edutzu20 Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Merge oricare pompa dintre cele pe care le'ai gasit. Pe distante scurte te poti plimba chiar si fara pompa, dar doar cu rezervorul plin ochi. Ride Safe! P.S. YZF750 are pompa in rezervor, ca la cele pe injectie... nu e buna. Merge de pe FZR1000/600 si chiar si de la R1 pe carburatie dar doar daca sunt externe. multumesc pt sfat . am luat una de la un cbr 600 si e ok acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Daca deschid suruburile pilot imbogatesc sau saracesc amestecul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 Daca deschid suruburile pilot imbogatesc sau saracesc amestecul? Suruburile pilot controleaza benzina (nu aerul) asa ca la deschidere (invers acelor de ceasornic) amestecul se imbogateste iar la inchidere (sensul acelor de ceasornic) amestecul saraceste. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 ok. am inteles. am descoperit care era problema carburatoarelor mele. mai intai am verificat bujiile si bujia de pe cilindrul 2 era neagra! asa ca am verificat carburatorul 2. si am observat ca la montarea jigleoarelor, le-am inversat din greseala. le-am pus pe fiecare la locul lor si mai apoi am facut ce ai zis tu: am pus siguranta acelor de dozaj la mijloc, am ridicat nivelul plutitoarelor la 25 mm si am deschis suruburile de amestec la 2,5 ture. dupa aceste setari nici nu mai porneste. cand am scos bujiile erau ude fleasca! Mesaj completat acum am coborat acele (am urcat nivelul sigurantei) la maxim. a pornit insa scoate un fum de nu poti sta langa ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 ok. am inteles. am descoperit care era problema carburatoarelor mele. mai intai am verificat bujiile si bujia de pe cilindrul 2 era neagra! asa ca am verificat carburatorul 2. si am observat ca la montarea jigleoarelor, le-am inversat din greseala. le-am pus pe fiecare la locul lor si mai apoi am facut ce ai zis tu: am pus siguranta acelor de dozaj la mijloc, am ridicat nivelul plutitoarelor la 25 mm si am deschis suruburile de amestec la 2,5 ture. dupa aceste setari nici nu mai porneste. cand am scos bujiile erau ude fleasca! Mesaj completat acum am coborat acele (am urcat nivelul sigurantei) la maxim. a pornit insa scoate un fum de nu poti sta langa ea. Ceva e in neregula... care jiglere zici ca le'ai inversat? Oricum, daca jiglerele sunt cele originale ar trebui ca la cilindrii 2-3 sa fie o masura mai mare decat la 1-4. Socul e in regula? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 (editat) stiu ca cel din imagine e un carburator de 400 insa pilot jet si main jet sunt la amandoua. eu le-am schimbat intre ele din greseala la ansamblare. acum setarile sunt: cuiele coborate la maxim, plutitoarele la 25 mm si suruburile pilot la 4 ture 1/2 parca, nici nu mai stiu.oricum, scoate fum numai cand dau acceleratie maxima pe loc si reduc dintr-o data.cand suruburile pilot erau la 2,5 ture scotea fum tot timpul. abia ce m-am intors de la un test drive! DOAMNE cum poate trage motorul asta! Ma ridica de pe sa! In 500de metri am ajuns la 180 la ora in treapta a 4-a! Se vede o majora diferenta! Tinde sa faca wheelie numai din acceleratie in treapta a 2-a, In treapta intai nu incerc ca mie frica sa nu pierd aderenta! Nici nu stiu daca sa mai umblu la vreo setare sau nu. O sa ma decid dupa ce o sa ii fac un consum. Anul trecut mi-a iesit un consum mixt de 5,6l/100km. Editat Aprilie 7, 2010 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 stiu ca cel din imagine e un carburator de 400 insa pilot jet si main jet sunt la amandoua. eu le-am schimbat intre ele din greseala la ansamblare. acum setarile sunt: cuiele coborate la maxim, plutitoarele la 25 mm si suruburile pilot la 4 ture 1/2 parca, nici nu mai stiu.oricum, scoate fum numai cand dau acceleratie maxima pe loc si reduc dintr-o data.cand suruburile pilot erau la 2,5 ture scotea fum tot timpul. abia ce m-am intors de la un test drive! DOAMNE cum poate trage motorul asta! Ma ridica de pe sa! In 500de metri am ajuns la 180 la ora in treapta a 4-a! Se vede o majora diferenta! Tinde sa faca wheelie numai din acceleratie in treapta a 2-a, In treapta intai nu incerc ca mie frica sa nu pierd aderenta! Nici nu stiu daca sa mai umblu la vreo setare sau nu. O sa ma decid dupa ce o sa ii fac un consum. Anul trecut mi-a iesit un consum mixt de 5,6l/100km. OK, esti pe drumul cel bun... Ma ingrijoreaza insa necesitatea coborarii atat de mult a acelor de dozaj cat si (prea) multele ture out la suruburile pilot. Daca jiglerele principale/pilot sunt cele originale, nivelul 25mm... singura necunoscuta ramane "socul". Verifica daca inchide-deschide bine, nu sunt probleme de traseu sau etanseitate. Ceva fum la sprituri pe loc e intr'o oarecare masura normal, avand in vedere uzurile normale ale motorului si carburatoarelor, totul e sa simti motorul ca trage viguros, fara sa consume sau sa se incinga excesiv iar curba puterii/cuplului sa fie cat mai liniara (punctul forte al FZR'urilor). Sper sa gasesti compromisul "ideal" al setarilor, sa mai avem (inca) un posesor de FZR fericit printre noi. