Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

O mica/mare problema care ma tot framanta de ceva vreme incoace... ultima data cand am avut probleme cu motocicleta, o fezerica de 600 din '92, am dus-o la un mecanic destul de priceput (recomandat de multi, insa nu doresc sa dau nume...) care mi-a refacut compresia la carburatoare... am inteles ca acum este de 12, 12, 11, 14... despre care mecanicul a spus ca este ok, avand in vedere uzura motocicletei... buun... ideea e ca la pornire (indiferent daca la cald sau la rece) trebuie sa trag putin de maneta de gaz fiindca, din ce mi-a spus mecanicul, neavand injectie ci carburatoare, trebuie sa deschid clapetele de la carburatoare, unde exista deja benzina, pentru a intra aer si a face amestecul de combustibil care dus in camera de ardere, sa produca explozia impreuna cu scanteia de la bujie... ceea ce mi se pare totusi putin... anormal... avand in vedere ca alte fezerici pornesc fara probleme de la buton... iar comparativ cu o amica ce are un gsx-e de 400 din '89, mie imi porneste in modul relatat mai sus, iar ei ii porneste tot de la buton fara alte probleme... concluzia: mi se pare mie sau chiar e o problema cu aprinderea la motocicleta mea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

 

O mica/mare problema care ma tot framanta de ceva vreme incoace... ultima data cand am avut probleme cu motocicleta, o fezerica de 600 din '92, am dus-o la un mecanic destul de priceput (recomandat de multi, insa nu doresc sa dau nume...) care mi-a refacut compresia la carburatoare... am inteles ca acum este de 12, 12, 11, 14... despre care mecanicul a spus ca este ok, avand in vedere uzura motocicletei... buun... ideea e ca la pornire (indiferent daca la cald sau la rece) trebuie sa trag putin de maneta de gaz fiindca, din ce mi-a spus mecanicul, neavand injectie ci carburatoare, trebuie sa deschid clapetele de la carburatoare, unde exista deja benzina, pentru a intra aer si a face amestecul de combustibil care dus in camera de ardere, sa produca explozia impreuna cu scanteia de la bujie... ceea ce mi se pare totusi putin... anormal... avand in vedere ca alte fezerici pornesc fara probleme de la buton... iar comparativ cu o amica ce are un gsx-e de 400 din '89, mie imi porneste in modul relatat mai sus, iar ei ii porneste tot de la buton fara alte probleme... concluzia: mi se pare mie sau chiar e o problema cu aprinderea la motocicleta mea?

 

"Compresia la carburatoare"?!... cred ca ai vrut sa spui altceva.

 

Fenomenul relatat de tine este des intalnit la FZR'uri, prin actionarea manetei de "gaz" la pornire in realitate se suplimenteaza aerul... daca ai rabdare si chef AICI si AICI gasesti mai tot ce te intereseaza despre carburatoare.

 

Probabil ca la pornire amestecul carburant este prea bogat ceea ce explica nevoia de surplus de aer. Cate ture ai deschise "suruburile pilot" (de benzina)? Incearca sa le mai inchizi, putin cate putin (cate 1/8 odata) pana gasesti setarea "ideala", in general cuprinsa intre 2 si 3.5 ture. Un "colortune" ar fi mai mult decat binevenit pentru acest reglaj...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda cunostintele mele despre mecanica s-au aratat in toata splendoarea lor :ok:... oricum diseara voi fi la munci si voi avea timp sa citesc intreg articolul... insa chiar si dupa, poti sa imi explici putin mai detaliat despre acest "colortune"? M-ar interesa fiindca ma gandesc ca sunt alte fezerici mai batrane care pornesc mai bine... a mea de ce nu ar porni si ea?

 

Ai o bere de la mine ptr sfat si thnx a lot :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un robinet pt rezervor ala din care dai pe rezerva gasesc pe undeva???

 

Nu cred sa gasesti "robinet", FZR'urile nu au asa ceva, datorita inclinarii cilindrilor si respectiv pozitiei carburatoarelor alimentarea nu se face gravitational ci prin intermediul unei pompe de benzina. Exista un comutator electric de "rezerva", dar ala e alta poveste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred sa gasesti "robinet", FZR'urile nu au asa ceva, datorita inclinarii cilindrilor si respectiv pozitiei carburatoarelor alimentarea nu se face gravitational ci prin intermediul unei pompe de benzina. Exista un comutator electric de "rezerva", dar ala e alta poveste...

