Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

In varianta stock de jiglere, foaie de 47 si filtru de hartie consumul era pe la 6.5, cu bataie spre 7.5 la mers turat pe viraje sau constant 200+ pe autostrada. Cu varianta sport, adica jiglere doar o masura mai mare, filtru K&N si foaie de 49 (toba finala de R1'04) 8.5-10... si peste. Si asta fara pinion -1, cu care am facut doar cateva probe si m-am cam speriat... roata fata nu vroia sa stea pe asfalt in treapta 1-2 si chiar si 3... si am ramas fara benzina cam in 150km!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Ma bate gandul sa incerc o retapitare cu remodelare (gel, burete, etc.) dar parca as pastra seaua mea originala in caz ca nu iese treaba buna... stie cineva vreo sea la dezmembrari? Starea nu conteaza atata timp cat suportul si mecanismul de blocare sunt in regula. Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Nu, pe 600cc diametrul este de 32mm iar pe 1000cc 38mm (MIKUNI BDST).

 

CORECTIE:

 

Se pare ca totusi sunt acelasi model de carburatoare, am citit eu gresit specificatiile, modelul este BSDT 32 insa diametrul este de 38mm la ambele motoare.

 

Cu siguranta insa ca jiglerele, ajutajele si acele de dozaj sunt diferite. Cu alte cuvinte, corpul carburatoarelor este identic insa interioarele diferite >> nu poti folosi carburile de la 600cc pe 1000cc.

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu, pe 600cc diametrul este de 32mm iar pe 1000cc 38mm (MIKUNI BDST).

 

CORECTIE:

 

Se pare ca totusi sunt acelasi model de carburatoare, am citit eu gresit specificatiile, modelul este BSDT 32 insa diametrul este de 38mm la ambele motoare.

 

Cu siguranta insa ca jiglerele, ajutajele si acele de dozaj sunt diferite. Cu alte cuvinte, corpul carburatoarelor este identic insa interioarele diferite >> nu poti folosi carburile de la 600cc pe 1000cc.

Multumesc mult!

Intre timp am aflat, dar detaliile date de tine confirma mult mai bine situatia. Mersi. Drum intins colegu'si un sezon cat mai frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Seara buna baieti. Ma prezint si eu cu al meu FZR 600 din 89 aici... nou prin zona de vitezane... si vin cu o problema de care nu reușesc sa scap... mai exact nu reusesc sa prin scanteie la bujii. NICIUNA. Am schimbat CDI sau TCI ce o fi... am verificat firele mufele date cu WD40... incercat si cu alte bobine si alte bujii si alte fise... ce as mai putea sa incerc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria buna cred... nu stiu amperajul. Dar invarte bine. Sigurantele bune. Releul de pornire e bun (cred). Inainte facea un click acum nu mai face. Dar electromotorul invarte. Fisele ok

 

 

UPDATE. Am schimbat CDI (TCI) si cititorul de jos... am avut o scanteie cand a fost bateria incarcata. Dupaia nimic. Am incarcat bateria...am avut scanteie la o apasare de buton. Acum nu mai am... se poate sa invarta bateria si sa aiba amperajul mic...?

» Post actualizat in 28 Sep 2017 15:11

Dansa este inculpata care imi face zile negre.

post-82235-0-79043900-1506611430_thumb.jpg

post-82235-0-46721400-1506611499_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Salut Baieti,

 

Stie cineva de la ce e sunetul acesta ?si cum se rezolva ?intreb pentru un prieten.

A avut bateria descarcata, am incarcat o am pus o la loc si acum nu mai porneste se aude acest carait din clip.

 

Aici este clipul : https://www.youtube.com/watch?v=xngLDCL35yo&feature=youtu.be

 

Multumesc


» Post actualizat in 13 Feb 2018 20:46

https://www.youtube.com/watch?v=xngLDCL35yo&feature=youtu.be


» Post actualizat in 13 Feb 2018 20:47

Scuze am pus de doua ori din greseala :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare stimabililor.... am eu impresia sau se cam subtiaza randurile fzr-istilor?

 

Ieri am incercat sa particip la o parada moto, in oras, de la garaj pana la eveniment motorul a mers ca un ceas elvetian. La plecarea in grup a intrat in viteza, cand am dat drumul la ambreiaj n-a mai vrut sa se miste. Lantul este intact, intra in viteza atat pornita cat si oprita insa nu schiteaza nimic. Normal daca motorul e oprit si e in viteza roata spate ar trebui sa fie blocata, la mine asta nu se intampla.

 

Am sa o desfac sa vad exact ce are.


» Post actualizat in 14 May 2018 08:51

update de situatie:

 

Vineri am desfacut carena stanga fata, am dat jos capacul de la pinionul de atac si surpriza, pinionul sarit de pe nuturi. E a 3a piulita de la pinionul de atac ce o pierd in al3lea an consecutiv (1 piulita pe an :)) ).

Si da, aveam saiba ce blocheaza piulita prin imbracare.

 

Daca asta n-a fost indeajuns mi-a mai rupt si ciocul in care venea bagat cablul ambreiajului.

 

Sambata la sfarsitul zilei am reusit sa inchei totul si sa am din nou motocicleta functionala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare stimabililor.... am eu impresia sau se cam subtiaza randurile fzr-istilor?

 

Pai timpul nu prea iarta pe nimeni si nimic... desi zice ca nu se mai fac motoare ca pe vremuri!

