Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Sincer nu pot sa imi dau seama mare lucru din schema aia, daca e cum zice in schema ar trebui sa ai doar un fir care intra in releu(in afara de cel de + de la baterie si iesirea spre electromotor), firul care ar intra in releu din instalatie e cu - si e intrerupt de butonul de pornire si senzori(cric, neutral, ambreiaj) iar plusul cica si-l ia de pe borna de plus care intra in releu din baterie. Normal ar fi daca ai avea un scurt in releu sa iti faca faza doar cand dai la demaror. Pozitia 2 e siguranta de 30A? Daca da plusul ala se duce doar in contact unde nu ai nici un minus ... pune aparatul de masura pe continuitate si masoara soclul la siguranta, pe nici o parte nu ar trebui sa ai continuitate intre un papuc si sasiu sau minus. Daca ai continuitate, poti incerca sa scoti mufa la contact sa vezi daca se schimba ceva, desi ma indoiesc ... daca nu se schimba nimic ai un scurt pe instalatie pe traseu ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu o saptamana-doua inainte de problema asta, bateria a inceput brusc sa mi se descarce daca lasam motoru oprit mai mult de cateva ore, asa ca ii scoteam plusul cand o lasam.

 

Buun..am luat cu ea o denivelare si i s-a taiat curentul instant. Era siguranta principala arsa. Am pus alta, a pocnit instant, chiar si cu contactul pe off. Am tot cautat mufe topite, fire arse, n-am gasit nimic. Am scos bord, faruri, semnalizari, facea la fel. Apoi am observat ca atunci cand puneam o siguranta si apoi conectam plusul superficial, cat sa nu se arda siguranta, firul de plus si minus de la releu se incingeau instant si se incordau (wow). Dupa ce am dat jos firele de la releu, siguranta nu s-a mai ars si motorul a mers foarte bine pana acasa.

De atunci sta fix asa, nu am mai umblat deloc la el.

 

Deci, releu conectat, siguranta arsa.

Releu deconectat, siguranta nu se mai arde.

 

Si mie imi miroase a scurt, dar chiar nu stiu unde sa ma mai uit, ce sa-i mai verific.

 

In schema da, sunt 4 fire pe releu, pentru ca minusul vine din corpul acestuia.


» Post actualizat in 30 Jun 2014 08:21

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Cu o saptamana-doua inainte de problema asta, bateria a inceput brusc sa mi se descarce daca lasam motoru oprit mai mult de cateva ore, asa ca ii scoteam plusul cand o lasam.

 

Buun..am luat cu ea o denivelare si i s-a taiat curentul instant. Era siguranta principala arsa. Am pus alta, a pocnit instant, chiar si cu contactul pe off. Am tot cautat mufe topite, fire arse, n-am gasit nimic. Am scos bord, faruri, semnalizari, facea la fel. Apoi am observat ca atunci cand puneam o siguranta si apoi conectam plusul superficial, cat sa nu se arda siguranta, firul de plus si minus de la releu se incingeau instant si se incordau (wow). Dupa ce am dat jos firele de la releu, siguranta nu s-a mai ars si motorul a mers foarte bine pana acasa.

De atunci sta fix asa, nu am mai umblat deloc la el.

 

Deci, releu conectat, siguranta arsa.

Releu deconectat, siguranta nu se mai arde.

 

Si mie imi miroase a scurt, dar chiar nu stiu unde sa ma mai uit, ce sa-i mai verific.

 

In schema da, sunt 4 fire pe releu, pentru ca minusul vine din corpul acestuia.

