Sari la conținut

Cossack, Dnepr Modficat


TZepeSH
 Share

Postări Recomandate

m-am apucat sa caut poze, sa imi fac un plan de actiune pentru modificat. ii multumesc lui klaus pentru ajutorul pe care s-a oferit sa mi-l dea, sunt sigur ca va iesi ceva frumos. simplu, dar bine facut.

 

si poze cu farul pe care il voi monta. nu arata ca un far de chopper? proiector de aro/tractor, deci o alternativa ieftina la farurile scumpe de pe piata. eu zic ca arata bine.

uite bre o idee cum sa-l vopsesti

post-6551-1163000264_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pune-l Radule k e super. Ce ii faci il vopsesti sau il duci undeva la crom? Tor Proiector din asta am si eu la Angie a mea

post-3376-1165802601_thumb.jpg

 

Hai spor la modif si sa ne vedem si noi la primavara pe drumuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa iti spun un truc mic pt far....sa lumineze mai puternic: Pui ceva care sa reflecte lumina, gen foite de staniol/aluminiu. Si o sa fie mai puternic

Bine, un bec cu halogen ar fi bun, dar cam papa din curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

revenind cu poze, ca a venit iarna si a inceput o noua repriza de modificari. vreau pareri: cum vine cu aripa aia de ij pe spate (o sa ii tai din arcuri sa o las mai jos). ce e nou: pantalonasi scosi, farul, crash-baruri scoase. ce mai e de facut: comenzile avansate sa le montez, aripa - ce fac cu ea? pe care o pun?, sissy bar ca sa pot lega bagaje usor, si tobe goale de inox. atat pe moment

post-8071-1166646089_thumb.jpg

post-8071-1166646105_thumb.jpg

post-8071-1166646191_thumb.jpg

post-8071-1166646207_thumb.jpg

post-8071-1166646225_thumb.jpg

post-8071-1166646242_thumb.jpg

post-8071-1166646279_thumb.jpg

post-8071-1166646294_thumb.jpg

post-8071-1166646310_thumb.jpg

Editat de TZepeSH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

revenind cu poze, ca a venit iarna si a inceput o noua repriza de modificari. vreau pareri: cum vine cu aripa aia de ij pe spate (o sa ii tai din arcuri sa o las mai jos). ce e nou: pantalonasi scosi, farul, crash-baruri scoase. ce mai e de facut: comenzile avansate sa le montez, aripa - ce fac cu ea? pe care o pun?, sissy bar ca sa pot lega bagaje usor, si tobe goale de inox. atat pe moment

 

aripa aia din spate o tai de-a lungul si o latesti nitel (cu un straif de tabla). mai greu o sa fie sa refaci cele 4-5 "dungi" de la coada, dar se poate.

eventual poti sa o "prelungesti" in partea din fata, combinand-o cu o bucata din aripa originala de nipru, asa incat sa vin mai jos in spate. bineinteles, trebuie ciocanite tablele ca sa ajunga ambele bucati de aripa la aceeasi forma

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

azi am terminat (aproximativ) lucrul la Cossack. ce s-a mai intamplat intre timp, in ordine cronologica la ce am facut:

- instalatia electrica ascunsa sub rezervor, refacut legaturi ciudate rusesti, ledurile care au inlocuit becurile de la bord refacute, de data asta merg.

- comenzi avansate: facut tije din inox, filetat, indoit la niste unghiuri ciudate sa ocoleasca cricul, bucse etc.

- facut suporti pentru aripa spate de ij

- facut sissy bar

- facut stop spate. cate 6 leduri rosii ultrabright pt pozitie si frana. stopul este o fosta semnalizare de VW Broscuta

- facut sa spate, demontabila, ca in principal motocicleta e pt master only :D

- schimbat saboti fata

- vopsit

- montat

 

mai am de facut cateva mici reglaje la ambreiaj si tacheti, si sa schimb uleiul. dar azi l-am scos la sosea. comenzile functioneaza perfect. secventa de pornire, binecunoscuta unora: pedala - pedala - etc - pedala - hmm, care e pozitia de "engine stop? a dracu chineza rusa asta!" era pe off - pedala - pornit - oprit - injurat - pedala - pedala - etc - pedala - injurat "mama ce dobitoc sunt" - dat drumul la benzina - pornit - doar un piston - oprit - schimbat bujie dreapta - pedala - pornit perfect.

 

poze. ultima: Broscuta demontata, si ea in restaurare, motocicleta si vechea dacie a lui tata...

mai scriu maine ca acum sunt obosit.

post-8071-1174336804_thumb.jpg

post-8071-1174336827_thumb.jpg

post-8071-1174336864_thumb.jpg

post-8071-1174336907_thumb.jpg

post-8071-1174336957_thumb.jpg

post-8071-1174337001_thumb.jpg

post-8071-1174337024_thumb.jpg

post-8071-1174337088_thumb.jpg

post-8071-1174337173_thumb.jpg

post-8071-1174337243_thumb.jpg

Editat de TZepeSH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un mic sfat pentru tine...incearca sa schimbi prinderile de ghidon,la anvergura care o au,cu siguranta o sa se rupa.Trei insi am patit asa,eu,Florin si George...sint prea subtiri pentru modelul de ghidon pe care l-ai ales.Bafta multa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. I-mi permit sa-ti dau un sfat. Monteaza pe tijele de la suspensiile fata niste burdufuri de cauciuc (De la caseta de directie batrina Dacia.). Vei proteja foarte bine sistemul de etansare al suspensiei chiar si uleiul din amortizoarele hidraulice, caci la cit praf si mizerie este la noi pe sosele nu vor tine doua sezoane " fotbalistice". Poate nu-ti va parea estetic dar practic si chiar economic va fi altfel. Depinde ce sacrifici , eu unul daca este cazul accept la "junghiul" meu si compromisuri din astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. I-mi permit sa-ti dau un sfat. Monteaza pe tijele de la suspensiile fata niste burdufuri de cauciuc (De la caseta de directie batrina Dacia.). Vei proteja foarte bine sistemul de etansare al suspensiei chiar si uleiul din amortizoarele hidraulice, caci la cit praf si mizerie este la noi pe sosele nu vor tine doua sezoane " fotbalistice". Poate nu-ti va parea estetic dar practic si chiar economic va fi altfel. Depinde ce sacrifici , eu unul daca este cazul accept la "junghiul" meu si compromisuri din astea.

 

 

sal,completeaza-ti orasul la profil.

 

 

B.

 

bravo bunicut-o.....sa ne vedem pe motoare.

post-13-1174414050_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. I-mi permit sa-ti dau un sfat. Monteaza pe tijele de la suspensiile fata niste burdufuri de cauciuc (De la caseta de directie batrina Dacia.). Vei proteja foarte bine sistemul de etansare al suspensiei chiar si uleiul din amortizoarele hidraulice, caci la cit praf si mizerie este la noi pe sosele nu vor tine doua sezoane " fotbalistice". Poate nu-ti va parea estetic dar practic si chiar economic va fi altfel. Depinde ce sacrifici , eu unul daca este cazul accept la "junghiul" meu si compromisuri din astea.

corect. in plus, telescoapele de comuniste nu-s nichelate, deci ruginesc. dupa aia nu o sa stii de ce se uzeaza asa repede semeringurile. de la rugina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...