Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Da la ala, vreau sa incerc combinatia de 14 dinti pe pinion si 53 pe foaie :bounce: Suruburile de la capac le-am vazut , sunt 4 la numar , sper doar sa reusec sa le dau pe toate jos fara sa dau carena... ma gandeam ca mai este altceva inafara de piulita de pe ax... stiu ca se pune pe neutru se blocheaza cu ceva si dupa se desface piulita.O sa va dau vesti dupa ce incerc combinatia asta, sa va spun cum se comporta :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da la ala, vreau sa incerc combinatia de 14 dinti pe pinion si 53 pe foaie :bounce: Suruburile de la capac le-am vazut , sunt 4 la numar , sper doar sa reusec sa le dau pe toate jos fara sa dau carena... ma gandeam ca mai este altceva inafara de piulita de pe ax... stiu ca se pune pe neutru se blocheaza cu ceva si dupa se desface piulita.O sa va dau vesti dupa ce incerc combinatia asta, sa va spun cum se comporta :D

O sa ai mari probleme dat fiind faptului ca o sa ai un lant mai lung si implicit mai greu... daca nu lungesti bascula spate nu faci nimic cu acea combinatie - PS o sa ai nevoie de un ambreiaj mai solid!

 

 

Cu ocazia asta o sa va explic si eu cum sta treaba cu 16-41 care am achizitionat-o de curand :)

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fie mai lung cu 3 zale, nu e problema... si cu greutatea am trecut la kit de 520 (lant,pinion,foaie) , o sa se uzeze mai repede dar asta este... :D Cam mica foaia de 41... dar na sa ne spui cum merge... fiecare cu ce il doare... unu cu cuplu si acceleratie , altu cu topspeed :)) O sa pierzi foarte mult din puterea in ture mici... e o diferenta de 10 dinti totusi, pt un topspeed mai mare era destul 16-45/44...

Editat de armandot55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foaia mai mica nu inseamna topspeed mai mare. Motorul nu va avea putere sa atinga noua valoare teoretica, topspeedul va fi atins doar in trepte inferioare. Se practica totusi pentru diminuarea consumului... fara pretentii de performanta.

 

Eu am pus foaie mai mare cu 2 dinti si jiglere principale o masura mai mare. Viteza maxima a ramas la fel ca inainte, doar ca la turatie mai mare (pe care motorul nu o atingea inainte in ultima treapta) dar... ajunge acolo mai rapid. Desi imi place la nebunie cum trage dela turatii joase, maine vreau sa revin la combinatia originala - am ramas deja de doua ori fara benzina, he, he, he...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foaia mai mica nu inseamna topspeed mai mare. Motorul nu va avea putere sa atinga noua valoare teoretica, topspeedul va fi atins doar in trepte inferioare. Se practica totusi pentru diminuarea consumului... fara pretentii de performanta.

 

Eu am pus foaie mai mare cu 2 dinti si jiglere principale o masura mai mare. Viteza maxima a ramas la fel ca inainte, doar ca la turatie mai mare (pe care motorul nu o atingea inainte in ultima treapta) dar... ajunge acolo mai rapid. Desi imi place la nebunie cum trage dela turatii joase, maine vreau sa revin la combinatia originala - am ramas deja de doua ori fara benzina, he, he, he...

 

Sa vezi cum e cu 14 pe fata si foaie de 53 pe spate... adica cu 6 dinti mai mare + echivalentul a 3 dinti pe fata :D Si Dynojet stage 3... bine combinatia asta deja e oleaca exagerata... dar am vrut sa ma aproprii usor de setarile de stunt pt sproket.Se ridica foarte usor in treapta 2 si 3 si e mult mult mai usor de controlat cand esti in wheelie.Oricum la combinatia asta topspeed'ul a scazut clar... teoretic dupa calcule a ajuns undeva la 210...practic inca nu l-am incercat. Dar pt mersul de zi cu zi nu recomand 14-53... cine vrea un cuplu mai mare si o acceleratie imbunatatita, recomand un maxim 14 pe fata si 49 pe spate, e suficient asa. Pt cei care au stock 15-47 , ca stiu ca sunt modele cu stock si 15-45,mi se pare ca modelele oleaca mai vechi de 94.

