Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Personal, iti dau un sfat: mergi la un mecanic bun care sa te ajute bine... pregateste-te bine cu banii fiindca se pare ca motorul tau nu a fost foarte bine ingrijit... in fine... ideea e ca daca vrei sa continui cu motorul asta trebuie sa ii acorzi toata atentia ta...

 

sper ca vei face decizia cea mai potrivita, numa bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

as vrea ca macar aici la detinatori de fzr sa nu mai vad scandaluri ...

 

... o mica precizare, "nenea TOMINA" NU este detinator de FZR si, simpla sa aparitie aici mai mult acuza decat scuza... imi cer iertare, dar nu ma pot abzinte cand vad ipocriti d'astia care pretind ca nu vor decat sa ajute cand in realitate sunt niste afaceristi ordinari fara nici un fel de scrupule...

 

Absolut de acord cu tine, sa incercam sa ne tinem topicul serios si "curat"... e plin forumul de caterinca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e la misto

 

 

--- Mesaj completat în 20 Nov 2007 17:38 -------------
cumintelule-baga si tu o poza cu tine la peleul gol si cu motorul

HIM

 

--- Mesaj completat în 20 Nov 2007 17:40 -------------
:cheers: :lol: :D

e la misto

<small>--- Mesaj completat în 20 Nov 2007 17:38 -------------</small><br/>cumintelule-baga si tu o poza cu tine la peleul gol si cu motorul

HIM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu terminati ma "plang" la moderatori sa va bage in carantina sau sa va dea ban. Aici nu e nici messenger nici mirc ! E TOPICUL DETINATORILOR DE YAMAHA FZR ! PUNCT.

 

Merci pentru fise, sper sa fie bune, saptamana astea o sa mi le comanda ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumintelul enou nu stie,dar poti sa te "plangi" la moderatori sa mi de a mie BAN te rog mult.

P.S.De fiecare data se gaseste cate unu comunist care sa strice o glumitza,lasa-ma fretele meu de strictetea asta ...relax

GO TO THE GYM

Editat de LOLA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cum se numeste ceea ce faci tu acum aici? I P O C R I Z I E!

 

Nu stiu de cat esti tu personal responsabil in toata povestea asta cusuta cu atza alba, cum ca motorul a fost vandut SI cu carburatoarele originale (dar fara filtru), dar sa vezi ca de fapt la un moment dat un alt fost proprietar a "imprumutat definitiv" un alt set de carburatoare originale... etc.

 

Un lucru insa e sigur, faptele sunt fapte - acest motor a fost o tzeapa de la bun inceput - si oricate explicatii ai avea si oricat te'ai lamenta ca... "facerea de bine"..., singura modalitate sa'ti dovedesti bunele intentii este sa ajuti practic noul (pacalit) proprietar si sa vorbesti mai putin.

 

Abia dupa aceea poti reveni aici pe forum.

 

Si abia atunci imi voi ridica palaria in fata ta!

Draagul meu......inafara de rautatea rau voita a dumitale si cheful de scandal..........te rog citeste toata povestea dupa care acuzi in nestiinta de cauza........lucrurile stau cam asa.........motocicleta a fost vanduta in anul 2003 cu carburatoare si filtru sport pt ca asa a vrut-o primul client..............in legatura cu ajutorul pe care il ofer eu AFLA CA MOTOCICLETA SE AFLA IN CURTE LA TOMINA pentru ca am vrut sa-l ajut si nu a ajuns inainte de a cere ajutorul la voi ci dupa........la sugestiile unora de aici voia sa-si monteze la nu stiu ce service carburatoare de Suzuki RF .

Mai putina rea intentie din parte dumitale ar fi ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draagul meu......inafara de rautatea rau voita a dumitale si cheful de scandal..........te rog citeste toata povestea dupa care acuzi in nestiinta de cauza........lucrurile stau cam asa.........motocicleta a fost vanduta in anul 2003 cu carburatoare si filtru sport pt ca asa a vrut-o primul client..............in legatura cu ajutorul pe care il ofer eu AFLA CA MOTOCICLETA SE AFLA IN CURTE LA TOMINA pentru ca am vrut sa-l ajut si nu a ajuns inainte de a cere ajutorul la voi ci dupa........la sugestiile unora de aici voia sa-si monteze la nu stiu ce service carburatoare de Suzuki RF .

Mai putina rea intentie din parte dumitale ar fi ok

 

Domnule "draga",

 

Mi'am permis sa ma indoiesc ca primul proprietar a vrut un motor de 400cc "preparat" cu carburatoare "racing" si filtre "sport" (apropo, ce s'a intamplat cu axele si CDI'ul "sport", alea le'ati pus voi bonus?) ... dar cu care sa nu poata merge pe strada!

 

Aveti datoria (macar morala) sa "aduceti pe linia de plutire" acest motor, asa ca nu ma mai acuzati pe mine de rautate "rau voita" si "chef de scandal"... nu suntem chiar toti niste pusti incepatori care sa inghita povesti nemuritoare despre motoare "racing" ( 400cc care merge cu ... 260km/h ) !!!

