..:::ZAR:::... Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 ... e asa liniste aici incat se aude si musca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Mai facem un kilometru, mai curatam un carburator, mai gresam cate un lant, mai tragem cate o poza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 faina poza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Multumesc. E de aseara, pe la miezul noptii. Timpul de deschidere a diafragmei mare, luminozitatea masurata, vivid colors. Lipsa unui trepied afecteaza calitatea pozei. O amplecam in viraj. Si ca sa vezi importanta setarilor corecte: Poza pe AUTO: Poza cu aparatul setat pentru fotografii pe intuneric: Si daca mai lucram si cu un soft, iese asa: Poza "stock": Pozele cu filtre "aftermarket": Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 meserie la poze fratie! achizitioneaza-ti un trepied... eu am unu micut se extinde pana la 30cm... dar unu mare e perfect il durea in cot pe caine de tine ) isi facea somnu de noapte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Cainele ala era fenomenal, toata seara s-a invartit langa mine cat am facut poze si apoi s-a pus la somn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 Astazi cu ajutorul unui prieten am reusit sa fac niste prelungiri din cadru de la far pana in cadru de oglinzi primit de la Kamikaze de la Cluj! In sfarsit nu mai imi vibreaza oglinzile... am imagine clara! E totu bine acum! Urmeaza sa imi pun la punct si carena dreapta si sa ii fac lu Tibi Ionita un Bugspoiler si asa pot zice ca optic termin motoru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 14, 2012 Share Postat Mai 14, 2012 Iti faci bugspoiler de unul singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Iti faci bugspoiler de unul singur? cum adica de unul singur? nu mie mi-l fac ci lu Tibi! Un alt coleg detinator de FZR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Pai nu inteleg ... ii faci lui bogspoiler ca sa-ti termini tu vizual motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Urmeaza sa imi pun la punct si carena dreapta si sa ii fac lu Tibi Ionita un Bugspoiler si asa pot zice ca optic termin motoru! Pai nu inteleg ... ii faci lui bogspoiler ca sa-ti termini tu vizual motorul? Am zis ca urmeaza sa imi pun la punct SI CARENA DREAPTA si totodata ii fac Bugspoiler lu Tibi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Salut! Daca este cineva interesat am 2 perechi de oglinzi cu semnalizari integrate. Eu le luasem pentru r1 2003 dar nu se potrivesc.Le-am luat de pe ebay cu 150 ron + 20 ron vama pe pereche. Le vand cu 150 ron perechea. Se vand doar cu proba. Valabil pentru Bucuresti. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Am zis ca urmeaza sa imi pun la punct SI CARENA DREAPTA si totodata ii fac Bugspoiler lu Tibi! Sa-mi arati cum iese, poate facem o combinatie. Probabil stiti cu totii de problemele pe care le au FZR-urile cu releele de incarcare. Am gasit niste solutii ieftine rau si curios, au si aceeasi mufa! Am gasit astfel de releu si pe okazii, cu 16 ron. Unul mai umflat ca si radiator Altul De departe cel mai interesant pentru ca arata fix ca aftermarketurile ce la gasim pe la noi cu 300 de ron!!! De asemenea, puteti adapta orice releu de incarcare facut pentru magnetou trifazat! Cu 60 de ron gasesti lejer releu nou pentru ATV-urile china, cu radiatoare mari si garantat tin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Te referi probabil la FZR600... deoarece FZR1000 are alternatorul cu statorul si rotorul bobinate (comanda in curent de excitatie) si modulul electronic integrat. In afara de carbuni (care duc oricum peste 100mii km) nu am auzit sa fie probleme. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Sa-mi arati cum iese, poate facem o combinatie. Probabil stiti cu totii de problemele pe care le au FZR-urile cu releele de incarcare. Am gasit niste solutii ieftine rau si curios, au si aceeasi mufa! Am gasit astfel de releu si pe okazii, cu 16 ron. Unul mai umflat ca si radiator Altul De departe cel mai interesant pentru ca arata fix ca aftermarketurile ce la gasim pe la noi cu 300 de ron!!! De asemenea, puteti adapta orice releu de incarcare facut pentru magnetou trifazat! Cu 60 de ron gasesti lejer releu nou pentru ATV-urile china, cu radiatoare mari si garantat tin. STOP trying to buy rubbish !!!!! Ultimul model l-am incercat eu si s-a ars intr-o luna si jumatate. Cea mai buna solutie o reprezinta releele de thundercat, r6, r1, cbr 1000 rr, fzr600r, fzs600 si mai sunt cateva care merg (in principiu cum ai zis si tu: un releu pentru magnetou trifazat. Dar