 

 

Cred ca te inseli... la mine la rezervor este la fel... on, stop si rezerva... din pacate acuma e pe on, ca l-a rupt un prieten anu' trecut... da-i bine si asa... benzina sa fie :ok:

 

Noroc... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te inseli... la mine la rezervor este la fel... on, stop si rezerva... din pacate acuma e pe on, ca l-a rupt un prieten anu' trecut... da-i bine si asa... benzina sa fie :ok:

 

Noroc... :(

 

Nu sustin ca e imposibil sa ma insel, insa toate FZR400 pe care le'am vazut eu aveau pompa de benzina si respectiv comutator electric pentru "rezerva"...

 

Ce model exact si ce an de fabricatie e al tau?

 

Pune si tu o poza sa elucidam "enigma"...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sustin ca e imposibil sa ma insel, insa toate FZR400 pe care le'am vazut eu aveau pompa de benzina si respectiv comutator electric pentru "rezerva"...

 

Ce model exact si ce an de fabricatie e al tau?

 

Pune si tu o poza sa elucidam "enigma"...

 

Ride Safe!

 

Comutatorul electric pentru rezerva unde este situat? Am si eu un Fzr din '93 de 400cc si am robinet .

 

Si apropo sa nu va duceti la service-ul de pe Bd. Metalurgiei nr. 454, sector 4 ,mi-a tinut carenele la vopsit 2 luni si cum asta nu ar fi fost tot mi le-a si crapat apoi le-a lipit cu fibra care apoi s-a crapat iar....asa ca a trebuit sa mi le lipesc singur pana la urma :cheers:

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sustin ca e imposibil sa ma insel, insa toate FZR400 pe care le'am vazut eu aveau pompa de benzina si respectiv comutator electric pentru "rezerva"...

 

Ce model exact si ce an de fabricatie e al tau?

 

Pune si tu o poza sa elucidam "enigma"...

 

Ride Safe!

 

 

Al meu e de 600... oricum ziceai ca nu au robinet... o sa pun si poze in curand... pe vremea asta naspa nu m-am mai intalnit cu fezerica :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e din 93' si tot asa avea(on rezerva si off) s-a rupt pe on dar l-am rezolvat eu provizoriu si pot sa il dau si pe rezerva cu o surubenita dreapta...provizoriu

Editat de unick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am piese din fzr de vanzare,pentru voi pentru ca mi-a placut forumul astept oferta si nu comentez pretul :burnout:

printre altele am 2 filtre de aer noi,pinion si foaie noi ne montate,alt set pinion foaie si lant care am 300 km cu ele (mai exact 220 sau cam asa ceva)

dupa ce imi revin am sa imi cumpar tot un fzr buna motoreta am avut:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am piese din fzr de vanzare,pentru voi pentru ca mi-a placut forumul astept oferta si nu comentez pretul :burnout:

printre altele am 2 filtre de aer noi,pinion si foaie noi ne montate,alt set pinion foaie si lant care am 300 km cu ele (mai exact 220 sau cam asa ceva)

dupa ce imi revin am sa imi cumpar tot un fzr buna motoreta am avut:(

 

Din ce sa'ti "revii"?... sper ca n'ai avut vre'un accident!

 

Ce "piese" ai?... pentru 600?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu,daca imi spuneai il opream ca respectivul avea unu

a fost la mine un coleg sa incerce cdi-ul am descoperit de ce nu mergea al meu este setat pentru comanda exupului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate nu,daca imi spuneai il opream ca respectivul avea unu

a fost la mine un coleg sa incerce cdi-ul am descoperit de ce nu mergea al meu este setat pentru comanda exupului.

 

Exista un montaj care "pacaleste" CDI'ul sa "creada ca vede" servomotorul de la EXUP, conceput pentru cei ce vor sa puna alt sistem de evacuare "full"... nu mai stiu link'ul dar la o adica se poate gasi.

 

Ride SAfe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara i-am schimbat toba... i-am pus una facuta de la 0 (zero) de un prieten de al meu... vreau sa va spun ca am ramas impresionat. Mai trebuie sa o vopsesc negru si e gata :angryfire: .

 

 

O sa pun poze si un filmulet in viitor... suna de ruuupeeee :angryfire: :angryfire:

 

 

No ciaules bulaaaaaan :angryfire:

 

LE: Am promis , am promis ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...