yo4hgx Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Ce model e motorul tau? Am cumparat una din Romania dar nu s-a potrivit si vanzatorul nu a vrut sa o primeasca inapoi... greseala mea, nu am fost atent ca am alt tip de furca pe fata. Vezi in poza alaturata daca te aranjeaza. In alta ordine de idei, am licitat pe ebay.co.uk si (din fericire) am si castigat una care mi se potriveste, singura problema e ca dureaza pana o primesc si ca... e galbena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Cum e FZR-ul 1000 in comparatie cu R1, sa zicem '98? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Nu stiu cum este R1 '98, am testat doar modelul '05... ce sa spun, alta mancare de peste, mai usoara, mai scurta, alta curba a puterii si a cuplului (care nu neaparat mi-a placut)... intr-un cuvant, mai "sport". Opinia mea (strict subiectiva) este ca R1 este prea mult pentru strada. DACA mi-as permite mai multe motoare cu siguranta R1 ar fi printre ele, pana atunci insa FZR1000EXUP ramane compromisul "ideal". Nu e vorba (numai) de bani, acum 2 ani m-am gandit foarte mult daca sa il pastrez (reparatie capitala) sau sa-l vand si sa trec "mai sus". Am hotarat sa investesc in el (mult mai mult decat un astfel de motor este evaluat pe piata la ora actuala)... si nu imi pare rau. In conditii de strada nu poti folosi superioritatea unui R1... sau mai bine zis adevarata diferenta o fac gumele, setarea suspensiilor, starea tehnica si... nu in ultimul rand, experienta pilotului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Ma voi da cat de curand si pe fzr1000, sa pot face o comparatie. Intradevar, R1 e foarte sportiv, agresiv. Insa ceva mai agresiv cand angrena acceleratia mi s-a parut R6 2002, care practic smuncea. Ce mi-a placut mult de tot e ZX9r '98 parca. Mult mai ok decat R1, o curba de cuplu accentuata si in turatii mici. Ca si tinuta de drum, cu amortizor de ghidon montat...pff, excelent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 (editat) Ca fapt divers, FZR1000EXUP are acelasi cuplu (maxim) ca R1 insa cu vreo 3000rpm mai jos... insa nu asta face diferenta ci faptul ca cuplul este mult mai mare de jos, practic de la 3500-4000rpm trage ca un tramvai. Ca sa faci o comparatie obiectiva ar trebui sa gasesti un FZR1000 in stare tehnica buna... ceea ce este foarte greu. P.S. Apropo de tinuta de drum, FZR'ul de o mie este numit si "tren marfar", nu numai datorita cuplului ci si a tinutei de drum. Eu l-am ridicat un pic de spate pe al meu ca sa fie un pic mai naravas pe curbe dar am eliminat "neajunsul" cu un amortizor de directie "ohlins". Editat Aprilie 21, 2013 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Si ai obtinut cumva o combinatie ideala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Ce model e motorul tau? Am cumparat una din Romania dar nu s-a potrivit si vanzatorul nu a vrut sa o primeasca inapoi... greseala mea, nu am fost atent ca am alt tip de furca pe fata. Vezi in poza alaturata daca te aranjeaza. aripa.jpg In alta ordine de idei, am licitat pe ebay.co.uk si (din fericire) am si castigat una care mi se potriveste, singura problema e ca dureaza pana o primesc si ca... e galbena. nici mie nu imi e buna aripa de pe moto din poza,al meu e 1992, 3gm, din cate obs, imi trebuie aripa exact ca a ta, o mai lipesc un sezon nu-i bai, , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Combinatia "ideala" implica obligatoriu un mic "amanunt"... PILOTUL! Nu ma refer (numai) la talentul si