draku Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 ma intereseaza modelul asta de mobra, pentru (mare) touring stie cineva mai multe decat se pot afla despre el de pe internet? adica vreun utilizator de pe la noi care si-a facut o parere concreta... consum, viteza maxima, viteza de croaziera, comportament in oras si afara din oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 (editat) /index.php?showtopic=44699 aici nu sunt posesori ? Editat Noiembrie 11, 2009 de swartelf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 11, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2009 nu acolo sunt posesori de xj600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 11, 2009 Share Postat Noiembrie 11, 2009 Stiu ca XJ900f veche, inainte de diversion, era foarte reusit ca tourer. Diversion e un pic mai putin tourer parca, mai divers, cum spune si numele. De XJ900f e un blog foarte reusit aici: http://www.zx11.info/zx11/home.htm (dai click in tabela pe moticleta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 da, XJ900f era pre-Diversion chiar sa nu aiba nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Userul "jenifer" a avut una pana de curand. Nu prea l-am mai vazut pe forum in ultima vreme, dar poti sa-i dai un PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Userul "jenifer" a avut una pana de curand. Nu prea l-am mai vazut pe forum in ultima vreme, dar poti sa-i dai un PM. Are/Avea un Xj900f, nu diversion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 http://pagesperso-orange.fr/900diversion/cadreflash1.htm Dupa parerea mea un motor ok pt touring, cu cardan si foarte simplu. Ce-ti poti dori mai mult? Nu sunt asa raspandite la noi, dar sunt destul de apreciate in afara. Mult timp am visat la asa ceva, dar intre timp am fost atras un pic mai spre "enduro". Daca gasesti unul la pret bun eu cred ca merita. Nu vei avea un motor "de fite", dar vei fi multumit de prestatia lui. Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Are/Avea un Xj900f, nu diversion. XJ900F e same cu Diversion de 900. Mesaj completat Vezi aici cineva care vindea una /index.php?...t&p=1999542 si aici cineva care voia sa cumpere /index.php?...t&p=2124728 - si daca-ti iei nu-mi dai mie side-urile de pe 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 XJ900F e same cu Diversion de 900. Nici vorba de asa ceva. 900F e varianta mai veche a Diversionului de 900, un fel de bunica... ceea ce se poate vedea si cu ochiul liber... XJ 900 F XJ 900 S aka Diversion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Vezi aici cineva care vindea una /index.php?...t&p=1999542 S-a dat de mult.. m-am interesat si eu atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Nici vorba de asa ceva. 900F e varianta mai veche a Diversionului de 900, un fel de bunica... ceea ce se poate vedea si cu ochiul liber... XJ 900 F XJ 900 S aka Diversion Mea culpa. aveam senzatia ca cea de 900 e acelasi lucru. Asta totusi pare Diversion dupa anul de fab. /index.php?...t&p=2124728 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 http://pagesperso-orange.fr/900diversion/cadreflash1.htm Dupa parerea mea un motor ok pt touring, cu cardan si foarte simplu. Ce-ti poti dori mai mult? Nu sunt asa raspandite la noi, dar sunt destul de apreciate in afara. Mult timp am visat la asa ceva, dar intre timp am fost atras un pic mai spre "enduro". Daca gasesti unul la pret bun eu cred ca merita. Nu vei avea un motor "de fite", dar vei fi multumit de prestatia lui. Toate cele bune. pai asa e si intentia mea, sa fie ok pt touring, fara fitze XJ900F e same cu Diversion de 900.Mesaj completat Vezi aici cineva care vindea una /index.php?...t&p=1999542 si aici cineva care voia sa cumpere /index.php?...t&p=2124728 - si daca-ti iei nu-mi dai mie side-urile de pe 600? nu e acelasi, cum zicea si colegul stiu ca vrei suportii, dar nu-i dau daca o fi cazul, ii adaptez pt 900 si ii montez pe aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Probabil ai vazut deja; http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...on--1994--2004/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 (editat) Din toata gama XJ900 cel mai mult mi-a placut primul model, din 1983 - XJ900 R-ul: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...xj900r%2083.htm Dl. Dan Nastase a avut asa ceva si ti-ar putea povesti despre ea Editat Noiembrie 12, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raduuuuuuuuuu Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Si eu am vrut sa-mi iau una d-asta la un moment dat. Am dat o tura cu ea si mi-a placut f. mult. N-am luat-o ca am achizitionat un fj1200 ; pozitie comoda, protectie buna la vant, acceleratie destula - buna de