Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o yamaha fzr 600 din 1993 tip 3HE ,am pornit-o astazi ,parca nu mergea rotund am turat-o in viteza 1 pana pe la 10.000 si dintr-o data s-a oprit brusc fara sa mai am curent deloc la ea.Am verificat si era arsa o siguranta care se afla sub carena din partea stanga in lateralul sezutului.Acum am schimbat siguranta,are curent,invarte electromotorul dar nu mai da scanteie la bujii deloc.Ce poate sa aibe?S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o yamaha fzr 600 din 1993 tip 3HE ,am pornit-o astazi ,parca nu mergea rotund am turat-o in viteza 1 pana pe la 10.000 si dintr-o data s-a oprit brusc fara sa mai am curent deloc la ea.Am verificat si era arsa o siguranta care se afla sub carena din partea stanga in lateralul sezutului.Acum am schimbat siguranta,are curent,invarte electromotorul dar nu mai da scanteie la bujii deloc.Ce poate sa aibe?S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

zice bine cosmin, cdi`ul vezi ca se desface,raman mufele si iese capacul. Mie mi`a luat ceva timp sa`mi dau seama cum se desface. Daca nu`i din tranzistori (Bu810) sau bu808 nu te mai complica. la mine nu era din tranzistorii aia 2 erau duse niste diode si microcontrolerul. Tranzistorii ajung pe la 30 de lei din ce tin minte bucata. Prima si prima data sa verifici si releul de incarcare, tensiunea la borne. Ala`i primul vinovat in stricarea cdi`ului. baga tensiune mare pe instalatie si`l freaca. Daca ai mai si turat`o in 10000 cu releul stricat sigur ti`a plesnit cdi`u.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zice bine cosmin, cdi`ul vezi ca se desface,raman mufele si iese capacul. Mie mi`a luat ceva timp sa`mi dau seama cum se desface. Daca nu`i din tranzistori (Bu810) sau bu808 nu te mai complica. la mine nu era din tranzistorii aia 2 erau duse niste diode si microcontrolerul. Tranzistorii ajung pe la 30 de lei din ce tin minte bucata. Prima si prima data sa verifici si releul de incarcare, tensiunea la borne. Ala`i primul vinovat in stricarea cdi`ului. baga tensiune mare pe instalatie si`l freaca. Daca ai mai si turat`o in 10000 cu releul stricat sigur ti`a plesnit cdi`u.

pai din ce zice i sa ars siguranta generala de 30A sau 40A nu mai tin minte cat e la FZR.clar a fost o tensiune mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana nu desfaci sa vezi ce este nu ai de unde sa stii.iale pe rand si pana la urma dai de defect.desfa CDI si vezi ce este acolo. ai panoul de sigurante de 4 5 sigurante si ma e si siguranta generala care e singura in soclu. uitate in manual si vezi de care trebuie nu cred ca e de 20A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti pot face o poza la cdi`ul meu. asta sa identifici diodele dupa codul culorilor. si eu am avut niste diode prajite, m`am chinuit sa le inlocuiesc sa refac circuitul dar nu mi`a iesit..nici nu am avut o schema o poza ceva. am adaptat de la fzr 600 pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diode dupa ... codul culorilor? Ce dracie mai e si asta?...

rezistente..greseala mea. La mine erau negre, nu mai identificai nimic...si fara schema si fara culori nu stiai ce sa pui. Am fost si pe la electronisti...degeaba, cu 270 lei am luat altul.

Editat de George2013
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In link-ul pe care l-am indicat mai devreme exista un tabel cu mai toate componentele, inclusiv valorile lor. Bineinteles, conditia principala este ca procesorul sa nu fie prajit sau sa-si fi pierdut "memoria". Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am motocicleta la vanzare pt cine e interesat pana in luna noiembrie 1000 euro fix ! Fzr 600 r 1994 , vopsea originala , fara carene rupte sau crapate , evacuare+finala LeoVince SBK Carbon , filtru aer sport BMC , dynojet kit Stage 3 , pinion atac -1 dinte , semnalizari mici carbon , semeringuri+ulei furca schimbat, cauciuc nou , trage si merge foarte bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare la voi. Cand merg incet sub 2500 ture si o accelerez merge intrerupt, in 2, 3 pistoane, dupa 2500-3000 ture merge normal. Care ar fi cauza? Motocicleta este o yamaha fzr 600r (4jh). Bujiile sunt noi ngk iridium, carburatoarele le-am scarpinat intruna si merge la fel. Precizez ca releul de incarcare e dus, imi incarca 15-16V, sa fie din cauza lui?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...