experienta lui ci la cat de bine isi cunoaste motorul, limitele tehnice si mai ales cele personale. Restul sunt discutii abstracte, cifre pe hartie... nici mie nu imi e buna aripa de pe moto din poza,al meu e 1992, 3gm, din cate obs, imi trebuie aripa exact ca a ta, o mai lipesc un sezon nu-i bai, , OK... din cate ai vazut, eu nu prea mai am ce sa lipesc. Doar ce-am platit-o pe asta http://www.ebay.co.uk/itm/motorcycle-front-mudguard-/330905764670?ViewItem=&ssPageName=ADME%3AB%3AEOIBSA%3AUS%3A3160&item=330905764670&nma=true&si=Zua4nJHJKR8uDAZyXUQBXCjkmBo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Eu am postat un anunt si pe forumul exup1000.co.uk, daca apare ceva te anunt, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Combinatia ideala pt dvs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Cel mai mare impact in modificarea geometriei motocicletei il are scurtarea (sau lungirea) "dog-bones" (tijele parghiei basculei). Eu am inceput testele cu "dog-bones" mai scurte cu 10mm (maximum posibil), respectiv o ridicare a spatelui cu cca 50mm. Nu as putea sa spun cat s-a ascutit unghiul furcii (trail-ul si rake-ul) insa in aceasta configuratie comportamentul motocicletei s-a schimbat radical, mult mai vioaie pe sicane si curbe stranse dar si un pic instabila la viteze mari. Nu asta insa m-a nemultumit ci noua distributie a greutatii, centrul de greutate fugind prea mult inspre partea din fata, suspensiile lucrand dezechilibrat... cel putin dupa gustul meu. Poate cu alte arcuri, cu alta rata de comprimare la furca si telescopul pe spate s-ar fi putut re-echilibra suspensiile insa eu renuntat si am continuat testele lungind progresiv "dog-bones"-urile pana am gasit formula "ideala" (pentru mine) de numai 3mm mai scurte (cca 15mm ridicarea spatelui). In aceasta configuratie motocicleta e mai agila pe curbe fara ca la viteze mari sa se simta vreo diferenta si mai ales fara sa am senzatia ca spatele "vine peste mine" pe franari puternice. Oricum, prin ridicarea spatelui eu nu am urmarit neaparat mai multa agilitate pe curbe cat mai mult "ground clearance"... in formula de fabrica am polizat toba de asfalt pana a inceput sa sufle. Amortizorul de directie nu mi se pare un lucru absolut necesar, desi ii recunosc utilitatea pe trasee strans virajate in special unde asfaltul nu este tocmai "perfect"... O alta modificare pe care am facut-o a fost schimbarea uleiului din furca cu unul cu vascozitate mai mare. Din fabrica EXUP1000'95 vine cu ulei special produs de Yamaha cu indicativ 01 care, dupa indelungi cautari am gasit ca ar corespunde indexului 2.5W. Am testat progresiv cu 5W si m-am oprit la 10W (Motul) pe care l-am gasit ca solutia de compromis "ideal" pe rebound... inca odata, dupa gustul si stilul meu de condus. Setarea suspensiilor functie de greutatea proprie si/sau stilul de condus, cu sau fara pasager este absolut obligatorie. In cazul meu un sag dinamic de cca 35-40mm pe fata si 25-30mm pe spate. Nu in ulimul rand am inlocuit etrierii si pompa de frana fata cu modelul de R1'03 (etrieri "golden spot" si pompa de 14mm), furtune "sport" cu tresa metalica si placute EBC sinterred HH. Diferenta este evidenta, nu atat ca putere de franare cat in dozarea mult mai lineara a franarii In ceea ce priveste motorul propriu-zis, fara legatura cu cilclistica motocicletei, am inlocuit arborele cotit, toti cuzinetii, pistoanele, segmentii, arcurile supapelor (cu altele mai groase, de YZF750'98), semeringurile supapelor, refacut