switch Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 Uai sa-mi trag palme cu nicovala... ce fain ati facu mah acolo!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Noiembrie 22, 2009 Share Postat Noiembrie 22, 2009 dap foarte mijto multumesc la toti care au participat [avem un lok de joaca] dar cred eu ca este mai bine sa nu sa faca reklama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 In ultimele secunde se vede o cazatura soldata cel putin cu un deget rupt si alte filmulete: Si primi pasi in enduro: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danok Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Nasoala cazatura.A incercat sa se ridice pe o roata sau l-a aruncat un damb?In rest e ok baiatu'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 23, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2009 i s-a blocat acceleratia... e ok o luxatie, gips 10 zile si inapoi la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) se vede in filmulet cum merge ok si dintr-o data e sus direct si apoi puf Editat Noiembrie 23, 2009 de g3o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 pe terenu ala e o problema cu acceleratiile de se tot blocheaza :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 pe terenu ala e o problema cu acceleratiile de se tot blocheaza :| se pare ca e din cauza campului electromagnetic indus de liniile de inalta tensiune . cel mai mult au de suferit cei cu motoare cu injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 se pare ca e din cauza campului electromagnetic indus de liniile de inalta tensiune . cel mai mult au de suferit cei cu motoare cu injectie. exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 da asta am realizat si yo mi se scoala paru-n cap si cate o data de la atata energie imi vine sa calaresc motoreta ca ma atrag carenele care sunt electrizante ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) maine vine cineva ? maine o sa reincep si eu incalzirea dupa o lunga perioada de pauza .. Editat Noiembrie 25, 2009 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 25, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2009 s-ar putea sa apar dupa pranz stau vreo ora.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 (editat) idem Editat Noiembrie 26, 2009 de Dragonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandrur Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 De ieri: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Noiembrie 27, 2009 Share Postat Noiembrie 27, 2009 din pacate yo nu am ajuns sa ii dau o carja asta e baietzi ne vedem maine la Offroadarena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 s-a modificat coclaul schimbari majore in sectiunea de enduro merita vazut. maine suntem prezenti cu 2 buldozere pentru definitivarea traseului de cross si a sectiunii de enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 din pacate nu pot sa ajung dar vin duminika cu o tuica si o bucata de sorici ca maine ma duc sa fac enduro cu porcu prin cotet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 (editat) modificarea este desenata cu rosu, vibratorul , trambulinele si upsurile cu galben, cu albastru bananele, numai pe sectiunea de cross. Editat Decembrie 11, 2009 de Dragonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdancbr Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Careva azi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Duminica care sunteti pregatiti cu piroane pe cauciucuri sunteti bine veniti la coclau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 18, 2009 Autor Share Postat Decembrie 18, 2009 ma incalt si vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 O intrebare va rog, cum va montati cuie, suruburi pe pneuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sorin28m Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 greu,foarte greu crede-ma ! dar daca alegi varianta mai scumpa > http://www.best-grip.com/eng/enduro_fuoristrada.asp este mult mai usor pentru ca se infileteaza din afara cu o cheie speciala care se pune in masina de infiletat-gaurit si in plus si cel mai important este ca te tin de 100x mai mult suruburile sau autofiletantele tin max 5 iesiri fara pic de asfalt !(pe mine cel putin)apoi trebuie inlocuite astea "profi" au cap vidia si nu se tocesc totul depinde de buget si rabdare (pentru un cauciuc trebuie sa aloci cam 2 -3 ore apoi prinzi indemanare si iti ia mai putin) suruburile si autofiletantele isi fac treaba la fel de bine si in plus te costa mult mai putin in prima faza , zic asta pentru ca cele "profi" le poti folosii vre-o 3-4 ani si nu se tocesc oricare ar fi alegerea ta SPOR LA TREABA si sa stii ca merita sa incerci , iesirile pe zapada sunt super ! Mesaj completat Si ca sa iti raspund "HOW TO" greu,foarte greu crede-ma ! trebuie sa dai gauri in fiecare crampon din afara spre interior cu un burghiu de 2,5-3mm apoi din interior spre exterior bagi autofiletantele cu cap inecat pt surubelnita in cruce(iti trebuie autofiletante de aprox30 mmsi cele mai groase,depinde de cat de uzat este cauciucul)dupa asta daca nu ai mousse cel mai bine este sa tai o camera veche si sa o pui peste cea din roata(tai camera pe interior ,umfli camera pe care o sa o folosesti pui camera taiata peste ia si o prinzi din loc in loc cu banda adeziva)apoi o montezi (cu greu) si gata 1 daca este nevoie mai tai cu flexul din suruburi dupa ce le-ai montat ATENTIE sa nu iti frece in toba finala ca o faci varza !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragonu Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 (editat) Aseara sesiune pe coclau la tasat de zapada pentru a face loc de dat cu mobrele cu... Editat Decembrie 21, 2009 de Dragonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Decembrie 21, 2009 Share Postat Decembrie 21, 2009 Aseara sesiune pe coclau la tasat de zapada pentru a face loc de dat cu mobrele cu... RUSINICA Dragoane,cu sufele alea pe o masina asa ,,pregatita,,am fost aseara cu Soarecu cu Grand Cherokee cu cauciucuri standard si am urcat peste tot fara sufe..........(a se vedea urmele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.