Sari la conținut

Choppers, a way of living!


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

* bre, eu am carat costumul asta de ploaie (nou - primit cadou, de firma! D) de vreo 4 ori cu mine si ...nimic! nu a plouat nici macar o "boaba"!

cand am mers fara costum, m-a plouat non-stop. respectiv anul trecut la Predeal (la bike show), apoi la bulgari, pe urma pe bucata Predeal - Rasnov (ca mergeam la intrunire) si apoi inapoi pana in Comarnic iar..., uite asa m-am calit :laugh: acuma, pe enduro-touring, nu mai simt nimic. parca sunt in masina :D

Da parca iti lipseste calutul cu centrul de greutate mai jos ;) ! Asa-i?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma gandeam pt ca sunt cel mai vechi de aici cu apehangere (20 de ani) sa scriu vre-o 2 cuvinte despre stapanaitul motorului cu ghidon inalt:

La viteze mici e simplu, parca intri chiar mai tare in curbe.

La viteze peste 110 incepe distractia. Avand in vedere ca viteza de cruise in afara orasului e intre 120 si 130, apar primele probleme.

 

Setarea ghidonului. Am observat ca daca fixez ghidonul in asa fel incat manerele, jugul si axul rotii sa fie pe aceasi linie, controlul motorului este 100%. Orice inclinatie in fata sau in spate va atenua responsivitatea- depinde de felul tau de condus si daca vrei sa bagi ture lungi in afara orasului sau naveta prin oras, poti sa il pui unde vrei.

 

Cu cat ai ghidonul mai lat te va afecta vantul mai tare la viteze mari. In sensul ca iti va misca ghidonul fara sa vrei. Important este sa ai mainile mai moi din coate si incheieturi, cu priza ferma pe manere dar in acelasi timp flexibila. Ghidonul e acolo numai pentru a corecta directia de mers. De multe ori curentul de aier iti va misca mana si trebuie sa fi atent sa o lasi moale inainte de a afecta ghidonul .

 

Cu cat e ghidonul mai inalt va fi mai susceptibil la miscari pe verticala daca sunt gropi si ajungi sa afectezi directia fara sa vrei. Din nou relaxarea incheieturilor (destul de ferma priza insa pentru schimbari bruste de directie sau corecturi instante) duce la evitarea voblajelor.

 

Curbele largi de mare viteza cand sunt valurite iar tu ai un ghidon inalt sunt destul de periculoase. Sa va dau un exemplu. Curba larga dar asfalt valurit, cam 130km/h. Motor inclinat destul de tare si eu iesit din sha si cu corpul "comis "in curba. Contraviraj deci inclinatia controlata 100% si tpotusi...Intru in voblaj urat. DEce? Pt ca gropile mi-au facut mainile sa scoata motorul din echilibru. E ca si cum as fi inceput sa sa misc ghidonul stanga drapta la jumate de secunda.

Din nou remediul este sa ai mainile moi ca sa nu afectezi directia in momentul in care fatza incepe sa sara pe gropi. Usor de zis greu de facut. Fiecare trebuie sa isi gaseasca pe motorul lui sprijinul la corp unde poate. Daca ai bulanierele in fata si picioarele cracanate, singurul sprijin e ghidonul si atunci... ai bulit-o. Eu am inceput sa ma imping tare in scarite, si sa prind motorul cu genunchii, aplecadu-ma foarte tare in fata in asa fel incat corpul sa nu fie bazat deloc pe ghidon. Nici macar greutatea mainilor nu mi-o las pe ghidon.

O sa ai mainile pe la urechi si capul scos prin ghidon in fata motorului (hehehehe) dar promit solemn ca toate o sa se intample mult mai sigur si cu cel putin 20 de km mai repede decat fluturand de ghidon.

 

La franare e la fel dar aici e cool pt ca te sprijini tare pe scarile avansate si lasi mainile moi, deci nu e problema.

 

Inca o faza nasoala , si cool uneori, sunt TIR-urile care vin tare din fata. Inainte de a ajunge in dreptul lor lasa-te in fata, baga barbia in piept, relaxeaza coatele si incordeaza muschii abdominali. Primesti pumnul in piept si mergi mai departe.

