stulewa Postat Martie 9, 2010 Autor Share Postat Martie 9, 2010 ne-au futat meciul tare de tot, tre sa refacem tot ca sa nu ne rupem capu' p-acolo... ce sa ii faci frate unde nu e cap ploua in gat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kilometru Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Daia Fratilor nu suntem respectatii pe nicaieri ...din cauza asta ..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Care mergi astazi la coclau? Va astept acolo la o tura mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 peste o saptaman sunt acolo vine sxf 250 2009 ktm abia astept sa ne dam va salut pe toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 (editat) peste o saptaman sunt acolo vine sxf 250 2009 ktm abia astept sa ne dam va salut pe toti el mi-a promis ca anul asta nu se mai da cu motoreta mea (ex Husaberg) si uite-l ca vine tare din urma cu ktm 2009 , uuaa ! sau vrei sa scrii ktm pe yamaha mea pana-ti iei tu mobra ? nu mai am husabergul , revin cu ceva frumos ...yz250f voi fi si eu prezent de weekendul viitor ...soft soft soft ...dupa prima operatie Editat Martie 22, 2010 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 el mi-a promis ca anul asta nu se mai da cu motoreta mea (ex Husaberg) si uite-l ca vine tare din urma cu ktm 2009 , uuaa ! sau vrei sa scrii ktm pe yamaha mea pana-ti iei tu mobra ? nu mai am husabergul , revin cu ceva frumos ...yz250f voi fi si eu prezent de weekendul viitor ...soft soft soft ...dupa prima operatie S-au spulberat visele frumoase cu Husaberg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 nu yz trage la fel deoarece e mai usor cu 20 de kg deci e baza si yz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 nu yz trage la fel deoarece e mai usor cu 20 de kg deci e baza si yz Eu ma refeream la faptul ca acum jumatate de an Husaberg era cel mai tare motor cu putinta pentru "unii" ! Exista doar Husaberg si "altele"... de ma cauta pe mess sa ma intrebe daca eu sunt ala "bagaret" de pe forum.... si acum YAMAHA ???? Scuze de OFFTOPIC dar nu m-am putut abtine.... M-am abtinut doar de la CLK-ul de pe Bikeshop.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 scuze de off da eu nu stiu poveste o rezolvi cu adi,pt mine toate sunt la fel daca sunt din aceasi clasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Eu ma refeream la faptul ca acum jumatate de an Husaberg era cel mai tare motor cu putinta pentru "unii" ! Exista doar Husaberg si "altele"... de ma cauta pe mess sa ma intrebe daca eu sunt ala "bagaret" de pe forum.... si acum YAMAHA ???? Scuze de OFFTOPIC dar nu m-am putut abtine.... M-am abtinut doar de la CLK-ul de pe Bikeshop.... am renuntat din alte motive la husaberg , deoarece anul trecut mi-am rupt meniscul si LIA si acum trebuiau bani de operatie husaberg era de hard enduro , poate nici acolo ..era prea bomba , yz-ul de 250 e de cross e bine ca te-ai abtinut pt clk ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 cineva in weekendu care vine,vb de astazi ca sa afle lumea,un fel de deschidere de sezon la Coclau,pista e ok Marius a dat la sapa sincer dupa ce m....u ala de conservar a strikat tracku,astept confirmari multumesc,george ps:jupanu Popescu[Veteranu] sa fie prezent obligatoriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 12, 2010 Autor Share Postat Aprilie 12, 2010 PREZENT, ca tocmai azi l-am pornit pe Chamsin... Mesaj completat donez o pereche de cizme oxtar marimea 41.... dedicatie speciala pentru pustiul de anul trecut care nu avea cizme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Mai 30, 2010 Share Postat Mai 30, 2010 Bagam coclau astazi. "cine vrem venim" este bine venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 (editat) Salut! Chit ca nu s-a mai scris aici de vreo 8 ani.. care mai e situatia cu Coclaul? Din ce am vazut acolo isi tin cei de la Moto louis cursurile de enduro, e cumva imprejmuit spatiul, a devenit privat intre timp, accesul inchis? Daca nu, se mai face intrarea din drumul Lunca Corbului? Ma gandesc sa merg maine dimineata vreo 2 ore. Editat Octombrie 10, 2018 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biscuit Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 Salut! Accesul se face prin spate pe la reprezentanta Opel. Nu este inchis, nu este privat, este terenul la Electrica Sa. Traseul se prezinta bine, am fost acum cateva zile cu cainele pe acolo. Du-te si prin spate ca ai cat de cat niste urcari. Iti recomand un curs de initiere cu Jumba daca tot treci pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 (editat) Salut! Chit ca nu s-a mai scris aici de vreo 8 ani.. care mai e situatia cu Coclaul? Din ce am vazut acolo isi tin cei de la Moto louis cursurile de enduro, e cumva imprejmuit spatiul, a devenit privat intre timp, accesul inchis? Daca nu, se mai face intrarea din drumul Lunca Corbului? Ma gandesc sa merg maine dimineata vreo 2 ore. Go planet. Vezi ce gume folosesti pe traseul ala. Editat Octombrie 10, 2018 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Octombrie 10, 2018 Share Postat Octombrie 10, 2018 Mersi Biscuit! bluenightwish, hoohooo saritura asta era practic peste firele de inalta tensiune. Misto. Eu daca incerc sa sar nu cred ca aterizez in acelasi loc cu mobra ). Am in cap cateva lucruri pe care vreau sa le incerc/exersez la viteza mica, in functie de ce teren gasesc la fata locului. Gume Orbit . » Post actualizat in 10 Oct 2018 20:43Some say he still hasn't landed till this day. » Post actualizat in 11 Oct 2018 13:24Am fost un pic de dimineata, m-am plimbat pe traseele "marcate" dupa dealul mare, am facut o urcare sau doua sus pe deal si cam atat. Recunosc ca ultimele iesiri de enduro au fost mult mai dificile decat ce e la coclau, insa vad potential de invatat controlul mobrei in off la manevre mai de finete, in scarite, etc. De sarit nici nu se pune vorba )), cel putin nu cu mobra asta. Ce nu reusesc sa fac cu curaj e sa urc panta stand in scarite, asta e de exersat. Nu prea stiu cum sa ma sprijin in ele si, cum sa reactionez cand fuge mobra de fund, si nici cum sa ma tin de ghidon. Daca stau in fund pe sa nu am emotii. O sa mai revin, ar fi misto daca s-ar mai gasi o persoana sa ne incurajam sau de la care sa mai fur niste meserie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Biscuit Postat Octombrie 12, 2018 Share Postat Octombrie 12, 2018 Secretul este sa strangi foarte bine motocicleta intre picioare si sa stai pe fata pe urcari, coatele sus, genunchii usor flexati, privirea cat mai sus spre varf... se zice ca acolo unde privesti acolo o sa ajungi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Ce nu reusesc sa fac cu curaj e sa urc panta stand in scarite, asta e de exersat. Nu prea stiu cum sa ma sprijin in ele si, cum sa reactionez cand fuge mobra de fund, si nici cum sa ma tin de ghidon. Daca stau in fund pe sa nu am emotii. Nu ai experienta de mers in scarite si de aici teama ta. Iti dau un sfat, nu te avanta la dealuri lungi si abrupte inca, incearca sa mergi pe loc drept sau cu mici denivelari si contrapante foarte usoare doar in picioare, echilibrul o sa vina de la sine, dar dupa multi km de mers in picioare. Asa eram si eu la inceput, simteam ca daca ma ridic in scarite si cad de acolo fac crater. Cu timpul m-am obisnuit si acum nu mai pot merge cu poponeata in sa decat daca este teren drept si doar daca merg incet. Stand in picioare/scarite duci centrul de greutate jos, in punctul care trebuie, controlezi mai usor mobra si ai aderenta mai buna. Cu mult exercitiu o sa poti urca pante fara probleme, trebuie doar sa exersezi de la mic la mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Cum duci centrul de greutate in jos cand stai in picioare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Cum duci centrul de greutate in jos cand stai in picioare? Daca stai cu fundul pe sa si cu picioarele sa zicem in aer sau abia atingi scaritele, centrul de greutate va fi sus spre sa. Daca te ridici in picioare pe scarite greutatea se duce in jos spre zona unde ai contact cu mobra, ceea ce e foarte bine la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Noua pozitie a corpului, cu propriul centru de greutate dus mai sus, nu afecteaza inaltimea ansamblului si localizarea centrului de greutate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Nu. Esti mobil pe scarite, te misti in directia care trebuie la nevoie.Picioarele au rol de resort, absorb sau pun presiune pe roata spate in caz de nevoie, in functie de teren. Daca stai in fund pe sa, lasi toata treaba in slujba suspensiei care niciodata nu o sa stie ce trebuie sa faca si nici nu o sa poata atata timp cat stai ca lemul in sa. Pe sa stai cand iei curbele mai cu viteza, vezi MX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Unul vorbeste de centrul de greutate pe verticala, celalalt pe orizontala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Macar am avut o baza comuna, in speta replica de la care am intrat eu in discutie. Pentru tehnici de pilotaj si avantaje, ma retrag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.