Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sa mai dezmortim usor atmosfera - raport transmisie - 16-41 - consum oras/extern 5.5 (in 260 km rulati am consumat 14.5 litri de benzina)!

 

saptamana viitoare am sa pun pinion de 14 dinti fiindca la plecarile de pe loc mi-i se pare ca obosesc ambreiaju!

 

imi place mult ca la 120km/h in tr a5a am 5000 rpm iar in tr a6a tot la aceeasi viteza am 4500 rpm.

Editat de ..:::ZAR:::...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raport 14-52 , dynojet stage 3 , filtru bmc si toba carbon goala leovince... RACHETA... trage de rupe pana la 200km/h... daca ai cauciuc soft pe spate R1 nu sta langa tine...pierde aderenta in 1,2 si 3 ... wheelie lejer doar din gaz in 2 si 3... consum habar n-am, nu am facut inca un consum. Dar ma bate un gand sa pun inapoi foaie spate de 47 de dinti parca e prea spre stunt cu foaia de 52.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raport 14-52 , dynojet stage 3 , filtru bmc si toba carbon goala leovince... RACHETA... trage de rupe pana la 200km/h... daca ai cauciuc soft pe spate R1 nu sta langa tine...pierde aderenta in 1,2 si 3 ... wheelie lejer doar din gaz in 2 si 3... consum habar n-am, nu am facut inca un consum. Dar ma bate un gand sa pun inapoi foaie spate de 47 de dinti parca e prea spre stunt cu foaia de 52.

Ce-o sa plangi tu dupa cutia de viteze in maxim 2-3 luni daca o ti tot asa. Esti convins ca tu cand ai luat-o a fost impecabila si neabuzata, nu!? Dar fiecare face ce doreste cu bunul lui :D

 

P.S. - dupa 200 ce faci? Nu mai poti? :))

 

Intrebare pentru cei cu 4jh - dupa o tura lunga cum se comporta cutia cand cautati punctul Neutru? La mine dimineata cand e rece o scot usor din tr1 in neutru, dar dupa o tura de 15km (cam atat am dimineata de mers pana la servici) am dificultati in aducerea ei la punctul mort, schimbatorul opune rezistenta, ii dau un sprit, sau o misc usor inainte/inapoi dupa care dau sa scot din viteza, sare in a 2a si dupa lupte seculare ajung la neutru. Ambreiaju il strang la maxim, in rest toate celelalte trepte se schimba usor.

 

Nimeni nu mai zice nimic?

post-63118-0-78358700-1374835028_thumb.jpg

post-63118-0-48265700-1374835075_thumb.jpg

post-63118-0-59503000-1374835113_thumb.jpg

Editat de ..:::ZAR:::...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ce-o sa plangi tu dupa cutia de viteze in maxim 2-3 luni daca o ti tot asa. Esti convins ca tu cand ai luat-o a fost impecabila si neabuzata, nu!? Dar fiecare face ce doreste cu bunul lui :D

 

P.S. - dupa 200 ce faci? Nu mai poti? :))

 

Intrebare pentru cei cu 4jh - dupa o tura lunga cum se comporta cutia cand cautati punctul Neutru? La mine dimineata cand e rece o scot usor din tr1 in neutru, dar dupa o tura de 15km (cam atat am dimineata de mers pana la servici) am dificultati in aducerea ei la punctul mort, schimbatorul opune rezistenta, ii dau un sprit, sau o misc usor inainte/inapoi dupa care dau sa scot din viteza, sare in a 2a si dupa lupte seculare ajung la neutru. Ambreiaju il strang la maxim, in rest toate celelalte trepte se schimba usor.

 

Nimeni nu mai zice nimic?

Ce ulei ai? Asa imi facea TDM-ul cu ulei gros. Cu mo®tul 7100 10w40 mi se pare mult mai precisa cutia. De fapt uleiul asta e cam cel mai ok peste care am dat. Nu am incercat belray totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut baieti si fete, ati avut probleme cu acceleratia adica sa va faca ca in clipul urmator

Dati la minutul 1:00 Parca da in gol cand ii dai gaz...Si la mine se intampla

Ceea ce vreau sa zic este normal?Dupa cate vad si baietii se intreaba ce are:))

Editat de MasTerShoT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti si fete, ati avut probleme cu acceleratia adica sa va faca ca in clipul urmator

Dati la minutul 1:00 Parca da in gol cand ii dai gaz...Si la mine se intampla

Ceea ce vreau sa zic este normal?Dupa cate vad si baietii se intreaba ce are:))

La tine cred ca scapa ambreiaju ceea ce nu este normal, la el e normal sa sune ca in gol fiindca e pe dyno unde rezistenta este foarte mica ;) iar cand trage brusc de gaz se tureaza foarte repede.

 

De unde dau comanda de un cablu de ambreiaj pt 600 R 4jh? Am tot cautat dar nimeni nu are pe stoc... il aduce in 10-15 zile...

vicma.ro sa incerci la ei, daca nu la romimoto, all-moto.ro etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca ii merge deloc bine motorul, nu trebuie sa se auda asa cand deschide gazul la maxim, am pus-o si eu pe dyno si nu facea asa...si fumul ala mi se pare oleaca cam suspect din filmulet bate spre un albastru.Daca ii patina ambreiajul sigur se vedea la sf pe fisa de la dyno, pacat ca nu au aratat si niste date sa vedem cum arata graficul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu cred ca ii merge deloc bine motorul, nu trebuie sa se auda asa cand deschide gazul la maxim, am pus-o si eu pe dyno si nu facea asa...si fumul ala mi se pare oleaca cam suspect din filmulet bate spre un albastru.Daca ii patina ambreiajul sigur se vedea la sf pe fisa de la dyno, pacat ca nu au aratat si niste date sa vedem cum arata graficul.

este FZR-u vechi 3he, total diferit de 4jh cum avem noi! Nu exista termeni de comparatie intre motorul de 3he si cel de 4jh care este net superior!

 

am o scurgere de ulei in partea de jos a motorului - a patit vreunul dintre voi asa ceva? exista zone care se pot fisura in cazuri mai dese?

m-am chinuit sa reperez zona cu probleme dar fara succes - o sa mai incerc si la sfarsit de sezon...

astept si opiniile voastre

Editat de ..:::ZAR:::...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o chestie ciudata la motor. Mai demult am schimbat lantul si a trebuit sa dau bascula jos pentru ca acesta era intreg. Insa dupa o perioada a inceput sa-mi pocneasca ceva in zona basculei, pe la ciolane cred, doar la viteza mica, mai pronuntat in inclinare dreapta si foarte des cand franez cu spatele. Cand am pasager iarasi de aude mai des si parca se si simte in scarite putin. Eu am boltul ala de sustinere a evacuarii rupt, cel de langa telescopul spate si am crezut ca in el loveste pentru ca era lucios in zona aia, l-am invartit putin si s-a mutat zona in care face luciu, l-am mutat si mai tare, dar tot pocneste si nu cred ca mai atinge acum.

 

Deci cand franez cu spatele parca-i mitrariera.

Cam pe unde sa ma uit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...