Editat de armandot55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi cum e cu 14 pe fata si foaie de 53 pe spate... adica cu 6 dinti mai mare + echivalentul a 3 dinti pe fata :D Si Dynojet stage 3... bine combinatia asta deja e oleaca exagerata... dar am vrut sa ma aproprii usor de setarile de stunt pt sproket.Se ridica foarte usor in treapta 2 si 3 si e mult mult mai usor de controlat cand esti in wheelie.Oricum la combinatia asta topspeed'ul a scazut clar... teoretic dupa calcule a ajuns undeva la 210...practic inca nu l-am incercat. Dar pt mersul de zi cu zi nu recomand 14-53... cine vrea un cuplu mai mare si o acceleratie imbunatatita, recomand un maxim 14 pe fata si 49 pe spate, e suficient asa. Pt cei care au stock 15-47 , ca stiu ca sunt modele cu stock si 15-45,mi se pare ca modelele oleaca mai vechi de 94.

Nu vreau top speed, vreau o viteza de croaziera placuta si turatie cat mai scazuta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.gearingcommander.com/

 

Joaca-te cu valorile pana gasesti combinatia care iti place cel mai mult...

Exact asta am facut :) inainte sa imi cumpar aceasta combinatie de 16 cu 41 :)

 

Cine ma poate ajuta cu o piulita de genul (28 in poza) - sau cu niste dimensiuni de la ea - de cat este si ce pas are la filet... e filet normal sau e invers?

post-63118-0-07346200-1369061401_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

A pus cineva 180/55/17 pe spate la 4jh? intra, sau loveste undeva?



Exact asta am facut :) inainte sa imi cumpar aceasta combinatie de 16 cu 41 :)



Cine ma poate ajuta cu o piulita de genul (28 in poza) - sau cu niste dimensiuni de la ea - de cat este si ce pas are la filet... e filet normal sau e invers?

 

Si tu ai nevoie de piulita aia?:)))) E aia de la pinionul din fata? Am dat azi jos sa ma uit oleaca la ea doar siguranta o mai tinea...filet nu mai avea deloc...caut si eu daca gasesti sa imi spui si mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pus cineva 180/55/17 pe spate la 4jh? intra, sau loveste undeva?

 

 

Si tu ai nevoie de piulita aia? :)))) E aia de la pinionul din fata? Am dat azi jos sa ma uit oleaca la ea doar siguranta o mai tinea...filet nu mai avea deloc...caut si eu daca gasesti sa imi spui si mie.

Da si eu am nevoie de acea piulita... vad ca la colegii care aceleasi motoare ca noi le e greu sa ne ajute sa masoare o amarata de piulita... am comandat-o intr-un final pe original atat pe ea cat si pe saiba dintre pinion si piulita...

au fost 53 de lei ambele de la Allmoto.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da si eu am nevoie de acea piulita... vad ca la colegii care aceleasi motoare ca noi le e greu sa ne ajute sa masoare o amarata de piulita... am comandat-o intr-un final pe original atat pe ea cat si pe saiba dintre pinion si piulita...

au fost 53 de lei ambele de la Allmoto.ro

 

Am rezolvat si eu acuma... nu am vrut sa dau comanda pt trebuia sa astept 7zile... m-am dus la strungar si mi-a facut o piulita la fel ca aia in 30 min... am dat 10 lei si am rezolvat treaba :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, vreau sa dau la schimb un set de 4 semnale cu led, pe un set de 4 semnale originale FZR/TDM!

 

in prezent sunt pe motorul meu, sunt faine, finute, le am de 1 an, vreau sa imi aduc motoru intr-o stare cat mai stock, si nu prea ma incanta ca nu sunt la fel de vizibile ziua ca cele originale,

 

numa bine!

 

p.s. sunt asemenatoare cu cele din poza! daca e careva interesat le fac poze!

post-40615-0-77711100-1369921542_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincronizat carburatoarele - acum sta la 1200 rpm fara sa fluctueze macar 100 rpm in sus sau in jos...

Am totusi o curiozitate - pe traseul de evacuare inainte de toba finala am gasit o sita pare a fi un minicatalizator ca si chestia asta ... acum intrebarea mea catre voi este: aveti vreo idee cum ca FZR-urile 4jh ar fi fost echipate cu asa ceva din fabrica sau e doar un accesoriu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat o tura de o saptamana prin munti si nu am intalnit nici un FZR!!! Pe unde le tineti?...

 

attachicon.gifDSC04452.JPG

In pauza de o tigara intre Rasnov si Poiana...

salut, aflasem ca o sa fii in zona weekend-ul asta, dar cum nu ai dat nici-un semn ca ajungi in bv, am zis sa nu te deranjez, aveam o groaza de intrebari legat de fzr :D, si mai ales sa iti vad motoru pe viu!