 

Daca tot reclamati ca sunteti asa de bine intentionat sunt curios, cat o sa taxati ajutorul asta "dezinteresat"?

 

Hai, faceti'ma sa regret ca v'am banuit de "fariseism" si spuneti ca - GRATUIT -!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumintelu si lolita, dac nu va astamparati o sa va luati ban pe IP (dca stiti ce e ala) si atunci o sa vedeti ca nu o sa mai intrati aici !

 

DanLudus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule "draga",

 

Mi'am permis sa ma indoiesc ca primul proprietar a vrut un motor de 400cc "preparat" cu carburatoare "racing" si filtre "sport" (apropo, ce s'a intamplat cu axele si CDI'ul "sport", alea le'ati pus voi bonus?) ... dar cu care sa nu poata merge pe strada!

 

Aveti datoria (macar morala) sa "aduceti pe linia de plutire" acest motor, asa ca nu ma mai acuzati pe mine de rautate "rau voita" si "chef de scandal"... nu suntem chiar toti niste pusti incepatori care sa inghita povesti nemuritoare despre motoare "racing" ( 400cc care merge cu ... 260km/h ) !!!

 

Daca tot reclamati ca sunteti asa de bine intentionat sunt curios, cat o sa taxati ajutorul asta "dezinteresat"?

 

Hai, faceti'ma sa regret ca v'am banuit de "fariseism" si spuneti ca - GRATUIT -!

 

Motocicleta merge si acum cu 260km /h daca dumneata contesti lucrul acesta ar fi bine sa ai si argumente.

parerea mea este ca dumneata i-ti dai cu parerea si atat ......lucru care nu ar fi treaba dumitale de ce are si de ce nu are axe, CDI si tot restul carburatoare etc...........vin-o cu o rezolvare iar daca nu o stii abtine-te..

Asa cum ziceam motocicleta asta a fost pe circuit iar cine a facut-o chiar s-a priceput.......este un fapt cert piesele schimbate inca mai exista pe ia .....iar daca dumneata ...ti-ai permis sa te indoiesti...am sa te rog sa vii sa vezi cu ochii dumitale cei neincrezatori.

Cu stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta merge si acum cu 260km /h daca dumneata contesti lucrul acesta ar fi bine sa ai si argumente.

parerea mea este ca dumneata i-ti dai cu parerea si atat ......lucru care nu ar fi treaba dumitale de ce are si de ce nu are axe, CDI si tot restul carburatoare etc...........vin-o cu o rezolvare iar daca nu o stii abtine-te..

Asa cum ziceam motocicleta asta a fost pe circuit iar cine a facut-o chiar s-a priceput.......este un fapt cert piesele schimbate inca mai exista pe ia .....iar daca dumneata ...ti-ai permis sa te indoiesti...am sa te rog sa vii sa vezi cu ochii dumitale cei neincrezatori.

Cu stima

 

Colega, da' nici carte nu stiti la voi la "firma"? E incredibil cate tampenii gramaticale ai insirat, si sa nu spui ca de nervi, de emotie, etc. Esti tare! S-au tar-e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta merge si acum cu 260km /h daca dumneata contesti lucrul acesta ar fi bine sa ai si argumente.

parerea mea este ca dumneata i-ti dai cu parerea si atat ......lucru care nu ar fi treaba dumitale de ce are si de ce nu are axe, CDI si tot restul carburatoare etc...........vin-o cu o rezolvare iar daca nu o stii abtine-te..

Asa cum ziceam motocicleta asta a fost pe circuit iar cine a facut-o chiar s-a priceput.......este un fapt cert piesele schimbate inca mai exista pe ia .....iar daca dumneata ...ti-ai permis sa te indoiesti...am sa te rog sa vii sa vezi cu ochii dumitale cei neincrezatori.

Cu stima

 

 

Nu vad de ce ar trebui EU sa vin cu o rezolvare la un motor pe care se pare ca DVS l'ati comercializat, motor care nu mai porneste, care nu mai sta la relanti, care nu trage pana in 4000rpm (afirmatiile actualului proprietar) dar... merge cu 260Km/h!!!

 

Sincer, daca nu mi'ar fi fost practic imposibil, as fi venit sa vad "minunea" cu ochii mei "cei neincrezatori" (si verzi)! Pana una alta DVS ati facut niste afirmatii pe care, daca doriti credibilitate ar trebui sa le sustineti cu argumente practice. Eu am tot dreptul sa ma indoiesc, un motor care standard are 50-55HP pe cca 180-200Kg sa atinga 260km/h??? Va dati seama ca reclamati cel putin dublarea puterii, lucru imposibil doar din axe, CDI si carburatoare. Daca se umbla si la alezaj, compresie... poate mai discutam.

 

 

Pe de alta parte rezolvarea cred ca e evidenta (daca nu mai are si alte bube)... carburatoare vacuumatice originale si fitru de aer standard. Revenirea la timpii standard de atac ai axelor cu came si ai aprinderii (daca au fost modificati). Tot nu ati raspuns, ce tip axe si CDI "sport" reclamati ca sunt montate?

