Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Sunt satul de drumuri fara rezolvare. Nu cred ca au CDI de Fzr pe stoc ca sa fac proba. E mult mai simplu daca as proba la cineva, ca doar se spune ca suntem o comunitate :rusinica:

 

 

Maine sunt acasa ca imi voi monta carenele care au fost la vopsit 2 luni (asa e la unele service-uri).Ori ne intalnim in weekend undeva dupa ce voi avea carenele montate ca sa ma pot deplasa, ori daca nu te astept maine sa vi sa facem o proba(zona Parcul Carol).Problema e ca eu am Fzr de 400...nush daca e identic cu cel de 600.

 

ID de mess:VINKATOR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maine sunt acasa ca imi voi monta carenele care au fost la vopsit 2 luni (asa e la unele service-uri).Ori ne intalnim in weekend undeva dupa ce voi avea carenele montate ca sa ma pot deplasa, ori daca nu te astept maine sa vi sa facem o proba(zona Parcul Carol).Problema e ca eu am Fzr de 400...nush daca e identic cu cel de 600.

 

ID de mess:VINKATOR

 

Multumesc pentru intentie. Esti primul care vrea sa ma ajute, din pacate nu risc nici eu sa pun un alt tip de CDI pe motor pentru ca nu ma pricep dar s-ar putea sa-l ardem. trebuie sa incerc cu un CDI de FZR 600 cat mai aproape de 1992 ca fabricatie. Inca o data iti multumesc :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vb ca nu vrea lumea sa te ajute dar... think about it: eu sunt din Bacau te ajut cu mare placere dar mai e si partea ca tb sa ne intalnim. Dar tb sa gasesti u pe careva din Bucuresti sa te rezolve :crack: :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru intentie. Esti primul care vrea sa ma ajute, din pacate nu risc nici eu sa pun un alt tip de CDI pe motor pentru ca nu ma pricep dar s-ar putea sa-l ardem. trebuie sa incerc cu un CDI de FZR 600 cat mai aproape de 1992 ca fabricatie. Inca o data iti multumesc :rusinica:

 

O sa ii fac o poza CDI-ului si o sa ma si uit la seria/tip si fabricant sa vedem daca sunt identice :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema care nu mi se pare in regula...mi se tot arde siguranta de la incarcare(charge) standard e prevazuta cu una de 20A sa nu zic ca mi-a ars una de 30A si o bucata de sarma(improvizatie in mijlocul pustiului),stie cineva de la ce poate sa fie??

Tipul de la care l-am luat a spus ca se poate sa fie de la becuri dar nu stie nici de cat sunt,mai ciudat e ca se intampla decat atunci cand sar cu ea de 9000-10000 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema care nu mi se pare in regula...mi se tot arde siguranta de la incarcare(charge) standard e prevazuta cu una de 20A sa nu zic ca mi-a ars una de 30A si o bucata de sarma(improvizatie in mijlocul pustiului),stie cineva de la ce poate sa fie??

Tipul de la care l-am luat a spus ca se poate sa fie de la becuri dar nu stie nici de cat sunt,mai ciudat e ca se intampla decat atunci cand sar cu ea de 9000-10000 rpm

 

 

 

Am patit si eu ceva de genu' doar ca eu i-am dat de cap. Desfa capacul din stanga(ala pe care scrie YAMAHA) si vezi cum sta treaba acolo. La mine, rotorul a sectionat cele trei fire de incarcare si cred ca facea scurt... bine ca nu a stricat si alte "piese".

 

 

Sper sa-i dai de cap. Noroc ! ;)

 

 

PS : 710 nimeni nimic ? :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa verific maine...in seara asta cred ca am inecat-o...nu a vrut sa porneasca de nici o culoare nici impinsa nici la automat...doar dadea cate un semn ca ca ar vrea sa porneasca dar nimic si ce mi-a parut ciudat,dupa ce nu am mai dat la automat em plecat de langa ea si la 10-15 secunde a dat un rateu,asa din senin...oare ce sa fie e posibil sa fi intrat apa prin bord sau contacte??azi a plouat putin si ni am avut cand sa o bag la adapost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu ceva de genu' doar ca eu i-am dat de cap. Desfa capacul din stanga(ala pe care scrie YAMAHA) si vezi cum sta treaba acolo. La mine, rotorul a sectionat cele trei fire de incarcare si cred ca facea scurt... bine ca nu a stricat si alte "piese".

Sper sa-i dai de cap. Noroc ! ;)

PS : 710 nimeni nimic ? :bow:

nu reusesc sa desfac capacul ala,surubul are filet normal sau invers???

