Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

am rezolvat,a pornit dar nu merge decat in 2 pistoane mai exact 4 si 3 care e treaba??precizez ca bujiile sunt noi

Probabil nu ajunge tensiune pe catodul bujilor corespunzator fiecarui cilindru care nu lucreaza.

Daca ai bujii bune, verifica fisele, desurubeaza si taie putin din cablu fisei cu un patent si insurubeaza mufa de contact a bujiei la loc. Aveam si eu probleme din astea, se oxida firul la capat si nu facea contact shi pastreaza ordinea fiselor!

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am verificat si asta,am scos bujiile si am dat la automat,dau scanteie se poate sa fi inversat ordinea fiselor,sunt numerotate de la 1 la 4 am pus 1,2,3,4 de la stanga spre dreapta asta e ordinea??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat si asta,am scos bujiile si am dat la automat,dau scanteie se poate sa fi inversat ordinea fiselor,sunt numerotate de la 1 la 4 am pus 1,2,3,4 de la stanga spre dreapta asta e ordinea??

Stand fata-n fata cu motorul, 1234 de la dreapta la stanga.

Cablu 1 si 2 din bobina dreapta, 3 si 4 din bobina stanga.

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine sunt numerotate altfel, bobina dreapta 1 si 4 si cea stanga 2 si 3,ce fac in cazul asta???

 

Faci rost de manualul de service sau mergi la un mecanic. Daca asculti sfaturile tuturor "minitehnicusilor" de pe forum risti sa distrugi motorul (bobinele la tine sunt "normale" 1-4, 2-3).

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine facea la fel... nu pornea decat 1-2 cilindrii, apoi porneau si ceilalti... oricum auzeam cum da mici rateuri in mers... asta era in toamna. In primavara asta am dat jos chiuloasa si am dus-o la FORIS in TG Mures si mi-au rectificat scaunele de la supape, slefuit pastilele si reglat jocu. Acu merge brici... cu toate ca ieri s-a intamplat ceva, ca zici ca merea in 3 bujii. Acu si-a revenit. Trage de rupe. SPer totusi sa nu mai faca...

 

Ride Safe :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine facea la fel... nu pornea decat 1-2 cilindrii, apoi porneau si ceilalti... oricum auzeam cum da mici rateuri in mers... asta era in toamna. In primavara asta am dat jos chiuloasa si am dus-o la FORIS in TG Mures si mi-au rectificat scaunele de la supape, slefuit pastilele si reglat jocu. Acu merge brici... cu toate ca ieri s-a intamplat ceva, ca zici ca merea in 3 bujii. Acu si-a revenit. Trage de rupe. SPer totusi sa nu mai faca...

 

Ride Safe :ok:

 

Cat te'a costat "distractia" cu chiuloasa?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata am rezolvat,defapt am rezolvat de aseara dar cand am bagat rezervorul s-a sugrumat furtunul care iese din pompa de benzina si noroc ca am vazt cand ma pregate-am sa il dau jos,ca iar state-am toata ziua sa sterg bujiile ordinea e cea logica 1,2,3,4 ,motorul a fost foarte inecat si eu cand mi-am bagat nasul mai rau am incurcat treaba,trebuia doar sa curat bujiile si sa tin minte ordinea fiselor,am schimbat bujiile am curatat carb si acum singura treaba care o mai am de facut e sa sincronizez carb dar asta sa vad unde o sa o fac,stiie careva un service bun in apropierea ploiestiului??

 

 

aa si azi m-am ridicat pe o roata:)) din greseala

Editat de unick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te'a costat "distractia" cu chiuloasa?

 

Ride Safe!

 

 

300 de lei... da' oricum avea colegu ceva pile (cred) pe acol...

 

Ma tot gandesc si la mine sa nu fi facut faza aia de la vre-o mizerie pe vre-un furtun :ok:

 

Oricum deja am facut primii "pasi" anul asta... sper sa adun cati mai multi !

 

Salutare ! :huh:

 

 

PS: Capac de ulei nimeni nimic? :D

 

Black Beauty :D

 

 

Mai trebuie sa ii fac toba (are capacu sudat naspa)... da' inca n-am avut vreme :crack:

post-15129-1206775503_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...

