Chopper Angel Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) ... sau supraturata! cine o mai intelege Stiu ca e batraioara fetitza, insa... as vrea sa stiu daca este o problema simpla sau una complicata. Initial am simtit niste hopuri, ca si cand ar veni niste rafale puternice de vant din fata, si doar la viteza peste 80-90 km/h. Apoi au inceput sa se simta si intr-a-ntaia. Adica am pornit, am plecat, am accelerat si in loc sa creasca in viteza, turatii, brusc a inceput sa scada, si da-i tine-o din ambreiaj, gadila fata... ma rog, dupa ceva timp si dupa ce a repetat faza si la viteze ceva mai mari, s-a incalzit, sau pana mea stie ce s-a intamplat ca nu a mai facut... atunci! Pentru ca intr-alta zi faza s-a repetat, si ce este cel mai trist este ca atunci cand ma pregatesc sa depasesc si-i dau gaz ca sa-mi iasa... moare Am constatat ulterior ca: 1. incercand sa o las usor din acceleratie, asta dupa ce am mers constant o perioada, in loc sa-i scada turatiile, cresc usor si apoi scad... 2. daca o turez mai mult inainte sa schimb vitezele problema se diminueaza, sau nu se mai intampla. DECI??? Are cineva vreo idee? Help, pliiiz! Ah, da... pentru comentariile destepte cu trimiteri la topicuri asemanatoare... va rog cu drag sa ma ajutati cu link-uri, de asemenea rog abtinerea de la comentarii, am cedat nervos la a 6 pagina de citit topicuri de service... Editat Noiembrie 19, 2009 de Chopper Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) fetita ta sufera de sindromul "papa give me foood". daca motorul ar avea benzina ar functiona corect. gandeste-te cam pe unde se alimenteaza motorul cu asa ceva, cauta traseul, gandeste-te cam ce ar putea sa obtureze acest traseu, gaseste si rezolva. pfff. acuma am vazut ca esti fata. Du-o la service si zi-le asa "cred ca motocicleta mea nu se alimenteaza corect cu benzina, va rog sa curatatti/schimbati toate filtrele de benzina existente (rezervor, robinet, furtun, carburator) si sa remediati problema". Sau daca nu la service, lui tata/pretenu/vecinu sau de ce nu... tu. Editat Noiembrie 19, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) mai poate suferi si de "mamma, give me new bujii si/sau fise" deasemenea ar mai putea fi de la carburatoare, respectiv jiglere infundate... Editat Noiembrie 19, 2009 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soran Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) A primit bujii noi (chiar mamma l-a schimbat ) De ce sindromul asta 'papa give me foood' s-ar manifesta doar la cresterea in turatii? (nu sunt mecanic, dar sunt inginer, asa ca suport si explicatii tehnice). Mi-am amintit, i-am pus si noi in benzina o solutie de curatat carburatore, ca tot utilizatoru'. Multumesc, Sorin Editat Noiembrie 19, 2009 de soran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 De ce sindromul asta 'papa give me foood' s-ar manifesta doar la cresterea in turatii? (nu sunt mecanic, dar sunt inginer, asa ca suport si explicatii tehnice). Pentru ca motorul ca sa creasca in turatii are nevoie de papa cat mai mult (pe masura ce tragi maneta de acceleratie volumul de papa creste si el). Daca pe traseul (furtune, robinete, jigloare) alimentarii este ceva care sa afecteze debitul normal atunci motorul nu mai primeste papa si se manifesta cum spune si initiatoarea topicului. P.S. In jargonul mecanicesc la aceste simptome se mai spune "dat in nas". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Angel Postat Noiembrie 19, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2009 si atunci de ce in momentul in care o turez mai mult inainte sa-i schimb vitezele nu mai face asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 problema cu alimentarea de benzina variaza, pentru ca obturarea respectiva poate nu e constanta si depinde de: cata benzina ai in rezervor, cat de frig e afara, cat e presiunea atmosferica in ziua aia.. etc dar in general se manifesta cand ti se pare cel mai mult ca: "doamne, poate i-a trecut... " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Angel Postat Noiembrie 19, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2009 of of ar putea sa fie pompa de benzina cumva? de ce intreb? pentru ca am mers cu mobra