yo4hgx Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 cumpar un releu de incarcare pt fzr original/aftermarket sau daca imi puteti da alte detalii de la ce marci s`ar mai potrivii... Mai oameni buni, cand o sa invatati sa spuneti si despre ce tip/capacitate de FZR vorbiti? Exista FZR de 250, 400, 500, 600, 750 si 1000 cmc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 A zis mai sus ca e de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Mai oameni buni, cand o sa invatati sa spuneti si despre ce tip/capacitate de FZR vorbiti? Exista FZR de 250, 400, 500, 600, 750 si 1000 cmc... yo4hgx, am specificat si mai sus dupa cum ti`a zis si skvj, poate am gresit si eu ca n`am dat quote la intrebarea ta, dar si tu ar trebuii sa mai citesti din posturi. Si mai spun odata este Fzr 400 cod 1WG Editat Mai 10, 2013 de George2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 yo4hgx, am specificat si mai sus dupa cum ti`a zis si skvj, poate am gresit si eu ca n`am dat quote la intrebarea ta, dar si tu ar trebuii sa mai citesti din posturi. Si mai spun odata este Fzr 400 cod 1WG OK, imi cer scuze. Oricum, n-ar strica sa mentionezi si la profil... pentru "neatenti"... In alta ordine de idei, am intrebat deoarece am un releu si alernator de 1000... dar nu te ajuta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_tuning Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ar merge sa montez la fzr de 600 pe spate un cauciuc de 130/70/18 ?Acum am de 150/60/18. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) OK, imi cer scuze. Oricum, n-ar strica sa mentionezi si la profil... pentru "neatenti"... In alta ordine de idei, am intrebat deoarece am un releu si alernator de 1000... dar nu te ajuta. Bafta! Si releul nu s`ar potrivii? cu ce difera de cele de 600/400? nu are tot 3 faze si 2 iesiri?...lucreaza cu alte tensiuni? Editat Mai 14, 2013 de George2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Miarul FZR are alternator ca la masina. Acela lucreaza altfel fata de magnetoul de la 600/400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Miarul FZR are alternator ca la masina. Acela lucreaza altfel fata de magnetoul de la 600/400. am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Cum se scoate pinionul la 4JH?Sincer nu m-am uitat prea mult, dar as vrea sa stiu inainte sa ma apuc...parca vazusem ca carcasa are vreo 4 suruburi...dar mai departe...banuiesc ca si la celelalte e la fel nu numai la 4JH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Cum se scoate pinionul la 4JH?Sincer nu m-am uitat prea mult, dar as vrea sa stiu inainte sa ma apuc...parca vazusem ca carcasa are vreo 4 suruburi...dar mai departe...banuiesc ca si la celelalte e la fel nu numai la 4JH. daca te referi la pinionul de la transmisie - e acoperit de o carcasa de plastic si trebuie sa aiba o piulita pe axul pe care este pinionul... o operatiune simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Da la ala, vreau sa incerc combinatia de 14 dinti pe pinion si 53 pe foaie Suruburile de la capac le-am vazut , sunt 4 la numar , sper doar sa reusec sa le dau pe toate jos fara sa dau carena... ma gandeam ca mai este altceva inafara de piulita de pe ax... stiu ca se pune pe neutru se blocheaza cu ceva si dupa se desface piulita.O sa va dau vesti dupa ce incerc combinatia asta, sa va spun cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Da la ala, vreau sa incerc combinatia de 14 dinti pe pinion si 53 pe foaie Suruburile de la capac le-am vazut , sunt 4 la numar , sper doar sa reusec sa le dau pe toate jos fara sa dau carena... ma gandeam ca mai este altceva inafara de piulita de pe ax... stiu ca se pune pe neutru se blocheaza cu ceva si dupa se