..:::ZAR:::... Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 foarte frumos.felicitari ca ai reusit sa iti duci proiectul pana la capat Mai 10% pana e la capat mai am totusi de cumparat kit de lant nou, anvelope noi si cauciucurile pe care se fixeaza carburatoarele + un parbriz double bubble dar cat de curand are sa fie gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 oricum nu cred ca mi`l mai schimba aia...odata ce se incalzeste presupun ca pica varianta statorului nu? el isi face treaba...sau ma pot astepta si la el? Despre ce motor e vorba? 600 sau 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 400:D Masoare tensiunea intre oricare 2 faze, tre sa ai pana in vre-o 50-60V cum urci in ture. Deci iei oricare 2 faze. Poti lua orice releu de incarcare trifazat, de pe scutere/atv-uri chinezesti. Doar vezi sa fie mai mare si bine racit, sa aibe firele cum am explicat mai sus. Va merge fara probleme pe fzr-ul tau, doar sa ai grija cum ai pornit motorul pornesti si pozitiile, pentru ca releul sa nu aiba de muncit cu mult curent si in mers sa ai mereu cel putin faza scurta aprinsa. Si vezi cum montezi releul, sa fie bine aerisit, supus curentului de aer. Mersii pt sfaturi/indrumari...ramane sa masor si sa caut alt releu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Ma poate ajuta si pe mine cu un lant de yamaha fzr 600 4Jh?!?!?....si un pret!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 am gasit la userul mexykanu kit lant nou pt fzr-u 4jh la 436 de lei nou nouts Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Vreau un pinion spate cu mai multi dinti, respectiv 65-70 si un lant mai lung, cu lantul nu ar fi probleme, dar de pinion stie cineva pe unde as gasi sau unde l-as putea face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Poate sa-mi raspunda si mie cineva daca se potriveste lantul de pe 3he pe 4jh?!?Astept raspunsuri!multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 NU! NU SE POTRIVESTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K8th Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 multumesc!!Mi-am luat lant nou pana la urma...!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Felicitari, sa il stapanesti sanatos!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 cumpar un releu de incarcare pt fzr original/aftermarket sau daca imi puteti da alte detalii de la ce marci s`ar mai potrivii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 cumpar un releu de incarcare pt fzr original/aftermarket sau daca imi puteti da alte detalii de la ce marci s`ar mai potrivii... Mai oameni buni, cand o sa invatati sa spuneti si despre ce tip/capacitate de FZR vorbiti? Exista FZR de 250, 400, 500, 600, 750 si 1000 cmc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 A zis mai sus ca e de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Mai oameni buni, cand o sa invatati sa spuneti si despre ce tip/capacitate de FZR vorbiti? Exista FZR de 250, 400, 500, 600, 750 si 1000 cmc... yo4hgx, am specificat si mai sus dupa cum ti`a zis si skvj, poate am gresit si eu ca n`am dat quote la intrebarea ta, dar si tu ar trebuii sa mai citesti din posturi. Si mai spun odata este Fzr 400 cod 1WG Editat Mai 10, 2013 de George2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 yo4hgx, am specificat si mai sus dupa cum ti`a zis si skvj, poate am gresit si eu ca n`am dat quote la intrebarea ta, dar si tu ar trebuii sa mai citesti din posturi. Si mai spun odata este Fzr 400 cod 1WG OK, imi cer scuze. Oricum, n-ar strica sa mentionezi si la profil... pentru "neatenti"... In alta ordine de idei, am intrebat deoarece am un releu si alernator de 1000... dar nu te ajuta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_tuning Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ar merge sa montez la fzr de 600 pe spate un cauciuc de 130/70/18 ?Acum am de 150/60/18. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) OK, imi cer scuze. Oricum, n-ar strica sa mentionezi si la profil... pentru "neatenti"... In alta ordine de idei, am intrebat deoarece am un releu si alernator de 1000... dar nu te ajuta. Bafta! Si releul nu s`ar potrivii? cu ce difera de cele de 600/400? nu are tot 3 faze si 2 iesiri?...lucreaza cu alte tensiuni? Editat Mai 14, 2013 de George2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Miarul FZR are alternator ca la masina. Acela lucreaza altfel fata de magnetoul de la 600/400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Miarul FZR are alternator ca la masina. Acela lucreaza altfel fata de magnetoul de la 600/400. am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Cum se scoate pinionul la 4JH?Sincer nu m-am uitat prea mult, dar as vrea sa stiu inainte sa ma apuc...parca vazusem ca carcasa are vreo 4 suruburi...dar mai departe...banuiesc ca si la celelalte e la fel nu numai la 4JH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Cum se scoate pinionul la 4JH?Sincer nu m-am uitat prea mult, dar as vrea sa stiu inainte sa ma apuc...parca vazusem ca carcasa are vreo 4 suruburi...dar mai departe...banuiesc ca si la celelalte e la fel nu numai la 4JH. daca te referi la pinionul de la transmisie - e acoperit de o carcasa de plastic si trebuie sa aiba o piulita pe axul pe care este pinionul... o operatiune simpla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Da la ala, vreau sa incerc combinatia de 14 dinti pe pinion si 53 pe foaie Suruburile de la capac le-am vazut , sunt 4 la numar , sper doar sa reusec sa le dau pe toate jos fara sa dau carena... ma gandeam ca mai este altceva inafara de piulita de pe ax... stiu ca se pune pe neutru se blocheaza cu ceva si dupa se desface piulita.O sa va dau vesti dupa ce incerc combinatia asta, sa va spun cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) Da la ala, vreau sa incerc combinatia de 14 dinti pe pinion si 53 pe foaie Suruburile de la capac le-am vazut , sunt 4 la numar , sper doar sa reusec sa le dau pe toate jos fara sa dau carena... ma gandeam ca mai este altceva inafara de piulita de pe ax... stiu ca se pune pe neutru se blocheaza cu ceva si dupa se desface piulita.O sa va dau vesti dupa ce incerc combinatia asta, sa va spun cum se comporta O sa ai mari probleme dat fiind faptului ca o sa ai un lant mai lung si implicit mai greu... daca nu lungesti bascula spate nu faci nimic cu acea combinatie - PS o sa ai nevoie de un ambreiaj mai solid! Cu ocazia asta o sa va explic si eu cum sta treaba cu 16-41 care am achizitionat-o de curand Editat Mai 17, 2013 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 (editat) O sa fie mai lung cu 3 zale, nu e problema... si cu greutatea am trecut la kit de 520 (lant,pinion,foaie) , o sa se uzeze mai repede dar asta este... Cam mica foaia de 41... dar na sa ne spui cum merge... fiecare cu ce il doare... unu cu cuplu si acceleratie , altu cu topspeed ) O sa pierzi foarte mult din puterea in ture mici... e o diferenta de 10 dinti totusi, pt un topspeed mai mare era destul 16-45/44... Editat Mai 17, 2013 de armandot55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.