Sari la conținut

Cossack, Dnepr Modficat


TZepeSH
 Share

Postări Recomandate

toate ca toate, da deja zic eu ca pot sa intru la coltul chopperistilor. mi-am luat un nipru (deh, bani de altceva n-am avut...) si m-am apucat sa-l modific. deocamdata nu sunt schimbari radicale, cu roata lata si alte nebunii, da macar e facut de mana mea si imi place. oricum, inca e in lucru, sper sa il pun pe roti macar sa ajung la ploiesti, mai departe om mai vedea.

DECI. ce i-am facut pana acum: ghidonul inalt si foarte lat (primit de la Stoeanp, inca o data multumiri). m-am chinuit oleaca cu el ca era de 25 si comenzile mele de 24, dar cu pila si taieturi am reusit sa montez.

risere puse invers, ca altfel nu mai puteam sa iau viraje mazim

apoi, saua. e in lucru, sper ca azi o si montez.

aripa (nichelata) va fi montata jos, numai ca trebuie sa imi faca un prieten suportii (in cateva zile ar trebui sa fie gata)

rezervor de ij, nichelat. asa l-am luat. mai am un rezervor de ural, da parca nu vine asa bine.

eeeee, si nu in ultimul rand, crash barurile, si odata cu ele ceasul de kilometraj. am scos bordul, ca nu imi placaea, si l-am asezat cum se vede in poza. becure au zburat, in locul lor am pus leduri in ceas.

 

probleme aparute: cablurile de ambreiaj si frana fata. cabluri am gasit sa fac, camasi facute din mai multe bucati, ca asa lungi mai greu. acum astept niste camasi de skoda, ca am inteles ca sunt lungi...

Ce NU ac, deoacmdata: roata lata spate, comenzi avansate. vreau sa ma obisnuiesc un pic cu ea ca sunt incepator, dar pe la anu', cine stie?

 

Stiu ca nu e cine stie ce, stiu ca se poate si mai bine, si o sa fie si mai bine cand voi avea fondurile si timpul necesar, si stiu ca mai sunt altele mult mai bine facute. mai stiu ca unele "chestii": nu sunt chiar profesional lucrate, dar sunt abia la inceput si mai am de invatat. acum am inteles si prima parte din ce zice roby: "CHOPPIN AIN'T EASY, but is necessary". DAR, macar e facut de mana mea si sunt mandru de asta!

post-8071-1147648468_thumb.jpg

post-8071-1147648494_thumb.jpg

post-8071-1147648524_thumb.jpg

Editat de TZepeSH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..lasa aripa aia jos pe fata,ca nu mergi la enduro! Spor la munca copchile,hai ca incet-incet,il faci tu!...si vezi ca scrie cam urit pe rezervorul tau....IJ...

Editat de 13 Todesengel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..lasa aripa aia jos pe fata,ca nu mergi la enduro! Spor la munca copchile,hai ca incet-incet,il faci tu!...si vezi ca scrie cam urit pe rezervorul tau....IJ...

 

 

eee, sari si tu cu gura pe om asha, o zis doara ca lasa aripa pe spate mai jos, nu are suporztii facutzi inca

in rest are pontentzial ce ash face io in schimb as incerca cu un ghidon mai ingust jos, cred ca ghidonul ar cam trebui sa nu depasheasca latzimea fetzei (asta ii parearea mea)

hai noroc B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kilometrajul ai putea sa-l montezi pe ghidon, in aceeasi pozitie

si, daca nu modifici ghidonul jos, cum zice kata, cred ca ar trebui sa te gandesti la un rezervor mai lat

parerea mea, care este

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa vezi chin pe un posesor de Nipru acu 2 ani la Snagov, pe noroaie.

Avea ghidonul ca al tau :blink: .