uitata pe rezerva (din cate stiu eu cu benzina curgand prin forta gravitatiei) si nu s-a resimtit decat dupa cum spuneam, doar ca niste rafale puternice de vand venind din fata... cand mi-am dat seama si am remediat situatia, adica am trecut robinetul pe pozitia on... au inceput cu adevarat problemele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 (editat) Mi-am amintit, i-am pus si noi in benzina o solutie de curatat carburatore, ca tot utilizatoru'. Detaliaza, te rog, la ce anume te referi ca i-ati bagat in benzina?? Pot fi urmatoarele: filtru aer infundat, carburatie data peste cap, benzina bagata de la altii si mai "diluata", alimentarea cu benzina gatuita. O fi tras jeg din rezervor /apa si de aici infundarea diverselor prin carburator. Oricare din astea pot duce la ce spui tu. Incearca sa mai scazi din ele prin investigatii. Editat Noiembrie 19, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 ca sa fie clar, cand dai numai jumatati de problema nu ai cum sa primesti raspunsuri OK. Mai tarziu o sa-ti aduci aminte ca de fapt nu aveai benzina in rezervor si nu batea vantul. Noi ti-am expus aici problema cu "datul in nas" IN GENERAL", nu cred ca stie cineva dintre cei care au postat cum e honda cb500, cu pompa, fara pompa, cu gravitatie cu 3 cilindri, 6, nu conteaza, problema e aceeasi. Nu se alimenteaza corect cu benzina. Ce vrei mai mult de atat? Acum particularizeaza la mobra ta, si vezi traseul de benzina si asta incepe de la gaura din rezervor unde torni benzina si se termina in camera de nivel constant al carburatorului(oarelor). Verifica tot ce e pe traseul asta. Ce vrei mai mult de atat? Asa poa sa-si dea 1000 de oameni cu parera, pana nu verifici nu se intampla nimic. Zi merci ca macar ai limitat problema la partea de benzina, ca daca se muta topicul pe directia cu electrica ai pus-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 Vezi ca in partea de jos a carburatoarelor sunt niste surubele asa intr-o parte ,slabestele pana curge ceva benzina sau eventual apa asta ar pute fi o cauza iar daca nu curge nimic inseamna ca intradevar ori e ceva infundat ori nu vine benzina in carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Noiembrie 19, 2009 Share Postat Noiembrie 19, 2009 mai poate suferi si de "mamma, give me new bujii si/sau fise" deasemenea ar mai putea fi de la carburatoare, respectiv jiglere infundate... de filtrul de aer nu spune nimeni nik... e FRIG!!! se raceste motorul excesiv! Vezi ca in partea de jos a carburatoarelor sunt niste surubele asa intr-o parte ,slabestele pana curge ceva benzina sau eventual apa asta ar pute fi o cauza iar daca nu curge nimic inseamna ca intradevar ori e ceva infundat ori nu vine benzina in carburatoare. tu taci, esti degeaba pe acest forum, esti depasit, esti expirat, esti in urma. esti cum plm vreau eu! esti gata! prea vechi si prea invechit! mori in linistea ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 de filtrul de aer nu spune nimeni nik... e FRIG!!! se raceste motorul excesiv! Daca citeai tot ce s-a scris pe acest topic, ai fi vazut ca eu am zis si de filtru de aer. In fine, nu cred ca este cazul sa fii atat de incisiv! Chill people! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Angel Postat Noiembrie 20, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2009 @ fesu... de filtrul de aer nu spune nimeni nik... e FRIG!!! se raceste motorul excesiv! tu taci, esti degeaba pe acest forum, esti depasit, esti expirat, esti in urma. esti cum plm vreau eu! esti gata! prea vechi si prea invechit! mori in linistea ta! ... domnu' fesu, te-as ruga sa ma lipsesti de pretioasele info pe care le detii daca nu stii sa o faci cu respect fata de altii! Nu ma intereseaza diferendele pe care le ai cu alti useri de pe acest forum! In topicul acesta este de preferat sa te abtii de la comentarii tendentioase catre oricine si orice! Multumesc! @ restul... maine ma apuc sa lucru la mobra! Ref. la filtru de aer... l-am curatat nu stiu daca am facut bine sau nu, dar... am comis-o. Maine am sa produc unul nou si am sa-l schimb. Cand am schimbat bujiile am dat jos rezervorul, din rezervor curgea benzina fara probleme... poate mai jos sa fie