 

Inca ceva, in curbe e important sa schimbi in viteza inferioara ca sa controlezi motorul 100%. Cu ocazia asta franezi pana la o viteza ce o consideri sigura pentru curba pe care o ai in fata. Cand termini franatul schimbi directia. Contravirezi si inclini motorul cat trebuie sarind si tu cu corpul in ajutor (numai pt ca ai chopperas nu inseamna ca nu poti sa conduci sportiv).

Acuma clar de obicei nu ai calculat viteza calumea sau curba se inchide sau deschide la un moment dat. Daca se deschide e simplu , in loc sa ridici motorul o idee, mai bine accelerezi.

Daca se inchide .... cel mai prost lucru e sa te panichezi si sa franezi violent. O sa iesi in decor sigur! Majoritatea datilor chiar daca ai intrat tare in curba, mai ai muuuuuult pana sa ajungi la limitele inclinarii motorului tau sau aderentei. Prima data arunca-ti corpul mai tare in curba. Iesi cu buca de pe sha, arunca-ti un genunchi afara si umaru (bine inteles cu capul perpendicular pe drum ... neinclinat) Daca nu e deajuns, prin contraviraj inclina mai tare motorul - forteaza putin! Nu te crispa!!!! Lasa mainile flexibile pe ghidon. Garantat 99.9999% o sa reusesti! In restul de cazuri franeaza sensibil din motor. daca franezi brusc ai pus-o. Apoi forteaza intrarea in curba din nou.

Important e de la inceput sa folosesti toata latimea drumului si sa iti lasi o bucata buna pt eventualele erori de pilotaj ( de accelerat ulterior e simplu)

 

Cum sa NU faci. Incepi prea tarziu sa franezi. Nu schimbi viteza si motorul suna bam... bam... bam... (nu frana de motor, pix acceleratie brusca in fractiunea de secunda in care o doresti). Inclini motorul. Ajutooor ies de pe drum! Franez corect dar tare. Motorul se ridica pt ca franezi si e imposibil de culcat in curba. Tot corpul se crispeaza mana incordata pe ghidon face fatza sa piarda drumul.... BUm pe jos! Sau frana brusca si motorul se ridica din inclinatie asa brusc incat te arunca in boscheti. Sau in panica , din contraviraj schimbi pe viraj normal si pierzi fatza ... bum pe jos.

 

Inca o chestie importanta. Intodeauna este ceva care freaca pe asfalt in curbe. La mine este toba. La Sportster erau scaritele. Important e sa nu fie ceva sudat fix pe cadru. Daca e ceva elastic e ok. Dar la Vulcan am uitat sa setez suspensia spate si cu 2 persoane plus bagaje am frecat cu cadrul... norocul meu e ca erau 2 benzi pt ca m-a aruncat de pe una pe alta ... asta inclinat la maxim intr-un sens giratoriu... nu am ras!

 

Ride Hard!

Apropo ai uitat sa stipulezi cand ai vant lateral si esti cu ape e cam nasol pe curbe te cam incurca la un mod sportiv de condus, am incercat si e foarte greu de manipulat motorul oricum nu de multe ori am patit faza asa ca nu stiu cum am rezolvat problema (din instinct sigur am rezolvat-o)! Iar ce zici tu cu camioanele care vin din contrasens perfect valabila faza!

Enjoy the ride!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Shobo foarte misto informatiile, utile rau. M-ai speriat un pic la fazele in curbe :crack: Tu cu tobele alea beton nu atingi zã holy ground?

Mesaj completat

btw to all: are careva info de 883 ? m-as da pe un sportster decat pe o japoneza...dar si aici oscilez, daca are cineva chef de palavragit 883 vs japs, revin p-aici. Numai bine

Mesaj completat

am gasit topicu cu sportster..asta ca sa nu va simtiti stresati ;) dar totusi cu ce e mai chizdos 883 decat o japoneza care ii schimbi piesele ca pe sosete si sunt si mai ieftine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg, pai intr`un mod bizar cam de aia nu sar in sus de bucurie cand aud de japs. Sunt faine, merg brici, faci tumbe cu ele...dar tot nu-ti dau feelingul ala de fucking freedom and shit. Acuma nici eu n-am incercat zeci de modele ca sa fac o comparatie a la pro, dar ca socoteala pe hartie am 883 la 5-6000 euro 2nd hand dupa 2000 si japs la 4-5000 euro 2nd hand dupa 2000. Aici e diferenta si de cp, consum etc intre fazele astea doua...japs bate HD daca vrei sa stai cu calculatorul si sa faci radicale :crack:

 

Mai am si dezavantajul inaltimii (1.68), mai vreau si apes si bla bla. Cred totusi, decat sa bag 5000 intr`o japoneza mai pun 1000 si incerc 883`ul. O sa revin cu anunturile pe aici sa iti/va cer opinia, n-as vrea sa iau clapa de 6000 euro daca engine`ul mai sta intr`un surub

 

Mersi mult de reply

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Sobolanu' - am sa-ti urmez sfaturile si am sa le pun la incercare mai spre primavara (azi am scos bateria din moto pe aici deja fulguie) ma-si mai da dar si asigurarea o expirat si bani de asigurare nu-s! La tine vine primavara asa ca te invidiez!

 

@Lehamith - eu am 1.71m asa ca nu te lasa descurajat de inaltime, inchipuieti ca anul trecut am avut 9 luni permisul suspendat (poveste lunga cu dosar penal....bla bla and shit) no si am un prieten care are 1.55m si conducea fara probleme jacaria mea in timp ce eu eram pasager si crede-ma ca avea gura pana la urechi dupa ce so dat o tura! E exact cum zice @Sobolanu' ca simti altfel viteza si motorul cu ape! Alege cu inima si gabdeste-o cu capul bafta la alegere!

 

Cu privire la HD mie personal mi-ar place un Electra Gilde dar bani de asa ceva n-am!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

am gasit topicu cu sportster..asta ca sa nu va simtiti stresati ;) dar totusi cu ce e mai chizdos 883 decat o japoneza care ii schimbi piesele ca pe sosete si sunt si mai ieftine...

 

* urca-te pe unul si apoi ai sa stii :crack:

japo sunt ...jucarii, dupa umila mea parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@shobolanu:

 

ceea ce ai spus despre ghidonul inlatat, despre cum este influentata manevrabilitatea de faptul ca jugul furca ghidonul sunt pe aceeasi linie mi se pare extrem de logic... pentru ca atunci cand sunt aliniate, ca sa schimbi directia rotii , miscarea este circulara in jurul axei jugului. daca ai ghidonul aplecat spre tine sau fata nu mai e miscare de rotatie,

in primul caz capetele ghidonului deseneaza un arc de cerc pe cand in cazul doi miscarea este mai mult de translatie

 

si ca sa fiu rau: pana acum nu am intalnit nici un chopper care pe curbe sau distante lungi sa imi dea "clasa".

 

linie dreapta viteza mica, i am mirosit gazele de esapament, curbe mai stranse, manevrabilitate, distanta mare, s a schimbat situatia:D

 

nu neg ca mi as dori ceva spre bobber, si salivez din cand in cand la cate un exemplar frumos lucrat... daca ar fi si bani. conditii, mi-as lua si o astfel de jucarie, pana atunci a primat utilitatea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lehamith,

 

Aceeasi 'problema' am avut si eu.

Aveam buget de cruiser japanez de 800 din 1999-2001, sau 883 din 1995-1998

Io folosesc mobra zilnic, atat timp cat nu e zapada pe jos, asa ca am ales japoneza pt usurinta si pretul mai mic la care gasesc piesele, consumabilele si timpul in care ajung. In al doilea rand, ar fi puterea si gabaritul, pozitia e mult mai lejera pe VN800A(copie Softail Custom) fata de 883. VN800-ele are si vreo 10 cai in plus si cuplu unpic mai mare si ca aspect e mai aratos decat 883 (in opinia mea, e cel mai frumos cruiser japanez)

Pot sa spun ca am ales cu capu'.

Nu cred ca tu cauti putere + ca locuind in italia pui mai usor si mai ieftin mana pe piese sau consumabile pe HD decat daca ai fi in RO.

Inafara de asta, mai toate cruiserele japoneze sunt copii mai mut sau mai putin dupa modele HD, deci na. La restul tipurilor de mobre niponii sunt destul de originali, dar cand vine vb de cruisere mereu dau iama in coÂşu' HD.

Oricum, pana nu le calaresti pe toate nu o sa stii exact ce vrei.

