Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-a dat... alte oferte ? :D

 

 

PS: Sigur n-o sa dau 100 de euro pe o pompa...

 

Incearca la 0724240216... avea o pompa de FZ/YZF750, vezi daca mai e de actualitate.

 

Daca ai cont pe eBay... e o pompa pt 600 la "BUY IT NOW" la 25$ (plus transport) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Acces...0247220885&

 

Mai sunt cateva a caror licitatie nu s'a terminat.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Ebay nu am... iar la nr acela... pentru moment...

 

Mai incerc...

 

Merci mult.

 

Merge si asa, dar tre sa stau tot timpul cu rezervorul plin... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de o oglinda stanga pentru un fzr 600 1991 urgent. Ma poate ajuta cineva??

incearca aici /index.php?showtopic=201763

valabil si pentru @DanLudus

 

 

 

 

 

 

 

si eu am un fzr 600r 4jh din ianuarie si cind am luat-o pornea in 2 mergea doar in 3 cind am desfacut carburatoarele (keihin)la un cilindru nivelul era normal altul un pic mai mic iar la doua (alea care nu mergeau) fff mic. am curatat si refacut nivelul in carburatoare am cumparat cuie pontou de la louis(pe care pina la urma nu le-am montat). Concluzie cind pornesc merge in 2 pina se incalzeste putin si apoi merge de n-ai treaba.In cele 2 carburi cu nivelul mic era in camera de nivel un fel de oxid alb care cred ca a infundat traseele de soc.Sint sigur ca nu merge socul fiindca cu airboxul desfacut am pulverizat benzina in cilindrii aia lenesi cu un bidon din ala cu care se spala geamurile si a luat-o imediat.Compresi am masurat-o si este 11+ la 2 cilindri si 11 la ailalti.Bujiile sint noi 1000km.Cilindrii lenesi sint 1 si 3 deci o bobina defecta iese din calcul.O sa mai desfac carburatoarele o dat cred ca wekeendul asta sa vad.

Asa face motorul meu poate tragi vreo concluzie buna pentru al tau....asfalt

Revin cu ce am mai facut la motor.Dupa o lunade pornit in 2 m-am indurat sa desfac din nou carburatoarele si dupa cum ma asteptam la cilindrii care nu porneau canalizatiile socului erau infundate.Le-am desfundat cu un ac (ca erau beton )si apoi spray de curatat carbul la greu.Am schimbat cuiele pontou cu unele noi ca le aveam de vreo citeva luni cumparate.si am modificat nivelul din camera de nivel. Am mai pus set cauciucuri metzeler rennsport, kit lant Regina,+desfacut toata suspensia spate si curatat si uns toti rulmentii si bucsile de la ea.

Intrebare pentru@vinkator @magicn12 sau cine mai are fzr 600R care e nivelul la carburatoare si ce jiglere aveti voi.Eu am umblat pina acum cu 5mm sub semnul de referinta si acum am coborit la 9-10mm Cind era cu 5mm mi se parea ca merge inecat (mirosea tare a benzina in esapament si cind era cald trebuia accelerata un pic sa porneasca)Acum pornrste la rece fara soc si la cald fara sa mai accelerez deloc. Inainte consuma cam 8% afara la o turatie de 5-6K iar in oras nu stiu da aproape cit doua dacii.Ale voastre cit consuma? Mentionez ca moto meu e Yamaha fzr 600R 1995 model 4jh cu carburatoare keihin cvkd 34mm

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca aici /index.php?showtopic=201763

valabil si pentru @DanLudus

 

 

 

 

 

 

 

 

Revin cu ce am mai facut la motor.Dupa o lunade pornit in 2 m-am indurat sa desfac din nou carburatoarele si dupa cum ma asteptam la cilindrii care nu porneau canalizatiile socului erau infundate.Le-am desfundat cu un ac (ca erau beton )si apoi spray de curatat carbul la greu.Am schimbat cuiele pontou cu unele noi ca le aveam de vreo citeva luni cumparate.si am modificat nivelul din camera de nivel. Am mai pus set cauciucuri metzeler rennsport, kit lant Regina,+desfacut toata suspensia spate si curatat si uns toti rulmentii si bucsile de la ea.