desface piulita.O sa va dau vesti dupa ce incerc combinatia asta, sa va spun cum se comporta O sa ai mari probleme dat fiind faptului ca o sa ai un lant mai lung si implicit mai greu... daca nu lungesti bascula spate nu faci nimic cu acea combinatie - PS o sa ai nevoie de un ambreiaj mai solid! Cu ocazia asta o sa va explic si eu cum sta treaba cu 16-41 care am achizitionat-o de curand Editat Mai 17, 2013 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) O sa fie mai lung cu 3 zale, nu e problema... si cu greutatea am trecut la kit de 520 (lant,pinion,foaie) , o sa se uzeze mai repede dar asta este... Cam mica foaia de 41... dar na sa ne spui cum merge... fiecare cu ce il doare... unu cu cuplu si acceleratie , altu cu topspeed ) O sa pierzi foarte mult din puterea in ture mici... e o diferenta de 10 dinti totusi, pt un topspeed mai mare era destul 16-45/44... Editat Mai 17, 2013 de armandot55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Foaia mai mica nu inseamna topspeed mai mare. Motorul nu va avea putere sa atinga noua valoare teoretica, topspeedul va fi atins doar in trepte inferioare. Se practica totusi pentru diminuarea consumului... fara pretentii de performanta. Eu am pus foaie mai mare cu 2 dinti si jiglere principale o masura mai mare. Viteza maxima a ramas la fel ca inainte, doar ca la turatie mai mare (pe care motorul nu o atingea inainte in ultima treapta) dar... ajunge acolo mai rapid. Desi imi place la nebunie cum trage dela turatii joase, maine vreau sa revin la combinatia originala - am ramas deja de doua ori fara benzina, he, he, he... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Foaia mai mica nu inseamna topspeed mai mare. Motorul nu va avea putere sa atinga noua valoare teoretica, topspeedul va fi atins doar in trepte inferioare. Se practica totusi pentru diminuarea consumului... fara pretentii de performanta. Eu am pus foaie mai mare cu 2 dinti si jiglere principale o masura mai mare. Viteza maxima a ramas la fel ca inainte, doar ca la turatie mai mare (pe care motorul nu o atingea inainte in ultima treapta) dar... ajunge acolo mai rapid. Desi imi place la nebunie cum trage dela turatii joase, maine vreau sa revin la combinatia originala - am ramas deja de doua ori fara benzina, he, he, he... Sa vezi cum e cu 14 pe fata si foaie de 53 pe spate... adica cu 6 dinti mai mare + echivalentul a 3 dinti pe fata Si Dynojet stage 3... bine combinatia asta deja e oleaca exagerata... dar am vrut sa ma aproprii usor de setarile de stunt pt sproket.Se ridica foarte usor in treapta 2 si 3 si e mult mult mai usor de controlat cand esti in wheelie.Oricum la combinatia asta topspeed'ul a scazut clar... teoretic dupa calcule a ajuns undeva la 210...practic inca nu l-am incercat. Dar pt mersul de zi cu zi nu recomand 14-53... cine vrea un cuplu mai mare si o acceleratie imbunatatita, recomand un maxim 14 pe fata si 49 pe spate, e suficient asa. Pt cei care au stock 15-47 , ca stiu ca sunt modele cu stock si 15-45,mi se pare ca modelele oleaca mai vechi de 94. Editat Mai 17, 2013 de armandot55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Sa vezi cum e cu 14 pe fata si foaie de 53 pe spate... adica cu 6 dinti mai mare + echivalentul a 3 dinti pe fata Si Dynojet stage 3... bine combinatia asta deja e oleaca exagerata... dar am vrut sa ma aproprii usor de setarile de stunt pt sproket.Se ridica foarte usor in treapta 2 si 3 si e mult mult mai usor de controlat cand esti in wheelie.Oricum la combinatia asta topspeed'ul a scazut clar... teoretic dupa calcule a ajuns undeva la 210...practic inca nu l-am incercat. Dar pt mersul de zi cu zi nu recomand 14-53... cine vrea un cuplu mai mare si o acceleratie imbunatatita, recomand