Eu am trecut prin 2 cruisere sa-mi dau seama ca de fapt vreau street/naked.

Aveam dubii inca de cand mi-am luat VN-ul, dar era o motocicleta pe care mi-am dorit-o intotdeauna si nu-mi pare rau ca am avut-o (chiar daca am iesit in pierdere aproape 1500 E la vanzare<recesiune>)

Inloc de APE eu iti recomand frisco bars/Z bars, scurte..dau o pozitie mult mai agresiva si manevrabilitatea creste + scarite standard (as fi spus mutate in centru si sus, dar la 883 sunt asa cam din fabrica) in felul asta te poti si distra cu ea pe curbe (cat poti cu un cruiser) fara prea mari batai de cap. La scaritele avansate pierzi mult din manevrabilitate/sportivitate, am avut pe VN si-am scapat de ele cat am putut de repede.

 

Personal, daca imi mai iau vreodata cruiser/chopper, o sa fie un motor Panhead + restul facute de mine sau dupa cum vreau eu.... oricum, nu un "daily 'driver'". Dupa parerea mea, un motor Panhead cu cu o furca nu f aplecata, gume groase, Z bars + scarite mediana si sus si vopsita cu pensula=> chopper/bobber adevarat. in orice caz, nu bling bling. Sau mai realizabil un bobber facut dintr-un Ural sau o Nipra, sa ma dau duminica cu el :crack:

 

La faza cu "freedom n shit" ....fridăm il dai tu motorului, nu el tie... am vazut multi fridomi pe tot felu' de mobre (de la SS la ET), in romania poate mai multi decat fridomi pe cruisere. <nu dati!>

 

eu te sfatuiesc sa-ti iei 883 pe carburatie, eventual din Germania cu carte de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu un harley.... se poate sa cresc mare pana la primavara ;) ?

1 sec n-as sta pe ganduri daca ar fi sa-mi schimb acum motorul ....

imi iubesc mobra, dar tanjesc rau sa-l dau pe un Harley.

iar discutiile voastre pun si mai tare sare pe rana :D.

 

;)

 

ps. cumpara cineva o honda black widow 750 :D ?

 

ps2: si da; acum un an, cand mi-am luat motorul am plecat urechea la ce spunea radio shantz... :crack:

Editat de black widow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* zi, bey, mai departe, ca si eu fac reclama la Harley. chiar daca am bemveu ;)

 

total de acord cu Iceman (parca nimeni nu a spus-o pana acum asa de bine :crack: ), eu cand ma fac mare Harley old-school imi iau, un motor trebuie sa fie facut dupa trupul si asemanarea omului, nu invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"O sa-l injuri ca pe ultimul jeg dar o sa-l iubesti cum nu poti iubi nici o alta bucata de fier." M-ai convins ;) si noh..daca n-am exp in domeniu cam plec si eu urechea la radio, de unde naiba sa-mi iau informatiile daca nu d-acolo!? Oricum, sunt super hotarat...mai strang un pic cureaua si-mi trag un 883. Eram cumva intr`o dilema de ce e cel mai vandut model SH de la HD (cel putin aici). Va super multumesc la toti, apreciez timpul irosit sa ma clarificati si pe mine + incurajarile de rigoare ;)

 

@ cria : vorbele tale mi-au picat ca o dusca de tuica :crack:

 

Urmatoarea etapa cu care o sa va stresez e chiar motorul : http://www.shoppingbike.com/moto_usate/Har...r_883/73581.asp

 

http://www.shoppingbike.com/moto_usate/Har...r_883/67065.asp

 

http://www.shoppingbike.com/moto_usate/Har...r_883/53981.asp

 

tre sa plec la job, mai vorbim....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de off-topic, dar si eu ma crucesc! Am impresia ca sunt licitatii, nu stiu...

 

Si eu tot de un Harley strang bani si nu il vad altfel decat un ape hanger si sa solo...poate cu arcuri, cat de mult spre bobber, dar sa pastrez si un pic de confort cat de cat pentru ca folosesc mobra zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze de off-topic, dar si eu ma crucesc! Am impresia ca sunt licitatii, nu stiu...

 

Si eu tot de un Harley strang bani si nu il vad altfel decat un ape hanger si sa solo...poate cu arcuri, cat de mult spre bobber, dar sa pastrez si un pic de confort cat de cat pentru ca folosesc mobra zilnic.