nu orice releu pentru ca acel releu trebuie sa respecte niste parametri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Ca o solutie de moment, ieftina, mi se par a fi ok. Pretul uni releu original nou e de speriat. Mai sunt releele de ATV, cu radiator urias, cu fire, 3 galbene pentru magnetou si doua fire, + si -. Astea pot fi adaptate foarte usor. Repet, solutii de moment. Si mai ales trebuie sa fie protejat, repozitionat si stat mai mereu cu luminile aprinse, cu cat mai multi consumatori pentru a nu stresa releul. Gen asta. Chiar si 50 de euro pentru un releu OEM e destul de multisor, mai ales ca e o mana de piese electronice vandute la suprapret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Fiecare face cum vrea. Eu sunt de parere ca decat sa raman in drum cand imi e lumea mai draga si sa mai am si alte daune la motor gen TCI, pentru o diferenta de 20-30 euro mai bine cumpar unul OEM de pe modelele mentionate mai sus si imi iau de o grija. Repet ca acele relee trebuie sa incadreze in niste parametri. Trebuie sa faca fata voltajului furnizat de magnetou - voltaj care variaza in functie de turatie + alti parametri pe care nu mii amintesc momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 intrebare: ce tipuri de mansoane aveti pe semighidoane? ale mele au rizuri si ma enerveaza atat la drumuri scurte cat si la drumuri lungi! Vreau sa le schimb cu ceva fara modele reliefate si sa fie cat mai moi (silicon sau cauciuc)! Voi ce aveti? Recomandari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 Mi-am pus sezonul asta STR8 CNC White, simple, placute, foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan2011 Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 dezmembreaza careva un fzr ? as avea nevoie de furca si radiator la prima vedere... se potriveste si cea de pe thundercat ? mentionez ca detin modelul 4jh multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 21, 2012 Share Postat Mai 21, 2012 dezmembreaza careva un fzr ? as avea nevoie de furca si radiator la prima vedere... se potriveste si cea de pe thundercat ? mentionez ca detin modelul 4jh multumesc! da ti-i se potriveste si furca de la Thundercat (dar trebuie sa schimbi si jugul) - iar roata la Thundercat pe fata e de 3.5" latime spre deosebire de 3" latime cat e la FZR 600R pe fata! insa poti incerca si aici - 0757-079-769 - Stefan se numeste tipu si are un FZR 4jh intreg la dezmembrat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Cochetati cu ideea de wheelie sau de inclinat puternic in viraj? Intr-o zi am incercat sa fac wheelie si tot ce am reusit au fost niste broscute anemice. De inclinat in viraj, nu o inclin foarte mult pentru ca nu e nevoie, vireaza mult fara sa o inclin prea tare. Voi ce faceti, cum va descurcati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 (editat) Cochetati cu ideea de wheelie sau de inclinat puternic in viraj? Intr-o zi am incercat sa fac wheelie si tot ce am reusit au fost niste broscute anemice. De inclinat in viraj, nu o inclin foarte mult pentru ca nu e nevoie, vireaza mult fara sa o inclin prea tare. Voi ce faceti, cum va descurcati? Uita-te la A twist of the Wrist II - e recomandarea mea si eu dupa sfaturile acelea merg! Pt a inclina motoru folosesc tehnica contravirarii, daca e nevoie si merg mai tare decat normal - ma pregatesc dinainte de curba cu jumate de fesa/o fesa scoasa afara de pe sa, si pentru a strange curba daca e nevoie, ma aplec si mai mult pe rezervor; acceleratia va ramane constanta pe toata durata curbei si spre iesire se deschide din ce in ce mai mult! Sa auzim si pe restu colegilor cum se descurca! Wheelie-uri - nu - nici vorba - pt ce ? Nu ii vad rostu! Editat Mai 22, 2012 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Cu ce viteza mergeti cand iesiti la plimbare? Nu in oras, pe exterior. Eu o tin in 80-100 pana pe la 160. Daca e sa ma dau tare merg pana pe la un 210-220, nu prea am drum de viteza asta asa ca mai rar pe aici. Pe viraje cam 100 cand e deschis, iar cand e pronuntat virajul ajung si pe la un 70. Nu am multi km la activ, 2000 si putin cred. 600 i-am facut sezonul trecut, a.k.a luna setembrie, iar restul acum, de la Paste incoace. E bun FZR-ul, imi place cum merge, cum se aude. Cu pasager ma cam oboseste, ma dor mainile, dar e sportiva si nu ma plang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 22, 2012 Share Postat Mai 22, 2012 Idem si eu skvj nu o alerg tare Uite aici un "FZR" Special http://4riders.ro/videoclipuri-moto/motorcycles-presentations/vespa-50-special-cu-motor-de-yamaha-fzr-600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.