c0sminel Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Imi poate da cineva un link sau o indrumare de unde sa imi cumpar 2 semeringuri pentru furca? de la mexycanu..iti zic eu cat costa(il intreb eu) Editat Aprilie 8, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 si mie mi-ar cam trebui semeringurile...sa-mi spui si mie pretul te rog....!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 0744340862 All Moto - de aici mi-am luat semeringuri de ulei + semeringuri de praf am platit 203 lei si se vede ca sunt de calitate Schimbatile dragii mei ca merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 sincer cam mult 203 lei pe amandoua seturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 0744340862 All Moto - de aici mi-am luat semeringuri de ulei + semeringuri de praf am platit 203 lei si se vede ca sunt de calitate Schimbatile dragii mei ca merita Recomand All Moto, seriozitate maxima, cele mai mici preturi (dupa parerea mea , cele mai mici din toata romania) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 Doar ce am comandat si eu un set complet pentru exup1000 '95, semeringuri ulei si praf si ghidurile metalice. Salut Ai mai jos preturile cu TVA, pe bucata. 3VD231150000 GUIDE, COVER UPPER 4 euro 5VU231450000 OIL SEAL 9 euro 3VD231440000 SEAL, DUST 11 euro Rezulta un total de aprox 48 euro cu TVA Lansam comanda ? Andrei Stefan Director Vanzari Mob : 0733-735678 SC KAMPUR COM SRL Dealer HONDA, SUZUKI, Kawasaki DN 1 – DN 73, Ghimbav, Brasov Tel : 0268-547268 Fax : 0268-547269 Email : andrei.stefan@kampurmotors.ro Web : www.kampurmotors.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 sincer cam mult 203 lei pe amandoua seturi se gasesc pe louis cu 10 euro sau ceva de genu... dar nu sti cata vreme tine ... am preferat sa cumpar semeringuri de calitate care sa ma tina mai multa vreme... nu toata ziua te pui sa servisezi furcile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 am observat ca e complicat un pic cu schimbatu semeringurilor...eu am gasit la furca pe bratul stang putin ulei...asta inseamna ca trebuiesc schimbate si semeringurile de ulei si cele de praf,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 (editat) in principiu da ca sa nu mai fie riscul de a intra mizerie si peste cateva luni sa iti curga iar(si implicit iar costuri si munca) acum ramane la alegerea ta Editat Aprilie 10, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 Stie cineva o aripa de FZR1000, modelul cu furca upsidedown? Cam asta se intampla daca suruburile de prindere ale aripei nu sunt stanse bine si cad datorita vibratiilor... si depasesti 250km/h!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 20, 2013 Share Postat Aprilie 20, 2013 wow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Stie cineva o aripa de FZR1000, modelul cu furca upsidedown? Cam asta se intampla daca suruburile de prindere ale aripei nu sunt stanse bine si cad datorita vibratiilor... si depasesti 250km/h!!! 20130416_131718.jpg wow, in cati km sa evaporat? si eu caut una originala, si nu am gasit, caut de zor pe site-uri de afara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Ce model e motorul tau? Am cumparat una din Romania dar nu s-a potrivit si vanzatorul nu a vrut sa o primeasca inapoi... greseala mea, nu am fost atent ca am alt tip de furca pe fata. Vezi in poza alaturata daca te aranjeaza. In alta ordine de idei, am licitat pe ebay.co.uk si (din fericire) am si castigat una care mi se potriveste, singura problema e ca dureaza pana o primesc si ca... e galbena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Cum e FZR-ul 1000 in comparatie cu R1, sa zicem '98? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Nu stiu cum este R1 '98, am testat doar modelul '05... ce sa spun, alta mancare de peste, mai usoara, mai scurta, alta curba a puterii si a cuplului (care nu neaparat mi-a placut)... intr-un cuvant, mai "sport". Opinia mea (strict subiectiva) este ca R1 este prea mult pentru strada. DACA mi-as permite mai multe motoare cu siguranta R1 ar fi printre ele, pana atunci insa FZR1000EXUP ramane compromisul "ideal". Nu e vorba (numai) de bani, acum 2 ani m-am gandit foarte mult daca sa il pastrez (reparatie capitala) sau sa-l vand si sa trec "mai sus". Am hotarat sa investesc in el (mult mai mult decat un astfel de motor este evaluat pe piata la ora actuala)... si nu imi pare rau. In conditii de strada nu poti folosi superioritatea unui R1... sau mai bine zis adevarata diferenta o fac gumele, setarea suspensiilor, starea tehnica si... nu in ultimul rand, experienta pilotului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Ma voi da cat de curand si pe fzr1000, sa pot face o comparatie. Intradevar, R1 e foarte sportiv, agresiv. Insa ceva mai agresiv cand angrena acceleratia mi s-a parut R6 2002, care practic smuncea. Ce mi-a placut mult de tot e ZX9r '98 parca. Mult mai ok decat R1, o curba de cuplu accentuata si in turatii mici. Ca si tinuta de drum, cu amortizor de ghidon montat...pff, excelent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 (editat) Ca fapt divers, FZR1000EXUP are acelasi cuplu (maxim) ca R1 insa cu vreo 3000rpm mai jos... insa nu asta face diferenta ci faptul ca cuplul este mult mai mare de jos, practic de la 3500-4000rpm trage ca un tramvai. Ca sa faci o comparatie obiectiva ar trebui sa gasesti un FZR1000 in stare tehnica buna... ceea ce este foarte greu. P.S. Apropo de tinuta de drum, FZR'ul de o mie este numit si "tren marfar", nu numai datorita cuplului ci si a tinutei de drum. Eu l-am ridicat un pic de spate pe al meu ca sa fie un pic mai naravas pe curbe dar am eliminat "neajunsul" cu un amortizor de directie "ohlins". Editat Aprilie 21, 2013 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Si ai obtinut cumva o combinatie ideala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Ce model e motorul tau? Am cumparat una din Romania dar nu s-a potrivit si vanzatorul nu a vrut sa o primeasca inapoi... greseala mea, nu am fost atent ca am alt tip de furca pe fata. Vezi in poza alaturata daca te aranjeaza. aripa.jpg In alta ordine de idei, am licitat pe ebay.co.uk si (din fericire) am si castigat una care mi se potriveste, singura problema e ca dureaza pana o primesc si ca... e galbena. nici mie nu imi e buna aripa de pe moto din poza,al meu e 1992, 3gm, din cate obs, imi trebuie aripa exact ca a ta, o mai lipesc un sezon nu-i bai, , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 Combinatia "ideala" implica obligatoriu un mic "amanunt"... PILOTUL! Nu ma refer (numai) la talentul si experienta lui ci la cat de bine isi cunoaste motorul, limitele tehnice si mai ales cele personale. Restul sunt discutii abstracte, cifre pe hartie... nici mie nu imi e buna aripa de pe moto din poza,al meu e 1992, 3gm, din cate obs, imi trebuie aripa exact ca a ta, o mai lipesc un sezon nu-i bai, , OK... din cate ai vazut, eu nu prea mai am ce sa lipesc. Doar ce-am platit-o pe asta http://www.ebay.co.uk/itm/motorcycle-front-mudguard-/330905764670?ViewItem=&ssPageName=ADME%3AB%3AEOIBSA%3AUS%3A3160&item=330905764670&nma=true&si=Zua4nJHJKR8uDAZyXUQBXCjkmBo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Eu am postat un anunt si pe forumul exup1000.co.uk, daca apare ceva te anunt, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Combinatia ideala pt dvs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Cel mai mare impact in modificarea geometriei motocicletei il are scurtarea (sau lungirea) "dog-bones" (tijele parghiei basculei). Eu am inceput testele cu "dog-bones" mai scurte cu 10mm (maximum posibil), respectiv o ridicare a spatelui cu cca 50mm. Nu as putea sa spun cat s-a ascutit unghiul furcii (trail-ul si rake-ul) insa in aceasta configuratie comportamentul motocicletei s-a schimbat radical, mult mai vioaie pe sicane si curbe stranse dar si un pic instabila la viteze mari. Nu asta insa m-a nemultumit ci noua distributie a greutatii, centrul de greutate fugind prea mult inspre partea din fata, suspensiile lucrand dezechilibrat... cel