Io zic sa LASI aripile asa si sa pui o sa batanta, dar cu totul, ca la M72, ca sa si functioneze. Cu ea nu vei mai avea nici o problema de suspensie. Rezervorul ,nu stiu de ce, dar imi place asa cum e argintiu. Daca nu ar fi scumpa cromarea B) . Tobe propun sa iti iei de la Chang Jiang, in coada de peste, copii Leistritz. Daca te hotarasti facem comanda mai multi: tu, io, valicaddy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TZepeSH pot sa-ti zic ca ghidonul arata belea. eu nu l-am incercat niciodata pe motorul meu. pare cam lat la prindere dar daca faci rezervorul un pic mai lat se amortizeaza. hai ca incepe sa ia contur. bafta mare in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc, parerile sunt luate in considerare. aripa fata va fi mutata jos, numai sa primesc suportii. saua, e vai de ea, facuta de mine si nu a iesit prea bine, o refac la vara cand voi avea tipm. ghidonul (inca o data multumiri lui stoeanp), intr-adevar cam lat jos, dar rezervorul va fi latit la vara si va arata mai bine. tobe, nu am fonduri acum. kilometrajul ramane pe crashbar, ca asa imi place B) .mai departe, mai vedem, va tin la curent ca maine incerc sa termin si sa o pornesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rezervorul ,nu stiu de ce, dar imi place asa cum e argintiu.

exista o solutie:sa sa finiseze rezervorul la aproape luciu oglinda si sa se dea cu lac de vopsea auto.aspectul o sa fie super B) .ca la shelby cobra gtr.am vazut de asemenea un mert din afara facut asa.

succes la choperteala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

URAAAAAAAAAA! COSSACK A INVIAT!!!

 

Dupa 6 luni nepornita, i-am bagat azi benzen, pus bacteria de la masina, inundat carbelitoarele si am dat la pedala. dupa vreo 3 pedale, a inceput sa bubuie motoru!!! merge! deci, de-acu ne vedem pe 2 roti!

poze nu am, dar maine aproape sigur voi fi la arc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, am fost foarte ocupat si nu am mai scris.

 

poze nu am mai facut, pentru ca pana in iulie nu mai am timp sa ma ocup de motocicleta si o las cu firele care atarna, etc, provizoriu. macar sa mearga.

 

problema de care zice mihai a fost urmatoarea: miercuri am plecat fericit cu gandul sa ajung la arc. bateria de la motocicleta e moarta, nici becurile de bord nu se aprind... asa ca am pornit-o cu bateria de la masina. am plecat, are ambreiajul cam ciudat, cupleaza foarte sus si brusc, nu am cum sa-l "patinez". am oprit la primul semafor si cand sa plec, nu am dat destul gaz si s-a oprit. cu bateria moarta nu am mai avut cum sa-l pornesc. asa ca l-am dus inapoi acasa ca eram la 100 de metri, si acum trebuie sa incarc bateria si apoi ies... oricum mai am o problema de rezolvat, si anume frana fata, care nu tine deloc. saua trebuie sa o fac inca o data, ca a iesit urat de tot. si m-am gandit cum sa fac cu calurile electrice, intai voiam sa pun manson de cauciuc pe deasupra, dar acum m-am razgandit si le voi baga prin ghidon... dar peste o luna, acum a inceput sesiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frina fata si io am avut bai cu ea defapt nu prindea de loc, asa ca am cumparat pe disc, ceea ce iti sugerez si tie sa faci, avind in vedere ca nipra e un motor greu si frinele is cum is, ambreiajul ziceai ca prinde sus, lasa-l mai moale, din capatul cablului, are un surub cu piulita si contra piulita, de siguranta daca ramane putin cablu in spatele sistemului de reglaj, pune un surub de acceleratie, ca sa nu iti scape cablul, in caz ca ramine prea scurt

ca sa nu ti se mai taie gazul la semafor, pune carburatoare japoneze o investitie in plus, da merita.

sigur restul nu ma va contrazice!

spor la munca !!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...

ei, uite ca nu am mai scris de multicel pe aici. ar trebui sa reiua topicul, ca incep modificarile de iarna, si ma vreau si eu pe aici prin grupul chopperistilor...

