alex123 Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 m-am apucat sa caut poze, sa imi fac un plan de actiune pentru modificat. ii multumesc lui klaus pentru ajutorul pe care s-a oferit sa mi-l dea, sunt sigur ca va iesi ceva frumos. simplu, dar bine facut. si poze cu farul pe care il voi monta. nu arata ca un far de chopper? proiector de aro/tractor, deci o alternativa ieftina la farurile scumpe de pe piata. eu zic ca arata bine. uite bre o idee cum sa-l vopsesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Pune-l Radule k e super. Ce ii faci il vopsesti sau il duci undeva la crom? Tor Proiector din asta am si eu la Angie a mea Hai spor la modif si sa ne vedem si noi la primavara pe drumuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 din ala are un prieten la ij.nu lumineaza fenomenal de bine.succes.o sa va arat si io poze cu aripa spate si stop misto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Sa iti spun un truc mic pt far....sa lumineze mai puternic: Pui ceva care sa reflecte lumina, gen foite de staniol/aluminiu. Si o sa fie mai puternic Bine, un bec cu halogen ar fi bun, dar cam papa din curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Decembrie 20, 2006 Autor Share Postat Decembrie 20, 2006 (editat) revenind cu poze, ca a venit iarna si a inceput o noua repriza de modificari. vreau pareri: cum vine cu aripa aia de ij pe spate (o sa ii tai din arcuri sa o las mai jos). ce e nou: pantalonasi scosi, farul, crash-baruri scoase. ce mai e de facut: comenzile avansate sa le montez, aripa - ce fac cu ea? pe care o pun?, sissy bar ca sa pot lega bagaje usor, si tobe goale de inox. atat pe moment Editat Decembrie 20, 2006 de TZepeSH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 sunt curios sa vad ce mai schimbi. intru si eu cu al meu la modificari iarna asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Ianuarie 3, 2007 Share Postat Ianuarie 3, 2007 revenind cu poze, ca a venit iarna si a inceput o noua repriza de modificari. vreau pareri: cum vine cu aripa aia de ij pe spate (o sa ii tai din arcuri sa o las mai jos). ce e nou: pantalonasi scosi, farul, crash-baruri scoase. ce mai e de facut: comenzile avansate sa le montez, aripa - ce fac cu ea? pe care o pun?, sissy bar ca sa pot lega bagaje usor, si tobe goale de inox. atat pe moment aripa aia din spate o tai de-a lungul si o latesti nitel (cu un straif de tabla). mai greu o sa fie sa refaci cele 4-5 "dungi" de la coada, dar se poate. eventual poti sa o "prelungesti" in partea din fata, combinand-o cu o bucata din aripa originala de nipru, asa incat sa vin mai jos in spate. bineinteles, trebuie ciocanite tablele ca sa ajunga ambele bucati de aripa la aceeasi forma succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TZepeSH Postat Martie 19, 2007 Autor Share Postat Martie 19, 2007 (editat) azi am terminat (aproximativ) lucrul la Cossack. ce s-a mai intamplat intre timp, in ordine cronologica la ce am facut: - instalatia electrica ascunsa sub rezervor, refacut legaturi ciudate rusesti, ledurile care au inlocuit becurile de la bord refacute, de data asta merg. - comenzi avansate: facut tije din inox, filetat, indoit la niste unghiuri ciudate sa ocoleasca cricul, bucse etc. - facut suporti pentru aripa spate de ij - facut sissy bar - facut stop spate. cate 6 leduri rosii ultrabright pt pozitie si frana. stopul este o fosta semnalizare de VW Broscuta - facut sa spate, demontabila, ca in principal motocicleta e pt master only - schimbat saboti fata - vopsit - montat mai am de facut cateva mici reglaje la ambreiaj si tacheti, si sa schimb uleiul. dar azi l-am scos la sosea. comenzile functioneaza perfect. secventa de pornire, binecunoscuta unora: pedala - pedala - etc - pedala - hmm, care e pozitia de "engine stop? a dracu chineza rusa asta!" era pe off - pedala - pornit - oprit - injurat - pedala - pedala - etc - pedala - injurat "mama ce dobitoc sunt" - dat drumul la benzina - pornit - doar un piston - oprit - schimbat bujie dreapta - pedala - pornit perfect. poze. ultima: Broscuta demontata, si ea in restaurare, motocicleta si vechea dacie a lui tata... mai scriu maine ca acum sunt obosit. Editat Martie 19, 2007 de TZepeSH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 frumoasa masina de sub prelata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Easy rider adevarat, bre, nu jucarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conu Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Am un mic sfat pentru tine...incearca sa schimbi prinderile de ghidon,la anvergura care o au,cu siguranta o sa se rupa.Trei insi am patit asa,eu,Florin si George...sint prea subtiri pentru modelul de ghidon pe care l-ai ales.Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_efi Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 frumoasa masina de sub prelata. heheheh stim cine e!!! cipikaaa!!!?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Salut. I-mi permit sa-ti dau un sfat. Monteaza pe tijele de la suspensiile fata niste burdufuri de cauciuc (De la caseta de directie batrina Dacia.). Vei proteja foarte bine sistemul de etansare al suspensiei chiar si uleiul din amortizoarele hidraulice, caci la cit praf si mizerie este la noi pe sosele nu vor tine doua sezoane " fotbalistice". Poate nu-ti va parea estetic dar practic si chiar economic va fi altfel. Depinde ce sacrifici , eu unul daca este cazul accept la "junghiul" meu si compromisuri din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Salut. I-mi permit sa-ti dau un sfat. Monteaza pe tijele de la suspensiile fata niste burdufuri de cauciuc (De la caseta de directie batrina Dacia.). Vei proteja foarte bine sistemul de etansare al suspensiei chiar si uleiul din amortizoarele hidraulice, caci la cit praf si mizerie este la noi pe sosele nu vor tine doua sezoane " fotbalistice". Poate nu-ti va parea estetic dar practic si chiar economic va fi altfel. Depinde ce sacrifici , eu unul daca este cazul accept la "junghiul" meu si compromisuri din astea. sal,completeaza-ti orasul la profil. B. bravo bunicut-o.....sa ne vedem pe motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Martie 20, 2007 Share Postat Martie 20, 2007 Salut. I-mi permit sa-ti dau un sfat. Monteaza pe tijele de la suspensiile fata niste burdufuri de cauciuc (De la caseta de directie batrina Dacia.). Vei proteja foarte bine sistemul de etansare al suspensiei chiar si uleiul din amortizoarele hidraulice, caci la cit praf si mizerie este la noi pe sosele nu vor tine doua sezoane " fotbalistice". Poate nu-ti va parea estetic dar practic si chiar economic va fi altfel. Depinde ce sacrifici , eu unul daca este cazul accept la "junghiul" meu si compromisuri din astea. corect. in plus, telescoapele de comuniste nu-s nichelate, deci ruginesc. dupa aia nu o sa stii de ce se uzeaza asa repede semeringurile. de la rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.