CalinMZ Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 la 1000, trebuie sa ridici rezervorul hmm nu chiar, eu am o "gaura" in cadru si am acces la surubul de relanti, de obicei e un dop de cauciuc in acea "gaura" numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Devilish Postat Iulie 14, 2013 Share Postat Iulie 14, 2013 Donez un cauciu dunlop sportmax 190/55/17 dot 1809 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 (editat) sa mai dezmortim usor atmosfera - raport transmisie - 16-41 - consum oras/extern 5.5 (in 260 km rulati am consumat 14.5 litri de benzina)! saptamana viitoare am sa pun pinion de 14 dinti fiindca la plecarile de pe loc mi-i se pare ca obosesc ambreiaju! imi place mult ca la 120km/h in tr a5a am 5000 rpm iar in tr a6a tot la aceeasi viteza am 4500 rpm. Editat Iulie 19, 2013 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Raport 14-52 , dynojet stage 3 , filtru bmc si toba carbon goala leovince... RACHETA... trage de rupe pana la 200km/h... daca ai cauciuc soft pe spate R1 nu sta langa tine...pierde aderenta in 1,2 si 3 ... wheelie lejer doar din gaz in 2 si 3... consum habar n-am, nu am facut inca un consum. Dar ma bate un gand sa pun inapoi foaie spate de 47 de dinti parca e prea spre stunt cu foaia de 52. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Raport 14-52 , dynojet stage 3 , filtru bmc si toba carbon goala leovince... RACHETA... trage de rupe pana la 200km/h... daca ai cauciuc soft pe spate R1 nu sta langa tine...pierde aderenta in 1,2 si 3 ... wheelie lejer doar din gaz in 2 si 3... consum habar n-am, nu am facut inca un consum. Dar ma bate un gand sa pun inapoi foaie spate de 47 de dinti parca e prea spre stunt cu foaia de 52. Ce-o sa plangi tu dupa cutia de viteze in maxim 2-3 luni daca o ti tot asa. Esti convins ca tu cand ai luat-o a fost impecabila si neabuzata, nu!? Dar fiecare face ce doreste cu bunul lui P.S. - dupa 200 ce faci? Nu mai poti? ) Intrebare pentru cei cu 4jh - dupa o tura lunga cum se comporta cutia cand cautati punctul Neutru? La mine dimineata cand e rece o scot usor din tr1 in neutru, dar dupa o tura de 15km (cam atat am dimineata de mers pana la servici) am dificultati in aducerea ei la punctul mort, schimbatorul opune rezistenta, ii dau un sprit, sau o misc usor inainte/inapoi dupa care dau sa scot din viteza, sare in a 2a si dupa lupte seculare ajung la neutru. Ambreiaju il strang la maxim, in rest toate celelalte trepte se schimba usor. Nimeni nu mai zice nimic? Editat Iulie 20, 2013 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 incearca sa dai putin drumul la ambreaj si iese usor ,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 pai ambreiajul acum imi prinde undeva la mijlocul cursei manetei... am incercat sa o scot din viteza cam in orice pozitie a manetei... ma cam dispera situatia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_eyes_6025 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Are cineva carene laterala dreapta fata pt yamaha fzr 600 3he?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Ce-o sa plangi tu dupa cutia de viteze in maxim 2-3 luni daca o ti tot asa. Esti convins ca tu cand ai luat-o a fost impecabila si neabuzata, nu!? Dar fiecare face ce doreste cu bunul lui P.S. - dupa 200 ce faci? Nu mai poti? ) Intrebare pentru cei cu 4jh - dupa o tura lunga cum se comporta cutia cand cautati punctul Neutru? La mine dimineata cand e rece o scot usor din tr1 in neutru, dar dupa o tura de 15km (cam atat am dimineata de mers pana la servici) am dificultati in aducerea ei la punctul mort, schimbatorul opune rezistenta, ii dau un sprit, sau o misc usor inainte/inapoi dupa care dau sa scot din viteza, sare in a 2a si dupa lupte seculare ajung la neutru. Ambreiaju il strang la maxim, in rest toate celelalte trepte se schimba usor. Nimeni nu mai zice nimic? Ce ulei ai? Asa imi facea TDM-ul cu ulei gros. Cu mo®tul 7100 10w40 mi se pare mult mai precisa cutia. De fapt uleiul asta e cam cel mai ok peste care am dat. Nu am incercat belray totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Am rezolvat problema - devina era jocul manetei de ambreiaj care era 3.5cm spre 4cm fata de 2cm spre 2.5cm cum recomanda manualul de reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Salutare..Voi ce tensiune