Din pacate la magazinul de rulmenti nu se pot lua dupa aceste coduri, ele fii d de producator. Are cineva acele semeringuri jos de pe motocicleta? O idee ar fi sa faca poze cu un subler aratand dimensiunile. Si, ca idee, unii rulmenti se pot gasi la magazinele de rulmenti industriali. Insa unii rulmenti/semeringuri nu se pot gasi. Adica,agazinul gaseste produsul la furnizor insa comanda minima ar fi in jurr de 80-100 buc astfel incat nu merita sa le comande. Dupa cum am spus. Si eu am cautat separet si nu am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Am dus astazi si comenzile de pe ghidon la vospit electrostatic. Cand am ajuns acolo, mi s-a spus ca nu se va putea vopsi pompa de frana pentru ca am geamul de nivel care e din plastic. Am spus sa scoata acel geam ca pun eu altul. Am vazut pe youtube in care totul pare simplu si foarte detaliat. Intrebarea mea este: a facut cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Daca este coneva interesat: Carene Yamaha Diversion XJ600 http://olx.ro/oferta/carene-yamaha-diversion-xj600-ID38QF9.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Si nu numai pentru aspect sportiv...Este buna si pentru cazuri cind iti faci praf carena.Exemplu meu.Am cautat peste tot in acea perioada dar nu am gasit deloc.Oferta aceasta era buna atunci.:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Are cineva un butuc contact de XJ600 de vanzare? In alta ordine de idei, ca lungime si aspect, butucul de pe R6 s-ar potrivi pe XJ600S ? Am probleme cu butucul de contact. Merge el, dar e uzat si are joc cheia. Am fost la un mester de chei si mi-a reglat butucul sa mearga frumos, pilindu-mi dintii de pe butuc ca sa nu mai agate . Repet, butucul merge dar nu este "in standardele mele". De aceea as vrea sa-l schimb. Si cum contactele difera de la model la model, s-ar putea sa potriveasca butucii la lungime, grosime si tipar cheie. Dupa aceea as potrivi eu cheia. Insa am nevoie de butuc. Pe Aliexpress gasesc butuci si contacte de toate felurile, mai putin de XJ 600 S. De aceea intreb daca cheile de pe R6 si XJ600s sunt pe acelasi tipar. (daca se poate introduce o cheie de R6 in butucul de XJ600s sau invers). » Post actualizat in 06 Mar 2015 11:55Tot eu raspund: butucii de pe R6 si XJ600S sunt la fel. Deci se pot folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgi244 Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Pentru inspiratie exista un forum XJRIDER. foarte interesante modificarile ce le fac baietii aia. E in engleza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Are cineva un butuc contact de XJ600 de vanzare? In alta ordine de idei, ca lungime si aspect, butucul de pe R6 s-ar potrivi pe XJ600S ? Am probleme cu butucul de contact. Merge el, dar e uzat si are joc cheia. Am fost la un mester de chei si mi-a reglat butucul sa mearga frumos, pilindu-mi dintii de pe butuc ca sa nu mai agate . Repet, butucul merge dar nu este "in standardele mele". De aceea as vrea sa-l schimb. Si cum contactele difera de la model la model, s-ar putea sa potriveasca butucii la lungime, grosime si tipar cheie. Dupa aceea as potrivi eu cheia. Insa am nevoie de butuc. Pe Aliexpress gasesc butuci si contacte de toate felurile, mai putin de XJ 600 S. De aceea intreb daca cheile de pe R6 si XJ600s sunt pe acelasi tipar. (daca se poate introduce o cheie de R6 in butucul de XJ600s sau invers). » Post actualizat in 06 Mar 2015 11:55 Tot eu raspund: butucii de pe R6 si XJ600S sunt la fel. Deci se pot folosi. Daca vrei am un contact care pot sa til dau, am o singra cheie si e putin indoita cheiaLegat de chei de contact eu mi-am comandat de xj6 este la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Sa stii ca ma tenteaza. Pentru siguranta, este ca asta? La cheie, te rog spune-mi pe ca parte e adancitura? Sau, fa o poza la cheie sa vad daca e acelasi tipar cu a mea. Mercy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djdee Postat Martie 8, 2015 Share Postat Martie 8, 2015 Sa stii ca ma tenteaza. Pentru siguranta, este ca asta? La cheie, te rog spune-mi pe ca parte e adancitura? Sau, fa o poza la cheie sa vad daca e acelasi tipar cu a mea. Mercy! Sal, maine o sa ma uit cand ajung