jocul termic si repasuit supapele pe scaune. In carburatoare totul este nou, membrane, ace, tuburi emulsoare si o masura mai mare la jiglerele principale (127.5 si 125), completat cu un filtru de aer K&N si toba (standard) de R1'03 si... 2 dinti in plus la foaia de pe roata spate. Desi tehnologic FZR1000EXUP este depasit, personal nu am nici o problema sa tin pasul cu motoarele mai noi si mai puternice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Combinatia "ideala" implica obligatoriu un mic "amanunt"... PILOTUL! Nu ma refer (numai) la talentul si experienta lui ci la cat de bine isi cunoaste motorul, limitele tehnice si mai ales cele personale. Restul sunt discutii abstracte, cifre pe hartie... OK... din cate ai vazut, eu nu prea mai am ce sa lipesc. Doar ce-am platit-o pe asta http://www.ebay.co.uk/itm/motorcycle-front-mudguard-/330905764670?ViewItem=&ssPageName=ADME%3AB%3AEOIBSA%3AUS%3A3160&item=330905764670&nma=true&si=Zua4nJHJKR8uDAZyXUQBXCjkmBo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Eu am postat un anunt si pe forumul exup1000.co.uk, daca apare ceva te anunt, numa 13 lire? si cu transport la cat ajunge? nu mii se pare mult deloc, chiar te rog, daca mai apare una la banii astia , sa ma anunti! p.s. cel mai potent fzr din tara! poate si din europa Editat Aprilie 22, 2013 de CalinMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Transportul a mai costat 8 lire. Nu am cum sa prevad daca si mai ales la ce pret poate sa mai apara, pe ebay sistemul este de tip licitatie si nu stii pretul final sau daca ai castigat... decat dupa terminarea licitatiei. Ca fapt divers, pe aripa albastra luata din tara (care nu mi se potriveste) am dat 160lei (plus 35 transport si taxe de ramburs)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 vand carburatoare yzf 750 si fzr 1000...in stare foarte foarte buna..curate nesurubarite..cu totul sau pe bucati..preturi negociabile..0749304829 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Cunoaste careva de la ce motocilcete se potriveste amortizorul spate pe o yamaha fzr 600r modelul 4jh? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Amortizoru de spate de la fzr 600r 4jh se potriveste si de pe Yamaha Thundercat yzf600r, posibil si de la primu model de R6, si cred ca merge si cel de YZF 750R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Daca stii lungimea telescopului tau poate gasesti in tabelul de mai jos un inlocuitor Make Model Year Shock Length(mm) Shock Stroke(mm)Suzuki Bandit 600 2000-2004 319 55Suzuki Bandit 650 2005 319.5 65.5Suzuki Bandit 1200 1996-2000 306 64Suzuki Bandit 1200 2001-2005 320 (+6/-0) 61Suzuki GSXR 600 1992-1993 312 (+12/-0) 67Suzuki GSXR 600 2001-2003 325.5 (+6/-0) 74Suzuki GSXR 600 2004-2005 332.5 (+6/-0) 74Suzuki GSXR 750 1985-1987 290.5 61Suzuki GSXR 750 1988-1991 312 (+12/-0) 67Suzuki GSXR 750 1992-1995 312 (+12/-0) 67Suzuki GSXR 750 1996-1999 356 (+6/-6) 79Suzuki GSXR 750 2000-2003 325 (+6/-0) 74Suzuki GSXR 750 2004-2005 332.5 (+6/-0) 74Suzuki GSXR 1000 2001-2002 329.5 (+5.5/-0.5)74Suzuki GSXR 1000 2003-2004 332.5 (+6/-0) 74Suzuki GSXR 1000 2005 319 70Suzuki GSXR 1100 1986-1988 315 69Suzuki GSXR 1100 1989-1992 312 70Suzuki GSXR 1100 1993-1998 312 70Suzuki Hayabusa 1999-2006 330 72Kawasaki ZX6R 2003-2004 340 (+12/-0) 72.5Kawasaki ZX6RR 2003-2004 340 (+12/-0) 72.5Kawasaki ZX6R 2005 335.5 (+12/-0) 64.5Kawasaki ZX6RR 2005-2006 330 (+12/=0) 63.5Kawasaki ZX7R 1996-2001 350 (+12/-0) 75Kawasaki ZX9R 1994-1997 348 79Kawasaki