Speedy` Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 niste detalii despre telescoape...am pus din greseala mesajul ca topic....are careva idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 salut, am schimbat discurile de ambreiaj si arcurile placii de presiune, pun cateva fotografii poate ajuta si pe altii: 1. se scoate capacul din partea dreapta a motorului , fig. 1 si 2 2. se demonteaza placa de presiune desfacand cele 5 suruburi 3. se monteaza discurile incepand cu discurile de frictiune (cele cu ferodo) 4. se monteaza placa de presiune cu noile arcuri (arcurile uzate aveau 2,8 mm lungime iar cele noi (EBC) 3,1 mm) 5. se monteaza capacul motorului toate operatiile 20 min. la mine se observa niste canale de uzura pe cosul exterior si interior al ambreiajului, motorul are peste 50 mii km si este normal, de accea la relanti se aude putin cum misca discurile in carcasa . Un cos exterior costa aprox 200 euro si cel interior 150-noi. Dupa cateva mii de km se formeaza din nou uzura asa ca le-am lasat asa dar am rotunjit putin muchiile canalelor pentru ca noile discuri sa nu agate in ele si sa lucreze fin ambreiajul. Eu am schimbat de asemenea tija impingatoare, simeringul acesteia, bilele de la capetele tijei, si am rectificat piesa cu melc de la cablul de ambreiaj. Aveti grija la uzura bilelor pentru ca va pot cauza defectiuni destul de neplacute. O sa revin cu niste poze referitor la partea de actionare a tijei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 cat te-au costat discurile si arcurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefbure Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 de vreo 2 saptamini am parasit tabara fzristilor si am trecut la suzuki (gsxr 750 k1) mai am un kit de ambreiaj daca este cineva interesat deci 1 buc garnitira capac ambreiaj si 1 buc set discuri pentru yamaha fzr 600r 94-95 sau yzf 600r 96- super pret (nu mai am ce face cu ele).detalii pe PM.pun si niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 (editat) un pret pentru ele?PM pls. Editat Martie 6, 2010 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magicn12 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 Salutare FZR-ist. Imi vand motorul FZR 600 R din 1994, 43000 km, toate consumabilele schimbate, pregatita pentru sezon, toba sport + toba originala in stare noua, accept orice proba. Il vand din lipsa de bani, sa am cu ce plati rate. Pret 1500 E. tel 0745521231 Zoli Pentru alte poze, din orice unghi PM. daca stiti pe cineva interesat contactati-ma PLS. Mii de multumiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) cat te-au costat discurile si arcurile? discurile(ambele seturi) EBC- 52 euro arcurile EBC- 15 euro tija ambreiaj - 20 euro simering - 5 euro arcul de la melc - 3 euro surubul de reglare al tijei - 2 euro garnitura de la capacul ambreiajului - 6 euro bilele de la capetele tijei 2 buc de 8 mm - gratis dintr-un rulment nou a rectificat melcul de la ambreiaj un meserias super super tare, "e mai bun decat originalul", o sa pun poze, poate cineva vrea sa-l rectifice, in acest weekend o sa montez melcul in capacul cablului de ambreiaj revin Mesaj completat uzura bilei din melc a dus la uzura melcului in locul unde intra tija, s-a uzat surubul de reglare al tijei, s-a rupt tija ambreiajului din cauza bilei uzate, melcul a fost bucsat, bila noua introdusa inainte de a suda bucsa, tija intra perfect, simering nou, toate reglate Editat Martie 9, 2010 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 daca este cineva interesat de piese de fzr 1000EXUP 90.am carena fata,parbriz,faruri,carena codita,stop,cadru codita,plastice cadru codita,toba originala impecabila,oglinzi,etrieri fata,pompa frana fata,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuliano Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 Salutare, click pe link pentru piese de FZR 600 (sunt destule ) in afara de ce e acolo mai am si o janta fata + cauciuc la pretul de 250 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don_gyovany Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 daca este cineva interesat de piese de fzr 1000EXUP 90.am carena fata,parbriz,faruri,carena codita,stop,cadru codita,plastice cadru codita,toba