» Post actualizat in 30 Jun 2014 08:21

:(

 

 

Tu singur ti-ai dat solutia ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Sunt nevoit sa va cer ajutorul la o problema care a aparut azi. Pana azi am facut naveta cu mobra mea aproape zilnic la serviciu si nu am avut nici un fel de problema... Am oprit motorul pe marginea drumului si am plecat sa cumpar ceva, iar cand m-am intors inapoi, am pus contactul , am dat la automat si....a invartit motorul de cateva ori dupa care nu a mai vrut sa faca nimic.. mort complet am observat ca lasasem farul pe pozitia de faza scurta, am stins luminile, dar tot nu a dat nici un semn. Am mai observat ca in momentul in care apasam butonul de pornire se stingea becul de la pozitia neutru si se aprindea becul rosu de la ulei, apoi nu se mai aveam curent pe nici unul din ele.. Cand incercam sa pornesc se auzea un clic de sub sea. Am impins motorul pana acasa si am dat curent de la masina, a pornit dar cand luam borna se pe baterie se oprea iar cu bateria motocicletei nu dadea nici un semn, doar clic-ul de la releul de pornire de langa baterie. A mai patit cineva asa ceva, stiti care ar fi cauza? Sa fie bateria in scurt? Motocicleta este o Yamaha FZR 600 B 1992

 

Va multumesc!


» Post actualizat in 03 Sep 2014 18:55

Am descoperit.. Bateria este de vina. Banuiesc ca are scurtcircuitat un element..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ZAR, am nevoie de ajutorul tau.

Vreau sa-i schimb bujiile si mi s-a acrit de NGK-uri pana peste cap.

Da-mi te rog codul de la BOSH sa verific daca pot gasi in zona.


» Post actualizat in 10 Sep 2014 05:49
UR08CC

google.3r


» Post actualizat in 10 Sep 2014 07:21

Nu gasesc pe nici un site bosch-uri ... plm.

Adica ba da, am gasit, dar costa cat un ngk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De multe ori se da vina pe bujii,ca nu mai dau scantee,dar putini realizeaza ca fenomenul acesta se datoreaza motorului sau alimentari.

Un consum de ulei,o compresie scazuta,un amestec carburant prost reglat,o bujie prost aleasa ca indice termic,unitate aprindere veche,fise lulele vechi,duce la imposibilitatea ca bujia sa mai produca scantee de calitate.

Este adevarat ca sunt multe contrafacute dar cele mai multe sunt cazurile in care alte componente ale motorului sunt de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In 2012 am cumparat un set nou de NGK-uri care s-a facut prastie intr-un sezon. Le folosesc pe cele vechi, care au trei ani doar de cand e motorul la mine..

Daca tot te-am prins pe topic, am problema urmatoare

-la rece porneste fara soc tras, dar cu acceleratia trasa o idee

-dupa ce porneste daca trag socul are tendinta sa moara o secunda apoi urca in ture.

-rece, cu socul tras, nu porneste neam.

 

Poate fi in cauza un filtru de aer murdar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca faci confuzie intre suruburile pilot, din care se regleaza amestecul la relanti si ture mici si nivelul benzinei care se regleaza din plutitoare si care influenteaza amestecul in cascada, de la relanti pana la WOT. Atentie la uzura acelor de dozaj si mai ales a tuburilor emulsoare care va imbogati amestecul la relanti si ture mici/medii. Ca solutie temporara, de compromis, pentru aceste cazuri "FactoryPro" recomanda micsorarea nivelului cu 1-1.5mm fata de cea normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

skvj - eu mi-am luat bujiile de la un magazin de piese auto - am dat codul urmator

0 242 068 500

(sunt echivalentul Bosch la bujiile recomandate pt FZR 600R 4jh si pt FZR 600 3he).... este part number-ul de comanda... numele de "scena" al bujiilor este UR 08 CC.

La mine este al3lea sezon cu ele si motorul merge foarte bine. Cu alte cuvinte sunt foarte multumit de ele.

Aici ai un site cu un pret orientativ

Totusi nu sari peste reglajul de carburatoare, exact cum ti-a zis si TNG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut probleme cu NGK, probabil contrafacute, asa ca am trecut pe DENSO. Nu mai stiu preturile insa la vremea respectiva le-am luat de la Kampurmotors Brasov impreuna cu multe alte piese pentru exup1000. Andrei poate fi contactat la andrei.stefan@kampurmotors.ro, recomand cu toata caldura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...