Intrebare pentru@vinkator @magicn12 sau cine mai are fzr 600R care e nivelul la carburatoare si ce jiglere aveti voi.Eu am umblat pina acum cu 5mm sub semnul de referinta si acum am coborit la 9-10mm Cind era cu 5mm mi se parea ca merge inecat (mirosea tare a benzina in esapament si cind era cald trebuia accelerata un pic sa porneasca)Acum pornrste la rece fara soc si la cald fara sa mai accelerez deloc. Inainte consuma cam 8% afara la o turatie de 5-6K iar in oras nu stiu da aproape cit doua dacii.Ale voastre cit consuma? Mentionez ca moto meu e Yamaha fzr 600R 1995 model 4jh cu carburatoare keihin cvkd 34mm+

Toate cele bune

 

Miercuri am programare la service pentru o sincronizare+curatare+reglare carburi si voi revenii cu info. Legat de consum ...7 afara si 9 in oras (schimb pana in 6k rpm).Dar sper ca dupa reglare sa scada :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vand roata spate completa 18x3,5 (rulmenti, disc frana, gumele antisoc, suportul rotii dintate, inclusiv cauciuc Bridgestone Batlax 150/70ZR18, profil cca 3 mm pe mijloc, 5 pe lateral), bascula pentru FZR 600 3HE, distantiere , ax roata : 100 euro

bascula: 50 euro ........................................pt roata si bascula luate impreuna : 130 euro

 

 

nu sunt lovite, eu am facut doar upgrade cu roata de yzf 750 17x5,5(cauciuc de 180), bascula si kit de lant de fzr 600r

post-12587-1214300584_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca aici /index.php?showtopic=201763

valabil si pentru @DanLudus

 

 

 

 

 

 

 

 

Revin cu ce am mai facut la motor.Dupa o lunade pornit in 2 m-am indurat sa desfac din nou carburatoarele si dupa cum ma asteptam la cilindrii care nu porneau canalizatiile socului erau infundate.Le-am desfundat cu un ac (ca erau beton )si apoi spray de curatat carbul la greu.Am schimbat cuiele pontou cu unele noi ca le aveam de vreo citeva luni cumparate.si am modificat nivelul din camera de nivel. Am mai pus set cauciucuri metzeler rennsport, kit lant Regina,+desfacut toata suspensia spate si curatat si uns toti rulmentii si bucsile de la ea.

Intrebare pentru@vinkator @magicn12 sau cine mai are fzr 600R care e nivelul la carburatoare si ce jiglere aveti voi.Eu am umblat pina acum cu 5mm sub semnul de referinta si acum am coborit la 9-10mm Cind era cu 5mm mi se parea ca merge inecat (mirosea tare a benzina in esapament si cind era cald trebuia accelerata un pic sa porneasca)Acum pornrste la rece fara soc si la cald fara sa mai accelerez deloc. Inainte consuma cam 8% afara la o turatie de 5-6K iar in oras nu stiu da aproape cit doua dacii.Ale voastre cit consuma? Mentionez ca moto meu e Yamaha fzr 600R 1995 model 4jh cu carburatoare keihin cvkd 34mm

Toate cele bune

 

sincer nu stiu nivelele de carb,si ce jiglere are, cred ca sapt viitoare ma duc si eu la curatat si reglat de carb. Cat de consum pana in 6krpm mie imi consuma cam 6% in afara 7% in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar ca azi o sa ma apuc iar de reglat putin la el... dar mie imi consuma cam 6%... mers tare... in localitati 100-120, depinde de trafic... chiar si 20-40, iar in afara cat prinde... max 220-230... consum 6, maxim 6,5 :P

 

Am carburatoare MIKUNI...

 

Ziceam ca mai trebuie sa fac ceva reglaje... tre sa reglez amestecul din carburatoare, mi-a explicat un mecanic(maestru mare) si azi o sa ma apuc de treaba. Se pare ca la mine momentan merge cam "sarac"... acuma oi vedea dupa daca o sa creasca sau nu consumu... totodata o sa le sincronizez din nou, apai pe cai... ca se filmeaza... cu radaru :) :)

 

Pfffuuuu... pana la urma tot am mers la cineva ca nu am reusit sa reglez amestecul... acu merge super fain...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu la service la reglat,curatat,sincronizat carb(mai exact la Kaore Moto,au un mecanic japonez).In plus am schimbat si uleiul si bujiile daca tot era mobra demontata.Dupa acest proces merge "ceas" :P

 

Carburile mele sunt Key Hin CVK,iar mecanicul mi-a zis ca acul de dozaj ar trebui sa stea in pozitia standard atat timp cat moto si evacuarea sunt stock(@stefbure,nu stiu sa iti spun in milimetrii).

 

@DanLudus...spune-ne si noua ce te-a invatzat "maestrul" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma poate ajuta si pe mine???

 

 

am un fzr 1000 motor de 1002 cmc si vreau sa-l segmentez ca i-a cam venit vremea

problema e ca nu stiu de unde sa iau segmenti si in primul rand ce fel de segmenti (ca si astia au un cod :kali: )

 

 

care are vreo idee va rog lasati un mesaj pt un frate FZR-ist

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluare. Am achizitionat de curand primul meu moto, un FZR 600. Am rezolvat toate marile si micile neplaceri care existau la el, insa mai am doar o problema, TUROMETRUL. Nu functiona cand am luat motocicleta si nu functioneaza nici acum. Am luat si un alt bord de la la altcineva care insa nu are vitezometrul, l-am pus pe motocicleta, surpriza .... nu merge nici asta. Sa fie amandoua defecte ?

