bmw_ursul3tz Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Salutare salutare! Ce mai faceti voi ? Nu prea am mai intrat pe aici din lipsa de timp sa vad ce mai faceti dar nu am stat degeaba nici eu nici fzr-ul .Am inceput scoala si sunt foarte entuziasmat dabia astept sa termin sa iau permisul si sa incerc sa imblanzesc fiara cu toate ca stiu ca o sa imi fie cam greu cu o motocicleta asa mare si va trebui sa fiu fiu foarte atent.Motoru a primit si el baterie noua si de fericire nenorocitu a pornit imediat fara nici un fel de problema.L-am mai aranjat putin pe ici pe colo mici defecte care le avea de la fostul proprietar si l-am mai adus cat de cat pe drumul cel bun. Am incercat sa-i pun ceas pentru apa dar nu am reusit si o sa vedeti din poza de ce ,o nebunie de fire acolo mai bine las pe mana unui electrician priceput si poate o sa se rezolve. Asi mai avea o problema si daca ma puteti ajuta ,in timp ce turez motocicleta lumina isi amplifica si ea intensitatea si dupa ce scade turatia scade si intensitatea luminii ceea ce cred eu ca normal era sa stea constanta.Este normal ?Cineva mi-a spun ca ar fi releul , este adevarat ? Va salut si va doresc asfalt uscat si fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 bmw_ursul3tz iti recomand sa cauti filmul Twist of the Wrist II a lui Keith Code sau UK Superbike School a lui Andy Ibbott (fost elev a lui Keith Code)! O sa inveti multe de la cei doi si nu nu e vorba sa devi racer ci iti vei da seama ca te va feri de multe greseli ce le-ai putea face! Si mie imi face la fel farul (cand bateria e mai descarcata asa face, la relanti oricum nu incarca cum incarca la 4500rpm sau cat scrie in cartea tehnica)! Pune un electrician priceput sa se uite la termometru de apa! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Iti multumesc foarte mult pentru recomandari !Chiar o sa caut filmele si o sa ma uit de mai multe ori la ele . In cazul farului deci cam asa este normal sa faca . Cu siguranta termometrul de apa o sa-l puna un electrician decat sa fac vre-o boacana pe acolo . Ms inca o data man ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 bmw_ursul3tz - am o intrebare - nu te deranjeaza mansoanele de pe ghidon? cel de la acceleratie si cel stang - eu am asemanatoare tot cu rizuri in afara (cica pt o aderenta mai buna) dar atat pe ghidonu sport touring ce l-am avut cat si pe semighidoane imi amorteau palmele... ceva imi spune ca trebuie sa le schimb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Nu stiu ce sa zic man ca nu am mers cu motocicleta sincer dar oricum vreau sa le schimb pt ca cel din dreapta este umpic deteriorat si asi mai vrea sa-i schimb si manetele pentru ca este una de un fel si alta de alt fel si nu imi plac .Mai am in plan oglizi dar nu m-am decis ce model inca ,pe cele care le avea el le-am vandut ca nu se potriveau de nici-un fel pe motocicleta. Off baieti mare problema mare am intampinat azi.Cand am dezvelit motorul surpriza ,cauciucul de pe fata era murdar de ulei scurs de unde credeti din furca din jamba dreapta.Pana acum nu a curs pic de ulei dar saptamana trecuta a mers un amic 2 ture cu ea si scurgerea cred ca este de atunci .Ce trebuie sa fac ?Am inteles de pe net ca trebuiesc schimbate simeringurile.Este adevarat ? Multa Bafta! Daca va utati atenti se vede in ce hal a putut sa curga pe cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Da, trebuie schimbate semeringurile de ulei si de praf. Le schimbi la ambele telescoape pentru ca e mai bine asa. Si schimbi si uleiul cu ocazia asta. Au inceput sa curga pentru ca au stat la caldura/in soare si se dilata, fiind deja uzate. Ele se strica din mai multe motive, cum ar fi imbatranirea si abuzul lor (wheelie, broscute). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzuman Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Eu sunt nevoit sa-mi vand FZR-ul . Stiti pe cineva interesat? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fzr600r-din-1994-445821.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 stimati colegi - fac apel la voi - care are o anvelopa de urmatoarele dimensiuni 120/60/17 55W? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Pentru ce o vrei? Pentru ITP sau pentru folosinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Pentru ITP si dupaia pt folosinta! Sunt dispus sa returnez la schimb Avon Viper Supersport VP2 120/70/17 55W dot de 2007 parca - aderenta grozava, dar eu vreau sa trec la dimensiunea originala pe fata! In imagine se vede mai mult poza aripii dar se vede si putin din anvelopa Editat Mai 6, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) stimati colegi - fac apel la voi - care are o anvelopa de urmatoarele dimensiuni 120/60/17 55W? la pagina 204 pe bursa locala brasov, gasesti ce ai nevoie, undeva la mijlocu paginii, Editat Mai 6, 2012 de CalinMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 ... e asa liniste aici incat se aude si musca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Mai facem un kilometru, mai curatam un carburator, mai gresam cate un lant, mai tragem cate o poza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 faina poza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Multumesc. E de aseara, pe la miezul noptii. Timpul de deschidere a diafragmei mare, luminozitatea masurata, vivid colors. Lipsa unui trepied afecteaza calitatea pozei. O amplecam in viraj. Si ca sa vezi importanta setarilor corecte: Poza pe AUTO: Poza cu aparatul setat pentru fotografii pe intuneric: Si daca mai lucram si cu un soft, iese asa: Poza "stock": Pozele cu filtre "aftermarket": Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 meserie la poze fratie! achizitioneaza-ti un trepied... eu am unu micut se extinde pana la 30cm... dar unu mare e perfect il durea in cot pe caine de tine ) isi facea somnu de noapte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Cainele ala era fenomenal, toata seara s-a invartit langa mine cat am facut poze si apoi s-a pus la somn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Astazi cu ajutorul unui prieten am reusit sa fac niste prelungiri din cadru de la far pana in cadru de oglinzi primit de la Kamikaze de la Cluj! In sfarsit nu mai imi vibreaza oglinzile... am imagine clara! E totu bine acum! Urmeaza sa imi pun la punct si carena dreapta si sa ii fac lu Tibi Ionita un Bugspoiler si asa pot zice ca optic termin motoru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Iti faci bugspoiler de unul singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Iti faci bugspoiler de unul singur? cum adica de unul singur? nu mie mi-l fac ci lu Tibi! Un alt coleg detinator de FZR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Pai nu inteleg ... ii faci lui bogspoiler ca sa-ti termini tu vizual motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Urmeaza sa imi pun la punct si carena dreapta si sa ii fac lu Tibi Ionita un Bugspoiler si asa pot zice ca optic termin motoru! Pai nu inteleg ... ii faci lui bogspoiler ca sa-ti termini tu vizual motorul? Am zis ca urmeaza sa imi pun la punct SI CARENA DREAPTA si totodata ii fac Bugspoiler lu Tibi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Salut! Daca este cineva interesat am 2 perechi de oglinzi cu semnalizari integrate. Eu le luasem pentru r1 2003 dar nu se potrivesc.Le-am luat de pe ebay cu 150 ron + 20 ron vama pe pereche. Le vand cu 150 ron perechea. Se vand doar cu proba. Valabil pentru Bucuresti. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Am zis ca urmeaza sa imi pun la punct SI CARENA DREAPTA si totodata ii fac Bugspoiler lu Tibi! Sa-mi arati cum iese, poate facem o combinatie. Probabil stiti cu totii de problemele pe care le au FZR-urile cu releele de incarcare. Am gasit niste solutii ieftine rau si curios, au si aceeasi mufa! Am gasit astfel de releu si pe okazii, cu 16 ron. Unul mai umflat ca si radiator Altul De departe cel mai interesant pentru ca arata fix ca aftermarketurile ce la gasim pe la noi cu 300 de ron!!! De asemenea, puteti adapta orice releu de incarcare facut pentru magnetou trifazat! Cu 60 de ron gasesti lejer releu nou pentru ATV-urile china, cu radiatoare mari si garantat tin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Te referi probabil la FZR600... deoarece FZR1000 are alternatorul cu statorul si rotorul bobinate (comanda in curent de excitatie) si modulul electronic integrat. In afara de carbuni (care duc oricum peste 100mii km) nu am auzit sa fie probleme. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.