turing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Eu tot mi-am pus intrebari in legatura cu XJ-ul la problema ca n-are radiator de apa (primele versiuni nici macar de ulei) dita-mai hurdughia de 900, nu zic, e tourer nu are ce cauta in oras, dar mai sunt momente cand trebue sa mergi cu 5km/h kilometrii in sir, ce te faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 Din toata gama XJ900 cel mai mult mi-a placut primul model, din 1983 - XJ900 R-ul:http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...xj900r%2083.htm Dl. Dan Nastase a avut asa ceva si ti-ar putea povesti despre ea multumesc, insa pe mine ma intereseaza modelul urmator, XJ900 Diversion stiu ca "F" a fost o motocicleta reusita, la fel ca si sora mai mica, cea de 600 Eu tot mi-am pus intrebari in legatura cu XJ-ul la problema ca n-are radiator de apa (primele versiuni nici macar de ulei) dita-mai hurdughia de 900, nu zic, e tourer nu are ce cauta in oras, dar mai sunt momente cand trebue sa mergi cu 5km/h kilometrii in sir, ce te faci? aripioarele de racire de pe blocul de cilindri si de pe chiulasa sunt destul de mari ca sa faca fata la viteze mici. si mai exista radiatorul de de ulei. desigur, probabil de e preferat sa se evite aceasta situatie de aia si ceream pareri avizate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Are decat 5 viteze? Am citit asta: Yamaha XJ900S Diversion could do with a sixth gear, once out on the open road. Mesaj completat Si asta e interesant: 1994: Yamaha XJ900S Diversion introduced: an update of the old XJ900 which had been running since 1985. 1996: Yamaha XJ900S Diversion gets major update including improvements to front and rear suspension (the forks got adjustable preload). The choke lever moved to the handlebars and the redline moved to 9500rpm. Anti-corrosion nuts and bolts fitted. 1997: A further update for the Yamaha XJ900S Diversion, with new fork tube guards, a new seat and hazard warning switch. 2004: Yamaha XJ900S Diversion discontinued. Deci pre-96 ar fi de evitat daca ai de ales. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diversionist Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 ma intereseaza modelul asta de mobra, pentru (mare) touring stie cineva mai multe decat se pot afla despre el de pe internet? adica vreun utilizator de pe la noi care si-a facut o parere concreta... consum, viteza maxima, viteza de croaziera, comportament in oras si afara din oras... mie imi place tare cum se misca (next target si pt mine): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Ohhooo....deci nu sunt singurul care tinde spre 900. Clipul respectiv a fost ultima picatura care a bagat dracii in mine sa incep sa caut si eu. am citit niste review-uri si majoritatea sunt pozitive. - consum 5 l/100 km (600-le are 4,4) - foarte rezistent - mentenanta minima - costuri relativ reduse - confort sporit negativ: - grea - tot racire pe aer, mai nasol in traficul din oras http://www.ciao.co.uk/Yamaha_XJ900F__6392113 http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...on--1994--2004/ Deasemenea am mai vb cu un posesor model '97 din ungaria. Foarte multumit de prestatia motorului chiar daca a depasit 100.000 km. Consum zice el la 2 pers, 3 cutii: - autostrada 150-170 km/h = 6,5-7,2 - drum public = aprox 5,5 Ca putere: a urcat lejer pe Padis...mai mult nu ca are cauciucuri de strada. In romania nu prea am vayut de vanzare...in ungaria mai multe. Personal caut model dupa '95. http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/m...QUICOTLEE/page1 pret aprox ..2500 eu pe mobile.de se gasesc multe. Daca e deschis sambata vreau sa ma duc la un dealer (aa...eu sunt in DE momentan) care are un XJ 900 sa vad cum arata, cum se simte, ma pot lupta cu el...luand in considerare ca e mai grea cu vreo 50 kg decat 600-le. Daca reusesc revin cu detalii. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Noiembrie 13, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2009 eu raman exclusiv la 900 Diversion modelul mai vechi, F, nu ma intereseaza @dragonlord vezi ce si cum pe acolo si povesteste-ne si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 eu raman exclusiv la 900 Diversionmodelul mai vechi, F, nu ma intereseaza @dragonlord vezi ce si cum pe acolo si povesteste-ne si noua Pai din pacate nu am reusit sa ajung la dealer. Aici e vreme de numarat banii si facut copii... Poate sapt viitoare cand sunt de dimineata si daca nu ploua cu galeata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Noiembrie 14, 2009 Share Postat Noiembrie 14, 2009 mie imi place tare cum se misca (next target si pt mine): are motor de 900 si ii este frica de curbe nemtzii astia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.