 

asa?

 

Legend_Series_in_4a1edbb70337e.jpg

Mesaj completat

nu am vazut niciun buton cu "bid" and shit, Eu le-am luat pe alea drept tzepe :crack: totusi preturile de 883 se invart la 5-6000 euro. Hai ca trimit un mail la ceva exagerat si va spun daca se intampla ceva, bine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa?

 

Legend_Series_in_4a1edbb70337e.jpg

Mesaj completat

nu am vazut niciun buton cu "bid" and shit, Eu le-am luat pe alea drept tzepe :crack: totusi preturile de 883 se invart la 5-6000 euro. Hai ca trimit un mail la ceva exagerat si va spun daca se intampla ceva, bine?

 

 

Daca nu ma insel ala e un cross bones....Imi place cum arata. Uite ceva facut dintr-un sporster, daca tot despre el e vorba. Imi place extrem de mult cum arata.

 

 

P.S. Un 883...e 6800 nou....imi pare foarte piperat la 6000 de euro, acum depinde si ce "accesorii" are, totusi eu l-as prefera asa cum a iesit din fabrica....sa pot sa il fac asa cum imi place.

 

Ar trebui sa vorbim prin alta parte...nu de alta,dar stricam un topic fain.

post-41040-1286473290_thumb.jpg

Editat de Cretzu_Dej
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Dej, pai hai pe un topic random de palavragit :crack: zi-mi unde ca eu`s aerian pe site`ul asta.

 

@ Shobo, i-am dat mail cu ala din 2007, si pe mine tot acolo m-a dus inimioara. Naiba stie daca sunt ok anunturile dar din cate vad (daca vad bine) preturile sunt fara TVA. Ehh vad eu, poate out season mai scad preturile si fac good deal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa-mi inchei si eu postul ala cu preturile alea ciudate : am dat mailuri si nici unul n-a raspuns, in schimb am primit reply de la site`ul respectiv "vasile nu mai e activ, postul e gay, motor vandut" etc. Revin cand mai am ceva de zis. Multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la voi ..... vreunul din bikeri de pe aici de pe forum locuieste in liverpool....

 

o sa merg in decembrie 3 zile in liverpool o mica excursie....si am zis poate cunosc vreun biker pe acolo sa stam la un pahar de vorba si ceva bere cit cuprinde.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine seara o sa fie aici premiera la Sons of Anarchy. In sfarsit bag pixul o sa-l vad si eu, ca toata lumea discuta de el iar eu eram pe dinafara.

 

Ma enerveaza aici politicile astea impotriva MC-urilor de mor... nu numai ca au dat jos orice legat de clubri de pe net si hostat in NZ (de la anunturi , vanzari particulare pe site-urile de licitatii sau websituri orice cu nume ce aduce a 81, HA etc..), dar nici macar la cinema sau TV nu apare nimic cu tema asta. Nici Hell Ride nu a rulat aici...

 

Si iata ca printr-o minune o sa vina pe un canal TV SOA... Sper sa fie pe masura asteptarilor ca o sa-l vedem intr-o admosfera mai vero decat vero... heheheh

 

 

pai cum,mai MeHigh,nu l-ai dat jos de pe net pina acum???anyway,e ok serialul,daca stii ce sa iei din film...

da chiar,trebe ca au luat-o razna astia cu politica lor ,cu RICO si alte legi,....si asta e doar din cauza oamenilor,ca inghit toate bullshit-urile servite de autoritati,ca sa-i panicheze si mai mult si sa-i faca sa platesca taxe tot mai mari la stat,cica pt protectie anti-tero....buahahaha....imi vine sa rid dar,e trist si periculos....uite-te la englezoi,le baga aia camere video si in buda,azi-miine.

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine facut SOA, dar pacat ca e spre drama un pic! Primele sezoane au multe faze tari de tot!

Vizonare placuta!

Cu privire la restrictii se pare ca sistemul vrea sa aiba control total, si eu lucrez in sistem si deja apar niste aparaturi care stie exact unde esti si daca ti-ai facut norma si in plus mai trebuie sa le aduc si acasa dupa mine! :laugh: Oricum o sa am eu "grija de ele" !