originala impecabila,oglinzi,etrieri fata,pompa frana fata,etc. salut...ma intereseaza parbrizul oglinzile niste placute fata daca ai si bateria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 Baieti, vine sezonul si nu stiu ce naiba ulei sa ii mai bag la carcarabeta mea frate!!!! Sunt confuz total, ce ulei este cel mai bun din punct de vedere calitate pret pentru mobra mea (600 3HE din '92), ca poate voi aveti mai multa experienta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 EU FOLOSESC UN MOTUL 7100 20w50 LA FZR 1000.aM DAT 2MIL SI ...un pic(4l).cel mai ieftin am gasit(spre surprinderea mea) la reprezentanta moto suzuki din pitesti>recomandat este 20W40 pt fzr100.pt a ta nu stiu exact.dar pot sa iti recomand uleiul acesta Mesaj completat Poze cu ce mai am de vanzare. Mesaj completat Mesaj completat Mesaj completat Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocea_nicolae Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Salut am si eu un Fzr din 1993 si nu porneste deloc. Electromotorul invarte dar nu stiu daca da scanteie , cateva sfaturi cu ce ar trebui sa incep unde ar trebui sa ma uit multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Ar trebui scoase bujiile si verificate starea lor. Starea lor indica tipul de amestec pe care il dau carburatoarele, adica bogat sau sarac. Daca nu ai pornit-o toata iarna si ai lasat benzina in carburatoare, aceasta a format niste depuneri si nu mai permit benzinei sa treaca (solutia este sa le desfaci si sa le cureti). Scanteia o verifici astfel: scoti cate o bujie, o pui in soclu de la fisa corespunzatoare cilindrului de pe care ai scos bujia si faci contact cu ea pe capaclu de la chiuloasa (in afara zonei bujiilor pentru a fi vreun pericol de foc) si apoi dai la automart. Ar trebui sa apara o scanteie regulat in capul bujiei. Mesaj completat Mai baieti, daca tot am intrat pe topic, haideti sa fac si eu o intrebare. Am inlocuit la un electronist o rezistenta in turometru pentru ca nu indica deloc. Rezistenta arsa nu mai putea fi identificata asa ca electronistul a inlocuit-o cu un echivalent considerat de el. Cea pusa de el este cea incercuita cu negru in imaginea de mai jos. Stie cineva ce cod si valoare are rezistenta originala, sau se indura cineva sa se uite la el in turomentru si sa spuna sau sa posteze o fotografie? Turometrul este de fzr 600 3HE. Editat Martie 23, 2010 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salutare , Isi vinde cineva mobra ? M-ar interesa una mai varza asa (ca si aspect) dar tehnic cat de cat ok(sa mearga) . Nu prea dispun de multi bani, vreo 800-900 euro. Sa fie din Buc sau imprejurimi. Succes. Mesaj completat Sunt pe cale sa achizitionez un FZR de 1000 din '90. Am observat ca nu are EXUP. Sunt modele si fara exup ? La ce ar trebui sa fiu atent la modelele de 1000 ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Salutare , Isi vinde cineva mobra ? M-ar interesa una mai varza asa (ca si aspect) dar tehnic cat de cat ok(sa mearga) . Nu prea dispun de multi bani, vreo 800-900 euro. Sa fie din Buc sau imprejurimi. Succes. Mesaj completat Sunt pe cale sa achizitionez un FZR de 1000 din '90. Am observat ca nu are EXUP. Sunt modele si fara exup ? La ce ar trebui sa fiu atent la modelele de 1000 ? Multumesc. FZR1000 '87-89 sunt NON EXUP, din '90 insa toate modelele au EXUP. Daca cel gasit de tine nu are EXUP, ori nu e din '90, ori il are sistemul de evacuare inlocuit cu un model clasic. In ultimul caz, curba puterii si mai ales a cuplului va fi drastic afectata deoarece avansul aprinderii este programat sa tina cont de lungimea/grosimea evacurilor primare originale cat si de aportul EXUP'ului la ture mici/medii. Calcaiul lui Achile al FZR1000 este design'ul pistoanelor si mai ales al segmentilor de raclare care, in combinatie cu un rodaj prea protectiv, le'a facut notorii prin consumul de ulei. Al meu spre exemplu consuma "normal" 300-400gr/1000Km iar la mers super-sportiv (>8500-9000rpm) chiar si 1L/1000km. Acest fapt este folosit de multe ori drept scuza pentru a ascunde uzuri majore la segmentii de compresie sau alte defecte ascunse. Seria FZR nu se mai fabrica de ceva vreme dar datorita robustetii constructive si fiabilitatii motorului sunt inca prezente pe strazi printre modelele mai noi. Totusi, unele au fost supuse la abuzuri repetate de catre mai multii proprietari si sunt la limita supravietuirii. Putinele care au fost mentinute in stare foarte buna nu prea sunt de vanzare datorita valorii mici de pe piata la care acestea sunt cotate, multi preferand sa le tina in contiunare, in dubla cu vre'un eventual de generatie mai noua. Pe langa cele mentionate mai sus trebuie sa fii atent la tot ce este valabil in cazul achizitionarii oricarei motociclete s/h: jenti, telescoape (in special cel de spate), etriere/pompe/discuri frana, kit lant/ambreaj... etc. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 FZR1000 '87-89 sunt NON EXUP, din '90 insa toate modelele au EXUP. Daca cel gasit de tine nu are EXUP, ori nu e din '90, ori il are sistemul de evacuare inlocuit cu un model clasic. In ultimul caz, curba puterii si mai ales a cuplului va fi drastic afectata deoarece avansul aprinderii este programat sa tina cont de lungimea/grosimea evacurilor primare originale cat si de aportul EXUP'ului la ture mici/medii. Calcaiul lui Achile al FZR1000 este design'ul pistoanelor si mai ales al segmentilor de raclare care, in combinatie cu un rodaj prea protectiv, le'a facut notorii prin consumul de ulei. Al meu spre exemplu consuma "normal" 300-400gr/1000Km iar la mers super-sportiv (>8500-9000rpm) chiar si 1L/1000km. Acest fapt este folosit de multe ori drept scuza pentru a ascunde uzuri majore la segmentii de compresie sau alte defecte ascunse. Seria FZR nu se mai fabrica de ceva vreme dar datorita robustetii constructive si fiabilitatii motorului sunt inca prezente pe strazi printre modelele mai noi. Totusi, unele au fost supuse la abuzuri repetate de catre mai multii proprietari si sunt la limita supravietuirii. Putinele care au fost mentinute in stare foarte buna nu prea sunt de vanzare datorita valorii mici de pe piata la care acestea sunt cotate, multi preferand sa le tina in contiunare, in dubla cu vre'un eventual de generatie mai noua. Pe langa cele mentionate mai sus trebuie sa fii atent la tot ce este valabil in cazul achizitionarii oricarei motociclete s/h: jenti, telescoape (in special cel de spate), etriere/pompe/discuri frana, kit lant/ambreaj... etc. Ride Safe! Ms de raspuns. Am mai verificat si pe cadru apare ca e fabricat in 86 (o fi dintre primele modele) desi inmatriculat a fost in 90(asa apare in acte). Am gasit totusi in aceeasi bani un FZR600 din 91. Cred ca ma voi indrepta spre cel de 600 daca reusesc sa il pornesc(a fost lasat peste iarna si acum nu mai porneste). Legat de valoarea de piata asa este. Eu am avut doua FZR-uri si abia am reusit sa le vand, si aratau ca si noi si mergeau impecabil. Toata lumea mi-o baga pe aia ca e din secolul trecut, ca e an vechi,etc. Dar asta e piata n-ai ce face. Acum ca sunt de cealalta parte a baricadei si vreau sa cumpar, mie imi convine ca sunt ieftine. Am zis ca daca imi iau acum iar FZR chiar ca nu o mai dau atat timp cat va functiona si voi gasii piese pt ea.Sunt fan FZR . O sa ii schimb iar codita, ca la toate cele posedate de mine si poate incerc sa schimb si fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 se pare ca zgomotul era de la distributie, am fost cu ea la service unde mi-au schimbat lantul de distributie si intinzatorul (patinele nu a fost nevoie sa le schimb, mecanicul a spus ca sunt in stare buna) si acum motorul se aude foarte bine, zgomotul disparand complet Ai dreptate, m-a batut gandul la un moment dat sa vand fzr-ul si sa trec la ceva mai nou, dar vazand preturile pe internet am ramas demoralizat, pur si simplu nu se merita la cati bani am investit in motocicleta. De cand am luat-o i-am schimbat placi de ambreiaj, baterie, facut distributie, montat alarma, pus xenon, acum urmeaza rulmentii pe spate, semeringurile (cu gropile de iarna asta mi-a borsit uleiul la furca), plus alte nimicuri care costa o gramada de bani (cauciucuri, ulei full sintetic mereu, placute frana, lichid de frana etc.) Intretinerea unei motociclete, fie ea si una veche costa foarte mult. Pe bikeshop am vazut ca se vand in jur de 1000 euro, in ultimile 2 luni am bagat 500 euro in ea, mai bine o mai tin 10 ani decat s-o vand la banii astia... Bafta tuturor Salutare!Spune-mi si mie preturi(manopera,piese)te rog si service-ul unde ai facut motorul(durata,impresii despre acei mecanici).Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Salut, M-am hotarat asupra FZR-ului de 600 din 91 3HE . Diseara ma duc sa o iau de la proprietar, totusi am o dilema. Nu am lumini deloc (nici scurta,lunga,pozitie,stop pe frana.nimic) dar semnalul merge. Sigurantele sunt bune ca le-am verificat. Aveti idee ce ar putea fi ? M-am gandit ca pana o aduc la mine sa trag de la baterie direct un cablu la bec, dar e cam tiganeasca solutia asta. . P.S. Are problema la pompa de benzina. cam cat costa una buna sh ? Mobra : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Salut, M-am hotarat asupra FZR-ului de 600 din 91 3HE . Diseara ma duc sa o iau de la proprietar, totusi am o dilema. Nu am lumini deloc (nici scurta,lunga,pozitie,stop pe frana.nimic) dar semnalul merge. Sigurantele sunt bune ca le-am verificat. Aveti idee ce ar putea fi ? M-am gandit ca pana o aduc la mine sa trag de la baterie direct un cablu la bec, dar e cam tiganeasca solutia asta. . P.S. Are problema la pompa de benzina. cam cat costa una buna sh ? Mobra : Verifica sigurantele cu un aparat de masura (nu vizual) si eventual si soclurile din panou. Daca totul e in regula, problema e un contact rece la vreo mufa de cuplare sau vreun fir intrerupt. Desi e ceva bataie de cap, nu e o problema grava. Pompe de benzina noua costa cam 300E dar se gasesc s/h la 50-100E. In alta ordine de idei, FZR600 este foarte diferit de FZR1000, nu numai prin capacitatea cilindrica ci si ciclistica, distributia greutatii, suspensii... etc. Am mers doar o singura data cu un 600cc si nu am simtit deloc acel sentiment de "vechi prieten". Pe de alta parte, vorbind doar de un singur motor, nu'l pot lua drept referinta deoarece nu stiu daca era "perfect" tehnic. Nu la fel sta treaba in cazul YZF750, diferenta de putere si mai ales de cuplu la ture mici/medii fiind oarecum compensata de un mic spor de agilitate pe curbe. Cand cautam un motor, dupa o indelunga pauza de cand m'am despartit de "mult-iubitul" meu FZ750, am cumpanit indelung aceasta varianta. Am inclinat balanta totusi spre "fratele mai mare", fiind mai potrivit pretentiilor mele de confort si stilului de condus si, nu in cele din urma... varstei mele. Nu comentez gusturile estetice dar mie unul nu mi'au placut modificarile pe care le'ai facut la celalalt motor. FZR'ul este un motor care a scris istorie (a introdus cadrul deltabox si sistemul EXUP) dar liniile sale considerate de unii demodate ii accentueaza caracterul puternic. Personal, nu am nici un complex fata de amicii mei cu motoare mai noi sau mai puternice. In poza, batranul FZR inca temut si respectat de surata ei mai tanara R1 si de fratele "mai mare" busa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 poate le stiti , poate nu, sunt 3 fzr-uri facute frumoase foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 sunt deacord cu tine yo4hgx, fzr-ul trebuie pastrat asa cum este, nici eu nu i-am modificat codita cu toate ca toata lumea ma indruma sa fac asta si nici nu o voi modifica, deja e o motocicleta clasica, peste cativa ani poate o sa fie de colectie, asa ca orice modificare i-ar scadea din valoare Mi-ar placea sa o am si peste 10-15 ani S-ar putea in curand sa ne mute un admin la Coltul comunistelor @yo4ghx : si eu inclinasem initial la cel de 1000 , dar am aflat ca e de fapt din 86,nu avea nici exup , plus ca avea si defecte estetice. Fzr-ica achizitionata(cea de 600 in final) a stat cam mult pe bara saraca. Ieri a pornit in 3 cilindrii, si am si etrierul fata dreapta blocat usor . Legat de codita cred ca o voi lasa asa cum este, ii voi schimba doar stopul ala patratos. O sa mai ies azi la ea sa mai mesteresc. Frumoase cele 3 Fzr-uri....sunt din Ro? Mesaj completat Mai am o intrebare legata de bujii. L-am pornit si merge in 3, acum dupa ce a stat atat timp nici nu ma mir. O sa ma apuc de curatat si sincronizat carburile. Totusi ma gandeam sa nu schimb si bujiile(desi stiu ca e recomandat la sincronizare,eventual si jocul la supape ar trebui facut) , ci sa aplic metoda "old school" cu bujia arsa pe aragaz,apoi perie de sarma,smirghel