 

--- Mesaj completat în 26 Mar 2008 22:01 -------------
a murit definitiv...nu vrea sa porneasca de nici o culuare,sa va zic ce am facut,luni seara am pornit-o,mai aveam cam 1l de benzina am lasat sa mearga si apoi am oprit-o,marti seara au ajuns pinioanele le-am montat si apoi am incercat sa o pornesc nu a vrut,am presupus ca nu are benzina am fost la peco am luat 4l si am bagat,tot nu a pornit bateria s-a descarcat asa ca am inceput sa o imping nici semn,am pus pe o baterie auto si i-am tot dat la buton,mai dadea cate un semn sa porneasca dar nimic,azi i-am curatat bujiile si tot nimic...

 

app stie careva care e ordinea fiselor???

 

--- Mesaj completat în 27 Mar 2008 16:13 -------------
am rezolvat,a pornit dar nu merge decat in 2 pistoane mai exact 4 si 3 care e treaba??precizez ca bujiile sunt noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat,a pornit dar nu merge decat in 2 pistoane mai exact 4 si 3 care e treaba??precizez ca bujiile sunt noi

Probabil nu ajunge tensiune pe catodul bujilor corespunzator fiecarui cilindru care nu lucreaza.

Daca ai bujii bune, verifica fisele, desurubeaza si taie putin din cablu fisei cu un patent si insurubeaza mufa de contact a bujiei la loc. Aveam si eu probleme din astea, se oxida firul la capat si nu facea contact shi pastreaza ordinea fiselor!

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat si asta,am scos bujiile si am dat la automat,dau scanteie se poate sa fi inversat ordinea fiselor,sunt numerotate de la 1 la 4 am pus 1,2,3,4 de la stanga spre dreapta asta e ordinea??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat si asta,am scos bujiile si am dat la automat,dau scanteie se poate sa fi inversat ordinea fiselor,sunt numerotate de la 1 la 4 am pus 1,2,3,4 de la stanga spre dreapta asta e ordinea??

Stand fata-n fata cu motorul, 1234 de la dreapta la stanga.

Cablu 1 si 2 din bobina dreapta, 3 si 4 din bobina stanga.

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine sunt numerotate altfel, bobina dreapta 1 si 4 si cea stanga 2 si 3,ce fac in cazul asta???

 

Faci rost de manualul de service sau mergi la un mecanic. Daca asculti sfaturile tuturor "minitehnicusilor" de pe forum risti sa distrugi motorul (bobinele la tine sunt "normale" 1-4, 2-3).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine facea la fel... nu pornea decat 1-2 cilindrii, apoi porneau si ceilalti... oricum auzeam cum da mici rateuri in mers... asta era in toamna. In primavara asta am dat jos chiuloasa si am dus-o la FORIS in TG Mures si mi-au rectificat scaunele de la supape, slefuit pastilele si reglat jocu. Acu merge brici... cu toate ca ieri s-a intamplat ceva, ca zici ca merea in 3 bujii. Acu si-a revenit. Trage de rupe. SPer totusi sa nu mai faca...

 

Ride Safe :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine facea la fel... nu pornea decat 1-2 cilindrii, apoi porneau si ceilalti... oricum auzeam cum da mici rateuri in mers... asta era in toamna. In primavara asta am dat jos chiuloasa si am dus-o la FORIS in TG Mures si mi-au rectificat scaunele de la supape, slefuit pastilele si reglat jocu. Acu merge brici... cu toate ca ieri s-a intamplat ceva, ca zici ca merea in 3 bujii. Acu si-a revenit. Trage de rupe. SPer totusi sa nu mai faca...

 

Ride Safe :ok:

 

Cat te'a costat "distractia" cu chiuloasa?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata am rezolvat,defapt am rezolvat de aseara dar cand am bagat rezervorul s-a sugrumat furtunul care iese din pompa de benzina si noroc ca am vazt cand ma pregate-am sa il dau jos,ca iar state-am toata ziua sa sterg bujiile ordinea e cea logica 1,2,3,4 ,motorul a fost foarte inecat si eu cand mi-am bagat nasul mai rau am incurcat treaba,trebuia doar sa curat bujiile si sa tin minte ordinea fiselor,am schimbat bujiile am curatat carb si acum singura treaba care o mai am de facut e sa sincronizez carb dar asta sa vad unde o sa o fac,stiie careva un service bun in apropierea ploiestiului??

 

 

aa si azi m-am ridicat pe o roata:)) din greseala

Editat de unick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te'a costat "distractia" cu chiuloasa?

 

Ride Safe!

 

 

300 de lei... da' oricum avea colegu ceva pile (cred) pe acol...

 

Ma tot gandesc si la mine sa nu fi facut faza aia de la vre-o mizerie pe vre-un furtun :ok:

 

Oricum deja am facut primii "pasi" anul asta... sper sa adun cati mai multi !

 

Salutare ! :huh:

 

 

PS: Capac de ulei nimeni nimic? :D

 

Black Beauty :D

 

 

Mai trebuie sa ii fac toba (are capacu sudat naspa)... da' inca n-am avut vreme :crack:

post-15129-1206775503_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...