 

ce s-a mai intamplat intre timp: toata vara cossack al meu m-a plimbat, ba pe la sibiu, ba prin imprejurimile pitestiului. singura problema care m-a suparat a fost carburatorul drept care imi curge cand stau pe loc. cuiul nu inchide. chiar si cu robinetul inchis, tot mai picura. daca ridic cuiul un pic mai mult, imi inchide de tot. caut o garniturica din aia cat o zecime de unghie, ca eu am incercat sa fac dar fara succes.

ce modificari au mai aparut: saua am taiat-o si am facut alta: klaus mi-a taiat baza metalica din cea veche, si buretul, apoi eu am mai taiat din buret sa vina bine si am aplicat vinilinul pe deasupra. apoi tot klaus a pus mana pe flex si aparatul de sudura si mi-a facut ghidonul mai uman. (cand am ajuns cu el initial in pitesti imi strigau baietii in fata barului de motociclisti - ca direct acolo m-am oprit venind dn bucuresti - "te-au crucificat pe motor mah?" :cheers: ). voia sa taie si din arcuri spate, dar nu am vrut eu, si mare prostie am facut, ca e prea inalta si mi-am dat seama ca era bine sa taie...

cu ajutorul tatii am montat cricul lateral de planeta - si ce bine e acum sa nu o mai ridic pe central...

mai de curand am schimbat stopul spate cu o semnalizare de vw broscuta. arata frumos, cu capac cromat, nici nu zici ca nu e stop de chopper. ma gandeam sa pun si numarul in lateral - o sa vad.

 

acum vreo 2 zile am cumparat de la ovidiu din brasov (ene_ovi18 ) - multumesc - un proiector de aro/tractor si acum vreo ora am terminat de bricolat la el. avea un bec de 35W. din soclul vechi am reusit sa fac soclu pt H4, cu 2 faze 55/65W, adica bec normal de far. am dat gaura pt pozitie, conectat tot si verificat la o sursa de calculator. bate bine de tot, totul e functional. mai trebuie montat pe motocicleta.

 

apoi, cand montez farul, vreau sa dau jos pantalonasii, ca arata urat. vreau sa se vada furca cum trebuie...

mai trebuie sa ii reglez si nenorocirea aia de frana fata, ca ba tine, ba nu tine. banuiesc ca nu calca amandoi sabotii la fel - usor de rezolvat.

 

dar, pentru aceste modificari tre sa ajung la pitesti. am uitat sa zic ca in septembrie, spre sfarsit, am vrut sa vin cu el la pitesti, dar vremea rea m-a impiedicat de 3 ori. am dat o tura in weekend, am prins vreme buna.

 

acum, vin planurile mai mari: incep sa proiectez (probabil autocad) comenzile avansate. orice ajutor pentru comenzi avansate care sa se potriveasca la nipru sunt binevenite. daca a mai facut cineva si are dimensiunile, sau schitele, sau orice legat de asta, astept cu nerabdare sfaturi. si mai vreau sa ii cobor suspensia pe spate (taiat arcuri), si sa ii pun si ulei si simeringuri la amortizoare, ca sunt curse.

 

poze acum... de la sibiu, si in drum. poze cu farul, cand iau baterii la camera...

post-8071-1162589571_thumb.jpg

post-8071-1162589603_thumb.jpg

post-8071-1162589673_thumb.jpg

post-8071-1162589714_thumb.jpg

Editat de TZepeSH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum, vin planurile mai mari: incep sa proiectez (probabil autocad) comenzile avansate. orice ajutor pentru comenzi avansate care sa se potriveasca la nipru sunt binevenite. daca a mai facut cineva si are dimensiunile, sau schitele, sau orice legat de asta, astept cu nerabdare sfaturi. si mai vreau sa ii cobor suspensia pe spate (taiat arcuri), si sa ii pun si ulei si simeringuri la amortizoare, ca sunt curse.

 

Imi spui ce fel de comenzi vrei, sper sa fie ceva model complicat ca daca nu, nu ma bag.

Il luam la mine la stefanesti si il facem total iarna asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am apucat sa caut poze, sa imi fac un plan de actiune pentru modificat. ii multumesc lui klaus pentru ajutorul pe care s-a oferit sa mi-l dea, sunt sigur ca va iesi ceva frumos. simplu, dar bine facut.

 

si poze cu farul pe care il voi monta. nu arata ca un far de chopper? proiector de aro/tractor, deci o alternativa ieftina la farurile scumpe de pe piata. eu zic ca arata bine.

post-8071-1162731537_thumb.jpg

post-8071-1162731561_thumb.jpg

post-8071-1162731575_thumb.jpg

Editat de TZepeSH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...