putin dupa gustul meu. Poate cu alte arcuri, cu alta rata de comprimare la furca si telescopul pe spate s-ar fi putut re-echilibra suspensiile insa eu renuntat si am continuat testele lungind progresiv "dog-bones"-urile pana am gasit formula "ideala" (pentru mine) de numai 3mm mai scurte (cca 15mm ridicarea spatelui). In aceasta configuratie motocicleta e mai agila pe curbe fara ca la viteze mari sa se simta vreo diferenta si mai ales fara sa am senzatia ca spatele "vine peste mine" pe franari puternice. Oricum, prin ridicarea spatelui eu nu am urmarit neaparat mai multa agilitate pe curbe cat mai mult "ground clearance"... in formula de fabrica am polizat toba de asfalt pana a inceput sa sufle. Amortizorul de directie nu mi se pare un lucru absolut necesar, desi ii recunosc utilitatea pe trasee strans virajate in special unde asfaltul nu este tocmai "perfect"... O alta modificare pe care am facut-o a fost schimbarea uleiului din furca cu unul cu vascozitate mai mare. Din fabrica EXUP1000'95 vine cu ulei special produs de Yamaha cu indicativ 01 care, dupa indelungi cautari am gasit ca ar corespunde indexului 2.5W. Am testat progresiv cu 5W si m-am oprit la 10W (Motul) pe care l-am gasit ca solutia de compromis "ideal" pe rebound... inca odata, dupa gustul si stilul meu de condus. Setarea suspensiilor functie de greutatea proprie si/sau stilul de condus, cu sau fara pasager este absolut obligatorie. In cazul meu un sag dinamic de cca 35-40mm pe fata si 25-30mm pe spate. Nu in ulimul rand am inlocuit etrierii si pompa de frana fata cu modelul de R1'03 (etrieri "golden spot" si pompa de 14mm), furtune "sport" cu tresa metalica si placute EBC sinterred HH. Diferenta este evidenta, nu atat ca putere de franare cat in dozarea mult mai lineara a franarii In ceea ce priveste motorul propriu-zis, fara legatura cu cilclistica motocicletei, am inlocuit arborele cotit, toti cuzinetii, pistoanele, segmentii, arcurile supapelor (cu altele mai groase, de YZF750'98), semeringurile supapelor, refacut jocul termic si repasuit supapele pe scaune. In carburatoare totul este nou, membrane, ace, tuburi emulsoare si o masura mai mare la jiglerele principale (127.5 si 125), completat cu un filtru de aer K&N si toba (standard) de R1'03 si... 2 dinti in plus la foaia de pe roata spate. Desi tehnologic FZR1000EXUP este depasit, personal nu am nici o problema sa tin pasul cu motoarele mai noi si mai puternice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Combinatia "ideala" implica obligatoriu un mic "amanunt"... PILOTUL! Nu ma refer (numai) la talentul si experienta lui ci la cat de bine isi cunoaste motorul, limitele tehnice si mai ales cele personale. Restul sunt discutii abstracte, cifre pe hartie... OK... din cate ai vazut, eu nu prea mai am ce sa lipesc. Doar ce-am platit-o pe asta http://www.ebay.co.uk/itm/motorcycle-front-mudguard-/330905764670?ViewItem=&ssPageName=ADME%3AB%3AEOIBSA%3AUS%3A3160&item=330905764670&nma=true&si=Zua4nJHJKR8uDAZyXUQBXCjkmBo%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Eu am postat un anunt si pe forumul exup1000.co.uk, daca apare ceva te anunt, numa 13 lire? si cu transport la cat ajunge? nu mii se pare mult deloc, chiar te rog, daca mai apare una la banii astia , sa ma anunti! p.s. cel mai potent fzr din tara! poate si din europa Editat Aprilie 22, 2013 de CalinMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Transportul a mai costat 8 lire. Nu am cum sa prevad daca si mai ales la ce pret poate sa mai apara, pe ebay sistemul este de tip licitatie si nu stii pretul final sau daca ai castigat... decat dupa terminarea licitatiei. Ca fapt divers, pe aripa albastra luata din tara (care nu mi se potriveste) am dat 160lei (plus 35 transport si taxe de ramburs)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 vand carburatoare yzf 750 si fzr 1000...in stare foarte foarte buna..curate nesurubarite..cu totul sau pe bucati..preturi negociabile..0749304829 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.