ZX9R 1998-1999 330 (+12/-0) 69Kawasaki ZX9R 2000-2001 338 67Kawasaki ZX9R 2002-2003 338.5 67.5Kawasaki ZX10 1988-1989 314.5 67Kawasaki ZX10R 2004-2005 338 (+7/-5) 69Kawasaki ZX12R 2000-2005 338 (+7/-5) 67H*nda CBR 600 F 1987-1990 292 50H*nda CBR 600 RR 2003-2006 313 (+0/-6) 59.5H*nda VFR 800 FI 1998-2001 325 58H*nda VFR 800 FI 2002-2005 317.5 53.5H*nda CBR 900 RR 1992-1995 319 (+12/-0) 54H*nda CBR 900 RR 1996-1997 305 (+12/-0) 60H*nda CBR 900 RR 1998-1999 303 (+12/-0) 57H*nda CBR 900 RR 2000-2001 286 (+4/-2) 57H*nda CBR 900 RR 2002-2003 288 (+2/-4) 57H*nda CBR 929 2000-2001 286 (+4/-2) 57H*nda CBR 954 2002-2003 288 (+2/-4) 57H*nda RC51 2000-2005 326 (+10/-2) 63H*nda CBR 1000 RR 2004-2006 314 (+6/-0) 58H*nda VTR 1000 F 1997-2005 346 60H*nda VTR 1000 SP1 2000-2001 326 (+10/-2) 63H*nda VTR 1000 SP2 2002-2005 326 (+10/-2) 63H*nda CBR 1100 XX 1997-2005 319 52Yamaha YZF 600 1994-1999 360 (+12/-0) 70Yamaha YZF R6 1999-2002 305 (+4/-2) 62Yamaha YZF R6 2003-2004 295 (+5.5/-0.5) 62.5Yamaha YZF R6 2005 300 (+0/-6) 62.5Yamaha FZR 750 1987-1988 300.5 54Yamaha FZR 750R 0W01 1989-1991 360 76Yamaha FZR 1000 1987-1988 300.5 54Yamaha FZR 1000 1989-1995 340 70Yamaha YZF 1000 1996-2000 340 (+12/-0) 69Yamaha YZF R1 1998-2001 300 (+11/-1) 65Yamaha YZF R1 2002-2006 300 (+5.5/-0.5) 64.5- - - - - -Kawasaki ZZR 1400 2008 329 mm 65 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Va multumesc pentru raspunsuri. Amortizorul ce l-am dat jos era de kawasaki dar nu stiu modelul pentru ca era stearsa eticheta, probabil nici fostul proprietar nu a gasit pentru modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 salut am un fzr de 6003he si de ceva timp se aude un tacanit pe la motor,mentionez ca iam bagat ulei 10w40...dar ma gandesc ca sar putea sa fie si de la lantul de distributie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 27, 2013 Share Postat Aprilie 27, 2013 corect - este lantul de distributie! dupa ce schimbi lantul fa si jocu la supape dupa care regleaza carburatoarele pentru o functionare cat mai buna a motorului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BughY Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 Salutare! Am un amic cu yamaha fzr 1000 genesis din 1988, intreaba unde este surubul de relanti! Multumim anticipat de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 28, 2013 Share Postat Aprilie 28, 2013 (editat) Salutare! Am un amic cu yamaha fzr 1000 genesis din 1988, intreaba unde este surubul de relanti! Multumim anticipat de raspuns cum stai pe motor, pe parte stanga ai o gaura in cadru ( un pic mai la dreapta de comutatorul de rezerva ), cu o surubelnita lunga ajungi bine mersi la surubul pt. relanti. numa bine! Editat Aprilie 28, 2013 de CalinMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Vand o baterie mikuni cu membranele in stare foarte buna -scarite sofer cu tot cu pedala de frana si schimbatorul 0760833513 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Are cineva un amortizor de yamaha fzr 600r (4JH) in stare buna, de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 (editat) Carenele date cu spritz kit, jantele la fel pe carene o sa fie un albastru subaru, cu stickerele originale de FZR 600R 4jh, iar pe jante un portocaliu "mandarin orange" de la Harley Davidson. Editat Mai 1, 2013 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 1, 2013 Share Postat Mai 1, 2013 Am pus-o si pe topicul ei dedicat insa o urc si aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.