alexcarsto Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 (editat) Salutare. Am ceva piese ptr FZR 600 3HE de vanzare: -capac motor(ala pe care sunt scrise treptele de viteza) -ornamentele care acopera tuburile de la prizele de aer -tub de priza de aer (nush care parte) -capac monopost -discuri frana fata 2 bucati -pompa frana spate cu tot cu rezervor si etrier -stop frana spate Daca e cineva interesat ma poate contacta la telefon 0729081282! Preturile nu le cunosc dar accept propunerea voastra (in limita bunului simt) Separat vand doua casti moto Nitro N330VX culoare rosie, viziera transparenta (cateva sgarieturi fine), masime XS 540 mm. Folosite 2 sezoane. Stare foarte buna! Pret 200 lei bucata negociabil!! Editat Iunie 6, 2014 de alexcarsto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Sa va zic o faza..am luat zilele trecute un damb, cu vre-o 30 la ora si s-a taiat curentul instant. Siguranta principala arsa. Ok. Pun alta, pocneste instant. Incep sa verific tot frumos dupa cabluri topite, nu gasesc nimic. Pun alta siguranta si fac contact cu plusul pe baterie foarte superficial, cat sa nu arda siguranta si observ ca plusul si minusul de la releul de incarcare se misca, efectiv se strangeau din cauza caldurii. Scot mufele de la releu, gata, nu se mai arde siguranta. Acum vine intrebarea, e releul sau ceva pe traseu? Am incercat chiar si cu fazele scoase de pe releu, face la fel. Pnm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Nu am inteles mai nimic ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Sa va zic o faza..am luat zilele trecute un damb, cu vre-o 30 la ora si s-a taiat curentul instant. Siguranta principala arsa. Ok. Pun alta, pocneste instant. Incep sa verific tot frumos dupa cabluri topite, nu gasesc nimic. Pun alta siguranta si fac contact cu plusul pe baterie foarte superficial, cat sa nu arda siguranta si observ ca plusul si minusul de la releul de incarcare se misca, efectiv se strangeau din cauza caldurii. Scot mufele de la releu, gata, nu se mai arde siguranta. Acum vine intrebarea, e releul sau ceva pe traseu? Am incercat chiar si cu fazele scoase de pe releu, face la fel. Pnm. Face la fel ce? Daca ai scos releul si nu se mai arde inseamna ca releul este in scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Face la fel a.k.a se arde siguranta. Si e posibil ca de la o denivelare sa crape un releu? ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 20, 2014 Share Postat Iunie 20, 2014 Face la fel a.k.a se arde siguranta. Si e posibil ca de la o denivelare sa crape un releu? ... Verifica mufele si da-le cu spray de contact.Eu am patit fix aceeasi chestie acum vreo luna,dar cu un gsxr 600.DIn cauza xenonului si a faptului ca sa ars releul care era montat o data cu el(cu xeonul),mi-a topit mufa de la faza lunga.Nu stiu cum... .Doar ca de la faza asta imi tot ardea siguranta principala.O schimbam,pornea mobra frumos,iar dupa vreo 5-10 km de mers,facea aceeasi chestie. De nervi,am fost nevoit sa iau la mana toata instalatia electrica pana am gasit "buba". Sper ca ti-am fost de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Am scos mufele de la bord, de la faruri, stopuri, tot... si ardea siguranta instant, nu dupa 5-10 km de mers...rezolvarea a fost sa dau jos plusul si minusul de pe releu. De atunci nu am mai umblat la ea, nu mai stiu nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Te-as ajuta dar nu gasesc nicaieri o poza cu instalatia ... ai o poza/link ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Capture1.JPG Instalatia adica schema instalatiei, nu pozitionarea componentelor electronice pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 (editat) Sincer nu pot sa imi dau seama mare lucru din schema aia, daca e cum zice in schema ar trebui sa ai doar un fir care intra in releu(in afara de cel de + de la baterie si iesirea spre electromotor), firul care ar intra in releu din instalatie e cu - si e intrerupt de butonul de pornire si senzori(cric, neutral, ambreiaj) iar plusul cica si-l ia de pe borna de plus care intra in releu din baterie. Normal ar fi daca ai avea un scurt in releu sa iti faca faza doar cand dai la demaror. Pozitia 2 e siguranta de 30A? Daca da plusul ala se duce doar in contact unde nu ai nici un minus ... pune aparatul de masura pe continuitate si masoara soclul la siguranta, pe nici o parte nu ar trebui sa ai continuitate intre un papuc si sasiu sau minus. Daca ai continuitate, poti incerca sa scoti mufa la contact sa vezi daca se schimba ceva, desi ma indoiesc ... daca nu se schimba nimic ai un scurt pe instalatie pe traseu ... Editat Iunie 27, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Deci releul n-are treaba cu toata asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Eu tot nu am inteles ce problema ai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Cu o saptamana-doua inainte de problema asta, bateria a inceput brusc sa mi se descarce daca lasam motoru oprit mai mult de cateva ore, asa ca ii scoteam plusul cand o lasam. Buun..am luat cu ea o denivelare si i s-a taiat curentul instant. Era siguranta principala arsa. Am pus alta, a pocnit instant, chiar si cu contactul pe off. Am tot cautat mufe topite, fire arse, n-am gasit nimic. Am scos bord, faruri, semnalizari, facea la fel. Apoi am observat ca atunci cand puneam o siguranta si apoi conectam plusul superficial, cat sa nu se arda siguranta, firul de plus si minus de la releu se