aveti la bornele bateriei? in regim de relanti ma refer.. mie imi scoate 12 70-13.00 in fct de turatie si totusi mi se pare cam putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 pai la relanti e in regula, incarcarea se face la peste 3500 de rpm pana prin 7000 sau 8000 de ture pe acolo. Intre 3500 si 8000 trebe sa ai undeva la 14 volti, daca trece de 14.5 volti e de rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 E cam mic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 fitosilor iarasi taceti? pe unde v-ati mai carat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Mi-am pus azi un diablo corsa pe fata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 (editat) Salut baieti si fete, ati avut probleme cu acceleratia adica sa va faca ca in clipul urmator Dati la minutul 1:00 Parca da in gol cand ii dai gaz...Si la mine se intampla Ceea ce vreau sa zic este normal?Dupa cate vad si baietii se intreaba ce are:)) Editat August 23, 2013 de MasTerShoT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 De unde dau comanda de un cablu de ambreiaj pt 600 R 4jh? Am tot cautat dar nimeni nu are pe stoc... il aduce in 10-15 zile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 pune-ti cablu de frana de scuter...e aceeasi chestie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Aloo am pus o postare mai sus, nu se intampla la nimeni asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Salut baieti si fete, ati avut probleme cu acceleratia adica sa va faca ca in clipul urmator Dati la minutul 1:00 Parca da in gol cand ii dai gaz...Si la mine se intampla Ceea ce vreau sa zic este normal?Dupa cate vad si baietii se intreaba ce are:)) La tine cred ca scapa ambreiaju ceea ce nu este normal, la el e normal sa sune ca in gol fiindca e pe dyno unde rezistenta este foarte mica iar cand trage brusc de gaz se tureaza foarte repede. De unde dau comanda de un cablu de ambreiaj pt 600 R 4jh? Am tot cautat dar nimeni nu are pe stoc... il aduce in 10-15 zile... vicma.ro sa incerci la ei, daca nu la romimoto, all-moto.ro etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Eu nu cred ca ii merge deloc bine motorul, nu trebuie sa se auda asa cand deschide gazul la maxim, am pus-o si eu pe dyno si nu facea asa...si fumul ala mi se pare oleaca cam suspect din filmulet bate spre un albastru.Daca ii patina ambreiajul sigur se vedea la sf pe fisa de la dyno, pacat ca nu au aratat si niste date sa vedem cum arata graficul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 si eu la fel cred,discul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) Eu nu cred ca ii merge deloc bine motorul, nu trebuie sa se auda asa cand deschide gazul la maxim, am pus-o si eu pe dyno si nu facea asa...si fumul ala mi se pare oleaca cam suspect din filmulet bate spre un albastru.Daca ii patina ambreiajul sigur se vedea la sf pe fisa de la dyno, pacat ca nu au aratat si niste date sa vedem cum arata graficul. este FZR-u vechi 3he, total diferit de 4jh cum avem noi! Nu exista termeni de comparatie intre motorul de 3he si cel de 4jh care este net superior! am o scurgere de ulei in partea de jos a motorului - a patit vreunul dintre voi asa ceva? exista zone care se pot fisura in cazuri mai dese? m-am chinuit sa reperez zona cu probleme dar fara succes - o sa mai incerc si la sfarsit de sezon... astept si opiniile voastre Editat August 24, 2013 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 hai ca ai ziso Zarule ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 Am o chestie ciudata la motor. Mai demult am schimbat lantul si a trebuit sa dau bascula jos pentru ca acesta era intreg. Insa dupa o perioada a inceput sa-mi pocneasca ceva in zona basculei, pe la ciolane cred, doar la viteza mica, mai pronuntat in inclinare dreapta si foarte des cand franez cu spatele. Cand am pasager iarasi de aude mai des si parca se si simte in scarite putin. Eu am boltul ala de sustinere a evacuarii rupt, cel de langa telescopul spate si am crezut ca in el loveste pentru ca era lucios in zona aia, l-am invartit putin si s-a mutat zona in care face luciu, l-am mutat si mai tare, dar tot pocneste si nu cred ca mai atinge acum. Deci cand franez cu spatele parca-i mitrariera. Cam pe unde sa ma uit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.