Sari la conținut

YAMAHA XJ900 Diversion


draku
 Share

Postări Recomandate

ma intereseaza modelul asta de mobra, pentru (mare) touring

stie cineva mai multe decat se pot afla despre el de pe internet?

adica vreun utilizator de pe la noi care si-a facut o parere concreta...

consum, viteza maxima, viteza de croaziera, comportament in oras si afara din oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca XJ900f veche, inainte de diversion, era foarte reusit ca tourer. Diversion e un pic mai putin tourer parca, mai divers, cum spune si numele.

De XJ900f e un blog foarte reusit aici: http://www.zx11.info/zx11/home.htm (dai click in tabela pe moticleta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Userul "jenifer" a avut una pana de curand. Nu prea l-am mai vazut pe forum in ultima vreme, dar poti sa-i dai un PM.

Are/Avea un Xj900f, nu diversion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://pagesperso-orange.fr/900diversion/cadreflash1.htm

 

Dupa parerea mea un motor ok pt touring, cu cardan si foarte simplu. Ce-ti poti dori mai mult? Nu sunt asa raspandite la noi, dar sunt destul de apreciate in afara. Mult timp am visat la asa ceva, dar intre timp am fost atras un pic mai spre "enduro".

 

Daca gasesti unul la pret bun eu cred ca merita. Nu vei avea un motor "de fite", dar vei fi multumit de prestatia lui.

 

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici vorba de asa ceva. 900F e varianta mai veche a Diversionului de 900, un fel de bunica... ceea ce se poate vedea si cu ochiul liber...

 

XJ 900 F

 

XJ 900 S aka Diversion

 

Mea culpa. aveam senzatia ca cea de 900 e acelasi lucru. Asta totusi pare Diversion dupa anul de fab. /index.php?...t&p=2124728

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://pagesperso-orange.fr/900diversion/cadreflash1.htm

 

Dupa parerea mea un motor ok pt touring, cu cardan si foarte simplu. Ce-ti poti dori mai mult? Nu sunt asa raspandite la noi, dar sunt destul de apreciate in afara. Mult timp am visat la asa ceva, dar intre timp am fost atras un pic mai spre "enduro".

 

Daca gasesti unul la pret bun eu cred ca merita. Nu vei avea un motor "de fite", dar vei fi multumit de prestatia lui.

 

Toate cele bune.

 

pai asa e si intentia mea, sa fie ok pt touring, fara fitze

 

 

XJ900F e same cu Diversion de 900.

Mesaj completat

Vezi aici cineva care vindea una /index.php?...t&p=1999542 si aici cineva care voia sa cumpere /index.php?...t&p=2124728 - si daca-ti iei nu-mi dai mie side-urile de pe 600? :laugh:

 

nu e acelasi, cum zicea si colegul

stiu ca vrei suportii, dar nu-i dau

daca o fi cazul, ii adaptez pt 900 si ii montez pe aia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din toata gama XJ900 cel mai mult mi-a placut primul model, din 1983 - XJ900 R-ul:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...xj900r%2083.htm

Dl. Dan Nastase a avut asa ceva si ti-ar putea povesti despre ea

 

multumesc, insa pe mine ma intereseaza modelul urmator, XJ900 Diversion

stiu ca "F" a fost o motocicleta reusita, la fel ca si sora mai mica, cea de 600

 

Eu tot mi-am pus intrebari in legatura cu XJ-ul la problema ca n-are radiator de apa (primele versiuni nici macar de ulei) dita-mai hurdughia de 900, nu zic, e tourer nu are ce cauta in oras, dar mai sunt momente cand trebue sa mergi cu 5km/h kilometrii in sir, ce te faci?

 

aripioarele de racire de pe blocul de cilindri si de pe chiulasa sunt destul de mari ca sa faca fata la viteze mici. si mai exista radiatorul de de ulei. desigur, probabil de e preferat sa se evite aceasta situatie

de aia si ceream pareri avizate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are decat 5 viteze? Am citit asta: Yamaha XJ900S Diversion could do with a sixth gear, once out on the open road.

Mesaj completat

Si asta e interesant:

1994: Yamaha XJ900S Diversion introduced: an update of the old XJ900 which had been running since 1985.

1996: Yamaha XJ900S Diversion gets major update including improvements to front and rear suspension (the forks got adjustable preload). The choke lever moved to the handlebars and the redline moved to 9500rpm. Anti-corrosion nuts and bolts fitted.

1997: A further update for the Yamaha XJ900S Diversion, with new fork tube guards, a new seat and hazard warning switch.

2004: Yamaha XJ900S Diversion discontinued.

 

Deci pre-96 ar fi de evitat daca ai de ales.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza modelul asta de mobra, pentru (mare) touring

stie cineva mai multe decat se pot afla despre el de pe internet?

adica vreun utilizator de pe la noi care si-a facut o parere concreta...

consum, viteza maxima, viteza de croaziera, comportament in oras si afara din oras...

 

mie imi place tare cum se misca (next target si pt mine):

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohhooo....deci nu sunt singurul care tinde spre 900. :laugh:

 

Clipul respectiv a fost ultima picatura care a bagat dracii in mine sa incep sa caut si eu.

 

am citit niste review-uri si majoritatea sunt pozitive.

- consum 5 l/100 km (600-le are 4,4)

- foarte rezistent

- mentenanta minima

- costuri relativ reduse

- confort sporit

 

negativ:

- grea

- tot racire pe aer, mai nasol in traficul din oras

 

 

http://www.ciao.co.uk/Yamaha_XJ900F__6392113

http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikerevi...on--1994--2004/

 

Deasemenea am mai vb cu un posesor model '97 din ungaria. Foarte multumit de prestatia motorului chiar daca a depasit 100.000 km.

Consum zice el la 2 pers, 3 cutii:

- autostrada 150-170 km/h = 6,5-7,2

- drum public = aprox 5,5

Ca putere: a urcat lejer pe Padis...mai mult nu ca are cauciucuri de strada.

 

In romania nu prea am vayut de vanzare...in ungaria mai multe. Personal caut model dupa '95.

 

http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/m...QUICOTLEE/page1

 

pret aprox ..2500 eu

 

pe mobile.de se gasesc multe.

Daca e deschis sambata vreau sa ma duc la un dealer (aa...eu sunt in DE momentan) care are un XJ 900 sa vad cum arata, cum se simte, ma pot lupta cu el...luand in considerare ca e mai grea cu vreo 50 kg decat 600-le.

 

Daca reusesc revin cu detalii.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu raman exclusiv la 900 Diversion

modelul mai vechi, F, nu ma intereseaza

 

@dragonlord vezi ce si cum pe acolo si povesteste-ne si noua

 

Pai din pacate nu am reusit sa ajung la dealer. Aici e vreme de numarat banii si facut copii...

Poate sapt viitoare cand sunt de dimineata si daca nu ploua cu galeata... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...