ady_tuning Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Am si eu o yamaha fzr 600 din 1993 tip 3HE ,am pornit-o astazi ,parca nu mergea rotund am turat-o in viteza 1 pana pe la 10.000 si dintr-o data s-a oprit brusc fara sa mai am curent deloc la ea.Am verificat si era arsa o siguranta care se afla sub carena din partea stanga in lateralul sezutului.Acum am schimbat siguranta,are curent,invarte electromotorul dar nu mai da scanteie la bujii deloc.Ce poate sa aibe?S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 (editat) posibil sa se fi ars cdi.desfal si verifical vizual ce e topit sau afumat pe acolo Editat Octombrie 5, 2013 de c0sminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Am incercat sa iti scriu pe privat dar nu ma lasa.Un pret pt telescop??Scuze restul utilizatorilor ca scriu aici. Ti-am lasat pm acum vre-o sapt, doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Am si eu o yamaha fzr 600 din 1993 tip 3HE ,am pornit-o astazi ,parca nu mergea rotund am turat-o in viteza 1 pana pe la 10.000 si dintr-o data s-a oprit brusc fara sa mai am curent deloc la ea.Am verificat si era arsa o siguranta care se afla sub carena din partea stanga in lateralul sezutului.Acum am schimbat siguranta,are curent,invarte electromotorul dar nu mai da scanteie la bujii deloc.Ce poate sa aibe?S-a mai intalnit cineva cu problema asta? zice bine cosmin, cdi`ul vezi ca se desface,raman mufele si iese capacul. Mie mi`a luat ceva timp sa`mi dau seama cum se desface. Daca nu`i din tranzistori (Bu810) sau bu808 nu te mai complica. la mine nu era din tranzistorii aia 2 erau duse niste diode si microcontrolerul. Tranzistorii ajung pe la 30 de lei din ce tin minte bucata. Prima si prima data sa verifici si releul de incarcare, tensiunea la borne. Ala`i primul vinovat in stricarea cdi`ului. baga tensiune mare pe instalatie si`l freaca. Daca ai mai si turat`o in 10000 cu releul stricat sigur ti`a plesnit cdi`u. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 zice bine cosmin, cdi`ul vezi ca se desface,raman mufele si iese capacul. Mie mi`a luat ceva timp sa`mi dau seama cum se desface. Daca nu`i din tranzistori (Bu810) sau bu808 nu te mai complica. la mine nu era din tranzistorii aia 2 erau duse niste diode si microcontrolerul. Tranzistorii ajung pe la 30 de lei din ce tin minte bucata. Prima si prima data sa verifici si releul de incarcare, tensiunea la borne. Ala`i primul vinovat in stricarea cdi`ului. baga tensiune mare pe instalatie si`l freaca. Daca ai mai si turat`o in 10000 cu releul stricat sigur ti`a plesnit cdi`u. pai din ce zice i sa ars siguranta generala de 30A sau 40A nu mai tin minte cat e la FZR.clar a fost o tensiune mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_tuning Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Voi verifica maine cdi-ul.Era de 20A siguranta arsa.Un alt CDI la ce pret ar fi aproximativ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 acu depinde cum gasesti omul(in ce foame) poti sa speri de la 50e la 200e. 20A au cele de la lumini si de la pornire parca.credeam ca e cea generala din stanga carenelor coditei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_tuning Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 Da,cea generala a fost doar ca la mine era de 20A,am pus acum de 30A ca asa am gasit.Sper sa se poata repara CDI-ul sa nu trebuiasca sa il schimb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 5, 2013 Share Postat Octombrie 5, 2013 pana nu desfaci sa vezi ce este nu ai de unde sa stii.iale pe rand si pana la urma dai de defect.desfa CDI si vezi ce este acolo. ai panoul de sigurante de 4 5 sigurante si ma e si siguranta generala care e singura in soclu. uitate in manual si vezi de care trebuie nu cred ca e de 20A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 50-200 euro un cdi de FZR? )) ti-l dau pe al meu cu 200 de euro ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 50-200 euro un cdi de FZR? )) ti-l dau pe al meu cu 200 de euro ) repet.depinde cum prinzi omul.porneste de la 50 la 200 de euro......am vazut cdi de fzr(cand cautam pt un prieten) si era la 200 de euro..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 repet.depinde cum prinzi omul.porneste de la 50 la 200 de euro......am vazut cdi de fzr(cand cautam pt un prieten) si era la 200 de euro..... Nu-ti bate capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Inainte sa incepi sa cauti alt CDI, asigura-te ca al tau e ars. Pe langa siguranta principala mai exista si una dedicata aprinderii, ce alimenteaza numai CDI'ul si bobinele de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_tuning Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 L-am desfacut astazi si este prajit,sunt prajite mai multe rezistente pe acolo din ce am vazut si un tranzistor.nu are nimeni o schema electrica pentru cdi de yamaha fzr 600 3HE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Nu se gaseste schema detaliata dar pentru un electronist cu experienta vezi aici: http://www.jetav8r.com/Vision/TCIRebuild/TCI_Rebuild.html Daca procesorul a scapat, poate mai e o sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 iti pot face o poza la cdi`ul meu. asta sa identifici diodele dupa codul culorilor. si eu am avut niste diode prajite, m`am chinuit sa le inlocuiesc sa refac circuitul dar nu mi`a iesit..nici nu am avut o schema o poza ceva. am adaptat de la fzr 600 pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Diode dupa ... codul culorilor? Ce dracie mai e si asta?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Diode dupa ... codul culorilor? Ce dracie mai e si asta?... rezistente..greseala mea. La mine erau negre, nu mai identificai nimic...si fara schema si fara culori nu stiai ce sa pui. Am fost si pe la electronisti...degeaba, cu 270 lei am luat altul. Editat Octombrie 8, 2013 de George2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 In link-ul pe care l-am indicat mai devreme exista un tabel cu mai toate componentele, inclusiv valorile lor. Bineinteles, conditia principala este ca procesorul sa nu fie prajit sau sa-si fi pierdut "memoria". Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George2013 Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Pentru baiatul cu CDI`ul de 600 uite aici un link folositor...cdi` la super pret si din ce am vazut e tot din arad deci ai putea sa`i faci proba direct eliminand vre`o teapa. http://mercador.ro/oferta/cdi-yamaha-fzr-600-super-pret-IDUXgW.html#4c870877d5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 dezmembrezi yamha fzr 600 din 92 modelul 3 he revin cu poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 As dori sa ma servesti cu bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) ok man fac poze maine si iti trimit sa vezi daca iti place mobra Editat Octombrie 17, 2013 de comunistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat Octombrie 19, 2013 Share Postat Octombrie 19, 2013 Am motocicleta la vanzare pt cine e interesat pana in luna noiembrie 1000 euro fix ! Fzr 600 r 1994 , vopsea originala , fara carene rupte sau crapate , evacuare+finala LeoVince SBK Carbon , filtru aer sport BMC , dynojet kit Stage 3 , pinion atac -1 dinte , semnalizari mici carbon , semeringuri+ulei furca schimbat, cauciuc nou , trage si merge foarte bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny b Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Am si eu o intrebare la voi. Cand merg incet sub 2500 ture si o accelerez merge intrerupt, in 2, 3 pistoane, dupa 2500-3000 ture merge normal. Care ar fi cauza? Motocicleta este o yamaha fzr 600r (4jh). Bujiile sunt noi ngk iridium, carburatoarele le-am scarpinat intruna si merge la fel. Precizez ca releul de incarcare e dus, imi incarca 15-16V, sa fie din cauza lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.