 

pe data viitoare, numa bine!

 

p.s. vreau sa ajung la C-ta, la intrunire, daca ajung am sa dau de veste mai am nr tau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca are cineva nevoie de maruntisurile ce au ramas,carburatoare cu membrane vacumetrice foarte bune(mikuni) scarite sofer cu tot cu pedale,toba stoc preturi mai mult decat foarte bune

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lovit de urmatoarea problema: cateodata nu sta motocicleta pornita fara baterie iar cateodata sta dar nu se tureaza, se tureaza parca ar merge in 2 pistoane. Asta fara baterie pe mototcicleta. Am pus o baterie dar era cam terminata si mi-a omorat-o cu totul. Care ar fi cauza? Este vorba despre o yamaha fzr 4jh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat o tura de o saptamana prin munti si nu am intalnit nici un FZR!!! Pe unde le tineti?...

 

attachicon.gifDSC04452.JPG

In pauza de o tigara intre Rasnov si Poiana...

frumos fzr`ul bravo! are si amortizor de ghidon si cauciucuri calumea ,te felicit!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lovit de urmatoarea problema: cateodata nu sta motocicleta pornita fara baterie iar cateodata sta dar nu se tureaza, se tureaza parca ar merge in 2 pistoane. Asta fara baterie pe mototcicleta. Am pus o baterie dar era cam terminata si mi-a omorat-o cu totul. Care ar fi cauza? Este vorba despre o yamaha fzr 4jh.

 

Cum adica fara baterie?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos fzr`ul bravo! are si amortizor de ghidon si cauciucuri calumea ,te felicit!!!!

Multumesc!

 

Pentru mine seria sport s-a oprit aici, generatiile de dupa fiind mult peste necesarul strazii. Si ca putere si ca pozitie. Batranul meu FZR este exemplul perfect, nu am nici cel mai mic complex sa ma alatur unui grup format din motoare "moderne".

 

Ca sa fiu cinstit insa trebuie sa mentionez ca, pentru a mentine in parametri optimi un motor vechi, te cam costa. Motorul a "suferit" o reparatie capitala acum 2 sezoane, plus multe alte investitii mai mult sau mai putin vizibile (sistem de franare si toba finala de R1, membrane, ace si tuburi emulsoare noi, jiglere principale...etc.). Amortizorul de directie si gumele sunt ultimele "fine touch-uri"... care m-au ajutat ca in ultima excursie sa nu stea nimeni in fata, masina sau motor... bineinteles, in limitele decentei, avand in vedere ca am mers cu pasager(a) si bagaje. Oricum, nu vrei sa stii cat m-am chinuit sa setez suspensiile inainte de plecare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am lovit de urmatoarea problema: cateodata nu sta motocicleta pornita fara baterie iar cateodata sta dar nu se tureaza, se tureaza parca ar merge in 2 pistoane. Asta fara baterie pe mototcicleta. Am pus o baterie dar era cam terminata si mi-a omorat-o cu totul. Care ar fi cauza? Este vorba despre o yamaha fzr 4jh.

Sa nu mai scoti IN VIATA TA bornele de pe baterie in timp ce functioneaza motorul!!! Pentru ca nu ai alternator pe el, ai magnetou! E absolut normal sa se opreasca cand scoti borna!

Daca ai pus o baterie si ti-a terminato inseamna ca nu mai ai incarcare. Ia si masoara cu motorul si farurile pornite si vezi cat iti da pe la 5000 rpm..tre sa ai in jurul valorii de 14V.

Daca ai mai mult, gen peste 15-16 inseamna ca s-a f.utut releul de incarcare. Daca ai mai putin e posibil sa fie tot releul, insa mai ai variante precum magnetoul, mufele dintre magnetou si releu, mufa de la releu - exista posibilitatea sa fie oxidate sau topite.

Insa cel mai posibil e sa fie releul dus..buba la fzr600. Ii poti pune si de R6, R1, cbr, de orice, doar sa fie trifazat.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de raspuns. I-am facut o revizie totala motocicletei si nu aveam baterie asa ca i-am dat curent de la masina si l-am pornit, eram si eu nerabdator sa-l pornesc odata. Apoi ca sa pot face o tur cu el i-am pus o baterie de scuter si a mers cateva zile dar mi se pare ca a supt-o, oricum nici bateria nu era in cea mai buna forma. O sa-mi cumpar acum una si o sa vad, pana atunci ma abtin s-o mai pornesc.ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...