problema, am sa incerc sa verific. Ref la temperatura/benzina/presiune atmosferica??? am mers dupa-amiaza, cu rezervorul plin, dar... dupa cum ziceam la penultima alimentare am uitat robinetul pe rezerva, am bagat solutie de curatat carburatoare, cred ca se numeste ceva cu Carbdoctor, med, plm mai stie, cumparata de la Mol. Pana la urma urmei tot ajung la un mecanic, nu ca m-as erija eu in unul insa se pare a nu fi o problema simpla, si chiar daca este descoperirea ei este ceva mai complicata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 asta e din ciclul - cand ii dau gaz merge mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) Nu am inteles faza cu rezerva ... motocicleta pana la urma are sau nu pompa de benzina? Daca e robinet cu optiunea rezerva as inclina sa cred ca nu are pompa. Oricum faza cu uitatul pe rezerva nu are nici o relevanta, cand rezervorul e plin peste normal chiar nu conteaza (dpdv al curgerii benzinei) daca e pe RES sau pe ON. Carburatoarele au fiecare in parte un filtru mic, aflat inaintea scaunului cuiului pontou... Si inca nu ai spus daca motocicleta da in nas si cu rezervorul plin sua numai cand e jumate.. Editat Noiembrie 20, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Angel Postat Noiembrie 20, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2009 Nu am inteles faza cu rezerva ... motocicleta pana la urma are sau nu pompa de benzina?Daca e robinet cu optiunea rezerva as inclina sa cred ca nu are pompa. Oricum faza cu uitatul pe rezerva nu are nici o relevanta, cand rezervorul e plin peste normal chiar nu conteaza (dpdv al curgerii benzinei) daca e pe RES sau pe ON. Carburatoarele au fiecare in parte un filtru mic, aflat inaintea scaunului cuiului pontou... Si inca nu ai spus daca motocicleta da in nas si cu rezervorul plin sua numai cand e jumate.. are robinet cu on/off si res... pompa, habar nu am daca are ref la rez, da! ) adica da in nas in ambele cazuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (editat) indferent ca ai alimentat de la o benzinarie cu nume mare sau mic... in prima faza, incearca sa pui benzina de la o alta statie si cu nume mare. Pentru a inlatura o mare parte dintre suspciuni trebuie sa verifici ce culoare au bujiile si ce culoare are fumul scos de esapament citit bujii ... poti masura fisele ca vezi ce curent trece pe acolo... poate vine curentu' cu cocoloase ...verifici pompa de benzina... poti sa o anulezi... chestii ieftine... Editat Noiembrie 20, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 ma bag si eu in seama cu gandire de programator. tinand cont de faza cu res tind sa cred ca ai buba in robinet. daca ar fi din cauza filtrelor nu ar trebui sa-i pese pe ce pozitie este robinetul. nu dati cu pietre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 E o buna parere, avand in vedere ca atunci cand e pe RES, benzina curge din partea cea mai de jos a rezervorului (de pe fund) - unde se aduna mizerie de obicei - pe cand in pozitia ON curge de undeva mai sus cu 2-3-4 cm decat fundul rezervorului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 e posibil sa faca vacuum in rezervor si sa nu mai aiba cadere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 e posibil sa faca vacuum in rezervor si sa nu mai aiba cadere. si asta e o idee buna, si pentru asta tre sa verifice busonul sau gaura de aer a rezervorului unde s-o fi afland ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 (nu sunt mecanic, dar sunt inginer, asa ca suport si explicatii tehnice). cum adica nu esti mecanic dar esti inginer? sau esti inginer zootehnist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 cum adica nu esti mecanic dar esti inginer? sau esti inginer zootehnist? eu sunt inginer electronist... rezulta de aici ca sunt mecanic??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Noiembrie 20, 2009 Share Postat Noiembrie 20, 2009 Cam aceleasi simtome le are si a mea. Dar a mea are o scuza, e Ducati. Momentan e in service, daca reuseste sa o rezolve te anunt ce si cum. Verdictul dat in alt service a fost ca trebuie schimbat ECU, ceea ce ar fi foarte trist, asa ca am cerut si o a doua opinie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.