Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

0744340862 All Moto - de aici mi-am luat semeringuri de ulei + semeringuri de praf am platit 203 lei si se vede ca sunt de calitate :) Schimbatile dragii mei ca merita :)

Recomand All Moto, seriozitate maxima, cele mai mici preturi (dupa parerea mea , cele mai mici din toata romania)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ce am comandat si eu un set complet pentru exup1000 '95, semeringuri ulei si praf si ghidurile metalice.





Salut



Ai mai jos preturile cu TVA, pe bucata.



3VD231150000 GUIDE, COVER UPPER 4 euro


5VU231450000 OIL SEAL 9 euro


3VD231440000 SEAL, DUST 11 euro



Rezulta un total de aprox 48 euro cu TVA



Lansam comanda ?



Andrei Stefan


Director Vanzari


Mob : 0733-735678



SC KAMPUR COM SRL


Dealer HONDA, SUZUKI, Kawasaki


DN 1 – DN 73, Ghimbav, Brasov


Tel : 0268-547268


Fax : 0268-547269


Email : andrei.stefan@kampurmotors.ro


Web : www.kampurmotors.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer cam mult 203 lei pe amandoua seturi

se gasesc pe louis cu 10 euro sau ceva de genu... dar nu sti cata vreme tine ... am preferat sa cumpar semeringuri de calitate care sa ma tina mai multa vreme... nu toata ziua te pui sa servisezi furcile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca e complicat un pic cu schimbatu semeringurilor...eu am gasit la furca pe bratul stang putin ulei...asta inseamna ca trebuiesc schimbate si semeringurile de ulei si cele de praf,nu?:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stie cineva o aripa de FZR1000, modelul cu furca upsidedown?

 

Cam asta se intampla daca suruburile de prindere ale aripei nu sunt stanse bine si cad datorita vibratiilor... si depasesti 250km/h!!!

 

 

post-11356-0-12357000-1366472641_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva o aripa de FZR1000, modelul cu furca upsidedown?

 

Cam asta se intampla daca suruburile de prindere ale aripei nu sunt stanse bine si cad datorita vibratiilor... si depasesti 250km/h!!!

 

 

attachicon.gif20130416_131718.jpg

:) wow, in cati km sa evaporat? si eu caut una originala, si nu am gasit, caut de zor pe site-uri de afara!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce model e motorul tau? Am cumparat una din Romania dar nu s-a potrivit si vanzatorul nu a vrut sa o primeasca inapoi... greseala mea, nu am fost atent ca am alt tip de furca pe fata. Vezi in poza alaturata daca te aranjeaza.

 


post-11356-0-22124600-1366574810_thumb.jpg

 

 

In alta ordine de idei, am licitat pe ebay.co.uk si (din fericire) am si castigat una care mi se potriveste, singura problema e ca dureaza pana o primesc si ca... e galbena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum este R1 '98, am testat doar modelul '05... ce sa spun, alta mancare de peste, mai usoara, mai scurta, alta curba a puterii si a cuplului (care nu neaparat mi-a placut)... intr-un cuvant, mai "sport". Opinia mea (strict subiectiva) este ca R1 este prea mult pentru strada. DACA mi-as permite mai multe motoare cu siguranta R1 ar fi printre ele, pana atunci insa FZR1000EXUP ramane compromisul "ideal". Nu e vorba (numai) de bani, acum 2 ani m-am gandit foarte mult daca sa il pastrez (reparatie capitala) sau sa-l vand si sa trec "mai sus". Am hotarat sa investesc in el (mult mai mult decat un astfel de motor este evaluat pe piata la ora actuala)... si nu imi pare rau. In conditii de strada nu poti folosi superioritatea unui R1... sau mai bine zis adevarata diferenta o fac gumele, setarea suspensiilor, starea tehnica si... nu in ultimul rand, experienta pilotului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma voi da cat de curand si pe fzr1000, sa pot face o comparatie. Intradevar, R1 e foarte sportiv, agresiv. Insa ceva mai agresiv cand angrena acceleratia mi s-a parut R6 2002, care practic smuncea. Ce mi-a placut mult de tot e ZX9r '98 parca. Mult mai ok decat R1, o curba de cuplu accentuata si in turatii mici. Ca si tinuta de drum, cu amortizor de ghidon montat...pff, excelent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fapt divers, FZR1000EXUP are acelasi cuplu (maxim) ca R1 insa cu vreo 3000rpm mai jos... insa nu asta face diferenta ci faptul ca cuplul este mult mai mare de jos, practic de la 3500-4000rpm trage ca un tramvai. Ca sa faci o comparatie obiectiva ar trebui sa gasesti un FZR1000 in stare tehnica buna... ceea ce este foarte greu.

