Sergiu 30 Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 buna alegere....merge ca o bestie...numai ca consuma cam mult.....suspensiile sunt problematice...si ai grija la carburator se kam murdareste repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 asteptam rezultatul cu nerabdare...apropo stii k sunt un mare fan al motorului tau......de mult i-am facut loc la mine pe desktop numai bine si bafta la upgraduri Si ca sa vezi ce c... e viata asta: Eu ma hotarasem sa o vand. Apoi, dupa ce nimeni nu a dat nici un telefon pt ea, in conditiile in care era super intretinuta, m-am enervat si am zis ca o voi duce si mai departe cu upgrade-urile si reparatiile. Ieri primesc un telefon, de la un potential cumparator. Iti dai seama ca m-am ofticat, mai ales acum, dupa ce am bagat in ea 700 euro (piese platite care trebuie sa vina, plus manopera la service). Pana la uma, daca nu obtin un pret care sa ma multumeasca, o voi pastra. Cine stie, poate peste 10 ani va fi piesa de colectie Azi sau maine cred ca va fi gata chiulasa (made by RacetekGarage ). Abia astept sa vad cum o sa fuga . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badbeats Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Si ca sa vezi ce c... e viata asta: Eu ma hotarasem sa o vand. Apoi, dupa ce nimeni nu a dat nici un telefon pt ea, in conditiile in care era super intretinuta, m-am enervat si am zis ca o voi duce si mai departe cu upgrade-urile si reparatiile. Ieri primesc un telefon, de la un potential cumparator. Iti dai seama ca m-am ofticat, mai ales acum, dupa ce am bagat in ea 700 euro (piese platite care trebuie sa vina, plus manopera la service). Pana la uma, daca nu obtin un pret care sa ma multumeasca, o voi pastra. Cine stie, poate peste 10 ani va fi piesa de colectie Azi sau maine cred ca va fi gata chiulasa (made by RacetekGarage ). Abia astept sa vad cum o sa fuga . sa nu uiti sa bagi poze......sa mai schimb desktopu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Cat de curand vin si pozele... Deocamdata astept sa iasa de la RacetekGarage cu qulasa facuta. Am vopsit si capacele de la motor in negru . Urmeaza sa primesc pachetul cu celelalte piese si e gata. Abia astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 (editat) intrebare: de unde cumpar niste bujii pt fzr? si un service bun pt reglat carburatoare si o mica revizie? ma refer la bujii CR9E later edit: intrebare cam aiurea..eu de unde stiu cata benzina mai am in rezervor si cat ma tine sa merg cu beculetul rosu? Editat Mai 3, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanLudus Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Daca ii trebuie cuiva, am senzoru de la aprindere. Am crezut ca ala ii de bai la mine la motor, dar nu a fost asa. Care il vreti PM sau nicoaradaniel pe YM ! Daniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 intrebare: de unde cumpar niste bujii pt fzr? si un service bun pt reglat carburatoare si o mica revizie?ma refer la bujii CR9E later edit: intrebare cam aiurea..eu de unde stiu cata benzina mai am in rezervor si cat ma tine sa merg cu beculetul rosu? 1. Bujii. Incearca la id mess eugen1hagiu sau tel 0726 387 582. Sa ii spui ca esti din partea mea (andrei). In 2 ore max iti aduce bujiile. 2. Service: iti recomand RacetekGarage - lucreaza repede si e profi 3. Nu ai indicator de nivel al benzinei. Dar faci asa: mergi cu robinetul pe ON pana ramai fara benzina, apoi treci pe RES (rezerva de 2 litri) pana ajungi la benzinarie. Iti faci si tu un calcul - cam cati km iti ajung cu un plin (folosesti kilometrajul care se reseteaza) si apoi vei sti din timp cand trebe sa alimentezi, in functie de numarul de km facuti. Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 salutare!! acum 2 ani mi-am luat si eu un fzr 1000 genesis din 91. pretul = 3.500 E. anul trecut am luat si permisul dar intre timp am busit motorul. asa ca abia anul asta am inceput sa ma dau cu el. treaba e ca au incaput sa apara problemele.prima - la inceput becul de la ulei se aprindea la peste 140 la ora sau 5 mii rpm. acum se aprinde si la turatii/viteze mult mai mici. deci ce ulei sa folosesc?? - am un mic joc al rotii spate pe ax (cred eu). sa fie rulmentii?? daca da cat ma costa? - firma suzi din constanta este dealer (cred) yamaha. se tot lauda cu noul service. stiti ceva despre ei? preturi/calitate alea alea. - are cineva un manual pentru fzr 1000?? super danke si ne vedem pe strazi. Salut, Vezi ca exista un topic al "posesorilor de FZR", poti gasi mai multi "colegi" acolo. Beculetul de ulei (rosu) este doar senzor de nivel, si avertizeaza nivelul scazut. E normal ca la inceput sa se aprinda la turatii mari si apoi la turatii din ce in ce mai mici. De tinut cont ca nivelul minim este la jumatatea "ochiului magic". Oricum, din momentul in care se aprinde se mai poate merge suficient in conditii de siguranta, YAMAHA se pare ca a fost extrem de zeloasa cu aceasta protectie. Atentie, din constructie FZR1000 este cam "pofticios" la ulei, in mod normal 3-500gr/1000km dar la mers foarte sportiv chiar mai mult. "Ce ulei sa folosesc" este un subiect prea controversat... vezi si tu ca exista sumedenie de articole scrise pe aceasta tema. Personal folosesc MOTUL 7100 esther 20W50. Ce te face sa crezi ca ai joc la roata din spate? Aici nu e loc de interpretare, o pui pe "stander" si... Daca are joc, ori singurel, ori o duci la cineva sa o dea jos si sa verifice... nu te juca aici. In Constanta exista si "un fel" de reprezentanta YAMAHA insa sunt cei mai neprofesionisti dintre toate firmele. Nu stiu ce sa spun despre service... inca nu m'am convins. Am si manualul de "owner", si cel de componente si cel de "service" in format electronic insa sunt prea lungi sa ti le trimit "online". Daca ai drum prin Constanta... cu cea mai mare placere iti fac o copie. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 1- multumesc mult, cand iau salariu pe 15 vorbesc cu el. 2- cam pe unde e? tariful e bun? (nu de alta dar ma descurc cam greu cu banii la 20 ani cu un job mic din care imi platesc motorul, actele...) 3- da stiu ca nu am indicator, e cam aiurea. oricum o sa fac smecheria asta cu robinetul! merci frumos de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 (editat) Magazinul este pe strada Turda, cum cobori Podul Grant pe dreapta - este Ford BDT - ai grija nu il confunda cu BDT-ul mare din celalalt capat al podului. Tarifele sunt ok pentru RO (ai putea sa gasesti mai ieftin afara totusi, daca ai pe cineva). Cat despre chestia cu robinetul, nu recomand (daca te prinde la mare distanta de vreo benzinarie, ai toate sansele sa impingi la ea). Eu unul alimentez cand se apropie de 200 km facuti (avand in vedere ca are un consum de 7.5 l la 100 km). Bafta! Editat Mai 4, 2007 de Dan-Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_cmd Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 (editat) sal baieti.. vin si eu cu o intrebare.. am gasit priin cineva undeva intrun garaj..... un fzr 1000 din 89 mar interesa sal cumpar pretul este destul de acceptabil (1400 euro ) inmatriculat in ro. moto este un pik modifikat adika are coditza de zxr .... carena fatza nu este montata ( este facuta din fibra model gsxr 2006 - mie unu nu-mi palce ) are 40 mii km pe ceas si ceaa ce ma mira pe mine are 280 pe ceas ( nar trebui sa fie 300) motorul are lipsa semnalele aripa fatza, faru si geamull de la carena aia najpa : in mare cam atat mentionez k moto na avut accident din spusele proprietarului , ci doar a vrut alte carene ca sa para mai noua ... intrebare este : ce parere avetzi merita dpdv al pretului ma mai intereseaza daka poate sami spuna si mie cineva unde gasesc seriile de la moto k vreau sa le confrunt cu talonu sa nam suprize.. si la ce ar trebui sa fiu atent la aceasta moto inainte sa o cumpar . multumesc frumos poze Editat Mai 4, 2007 de dany_cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 sal baieti.. vin si eu cu o intrebare.. am gasit priin cineva undeva intrun garaj..... un fzr 1000 din 89 mar interesa sal cumpar pretul este destul de acceptabil (1400 euro ) inmatriculat in ro. moto este un pik modifikat adika are coditza de zxr .... carena fatza nu este montata ( este facuta din fibra model gsxr 2006 - mie unu nu-mi palce ) are 40 mii km pe ceas si ceaa ce ma mira pe mine are 280 pe ceas ( nar trebui sa fie 300) motorul are lipsa semnalele aripa fatza, faru si geamull de la carena aia najpa : in mare cam atat mentionez k moto na