un maxim 14 pe fata si 49 pe spate, e suficient asa. Pt cei care au stock 15-47 , ca stiu ca sunt modele cu stock si 15-45,mi se pare ca modelele oleaca mai vechi de 94. Nu vreau top speed, vreau o viteza de croaziera placuta si turatie cat mai scazuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Nu vreau top speed, vreau o viteza de croaziera placuta si turatie cat mai scazuta http://www.gearingcommander.com/ Joaca-te cu valorile pana gasesti combinatia care iti place cel mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 http://www.gearingcommander.com/ Joaca-te cu valorile pana gasesti combinatia care iti place cel mai mult... Exact asta am facut inainte sa imi cumpar aceasta combinatie de 16 cu 41 Cine ma poate ajuta cu o piulita de genul (28 in poza) - sau cu niste dimensiuni de la ea - de cat este si ce pas are la filet... e filet normal sau e invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 A pus cineva 180/55/17 pe spate la 4jh? intra, sau loveste undeva? Exact asta am facut inainte sa imi cumpar aceasta combinatie de 16 cu 41 Cine ma poate ajuta cu o piulita de genul (28 in poza) - sau cu niste dimensiuni de la ea - de cat este si ce pas are la filet... e filet normal sau e invers? Si tu ai nevoie de piulita aia?))) E aia de la pinionul din fata? Am dat azi jos sa ma uit oleaca la ea doar siguranta o mai tinea...filet nu mai avea deloc...caut si eu daca gasesti sa imi spui si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 A pus cineva 180/55/17 pe spate la 4jh? intra, sau loveste undeva? Si tu ai nevoie de piulita aia? ))) E aia de la pinionul din fata? Am dat azi jos sa ma uit oleaca la ea doar siguranta o mai tinea...filet nu mai avea deloc...caut si eu daca gasesti sa imi spui si mie. Da si eu am nevoie de acea piulita... vad ca la colegii care aceleasi motoare ca noi le e greu sa ne ajute sa masoare o amarata de piulita... am comandat-o intr-un final pe original atat pe ea cat si pe saiba dintre pinion si piulita... au fost 53 de lei ambele de la Allmoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Da si eu am nevoie de acea piulita... vad ca la colegii care aceleasi motoare ca noi le e greu sa ne ajute sa masoare o amarata de piulita... am comandat-o intr-un final pe original atat pe ea cat si pe saiba dintre pinion si piulita... au fost 53 de lei ambele de la Allmoto.ro Am rezolvat si eu acuma... nu am vrut sa dau comanda pt trebuia sa astept 7zile... m-am dus la strungar si mi-a facut o piulita la fel ca aia in 30 min... am dat 10 lei si am rezolvat treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 salut, vreau sa dau la schimb un set de 4 semnale cu led, pe un set de 4 semnale originale FZR/TDM! in prezent sunt pe motorul meu, sunt faine, finute, le am de 1 an, vreau sa imi aduc motoru intr-o stare cat mai stock, si nu prea ma incanta ca nu sunt la fel de vizibile ziua ca cele originale, numa bine! p.s. sunt asemenatoare cu cele din poza! daca e careva interesat le fac poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iunie 2, 2013 Share Postat Iunie 2, 2013 sincronizat carburatoarele - acum sta la 1200 rpm fara sa fluctueze macar 100 rpm in sus sau in jos... Am totusi o curiozitate - pe traseul de evacuare inainte de toba finala am gasit o sita pare a fi un minicatalizator ca si chestia asta ... acum intrebarea mea catre voi este: aveti vreo idee cum ca FZR-urile 4jh ar fi fost echipate cu asa ceva din fabrica sau e doar un accesoriu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Am dat o tura de o saptamana prin munti si nu am intalnit nici un FZR!!! Pe unde le tineti?... In pauza de o tigara intre Rasnov si Poiana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.