Sari la conținut

blue_eyes_6025

Membru
  • Număr conținut

    125
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    blue_eyes_6025@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    cluj
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Honda Vfr
  • Numar Moto
    CJ-69-VFR

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Rs 50 1998, Yamaha Fzr 1993, Yamaha R6 2002, Honda Vfr 800 2002

blue_eyes_6025's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. blue_eyes_6025

    BURSA LOCALA

    Vand honda vfr 2002 de 800 cmc fara abs doar cbs cu topcase si genti laterale.scapat pe ambele parti dar pe loc.il vand deoarece nu il folosesc.31000 km(nu stiu daca sunt reali.eu l-am luat la 26000 din italia)este tinut in garaj de cand il am.vand sau schimb cu auto.pt mai multe poze in detaliu in privat 0755 320 310.Paul » Post actualizat in 21 Sep 2017 19:59
  2. Stie cineva daca se pot regla farurile la vfr din 2002 si daca da..cum?Multumesc
  3. Am o dilema..am montat un set dr racing 47mm pe un minarelli vertical si am observat ca boltul este mai scurt,nu e din siguranta in siguranta..e in regula sa fie asa?e asa ca sa fie pistonul mai usor?sau nu e ceva in regula?pareri cei care a-ti mai montat setul asta?
  4. mersi alex_dr..am gasit in Cluj un atelier unde mai bucsez eu cilindrii la 2t-uri...sunt specializati pe asa ceva...rectificari de arbori,chiuloase,axuri cu came...am fost si am vorbit cu inginerul care lucreaza acolo,...si el mi-a zis ca baga camasi de fonta in locul nicasilului..in Romania nu am vazut nicaieri tratament pt refacerea stratului de nicasil..asa ca fonta is the only solution..si sincer...cred ca va tinea mult mai bine decat nicasilul...la uzura poate e nicasilul mai bun dar la transferul termic si alte cele,fonta e fonta de 100 de ani in motoare...maine urmeaza sa duc cilindrii si sa vedem cum va iesii.o sa pun si aici poze cu rezultatul final.multumesc tuturor pt sfaturi!
  5. da,l-am citit....tipul trimisese la o firma din Bucuresti...dar el era din Bucuresti...i-am sunat si le-am spus care e problema,ei imi zic ca trebuie sa vada cilindrii,desii le-am spus ca au mai facut exact aceeasi problema la exact acelasi model de motor....ne era oarecum tarsha sa trimitem cilindrii pana acolo...ne gandeam sa cautam aici in Cluj la noi...om vedea cum o sa iasa.si cum o sa mearga combinatia asta..fonta +segmenti OEM=pure love!))
  6. mein Got.... » Post actualizat in 19 Mar 2016 00:07 taci serios...stai jos...2...
  7. reiterez....un admin sa stearga va rog acest topic care se populeaza tot mai mult cu lozeri...
  8. pai normal ca asta fac..involuntar...pentru ca se trezeste cate-un cealapa sa faca afirmatii nefondate....lasa boss treaba cu proprietarii si hau hau...ca stiu eu bine ce e in motorul ala....un motor abuzat nu arata asa...asta e boala de fabricatie...stiu ca va doare pe multi care aveti cazane yamaha...dar asta e adevarul... » Post actualizat in 18 Mar 2016 22:51 jerry,,,un coment fara ironii dinastea de doi lei nu se poate???nu ma dau semizeu...dar de ce trebuie sa faceti toti comenturi dinastea asa..batjocoroase???nu va inteleg ma....care e problema cu voi ??...daca nu poti explica afirmatia ta decat facand pe desteptu,taci...serrios...pentru cultura ta generala Malossi si polini si multi altii fac cilindrii de fonta pentru motoare de turatii mari si pt competitie.....in fine... » Post actualizat in 18 Mar 2016 22:57 rog un admin sa inchida acest topic ...e inutil....
  9. prietene,,,ai desfacut vreodata vreun motor?...nu vreau sa fiu rautacios sau recalcitrant...dar intrebarea era pentru cei CARE AU MAI FACUT ASTA SAU AU HABAR...deci nu pentru tine...da,iau in seama doar pe cei care imi dau dreptate pentru ca stiu ca am dreptate...nu am deschis topicul ca sa ma contrazic...eu intreb doar asa ca sa aud pareri vizavi de lucrarea asta....si da...din pacate faci si tu afirmatii aiurea...baiatul e al 3-lea proprietar in tara...motorul avand un singur proprietar in italia....dar ma rog...iarasi discutii futile....etc...
  10. mircea,chiar te rog!lasa-mi numarul sa vad.. » Post actualizat in 18 Mar 2016 21:10 nu e cumva Moto Shop?
  11. Jakk...tu inca te joci cu puta in tarana...si ai face bine sa ramai acolo...ca motoarele nu sunt pentru tine.....
  12. mersi man...apreciez.!ce sa faci..cine nu stie..vorbeste....dar e in regula..experienta ne invata in timp...atelierul este in Cluj,in Dambul rotund...oamenii cu asta se ocupa..par profesionisti...am mai alezat cilindrii de 2T la ei...acuma sa vedem ce va iesii...motor nu gasim nicaieri nebubuit..ce am gasit pe Romania aveau compresie slabutza..deci e clar ca nu erau in regula...carcase cu virbochen si biele imperecheate nu gasim...sa luam carcase si sa le imperechem cu vibrochenul e mult de munca..trebuie cuzineti la cota etc...batai de cap... Si da..nu va bucurati prea tare...fisurile astea degenereaza in timp..si motorul poate sa mearga inca „bine”..si apoi sa abereze... » Post actualizat in 18 Mar 2016 20:34 Mad Max..da..am avut si eu un fz de 750 din 86..super sport pe vremea aia...motor GENESIS YAMAHA....arta frate...20 de supape hi-tech...desfacut motor in 2010 pt un rulment la axul pinionului de atac..vreau sa spun ca motorul era impecabil pe dinauntru..impecabil....!Da ...alea erau motoare...nu e de mirare ca Eddie Lawson a castigat la greu pe fz750....
  13. Mda..daca citeai atent ce am scris in primul post nu afirmai aberatii...am zis la capitolul FIABILITATE nu performanta!!si te anunt ca 11,6 nu e cea mai buna compresie la R6 care are 15 bari de fabricatie compresia...pe unu din cilindrii fisurati bine de tot,aveam compresie 10 si ceva...deci...))nu te bucura si nu te lauda ca s-ar putea sa te vedem pe forum la anu...nu vorbii aiurea ca nu are rost...nu am facut topicul pentru jigniri sau alte haiducisme...voiam sa stiu daca cumva a mai facut careva operatiunea asta la modelul asta...atat!
×
×
  • Creează nouă...