avut accident din spusele proprietarului , ci doar a vrut alte carene ca sa para mai noua ... intrebare este : ce parere avetzi merita dpdv al pretului ma mai intereseaza daka poate sami spuna si mie cineva unde gasesc seriile de la moto k vreau sa le confrunt cu talonu sa nam suprize.. si la ce ar trebui sa fiu atent la aceasta moto inainte sa o cumpar . multumesc frumos poze Seriile se gasesc dupa cum urmeaza: Pretul este irelevant atata timp cat nu dai nici un amanunt tehnic, cum merge motorul, cum trage, cum se "aude"... cum "sta" pe sosea...etc. Chestiile astea gen "are carene urate, codita e schimbata... etc" chiar nu influenteaza prea mult. Dupa cum pui problema pari incepator, caz in care opinia mea este sa nu te incurci, din 3 motive: 1. Motorul este mult prea mare (putere, greutate) pentru un incepator (daca functioneaza OK) 2. E vechi, cu mici/mari probleme si de obicei functie de pretz cu asa ceva se incurca cei ce au cunostintele, dotarea si posibilitatea sa le rezolve singuri. 3. Pare imbarligatura - Cum adica "n'a avut nici un eveniment" dar ... "are lipsa semnalele aripa fatza, faru si geamull de la carena aia najpa"... nu se vad nici oglinzile ???... Cum intentionezi sa treci de RAR in conditiile astea? Din pacate nu poti avea un motor mare, noutz, in stare buna ... si ieftin. Trebuie sa lasi intr'o parte pentru a castiga in alta. Acum, odata ce tu dai banii, decizia este numai a ta. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_cmd Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 multumesc frumos de info raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Vineri am scos motoreta de la Racetek, cu supapele ajustate. Intr-adevar, se simte din plin schimbarea. Trage asa cum ar trebui sa traga si merge mult mai rotund. Cred ca o sa ii fac si carburatia. Urmeaza suspensia sport si kit-ul de lant, iar la final pozeee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 dap este diferenta enorma, eu mi-am ajustat supapele la georgel_tng si a fost o diferenta enorma, andrei de unde iei suspensia ??? vreau si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 (editat) Am un prieten in Germania imi va trimite de pe Ebay arcuri progressive, cuzineti pentru furca, semeringuri si kit de ridicat spatele. Toata treaba costa cam 160 euro (fara comisioane - ca e prieten - si fara transport). Plus ce o sa mai fie montajul, plus ulei de furca... Uite-asa se duc banutii mei... Editat Mai 7, 2007 de Dan-Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 conteaza ce iese la final si sunt sigura ca merita eu mai am de facut cate ceva la a mea imediat dupa ce termin cu inmatricularea: - schimbat semeringurile - reglat carburatoare (la turatii mici intra in turbulente) - schimbat semnalizatoare spate. si cam atat cred eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 Eheee, si eu eram sigur ca merita... Pana cand am ajuns sa investesc in ea aproape 1700 de euro... Bine ca mai primesc raspunsuri pozitive de la oamenii de pe forum si o mai admira lumea pe strada, ca altfel... Iti recomand sa schimbi semnalele de pe fata pe spate pana apuci sa iti cumperi altele. Mai ales ca incepator (mergi incet deci ai masini in spate) e mai important spatele decat fata. Ca operatiune e extrem de simplu, in 10 minute e gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tilla tilla Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 (editat) salutare am si eu un yamaha FZ de 750 si am o nelamurire becul rosu de la presiunea de ulei trebuie sa arda imediat ce pui contactul sau ? la mine arde in momentul in care apas butonul de pornire si dupa se stinge imediat cum ar trebuii sa fie ? Editat Mai 7, 2007 de tilla tilla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 salutare am si eu un yamaha FZ de 750 si am o nelamurire becul rosu de la presiunea de ulei trebuie sa arda imediat ce pui contactul sau ? la mine arde in momentul in care apas butonul de pornire si dupa se stinge imediat cum ar trebuii sa fie ? Asa si trebuie--->important e sa nu se aprinda dupa ce ai pornit motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 (editat) Eheee, si eu eram sigur ca merita... Pana cand am ajuns sa investesc in ea aproape 1700 de euro... Bine ca mai