Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Fiindca saua pasagerului a fost rupta... am luat o bagheta magica in manuță, am învârtit-o de 2 ori in aer, un hocus, 2 pocus si 3 abracadabra... saua s-a reparat si de iepuras s-a si colorat din negru in albastru!

Asfalt uscat dragii mei

:s4284:

post-63118-0-72803700-1334343458_thumb.jpg

post-63118-0-24141900-1334343493_thumb.jpg

post-63118-0-79551000-1334343524_thumb.jpg

post-63118-0-49068700-1334343556_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e pacat sa fie acolo daca o iubesti! cauta o metoda sa scapi de ea - polish profesional sau ceva de genu!

vreau sa zic ca zilele acestea am incercat ceara de carnauba de la ABRO (se gaseste la dedeman in conserva galbena), chiar si dupa ploaie masina a ramas curata, apa s-a dus si nu a lasat pete ca dupa o ploaie normala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata foarte bine! S-o stapanesti sanatos! Tare bine da acea codita pe ea!

multumesc, arata cam jalnic cand l-am luat acum 2 ani dar am reusit sa-l modific pe placul meu

 

la sfarsitul lunii viitoare i-mi expira verificarea si am o mica problema ; eu am cauciucuri de 190 pe spate dar in talon am trecute doar de 170, ce-mi recomandati?

post-61252-0-42845600-1334503177_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la sfarsitul lunii viitoare i-mi expira verificarea si am o mica problema ; eu am cauciucuri de 190 pe spate dar in talon am trecute doar de 170, ce-mi recomandati?

 

Depinde unde faci verificarea... mai bine intrebi inainte!

 

Problema nu e insa numai ITP'ul, pe jeanta de 5.5 (cum e pe FZR1000) latimea maxima recomandata de mai toti producatorii de anvelope este 180mm. Peste aceasta valoare pata de contact nu mai are marimea/forma optima...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti recomandam sa achizitionezi o anvelopa de 170 :disappointed:

Daca producatorul spune ca 170 trebuie pe spate inseamna ca stie ce stie... o sa fie si mai usor de aplecat pe curbe!

cred ca asa voi face, o sa-mi cumpar una de 170, dar imi place foarte mult cum arata asa si oricum trebuie sa le folosesc si pe astea ca sunt noi noute, dar sunt si curios ce diferente sunt intre ele in curbe, multumesc de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine e sa ai anvelopele date de producator.

 

Nu prea am mai dat zilele astea pe forum, de cand am scos motorul, pff, alta viata.

 

post-49786-0-56520100-1334661027_thumb.jpg

 

Uite aici exemplu: stock 130, pus anvelopa 160. Pe curbe nu te poti inclina mai mult de atat ca se duce aiurea. Acum am un 140, care va sta mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici exemplu: stock 130, pus anvelopa 160. Pe curbe nu te poti inclina mai mult de atat ca se duce aiurea. Acum am un 140, care va sta mult mai bine.

 

 

Am senzatia ca, pe langa faptul ca marimea anvelopei este mult peste cea maxim admisa de latimea jeantei, fapt ce afecteaza negativ forma balonului si respectiv forma/suprafata petei de contact... este si cam veche, probabil "coapta" de ceva vreme... Stiu ca gumele noi sunt scumpe, insa la motociclete nu se accepta compromisuri la frane, anvelope si directie. Altfel "distractia" se transforma in "ruleta ruseasca"...

 

Pe miar masurile standard sunt 130/60/17 si 170/60/17. De ceva vreme insa tehnologia a avansat atat de mult incat permite mici abateri de la masurile recomandate de producator fara ca performantele sa fie afectate, noile compozitii si modele ale carcaselor conferind un surplus de aderenta si manevrabilitate.

 

Combinatia 120/70/17 si 180/55/17 permite atingerea limitelor constructive ale motocicletei chiar si in conditii de strada...

post-11356-0-44154000-1334732982_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piese si carene de Yamaha R6 si R1 si FZR, Suzuki Srad si K,Bandit, Honda CBR f2, f3, f4, f4i si RR sau de scutere gasiti la numarul 0731084150. Are cadruri complete cu acte, motoare complecte, instalatii electrice, relee, cdi-uri,faruri, stopuri, semnalizari, oglinzi, injectii, carburatoare, conducte aer, telescoape, discuri de frana, radiatoare, situri, scarite, manete, etc.

 

post-15619-0-47550800-1334748115_thumb.jpg post-15619-0-83436700-1334748127_thumb.jpg post-15619-0-35617200-1334748150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare FZR-isti,mi-a venit cadrul de la vopsit si la-m asamblat duminica.abia astept sa fie gata sa ma plimb cu mobra.mai trebuie schimbat consumabilele si dupa aia o sa fie gata ptr drum.cateva poze.numai bine :cheers:

post-54250-0-80272000-1334770365_thumb.jpg

post-54250-0-58270900-1334770815_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am senzatia ca, pe langa faptul ca marimea anvelopei este mult peste cea maxim admisa de latimea jeantei, fapt ce afecteaza negativ forma balonului si respectiv forma/suprafata petei de contact... este si cam veche, probabil "coapta" de ceva vreme... Stiu ca gumele noi sunt scumpe, insa la motociclete nu se accepta compromisuri la frane, anvelope si directie. Altfel "distractia" se transforma in "ruleta ruseasca"...

 

Pe miar masurile standard sunt 130/60/17 si 170/60/17. De ceva vreme insa tehnologia a avansat atat de mult incat permite mici abateri de la masurile recomandate de producator fara ca performantele sa fie afectate, noile compozitii si modele ale carcaselor conferind un surplus de aderenta si manevrabilitate.

 

Combinatia 120/70/17 si 180/55/17 permite atingerea limitelor constructive ale motocicletei chiar si in conditii de strada...

 

Salut, stii cumva ce J are janta spate de la un FZR 600 4jh?Sunt curios daca intra o anvelopa de 180, nu de alta dar am un cauciuc nou si ma gandeam ca un sezon are merge,pana imi cumpar unu original de 160

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, stii cumva ce J are janta spate de la un FZR 600 4jh?Sunt curios daca intra o anvelopa de 180, nu de alta dar am un cauciuc nou si ma gandeam ca un sezon are merge,pana imi cumpar unu original de 160

 

Este de 5"(12.7cm)! NU, NU INTRA unu de 180!

Pt 180 se cere janta de 5.5"(14cm)!

Deci ar influenta foarte mult caderea anvelopei pe janta!

J- provine de la profilul jantei! (nu are nici o legatura cu latimea ei)

Aici gasesti mai multe informatii despre ce inseamna anumite caractere inscriptionate pe janta (valabil atat la motociclete cat si la masini)

 

Un FZR 600R 4jh pe circuit :) ce fain merge!

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de 5"(12.7cm)! NU, NU INTRA unu de 180!

Pt 180 se cere janta de 5.5"(14cm)!

Deci ar influenta foarte mult caderea anvelopei pe janta!

J- provine de la profilul jantei! (nu are nici o legatura cu latimea ei)

Aici gasesti mai multe informatii despre ce inseamna anumite caractere inscriptionate pe janta (valabil atat la motociclete cat si la masini)

 

Un FZR 600R 4jh pe circuit :) ce fain merge!

 

 

din ce an e modelul din video?? nu am mai vazut FZR de 600 cu 300 pe vitezometru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...