 

P.S. Apropo de tinuta de drum, FZR'ul de o mie este numit si "tren marfar", nu numai datorita cuplului ci si a tinutei de drum. Eu l-am ridicat un pic de spate pe al meu ca sa fie un pic mai naravas pe curbe dar am eliminat "neajunsul" cu un amortizor de directie "ohlins".

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce model e motorul tau? Am cumparat una din Romania dar nu s-a potrivit si vanzatorul nu a vrut sa o primeasca inapoi... greseala mea, nu am fost atent ca am alt tip de furca pe fata. Vezi in poza alaturata daca te aranjeaza.

 

 

attachicon.gifaripa.jpg

 

 

In alta ordine de idei, am licitat pe ebay.co.uk si (din fericire) am si castigat una care mi se potriveste, singura problema e ca dureaza pana o primesc si ca... e galbena.

nici mie nu imi e buna aripa de pe moto din poza,al meu e 1992, 3gm, din cate obs, imi trebuie aripa exact ca a ta, o mai lipesc un sezon nu-i bai, :D,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Combinatia "ideala" implica obligatoriu un mic "amanunt"... PILOTUL! Nu ma refer (numai) la talentul si experienta lui ci la cat de bine isi cunoaste motorul, limitele tehnice si mai ales cele personale. Restul sunt discutii abstracte, cifre pe hartie...



nici mie nu imi e buna aripa de pe moto din poza,al meu e 1992, 3gm, din cate obs, imi trebuie aripa exact ca a ta, o mai lipesc un sezon nu-i bai, :D,

 

OK... din cate ai vazut, eu nu prea mai am ce sa lipesc. Doar ce-am platit-o pe asta http://www.ebay.co.uk/itm/motorcycle-front-mudguard-/330905764670?ViewItem=&ssPageName=ADME%3AB%3AEOIBSA%3AUS%3A3160&item=330905764670&nma=true&si=Zua4nJHJKR8uDAZyXUQBXCjkmBo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

Eu am postat un anunt si pe forumul exup1000.co.uk, daca apare ceva te anunt,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai mare impact in modificarea geometriei motocicletei il are scurtarea (sau lungirea) "dog-bones" (tijele parghiei basculei).

 

Eu am inceput testele cu "dog-bones" mai scurte cu 10mm (maximum posibil), respectiv o ridicare a spatelui cu cca 50mm. Nu as putea sa spun cat s-a ascutit unghiul furcii (trail-ul si rake-ul) insa in aceasta configuratie comportamentul motocicletei s-a schimbat radical, mult mai vioaie pe sicane si curbe stranse dar si un pic instabila la viteze mari. Nu asta insa m-a nemultumit ci noua distributie a greutatii, centrul de greutate fugind prea mult inspre partea din fata, suspensiile lucrand dezechilibrat... cel putin dupa gustul meu. Poate cu alte arcuri, cu alta rata de comprimare la furca si telescopul pe spate s-ar fi putut re-echilibra suspensiile insa eu renuntat si am continuat testele lungind progresiv "dog-bones"-urile pana am gasit formula "ideala" (pentru mine) de numai 3mm mai scurte (cca 15mm ridicarea spatelui). In aceasta configuratie motocicleta e mai agila pe curbe fara ca la viteze mari sa se simta vreo diferenta si mai ales fara sa am senzatia ca spatele "vine peste mine" pe franari puternice. Oricum, prin ridicarea spatelui eu nu am urmarit neaparat mai multa agilitate pe curbe cat mai mult "ground clearance"... in formula de fabrica am polizat toba de asfalt pana a inceput sa sufle. Amortizorul de directie nu mi se pare un lucru absolut necesar, desi ii recunosc utilitatea pe trasee strans virajate in special unde asfaltul nu este tocmai "perfect"...