 

am si eu un problem cu fzrica....

porneste greu ... dau la automat ...il imping ...intr-un final porneste...daca merg cu el toata ziua ..si peste noapte sta ...dimineata iar trebe dat la automat de ma sparg ....si impins...ca dupa vreo 20 de min ..de lupta cu el ..sa porneasca...motorul merge bine ...trage ...nu scartaie vitezele nu imi agata..nu scoate sunete ciudate...doar atat pornirea aia ma omoara. ce poate avea ?

 

 

mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...

 

am si eu un problem cu fzrica....

porneste greu ... dau la automat ...il imping ...intr-un final porneste...daca merg cu el toata ziua ..si peste noapte sta ...dimineata iar trebe dat la automat de ma sparg ....si impins...ca dupa vreo 20 de min ..de lupta cu el ..sa porneasca...motorul merge bine ...trage ...nu scartaie vitezele nu imi agata..nu scoate sunete ciudate...doar atat pornirea aia ma omoara. ce poate avea ?

mersi!

 

 

Verifica compresia, respectiv jocul termic al supapelor, este cel mai des intalnit motiv de pornire greoaie la rece.

 

Ar mai putea fi si din carburatie, parghia de la soc...

 

Apropo, cati kilometri are si cand a fost facuta ultima inspectie/reglare la supape?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

O mica/mare problema care ma tot framanta de ceva vreme incoace... ultima data cand am avut probleme cu motocicleta, o fezerica de 600 din '92, am dus-o la un mecanic destul de priceput (recomandat de multi, insa nu doresc sa dau nume...) care mi-a refacut compresia la carburatoare... am inteles ca acum este de 12, 12, 11, 14... despre care mecanicul a spus ca este ok, avand in vedere uzura motocicletei... buun... ideea e ca la pornire (indiferent daca la cald sau la rece) trebuie sa trag putin de maneta de gaz fiindca, din ce mi-a spus mecanicul, neavand injectie ci carburatoare, trebuie sa deschid clapetele de la carburatoare, unde exista deja benzina, pentru a intra aer si a face amestecul de combustibil care dus in camera de ardere, sa produca explozia impreuna cu scanteia de la bujie... ceea ce mi se pare totusi putin... anormal... avand in vedere ca alte fezerici pornesc fara probleme de la buton... iar comparativ cu o amica ce are un gsx-e de 400 din '89, mie imi porneste in modul relatat mai sus, iar ei ii porneste tot de la buton fara alte probleme... concluzia: mi se pare mie sau chiar e o problema cu aprinderea la motocicleta mea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

O mica/mare problema care ma tot framanta de ceva vreme incoace... ultima data cand am avut probleme cu motocicleta, o fezerica de 600 din '92, am dus-o la un mecanic destul de priceput (recomandat de multi, insa nu doresc sa dau nume...) care mi-a refacut compresia la carburatoare... am inteles ca acum este de 12, 12, 11, 14... despre care mecanicul a spus ca este ok, avand in vedere uzura motocicletei... buun... ideea e ca la pornire (indiferent daca la cald sau la rece) trebuie sa trag putin de maneta de gaz fiindca, din ce mi-a spus mecanicul, neavand injectie ci carburatoare, trebuie sa deschid clapetele de la carburatoare, unde exista deja benzina, pentru a intra aer si a face amestecul de combustibil care dus in camera de ardere, sa produca explozia impreuna cu scanteia de la bujie... ceea ce mi se pare totusi putin... anormal... avand in vedere ca alte fezerici pornesc fara probleme de la buton... iar comparativ cu o amica ce are un gsx-e de 400 din '89, mie imi porneste in modul relatat mai sus, iar ei ii porneste tot de la buton fara alte probleme... concluzia: mi se pare mie sau chiar e o problema cu aprinderea la motocicleta mea?

 

"Compresia la carburatoare"?!... cred ca ai vrut sa spui altceva.

 

Fenomenul relatat de tine este des intalnit la FZR'uri, prin actionarea manetei de "gaz" la pornire in realitate se suplimenteaza aerul... daca ai rabdare si chef AICI si AICI gasesti mai tot ce te intereseaza despre carburatoare.

 

Probabil ca la pornire amestecul carburant este prea bogat ceea ce explica nevoia de surplus de aer. Cate ture ai deschise "suruburile pilot" (de benzina)? Incearca sa le mai inchizi, putin cate putin (cate 1/8 odata) pana gasesti setarea "ideala", in general cuprinsa intre 2 si 3.5 ture. Un "colortune" ar fi mai mult decat binevenit pentru acest reglaj...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda cunostintele mele despre mecanica s-au aratat in toata splendoarea lor :ok:... oricum diseara voi fi la munci si voi avea timp sa citesc intreg articolul... insa chiar si dupa, poti sa imi explici putin mai detaliat despre acest "colortune"? M-ar interesa fiindca ma gandesc ca sunt alte fezerici mai batrane care pornesc mai bine... a mea de ce nu ar porni si ea?