la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sconx Postat Martie 11, 2015 Share Postat Martie 11, 2015 A ramas cuiva in plus un cerc in care intra imbusurile pe rezervor. Al meu prezinta urme de levier..... Ca tot vorbiti de butuci, piesa metalica/cromata prin care intra cheia o are cineva, vreau sa pastrez butucul meu, stiu, cred ca e cea mai mica piesa pe care o cauta cineva.Si mai are in ea un plastic cu un arc sa nu intre apa.Of ma dispera butucii astia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Martie 12, 2015 Share Postat Martie 12, 2015 Nu am. Dar vezi ca sunt busoane complecte pe pe e-bay din China / HongKong la preturi de nimic. Uita-te sa fie de la motocicleta ta si obligatoriu sa fii atent la tiparul de cheie - pe ce parte are tesitura ca sa poti schimba doar dintisorii din butuc. La mine e problema ca nu gasesc un contact ca acela pe care am. Cel putin nu la un pret convenabil. » Post actualizat in 26 Mar 2015 15:56Am cumparat semeringuri de praf insa nu stiu daca sunt bune. Asa trebuie sa arate semeringurile de praf pentru furca?» Post actualizat in 26 Mar 2015 15:57Am cumparat semeringuri de praf insa nu stiu daca sunt bune. Asa trebuie sa arate semeringurile de praf pentru furca?» Post actualizat in 26 Mar 2015 22:34Tot eu raspund: Da, cele de la All Balls asa arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 VAND urmatoarele: - piesa nr. 8 (cu siguranta se potriveste la mai multe versiuni XJ600) http://www.cmsnl.com/xj600sfc-1994_model10128/partslist/C-11.html#row1KT2231100 - piesa nr. 1 (cu siguranta se potriveste la mai multe versiuni XJ600) http://www.cmsnl.com/yamaha-xj600sfc-1994_model10128/partslist/F-04.html#results Ambele in stare buna, functionale - testate. Pt. mai multe detalii foloseste cu incredere: PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
predrag80 Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Ca sa mai vin cu niste poze recente. Deci, pana acum am cadrul vopsit cu pulbere (Giz), rotile si toate subansamblele. Cadrul este vopsit in candy red. Subansamblele negre au fost vopsite negru. Cele gri deschis au fost vopsite gri deschis iar cele gri inchis, la fel. Am cautat sa respect pe cat posibil schema de culori originala. Discul spate NG nou. Astazi au ajuns si cauciucurile Michelin Activ Pilot. Dot 0315. Noua viziera touring Pistonasele de frana sunt distruse. Am dat comanda la pistonase noi de inox, facute la strung. Toti rulmentii inafara de kitul de jug si bascula sunt SKF + un rulment KOYO. Semeringuri luate de la magazinul de rulmenti. Semeringurile de ulei la furca am luat Ari iar de praf AllBalls (daca stiam cum arata nu le luam. Le schimb cu prima ocazie). Am cumparat mult mai multe piese dar nu e cazul sa le expun pe toate aici. In principiu mai am de luat de la vopsit electrostatic: tripla superioara furca placa Givi monokey un etrier fata conductele de ulei Mai am de cumparat: -kit reparatie etrieri frana fata/spate: am gasit in Anglia after market la un pret mai convenabil decat in Romania pe original. Daca are cineva vre-o idee, sunt deschis la propuneri. -placute frana fata spate: am sa merg pe placute moi deocamdata ca sa vad cum se comporta. -mansoane ghidon: am inteles ca mi-ar trebui de 130mm Progrip 698 -oglinzi -suruburi diverse -vaseline, spray-uri. -ulei de motor: parca as lua Fuchs -ulei de furca: w10 cel mai ieftin -lichid de frana: ATE -ambreiajul complect -pastile supape daca trebuie. Mai am de facut: -de sertizat conductele de ulei -de vopsit carenele si rezervorul -de retapitat saua -de vopsit panouri interioare cu negru texturat: daca are cineva experienta cum se face, as aprecia mult indrumarile primite. -de schimbat ambreiajul preventiv -de reglat supapele -de curatat si reglat carburatoarele In ceea ce priveste banii... sa nu ma intrebe nimeni. Motocicleta este nepretuita. Insa cel mai mult mi-ar trebui timp liber ca sa ma pot apuca de ea. Cam atat pana acum. Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A.T. Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Felicitari pentru proiect, predrag80! Pare foarte serioasa restaurarea si chiar sunt curios cum va arata la sfarsit. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.