Oricum ideea e ca totul e sa fie control si informatii cat mai detailiate, sincer a-si prefera sa stau undeva in mijlocul padurii!

Numa bine si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.shoppingbike.com/Custom/Harley_...te.asp?fkPage=1

ma lamureste cineva ce-i cu preturile astea??? :laugh:

nu poate fi adevarat!

 

nu stiu daca in acceptiunea voastra voi fi sau nu on topic, dar neaparat vreau sa va povestesc (aici pt ca aici s-a discutat).

am trimis si eu vreo 8 mesaje "vanzatorilor" din linkul de mai sus; si mi-a raspuns 1.

copy - paste ... daca intampinati probleme de italiana traduc.

so....

 

esgroupama@aol.com to me

show details 19 Oct (2 days ago)

 

2001 Harley-Davidson Dyna,1450cmc,25600km,2100 euro

 

 

Salve,

 

Prezzo della moto è di € 2100.

Vendo la moto perchĂŠ mi sono separato dalla mia ragazza e dobbiamo dividere i soldi, cosi sono tornato a vivere nel mio paese - Spagna. La moto si trova

con me.

La moto è come nelle immagini, è in buono stato all'interno ed esterno. Non ha mai subito alcun incidente, nessun graffio e danno è in condizioni buone e

voglio trovare un compratore serio.

Per la consegna possiamo usare una società di trasporto e consegna specializzata in questo settore.

Il costo del trasporto sarebbe quasi di € 280, penso sia un prezzo conveniente.

La società si occupa di tutta la documentazione necessaria per l'immatricolazione e per il passaggi di proprietà.

Aspetto una vostra risposta.

 

Grazie

 

(mi-a atasat vreo 10 poze; superb motorul... recunosc)

Apoi ii raspund:

 

Ciao,

 

Grazie del tuo risposto; non devi preocuparti per transporto; poso venire io con un amico per vedere la moto; solo devi dirmi dove e quando.

 

Grazie.

 

iar el insista:

 

esgroupama@aol.com to me

show details 16:34 (15 hours ago)

 

 

Salve,

 

Per altre informazioni il mio numero di telefono: 0034 634704159

La moto si trova a FORONDA in Spagna con me, ha targa spagnola ed è registrata a mio nome.

Io pago il trasporto (280 euro) fino al vostro indirizzo.

Io porto La moto alla società di trasporto e la lascio in loro custodia, lei deve di pagare il passaggio di proprietà e le tasse di immatricolazione della moto nel vostro paese- 380 euro.

Dopo che la moto verrà verificata dai loro esperti (meccanici e documentazione) vi sarà rilasciato un certificato di garanzia per un anno.

La società di trasporto vi contatterà con i dettagli della moto per la transazione vi verranno dati gli estermi di conto corrente su quale fare l'acconto. Dovrete

depositare l'acconto nella loro banca del 50% del prezzo della moto. I soldi restano nella loro banca fino alla fine della transazione per garanzia della società di trasporto non per me, a me non serve nessuna garanzia... mi fido di lei. Il conto bancario vi verrà fornito dalla societa al momento opportuno (metodo di pagamento - bonifico bancario).

Appena la società avrà ricevuto la conferma del bonifico di acconto la moto partirà per il vostro indirizzo.

La moto arriverà tra 8 - 10 giorni lavorativi.

Appena la moto sarà al vostro indirizzo farete tutte le prove che ritenete fare, se non acconsentite dopo aver anche provato la moto, la società vi rimborserà soldi 50% e pagherete il ritorno della moto nel mio paese 280 euro.

Avrà 10 gg ha disposizione per controllare e verificare la moto.

Lei deve capire che i soldi non arrivano a me fino alla fine della transazione, dopo conclusa la transazione mi daranno i soldi.

Se siete d'accordo con questo tipo di transazione ed loro condizioni, ho bisogno del :

vostro nome, cognome, indirizzo, c.a.p, città, paese,numero di telefono, dopo di che porto la moto alla società

per fare le carte al vostro nome ed tutte le intestazioni. """

Questa azienda lavora molto facile ed è molto sicura.

Aspetterò la vostra risposta.

 

Mio numero di telefono :0034 634704159

 

Grazie. Distinti saluti.

 

 

uai, cate i-as mai spune... numai de sanatate! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...