 

Va rog niste idei .... cum as putea sa probez turometrul sa vad daca e ok?

 

Am citit prin posturile de pe forum legat de problemele turometrului. Nu am gasit nici un un contact imperfect sau slabit. Intr-un post am citit ca impulsurile catre turometru sunt trimise de CDI. Din ce am observat pe langa CDI e un fir rosu izolat. Sa fie asta oare problema?

 

Atasez foto cu CDI-ul si firul suspect.

 

Asfalt uscat!

 

post-36734-1215032443_thumb.jpg

Editat de c3h2o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluare. Am achizitionat de curand primul meu moto, un FZR 600. Am rezolvat toate marile si micile neplaceri care existau la el, insa mai am doar o problema, TUROMETRUL. Nu functiona cand am luat motocicleta si nu functioneaza nici acum. Am luat si un alt bord de la la altcineva care insa nu are vitezometrul, l-am pus pe motocicleta, surpriza .... nu merge nici asta. Sa fie amandoua defecte ?

 

Va rog niste idei .... cum as putea sa probez turometrul sa vad daca e ok?

 

Am citit prin posturile de pe forum legat de problemele turometrului. Nu am gasit nici un un contact imperfect sau slabit. Intr-un post am citit ca impulsurile catre turometru sunt trimise de CDI. Din ce am observat pe langa CDI e un fir rosu izolat. Sa fie asta oare problema?

 

Atasez foto cu CDI-ul si firul suspect.

 

Asfalt uscat!

 

post-36734-1215032443_thumb.jpg

 

Am atasat schema electrica si legenda . Dupa cum vezi turometrul(34) is ia informatia din circuitul(Gv) dintre CDI(13) si bobina de inductie (15) .

Ia un aparat de masura si vezi daca nu e intrerupt traseul intre turometru si CDI. Masoara si firul de alimentare si masa al turometrului.

 

Daca toate cele de mai sus sunt Ok,tind sa cred ca are ceva turometrul. Nu cred ca poate fi de la CDI,din motiv ca turometrul isi ia informatia de la aceeasi iesire ca si bobina de inductie,deci daca nu ar da impulsuri CDI-ul atunci nu ar mai merge nici motorul.

 

 

post-13253-1215066530_thumb.jpg post-13253-1215066524_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am o problema cu instalatia electrica....cand aprind farurile se arde siguranta care e pe circuitul de incarcare initial am crezut ca sunt becurile prea puternice dar dupa ce le-am schimbat aceeasi problema

 

aveti idee careva ce poate sa fie?? si daca stie vreunu exact ce becuri trebuie sa pun ce,putere.:crack: :bigstar:

Editat de unick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am o problema cu instalatia electrica....cand aprind farurile se arde siguranta care e pe circuitul de incarcare initial am crezut ca sunt becurile prea puternice dar dupa ce le-am schimbat aceeasi problema

 

aveti idee careva ce poate sa fie?? si daca stie vreunu exact ce becuri trebuie sa pun ce,putere.:crack: :bigstar:

 

Pai incearca cu H4 12V 60/55W .Eu asa am si nu mi se arde siguranta. De cati amperi ai siguranta?Poate nu e siguranta originala si cineva ti-a pus una mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare FZR-istilor! Dupa ce mi-am schimbat bateria si placutele de frana, credeam ca am scapat de griji, pana la iarna. N-a fost sa fie, dimineata cand deschid garaju' vad 2 pete de ulei sub motor :bigstar:

desfac carenele sa vad de unde curge, dau rezervorul jos, vad ca buba-i la unul din suruburile care fixeaza chiuloasa, fiind rupt :crack:

question: are cineva suruburi din acelea de vanzare..eventual trebuie sa schimb si garnitura?

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza problemelor de la cilindrii, m-am hotarat sa o dezmembrez... nu mai are compresie si am obosit sa tot imping la ea :burnout:

 

Deci se dezmembreaza...

post-15129-1215431277_thumb.jpg

post-15129-1215431311_thumb.jpg

post-15129-1215431335_thumb.jpg

post-15129-1215431351_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza problemelor de la cilindrii, m-am hotarat sa o dezmembrez... nu mai are compresie si am obosit sa tot imping la ea :blbl:

 

Deci se dezmembreaza...

 

 

Pacat de Fezerica...ca vad ca arata super :burnout: . Ce vrei sa iti iei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ACu ca a desfacut colegu cilindrii... si zice ca nu de acolo e baiu... :burnout:... maine schimb chiuloasa sa vedem efectu'. Sper sa mearga...

 

 

Daca o vand... va fii greu... probabil tot FZR... 1000 :blbl:

 

Salutare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...