si lera. Distanta ar trebui 1mm pentru benzina fara plumb, nu? Daca stie cineva mai multe despre tehnologia de realizare a bujiilor, m-ar interesa sa stiu daca electrodul este tratat cu ceva substanta sa nu oxideze si sa nu adere impuritatile usor. Eu cand dau cu peria de sarma ma gandesc ca nu cumva sa iau stratul protector si apoi sa se faca depuneri si rezistenta creste si scanteia se duce de rapa. Stiu ca suna a carpeala, dar chiar vreau sa ma plimb si abia am luat mobra si nu mai am 100 de lei pentru un set de bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don_gyovany Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 faine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 S-ar putea in curand sa ne mute un admin la Coltul comunistelor @yo4ghx : si eu inclinasem initial la cel de 1000 , dar am aflat ca e de fapt din 86,nu avea nici exup , plus ca avea si defecte estetice. Fzr-ica achizitionata(cea de 600 in final) a stat cam mult pe bara saraca. Ieri a pornit in 3 cilindrii, si am si etrierul fata dreapta blocat usor . Legat de codita cred ca o voi lasa asa cum este, ii voi schimba doar stopul ala patratos. O sa mai ies azi la ea sa mai mesteresc. Frumoase cele 3 Fzr-uri....sunt din Ro? Mesaj completat Mai am o intrebare legata de bujii. L-am pornit si merge in 3, acum dupa ce a stat atat timp nici nu ma mir. O sa ma apuc de curatat si sincronizat carburile. Totusi ma gandeam sa nu schimb si bujiile(desi stiu ca e recomandat la sincronizare,eventual si jocul la supape ar trebui facut) , ci sa aplic metoda "old school" cu bujia arsa pe aragaz,apoi perie de sarma,smirghel si lera. Distanta ar trebui 1mm pentru benzina fara plumb, nu? Daca stie cineva mai multe despre tehnologia de realizare a bujiilor, m-ar interesa sa stiu daca electrodul este tratat cu ceva substanta sa nu oxideze si sa nu adere impuritatile usor. Eu cand dau cu peria de sarma ma gandesc ca nu cumva sa iau stratul protector si apoi sa se faca depuneri si rezistenta creste si scanteia se duce de rapa. Stiu ca suna a carpeala, dar chiar vreau sa ma plimb si abia am luat mobra si nu mai am 100 de lei pentru un set de bujii. Am mai mesterit azi la ea , i-am cumparat intr-un final si bujii CR9E , am dat carburile jos si le-am curatat. Dupa ce am montat tot la loc si am ponit-o, mergea tot in 3, dupa verificari mi-am dat seama ca merge doar in 2 (in cilindrii din mijloc 2-3, 1-4 nimic) . Asa ca am luat-o cu verificarile : - verificat fise si bobina ok -verificat releu incarcare ok - se limiteaza pe la 15.4 V -verificat instalatie electrica - am descoperit ca toate becurile sunt arse, turometrul nu functioneaza ==> deci e groasa, CDI cred ca e pocnit. Ma gandesc ca s-a ars releul de incarcare, si fostul stapan i-a cumparat mai intai releu si nu a mai avut bani si de CDI.Ca nu inteleg cum s-au ars becurile si CDI-ul din moment ce releul e ok. Credeti ca e CDI-ul ? Se poate arde doar pentru 2 cilindrii, adica pe jumatate? Plus ca daca pun mana pe CDI e foarte cald doar in partea dreapta(unde e mufa mica, privind de la ghidon spre coada). Ar putea fi si de la pick-up coil ?Dar daca ar fi de la pick-up coil de ce doar pentru 2 cilindrii nu ii da semnal de scanteie si pentru restul da ? Asa ca daca are/stie cineva un CDI de vanzare pentru FZR600 B, tip 3HE an 1991 . M-ar interesa sa fie din Buc ca sa il pot si verifica. S-or potrivii CDI-uri si de la alte tipuri de FZR?? Vreau si eu sa ma plimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) desfa cdi-ul si dute cu el la un magazin de piese electrice. in cdi ai 2 tranzistori cu 3 picioruse. sunt pusi pe cate un radiator din aluminiu. porneste motorul cu cdi-ul desfacut si vezi care din tranzistori se incalzeste. care se infierbanta e bulit. te duci la magazinul respectiv, ii arati ce tranzistor sa iti dea, dupa mergi la un electronist sa il monteze profesional si cu pasta de transfer de temperatura si ai rezolvat treaba. pe mine m-a ajuns toata treaba asta vreo 35 de lei . mult mai ieftin decat un cdi sh chiar. uite un link de pe fzronline.ro unde am scris cam ce trebuie facut si ai si poza: http://fzronline.com/wiki/doku.php?id=tci-repair Editat Martie 27, 2010 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.