Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

De multe ori se da vina pe bujii,ca nu mai dau scantee,dar putini realizeaza ca fenomenul acesta se datoreaza motorului sau alimentari.

Un consum de ulei,o compresie scazuta,un amestec carburant prost reglat,o bujie prost aleasa ca indice termic,unitate aprindere veche,fise lulele vechi,duce la imposibilitatea ca bujia sa mai produca scantee de calitate.

Este adevarat ca sunt multe contrafacute dar cele mai multe sunt cazurile in care alte componente ale motorului sunt de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In 2012 am cumparat un set nou de NGK-uri care s-a facut prastie intr-un sezon. Le folosesc pe cele vechi, care au trei ani doar de cand e motorul la mine..

Daca tot te-am prins pe topic, am problema urmatoare

-la rece porneste fara soc tras, dar cu acceleratia trasa o idee

-dupa ce porneste daca trag socul are tendinta sa moara o secunda apoi urca in ture.

-rece, cu socul tras, nu porneste neam.

 

Poate fi in cauza un filtru de aer murdar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca faci confuzie intre suruburile pilot, din care se regleaza amestecul la relanti si ture mici si nivelul benzinei care se regleaza din plutitoare si care influenteaza amestecul in cascada, de la relanti pana la WOT. Atentie la uzura acelor de dozaj si mai ales a tuburilor emulsoare care va imbogati amestecul la relanti si ture mici/medii. Ca solutie temporara, de compromis, pentru aceste cazuri "FactoryPro" recomanda micsorarea nivelului cu 1-1.5mm fata de cea normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

skvj - eu mi-am luat bujiile de la un magazin de piese auto - am dat codul urmator

0 242 068 500

(sunt echivalentul Bosch la bujiile recomandate pt FZR 600R 4jh si pt FZR 600 3he).... este part number-ul de comanda... numele de "scena" al bujiilor este UR 08 CC.

La mine este al3lea sezon cu ele si motorul merge foarte bine. Cu alte cuvinte sunt foarte multumit de ele.

Aici ai un site cu un pret orientativ

Totusi nu sari peste reglajul de carburatoare, exact cum ti-a zis si TNG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut probleme cu NGK, probabil contrafacute, asa ca am trecut pe DENSO. Nu mai stiu preturile insa la vremea respectiva le-am luat de la Kampurmotors Brasov impreuna cu multe alte piese pentru exup1000. Andrei poate fi contactat la andrei.stefan@kampurmotors.ro, recomand cu toata caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa spun, orice e posibil insa eu nu (mai) cred in coincidente demult. Am folosit NGK peste 20 de ani la mai multe motoare fara probleme, cu mentiunea ca le-am cumparat intotdeauna din tari "civilizate" personal, de la magazinele de specialitate. Prima data cumpar in Romania si la prima blana, dupa nici 50 km electrodul se topeste de parca ar fi fost din plastilina???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...