incingeau instant si se incordau (wow). Dupa ce am dat jos firele de la releu, siguranta nu s-a mai ars si motorul a mers foarte bine pana acasa. De atunci sta fix asa, nu am mai umblat deloc la el. Deci, releu conectat, siguranta arsa. Releu deconectat, siguranta nu se mai arde. Si mie imi miroase a scurt, dar chiar nu stiu unde sa ma mai uit, ce sa-i mai verific. In schema da, sunt 4 fire pe releu, pentru ca minusul vine din corpul acestuia. » Post actualizat in 30 Jun 2014 08:21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Trebuie sa izolezi si sa elimini pe rand posibilele cauze. Verifica si contactul in sine, uneori chiar el da la masa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Nope, era releul de incarcare. L-am schimbat si e ok acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Cu o saptamana-doua inainte de problema asta, bateria a inceput brusc sa mi se descarce daca lasam motoru oprit mai mult de cateva ore, asa ca ii scoteam plusul cand o lasam. Buun..am luat cu ea o denivelare si i s-a taiat curentul instant. Era siguranta principala arsa. Am pus alta, a pocnit instant, chiar si cu contactul pe off. Am tot cautat mufe topite, fire arse, n-am gasit nimic. Am scos bord, faruri, semnalizari, facea la fel. Apoi am observat ca atunci cand puneam o siguranta si apoi conectam plusul superficial, cat sa nu se arda siguranta, firul de plus si minus de la releu se incingeau instant si se incordau (wow). Dupa ce am dat jos firele de la releu, siguranta nu s-a mai ars si motorul a mers foarte bine pana acasa. De atunci sta fix asa, nu am mai umblat deloc la el. Deci, releu conectat, siguranta arsa. Releu deconectat, siguranta nu se mai arde. Si mie imi miroase a scurt, dar chiar nu stiu unde sa ma mai uit, ce sa-i mai verific. In schema da, sunt 4 fire pe releu, pentru ca minusul vine din corpul acestuia. » Post actualizat in 30 Jun 2014 08:21 Tu singur ti-ai dat solutia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanhood Postat Septembrie 2, 2014 Share Postat Septembrie 2, 2014 Salutare tuturor! Sunt nevoit sa va cer ajutorul la o problema care a aparut azi. Pana azi am facut naveta cu mobra mea aproape zilnic la serviciu si nu am avut nici un fel de problema... Am oprit motorul pe marginea drumului si am plecat sa cumpar ceva, iar cand m-am intors inapoi, am pus contactul , am dat la automat si....a invartit motorul de cateva ori dupa care nu a mai vrut sa faca nimic.. mort complet am observat ca lasasem farul pe pozitia de faza scurta, am stins luminile, dar tot nu a dat nici un semn. Am mai observat ca in momentul in care apasam butonul de pornire se stingea becul de la pozitia neutru si se aprindea becul rosu de la ulei, apoi nu se mai aveam curent pe nici unul din ele.. Cand incercam sa pornesc se auzea un clic de sub sea. Am impins motorul pana acasa si am dat curent de la masina, a pornit dar cand luam borna se pe baterie se oprea iar cu bateria motocicletei nu dadea nici un semn, doar clic-ul de la releul de pornire de langa baterie. A mai patit cineva asa ceva, stiti care ar fi cauza? Sa fie bateria in scurt? Motocicleta este o Yamaha FZR 600 B 1992 Va multumesc! » Post actualizat in 03 Sep 2014 18:55Am descoperit.. Bateria este de vina. Banuiesc ca are scurtcircuitat un element.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 bateria nu avea destul curent.... cand mai patesti chestii de genu sa pui bateria la incarcat, altfel daca o lasi s-o incarce motocicleta in timp se distruge releul de incarcare... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanhood Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Cred ca bateria era praf, am incarcat-o si tot nimic, nu mai avea amperaj. Cred ca a picat un element sau altceva.. Am masurat-o si avea 12,4 V... Multumesc pentru sfat, am comandat deja alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 ZAR, am nevoie de ajutorul tau. Vreau sa-i schimb bujiile si mi s-a acrit de NGK-uri pana peste cap. Da-mi te rog codul de la BOSH sa verific daca pot gasi in zona. » Post actualizat in 10 Sep 2014 05:49 UR08CCgoogle.3r » Post actualizat in 10 Sep 2014 07:21Nu gasesc pe nici un site bosch-uri ... plm. Adica ba da, am gasit, dar costa cat un ngk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 De multe ori se da vina pe bujii,ca nu mai dau scantee,dar putini realizeaza ca fenomenul acesta se datoreaza motorului sau alimentari. Un consum de ulei,o compresie scazuta,un amestec carburant prost reglat,o bujie prost aleasa ca indice termic,unitate aprindere veche,fise lulele vechi,duce la imposibilitatea ca bujia sa mai produca scantee de calitate. Este adevarat ca sunt multe contrafacute dar cele mai multe sunt cazurile in care alte componente ale motorului sunt de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 In 2012 am cumparat un set nou de NGK-uri care s-a facut prastie intr-un sezon. Le folosesc pe cele vechi, care au trei ani doar de cand e motorul la mine.. Daca tot te-am prins pe topic, am problema urmatoare -la rece porneste fara soc tras, dar cu acceleratia trasa o idee -dupa ce porneste daca trag socul are tendinta sa moara o secunda apoi urca in ture. -rece, cu socul tras, nu porneste neam. Poate fi in cauza un filtru de aer murdar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Ai amestec bogat..din cauza obstructiei de aer sau reglajul carburatoarelor. Este ceea ce spuneam mai devreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.