 

O alta modificare pe care am facut-o a fost schimbarea uleiului din furca cu unul cu vascozitate mai mare. Din fabrica EXUP1000'95 vine cu ulei special produs de Yamaha cu indicativ 01 care, dupa indelungi cautari am gasit ca ar corespunde indexului 2.5W. Am testat progresiv cu 5W si m-am oprit la 10W (Motul) pe care l-am gasit ca solutia de compromis "ideal" pe rebound... inca odata, dupa gustul si stilul meu de condus.

 

Setarea suspensiilor functie de greutatea proprie si/sau stilul de condus, cu sau fara pasager este absolut obligatorie. In cazul meu un sag dinamic de cca 35-40mm pe fata si 25-30mm pe spate.

 

Nu in ulimul rand am inlocuit etrierii si pompa de frana fata cu modelul de R1'03 (etrieri "golden spot" si pompa de 14mm), furtune "sport" cu tresa metalica si placute EBC sinterred HH. Diferenta este evidenta, nu atat ca putere de franare cat in dozarea mult mai lineara a franarii

 

In ceea ce priveste motorul propriu-zis, fara legatura cu cilclistica motocicletei, am inlocuit arborele cotit, toti cuzinetii, pistoanele, segmentii, arcurile supapelor (cu altele mai groase, de YZF750'98), semeringurile supapelor, refacut jocul termic si repasuit supapele pe scaune. In carburatoare totul este nou, membrane, ace, tuburi emulsoare si o masura mai mare la jiglerele principale (127.5 si 125), completat cu un filtru de aer K&N si toba (standard) de R1'03 si... 2 dinti in plus la foaia de pe roata spate.

 

Desi tehnologic FZR1000EXUP este depasit, personal nu am nici o problema sa tin pasul cu motoarele mai noi si mai puternice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Combinatia "ideala" implica obligatoriu un mic "amanunt"... PILOTUL! Nu ma refer (numai) la talentul si experienta lui ci la cat de bine isi cunoaste motorul, limitele tehnice si mai ales cele personale. Restul sunt discutii abstracte, cifre pe hartie...

 

 

OK... din cate ai vazut, eu nu prea mai am ce sa lipesc. Doar ce-am platit-o pe asta http://www.ebay.co.uk/itm/motorcycle-front-mudguard-/330905764670?ViewItem=&ssPageName=ADME%3AB%3AEOIBSA%3AUS%3A3160&item=330905764670&nma=true&si=Zua4nJHJKR8uDAZyXUQBXCjkmBo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

Eu am postat un anunt si pe forumul exup1000.co.uk, daca apare ceva te anunt,

numa 13 lire? si cu transport la cat ajunge? nu mii se pare mult deloc, chiar te rog, daca mai apare una la banii astia , sa ma anunti!

 

p.s. cel mai potent fzr din tara! poate si din europa :D

post-40615-0-13223300-1366625875_thumb.jpg

Editat de CalinMZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transportul a mai costat 8 lire. Nu am cum sa prevad daca si mai ales la ce pret poate sa mai apara, pe ebay sistemul este de tip licitatie si nu stii pretul final sau daca ai castigat... decat dupa terminarea licitatiei. Ca fapt divers, pe aripa albastra luata din tara (care nu mi se potriveste) am dat 160lei (plus 35 transport si taxe de ramburs)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand carburatoare yzf 750 si fzr 1000...in stare foarte foarte buna..curate nesurubarite..cu totul sau pe bucati..preturi negociabile..0749304829

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...