 

am si eu un problem cu fzrica....

porneste greu ... dau la automat ...il imping ...intr-un final porneste...daca merg cu el toata ziua ..si peste noapte sta ...dimineata iar trebe dat la automat de ma sparg ....si impins...ca dupa vreo 20 de min ..de lupta cu el ..sa porneasca...motorul merge bine ...trage ...nu scartaie vitezele nu imi agata..nu scoate sunete ciudate...doar atat pornirea aia ma omoara. ce poate avea ?

 

 

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...

 

am si eu un problem cu fzrica....

porneste greu ... dau la automat ...il imping ...intr-un final porneste...daca merg cu el toata ziua ..si peste noapte sta ...dimineata iar trebe dat la automat de ma sparg ....si impins...ca dupa vreo 20 de min ..de lupta cu el ..sa porneasca...motorul merge bine ...trage ...nu scartaie vitezele nu imi agata..nu scoate sunete ciudate...doar atat pornirea aia ma omoara. ce poate avea ?

mersi!

 

 

Verifica compresia, respectiv jocul termic al supapelor, este cel mai des intalnit motiv de pornire greoaie la rece.

 

Ar mai putea fi si din carburatie, parghia de la soc...

 

Apropo, cati kilometri are si cand a fost facuta ultima inspectie/reglare la supape?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

O mica/mare problema care ma tot framanta de ceva vreme incoace... ultima data cand am avut probleme cu motocicleta, o fezerica de 600 din '92, am dus-o la un mecanic destul de priceput (recomandat de multi, insa nu doresc sa dau nume...) care mi-a refacut compresia la carburatoare... am inteles ca acum este de 12, 12, 11, 14... despre care mecanicul a spus ca este ok, avand in vedere uzura motocicletei... buun... ideea e ca la pornire (indiferent daca la cald sau la rece) trebuie sa trag putin de maneta de gaz fiindca, din ce mi-a spus mecanicul, neavand injectie ci carburatoare, trebuie sa deschid clapetele de la carburatoare, unde exista deja benzina, pentru a intra aer si a face amestecul de combustibil care dus in camera de ardere, sa produca explozia impreuna cu scanteia de la bujie... ceea ce mi se pare totusi putin... anormal... avand in vedere ca alte fezerici pornesc fara probleme de la buton... iar comparativ cu o amica ce are un gsx-e de 400 din '89, mie imi porneste in modul relatat mai sus, iar ei ii porneste tot de la buton fara alte probleme... concluzia: mi se pare mie sau chiar e o problema cu aprinderea la motocicleta mea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

O mica/mare problema care ma tot framanta de ceva vreme incoace... ultima data cand am avut probleme cu motocicleta, o fezerica de 600 din '92, am dus-o la un mecanic destul de priceput (recomandat de multi, insa nu doresc sa dau nume...) care mi-a refacut compresia la carburatoare... am inteles ca acum este de 12, 12, 11, 14... despre care mecanicul a spus ca este ok, avand in vedere uzura motocicletei... buun... ideea e ca la pornire (indiferent daca la cald sau la rece) trebuie sa trag putin de maneta de gaz fiindca, din ce mi-a spus mecanicul, neavand injectie ci carburatoare, trebuie sa deschid clapetele de la carburatoare, unde exista deja benzina, pentru a intra aer si a face amestecul de combustibil care dus in camera de ardere, sa produca explozia impreuna cu scanteia de la bujie... ceea ce mi se pare totusi putin... anormal... avand in vedere ca alte fezerici pornesc fara probleme de la buton... iar comparativ cu o amica ce are un gsx-e de 400 din '89, mie imi porneste in modul relatat mai sus, iar ei ii porneste tot de la buton fara alte probleme... concluzia: mi se pare mie sau chiar e o problema cu aprinderea la motocicleta mea?

 

"Compresia la carburatoare"?!... cred ca ai vrut sa spui altceva.

 

Fenomenul relatat de tine este des intalnit la FZR'uri, prin actionarea manetei de "gaz" la pornire in realitate se suplimenteaza aerul... daca ai rabdare si chef AICI si AICI gasesti mai tot ce te intereseaza despre carburatoare.

 

Probabil ca la pornire amestecul carburant este prea bogat ceea ce explica nevoia de surplus de aer. Cate ture ai deschise "suruburile pilot" (de benzina)? Incearca sa le mai inchizi, putin cate putin (cate 1/8 odata) pana gasesti setarea "ideala", in general cuprinsa intre 2 si 3.5 ture. Un "colortune" ar fi mai mult decat binevenit pentru acest reglaj...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda cunostintele mele despre mecanica s-au aratat in toata splendoarea lor :ok:... oricum diseara voi fi la munci si voi avea timp sa citesc intreg articolul... insa chiar si dupa, poti sa imi explici putin mai detaliat despre acest "colortune"? M-ar interesa fiindca ma gandesc ca sunt alte fezerici mai batrane care pornesc mai bine... a mea de ce nu ar porni si ea?

 

Ai o bere de la mine ptr sfat si thnx a lot :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...