 

Al meu anul asta la inceput de sezon, pe langa reviziile normale a primit si o servisare totala la furca, toba noua si arcuri noi la ambreaj iar cat de curand va trebui sa retapitez seaua. In rest, benzina si ulei... caii cam place asta din urma :alcy:

 

post-11356-0-26915300-1527196255_thumb.jpg

post-11356-0-73633100-1527196317_thumb.jpg

post-11356-0-53476000-1527196353_thumb.jpg

 

 

 

P.S. Odata cu primavara s-au trezit si ganganiile...

post-11356-0-28370200-1527196391_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Aici se incheie un (alt) capitol din cartea vietii mele, o despartire dureroasa de un vechi prieten... al meu batran FZR1000EXUP '95.

 

Totul a inceput pe la sfarsitul anilor '80, cu o revista ungureasca din care nu intelegeam absolut nici un cuvintel, al carui nume nu mai reusesc sa mi-l amintesc. Ne uitam ca prostii la poze si la cifre, mai deduceam cate ceva gen cai putere, viteza maxima, acceleratia 0-100... asta era viata atunci, singura revista de profil moto pe care o gaseai la chioscurile de ziare! Aveam dormitorul plin de posterele de pe cele 2 pagini de la mijlocul revistei... insa unul mi-a atras atentia in mod special, a fost ca o conexiune magica: FZR1000GENESIS aparut in '87. Aveam 19 ani pe atunci... si visam la un IJ de 350cmc in 2 pistoane :)

 

Visul IJ-ului am reusit sa mi-l indeplinesc vreo 2 ani mai tarziu, si desi am mai avut cateva Yamaha intre timp, pentru FZR a trebuit sa mai astept inca vreo alti15! Insa a fost ultima generatie EXUP, cu furca USD si etriere cu cate 6 pistonase.

 

Am petrecut impreuna vreo 15 ani si vreo 50mii km. Singura consolare e ca a incaput pe maini bune, noul proprietar fiind colectionar si restaurator de motociclete clasice.

 

The king is dead, long live the king!

 

Ultima poza!

 

post-11356-0-64455500-1531305752_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
La 11.07.2018 la 13:42, yo4hgx a spus:

Aici se incheie un (alt) capitol din cartea vietii mele, o despartire dureroasa de un vechi prieten... al meu batran FZR1000EXUP '95.

 

Totul a inceput pe la sfarsitul anilor '80, cu o revista ungureasca din care nu intelegeam absolut nici un cuvintel, al carui nume nu mai reusesc sa mi-l amintesc. Ne uitam ca prostii la poze si la cifre, mai deduceam cate ceva gen cai putere, viteza maxima, acceleratia 0-100... asta era viata atunci, singura revista de profil moto pe care o gaseai la chioscurile de ziare! Aveam dormitorul plin de posterele de pe cele 2 pagini de la mijlocul revistei... insa unul mi-a atras atentia in mod special, a fost ca o conexiune magica: FZR1000GENESIS aparut in '87. Aveam 19 ani pe atunci... si visam la un IJ de 350cmc in 2 pistoane :)

 

Visul IJ-ului am reusit sa mi-l indeplinesc vreo 2 ani mai tarziu, si desi am mai avut cateva Yamaha intre timp, pentru FZR a trebuit sa mai astept inca vreo alti15! Insa a fost ultima generatie EXUP, cu furca USD si etriere cu cate 6 pistonase.

 

Am petrecut impreuna vreo 15 ani si vreo 50mii km. Singura consolare e ca a incaput pe maini bune, noul proprietar fiind colectionar si restaurator de motociclete clasice.

 

The king is dead, long live the king!

 

Ultima poza!

 

post-11356-0-64455500-1531305752_thumb.jpg

salut, nu am mai intrat pe aici de foarte multa vreme, si wow, nu cred, nu m-as fii gandit vreodata ca am sa citesc asaceva, ma gandeam ca vei ramane "ultimu strajer al FZR-ului 1000". numa bine! cu respect! CalinMZ

p.s. eu inca il am, anu asta am facut 10 ani, :),

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Si eu am crezut la fel insa pur si simplu nu mai am timp de al doilea motor. In plus, unde locuiesc acum taxele si mai ales asigurarile sunt extrem de mari iar ca sa-l tin doar de mobila ma doare sufletul. Am preferat sa-l dau cuiva sa se bucure de el...

Macar nu am "tradat" familia, noul motor are in sange cateva picaturi de FZR1000EXUP...

 

 

1.jpg

4.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare, din 13 Ian ma numar printre voi cu un FZR 600, 3He. Dupa Mobra si Ij si dupa vreo 10 ani de pauza moto. Am incercat de vreo doua ori sa-l pornesc dar n-a vrut. Gaz intra in carburi, Bujiile CR8e dau scanteie ,curatate, reglate cu lera. Zilele astea o sa-i schimb bujiile, am luat CR9e, sa vedem ce zice, am ajutat-o si cu o baterie auto in paralel dar n-a vrut si pace ! Ultima tura a fost pe 31 dec apoi proprietarul a plecat din tara. Deci n-a stat mult nepornita.

Am dat o tura cu ea, totul e ok, a pornit mai greu dar merge bine !

Editat de Cristi PH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut am si eu o yamaha fzr 1000 si am o problema cu ia..nu imi mai porneste din ce cauza nu stiu cand dau la automat se aude un zgomot ca si cum ar da bendixul in gol dar nu e am verificat.. xe alimentat se alimenteaza .. da sa invarta motorul din cand in cand dupa parca da in gol ceva  ce poate fi???😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...