 

Ai o bere de la mine ptr sfat si thnx a lot :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un robinet pt rezervor ala din care dai pe rezerva gasesc pe undeva???

 

Nu cred sa gasesti "robinet", FZR'urile nu au asa ceva, datorita inclinarii cilindrilor si respectiv pozitiei carburatoarelor alimentarea nu se face gravitational ci prin intermediul unei pompe de benzina. Exista un comutator electric de "rezerva", dar ala e alta poveste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred sa gasesti "robinet", FZR'urile nu au asa ceva, datorita inclinarii cilindrilor si respectiv pozitiei carburatoarelor alimentarea nu se face gravitational ci prin intermediul unei pompe de benzina. Exista un comutator electric de "rezerva", dar ala e alta poveste...

 

 

Cred ca te inseli... la mine la rezervor este la fel... on, stop si rezerva... din pacate acuma e pe on, ca l-a rupt un prieten anu' trecut... da-i bine si asa... benzina sa fie :ok:

 

Noroc... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca te inseli... la mine la rezervor este la fel... on, stop si rezerva... din pacate acuma e pe on, ca l-a rupt un prieten anu' trecut... da-i bine si asa... benzina sa fie :ok:

 

Noroc... :(

 

Nu sustin ca e imposibil sa ma insel, insa toate FZR400 pe care le'am vazut eu aveau pompa de benzina si respectiv comutator electric pentru "rezerva"...

 

Ce model exact si ce an de fabricatie e al tau?

 

Pune si tu o poza sa elucidam "enigma"...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sustin ca e imposibil sa ma insel, insa toate FZR400 pe care le'am vazut eu aveau pompa de benzina si respectiv comutator electric pentru "rezerva"...

 

Ce model exact si ce an de fabricatie e al tau?

 

Pune si tu o poza sa elucidam "enigma"...

 

Ride Safe!

 

Comutatorul electric pentru rezerva unde este situat? Am si eu un Fzr din '93 de 400cc si am robinet .

 

Si apropo sa nu va duceti la service-ul de pe Bd. Metalurgiei nr. 454, sector 4 ,mi-a tinut carenele la vopsit 2 luni si cum asta nu ar fi fost tot mi le-a si crapat apoi le-a lipit cu fibra care apoi s-a crapat iar....asa ca a trebuit sa mi le lipesc singur pana la urma :cheers:

 

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sustin ca e imposibil sa ma insel, insa toate FZR400 pe care le'am vazut eu aveau pompa de benzina si respectiv comutator electric pentru "rezerva"...

 

Ce model exact si ce an de fabricatie e al tau?

 

Pune si tu o poza sa elucidam "enigma"...

 

Ride Safe!

 

 

Al meu e de 600... oricum ziceai ca nu au robinet... o sa pun si poze in curand... pe vremea asta naspa nu m-am mai intalnit cu fezerica :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e din 93' si tot asa avea(on rezerva si off) s-a rupt pe on dar l-am rezolvat eu provizoriu si pot sa il dau si pe rezerva cu o surubenita dreapta...provizoriu

Editat de unick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am piese din fzr de vanzare,pentru voi pentru ca mi-a placut forumul astept oferta si nu comentez pretul :burnout:

printre altele am 2 filtre de aer noi,pinion si foaie noi ne montate,alt set pinion foaie si lant care am 300 km cu ele (mai exact 220 sau cam asa ceva)

dupa ce imi revin am sa imi cumpar tot un fzr buna motoreta am avut:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am piese din fzr de vanzare,pentru voi pentru ca mi-a placut forumul astept oferta si nu comentez pretul :burnout:

printre altele am 2 filtre de aer noi,pinion si foaie noi ne montate,alt set pinion foaie si lant care am 300 km cu ele (mai exact 220 sau cam asa ceva)

dupa ce imi revin am sa imi cumpar tot un fzr buna motoreta am avut:(

 

Din ce sa'ti "revii"?... sper ca n'ai avut vre'un accident!

 

Ce "piese" ai?... pentru 600?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...