primesc raspunsuri pozitive de la oamenii de pe forum si o mai admira lumea pe strada, ca altfel... Iti recomand sa schimbi semnalele de pe fata pe spate pana apuci sa iti cumperi altele. Mai ales ca incepator (mergi incet deci ai masini in spate) e mai important spatele decat fata. Ca operatiune e extrem de simplu, in 10 minute e gata. pai pe fata am semnalizatoare mici, iar pe spate cele standard, adica mai mari. O sa le las asa o perioada, mai ales cand o sa ies eu in trafic cu ea...abia prin iunie. oricum schimbatul semnalizatoarelor, becurilor am invatat le schimb singura. momentan tre sa reglez urgent carburatoarele caci e aiurea...cand mai ies cu ea in poligon ma enerveaza turbulentele...dar asta cand iau salariu... e adevarat tre sa bagi bani in ele...dar atunci cand il cumperi tre sa fii constient ca fiind la mana a 2 a, tot tre sa mai schimbi ceva la ele.. dar eu zic ca merita, pentru pasiune...si oricum mie modelul asta de la yamaha imi place foarte mult, si chiar e admirat! abia astept sa iti vad motorul reinviat asfalt uscat bebitza frizzy dupa baie Editat Mai 7, 2007 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_cmd Postat Mai 7, 2007 Share Postat Mai 7, 2007 (editat) gata baieti vin si eu din urma sa recuperez cu o fzr de 1000 o vedeti in poze in postu trecut e mumoasa foc :X:X care ma ajuta si pe mine sa ii curatz carburatoarele ???? (fie cu sfaturi fie practic)- fac cinste si eu bineinteles...(stau langa sebastian daka se ofera careva sa ma ajute practic) si un manual pe cd daka aveti pls platesc... ce parere aveti de moto?? asfal uscat(revin cu poze cu carenele montate) PS: am nevoie de aripa fatza si de carena fatza de la modelu cu un far dreptunghuilar(an 93) cu far cu tot - are care de vanzare?? asfalt uscat:) Editat Mai 7, 2007 de dany_cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 cum adica ajustat supape?? e o chestie necesara dupa ceva timp sau este un upgrade?? si ce operatiuni se fac la carburatoare? curatare, sincronizare si mai ce? un service bun in constanta stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 8, 2007 Share Postat Mai 8, 2007 cum adica ajustat supape?? e o chestie necesara dupa ceva timp sau este un upgrade?? si ce operatiuni se fac la carburatoare? curatare, sincronizare si mai ce? un service bun in constanta stie cineva? Complet spus ar fi fost "reajustat jocul la supape". In timp, supapele se "tocesc" pe "pat" si "scot coada"mai mult. In prima faza se reface "jocul" recomandat de producator prin inlocuirea "pastilelor" cu altele (masura potrivita), mai tarziu fiind necesar refacerea patului cu niste freze speciale sau/si inlocuirea completa a supapelor. Pe la noi se practica "alezarea" pastilelor, o practica nu tocmai "ortodoxa", ele fiind supuse mai multor procedee de calire printre care si cimentarea... In fine, una peste alta, este o solutie de compromis, destul de controversata, dar vorba romanului... "decat nimic...!!!" La carburatoare se face curatare, sincronizare si... REGLARE. Iti recomand sa arunci o privire la: http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...t-I-t23499.html http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...-II-t23592.html Cu o minima dotare si mult entuziasm (si putin talent) nu ai nevoie de nici un service "bun", vorba ceea "daca vrei ceva bine facut, FA-O CU MANA TA!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Mai 9, 2007 Share Postat Mai 9, 2007 Ce ma bucuram eu ca motoreta merge cu totul altfel... Ieri de dimineata am constatat in drum spre serviciu ca a intervenit ceva (nu stiu ce), astfel incat nu mai are putere si suna ciudat (ca si cum ar merge in doi cilindri). Am facut cateva teste din care a reiesit ca merg toti cilindri. Am fost la service si am facut iarasi niste teste. In primul rand scoate fum negru, ceea ce inseamna ori ca scaunele supapelor/ supapele trebuie rectificate, ori ca merge cu prea multa benzina. Am facut si un test de compresie, rapid, pe un singur cilindru, ca oricum era calda, si a iesit 10.00. Am scos bujia si ne-am uitat la ea - cam neagra/ afumata. S-ar putea (si sper) sa aiba nevoie de carburatie (si nu de rectificat)... Bafta! Tinem la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.