 

 

In final va reamintesc ca eu nu am facut absolut nici o aluzie la persoana DVS sau TOMINA... pur si simplu v'ati bagat in seama de unul singur! Se putea foarte bine ca intre timp fostii proprietari sa fi adus motorul in stadiul prezent, nu inteleg de ce va simtiti responsabil... sau poate ca stiti DVS mai bine?

 

Indiferent de interpretarile pe care le dati spuselor mele, intentia mea a fost sa incerc sa'l ajut (macar cu o opinie) pe actualul proprietar si, avand in vedere ca este vorba de un FZR (modelul meu de suflet) va urez sincer succes la surubareala. Astept vesti bune!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad de ce ar trebui EU sa vin cu o rezolvare la un motor pe care se pare ca DVS l'ati comercializat, motor care nu mai porneste, care nu mai sta la relanti, care nu trage pana in 4000rpm (afirmatiile actualului proprietar) dar... merge cu 260Km/h!!!

 

Sincer, daca nu mi'ar fi fost practic imposibil, as fi venit sa vad "minunea" cu ochii mei "cei neincrezatori" (si verzi)! Pana una alta DVS ati facut niste afirmatii pe care, daca doriti credibilitate ar trebui sa le sustineti cu argumente practice. Eu am tot dreptul sa ma indoiesc, un motor care standard are 50-55HP pe cca 180-200Kg sa atinga 260km/h??? Va dati seama ca reclamati cel putin dublarea puterii, lucru imposibil doar din axe, CDI si carburatoare. Daca se umbla si la alezaj, compresie... poate mai discutam.

Pe de alta parte rezolvarea cred ca e evidenta (daca nu mai are si alte bube)... carburatoare vacuumatice originale si fitru de aer standard. Revenirea la timpii standard de atac ai axelor cu came si ai aprinderii (daca au fost modificati). Tot nu ati raspuns, ce tip axe si CDI "sport" reclamati ca sunt montate?

In final va reamintesc ca eu nu am facut absolut nici o aluzie la persoana DVS sau TOMINA... pur si simplu v'ati bagat in seama de unul singur! Se putea foarte bine ca intre timp fostii proprietari sa fi adus motorul in stadiul prezent, nu inteleg de ce va simtiti responsabil... sau poate ca stiti DVS mai bine?

 

Indiferent de interpretarile pe care le dati spuselor mele, intentia mea a fost sa incerc sa'l ajut (macar cu o opinie) pe actualul proprietar si, avand in vedere ca este vorba de un FZR (modelul meu de suflet) va urez sincer succes la surubareala. Astept vesti bune!

 

Vestile bune sunt.....s-a comandat carburatoare ... filtrul de aer il am in stoc deci nu mai este nevoie de comanda .(si carburatoarele le-am avut insa le-am imprumutat pentru 2 zile de acum 1 an)

Nu ma intelegeti gresit dar ce spun este adevarat ...din cauza modificarilor pana in 4000 de ture merge inecat .......... de pornit problema este tot din carburatoare si anume faptul ca au pompa de spritz pe fiecare corp de carburator fapt care-l face foarte sensibil la orice miscare a mansonului de acceleratie atunci cand este motorul oprit ori rece........nu m-am bagat in seama ca prost ci nu am putut sa tolerez ca din diferite opinii proprietarul sa fie pagubit de unii care voiau sa-i monteze carburatoare de Suzuki RF 400 sustinand ca merg fara nici o problema .chiar fara filtru de aer(ca a intrebart el un specialist din germania)...chiar am vrut sa-l ajut pe noul proprietar pentru ca si mie aceasta motocicleta mi-a fost draga si-mi este......este pacat ca noul proprietar sa nu se bucure de ia asa cum ar trebui.

Motocicleta este adusa in tara din 2003 iar eu am pierdut-o din vedere cam din 2005 ....Din fericire insa vechii proprietari nu au apucat sa faca tampenii cu toate ca dupa stiinta mea a mai fost prin diferite service-uri ....dupa ce vor venii carburatoarele am sa va tin la curent cu evolutia......

Cu stima

Editat de TOMINA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......este pacat ca noul proprietar sa nu se bucure de ia asa cum ar trebui.

 

Incepe sa se ridice ceatza... desi inca destul de confuz, ultimul DVS mesaj contine in sfarsit o idee cu care sunt absolut de acord!

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti va rog o pauza in cearta voastra, va rog sa imi spuneti un lucru (fara sa radeti de mine, va rog): cam ce bec as putea sa imi pun la far ca sa lumineze mai bine? Faza scurta este cam scurta si faza lunga e... la fel de scurta :cheers:... si deasemenea as vrea si becul de pozitie sa il schimb... nu imi sariti in cap, va rog, din manual unde m-am uitat, ori is prea bou, ori chiar nu am gasit asa ceva... deci puteti sa imi spuneti cam ce tip de bec as putea pune? As vrea o lumina mai alba, mai clara, iar raza de lumina sa fie mai lunga... motorasul e FZR de 600 din '92...

 

Va multumesc anticipat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...