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 socul functioneaza in limitele normalului. adica pot sa spun ca functioneaza impecabil. Viguros trage garantat!!!!! Liniar chiar 100% nu pot sa spun ca trage insa 98% da. Cand bag mana in gaz intr-a 2 ma da jos de pe ea! Pur si simplu!Alunec de pe sea! Despre consum o sa vad prima data cand ii fac plinul. Ai mentionat tu senzatia aia de old friend.... ACUM O SIMT CU SIGURANTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thor.allmighty Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salut, De curand am intrat si eu in randul motociclistilor cu o yamaha fzr de 600 din 94. Am vazut ca va pricepeti destul de bine la motoare si eu sunt genul care isi baga nasul la reparatii. Am cateva intrebari/probleme poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi legat de ce e de facut: - becul de la benzina s-a aprins si nu se mai stinge chiar si cu rezervorul plin; - siguranta pentru lumini se topeste, adik numai plasticul din care e facuta si nu se arde; e vreo problema daca merg in continuare cu ea asa? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Salut, De curand am intrat si eu in randul motociclistilor cu o yamaha fzr de 600 din 94. Am vazut ca va pricepeti destul de bine la motoare si eu sunt genul care isi baga nasul la reparatii. Am cateva intrebari/probleme poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi legat de ce e de facut: - becul de la benzina s-a aprins si nu se mai stinge chiar si cu rezervorul plin; - siguranta pentru lumini se topeste, adik numai plasticul din care e facuta si nu se arde; e vreo problema daca merg in continuare cu ea asa? Merci. Becul la benzina este actionat de un divizor de tensiune format dintr'un rezistor fix (undeva sub bara in care se prinde rezervorul) si unul "variabil", pe post de senzor de nivel in rezervor. Trebuie sa le verifici pe amandoua, unul dintre ele face figuri. Daca izolatia sigurantei de lumini se topeste, inseamna ca ai un curent prea mare prin circuit, cauzat ori de becuri supra-dimensionate ca putere, ori vreun contact imperfect care face arc. Trebuie neaparat sa o rezolvi cumva, exista riscul unui incendiu. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirkoCroCop Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 salut am schimbat recent telescoapele pe fata ... si as avea o intrebarte cum ar trebuisa fie mai moi sau mai rigide ... am un fzr 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 salut am schimbat recent telescoapele pe fata ... si as avea o intrebarte cum ar trebuisa fie mai moi sau mai rigide ... am un fzr 600 Nu se pune problema cum "trebuie sa fie" ci care sunt cele mai bune setari pentru motorul tau (tipul telescoapelor, distributia greutatii, stilul de condus... etc.). Telescoapele standard sunt un compromis, fiind concepute pentru o greutate si stil de condus "obisnuite". FZR'urile nu au prea multe posibilitati de reglaj a suspensiilor, pe fata putandu'se actiona doar asupra tensiunii arcurilor, iar pe spate si asupra ratei de revenire. Fara a intra in detalii, trebuie gasite setarile care, cu pilotul in sa (impreuna cu tot echipamentul), sa permita o comprimare a telescoapelor fata de cca 30mm si a celui spate cca 25mm. Pentru a alinia rata de revenire a telescoapelor fata/spate, se apasa cu greutate pe locul pilotului, urmarindu'se ca motorul sa coboare/revina din suspensii uniform, fara ca botul sau spatele motorului sa o ia inainte, sa ramana in urma sau sa faca "valuri". Daca nu se pot obtine aceste rezultate fara a depasi zona de 30-70% a reglajelor permise de constructia telescoapelor, inseamna ca trebuie inlocuite arcurile cu altele mai tari/moi, uleiul mai gros/subtire, nivelul mai mare/mic... etc., functie de caz. Dupa ce s'a gasit compromisul reglajelor statice, se pot face mici ajustari functie de comportamentul dinamic. Daca spatele motocicletei tinde sa danseze la franari puternice in linie dreapta, sau motocicleta plonjeaza excesiv in curbe (necesitand corectia trasei initiale) atunci fata este prea moale si/sau spatele prea tare. Daca roata fata tinde sa se blocheze prea repede la franari puternice in linie dreapta sau motocicleta se apleaca prea greu, iar curbele necesita viteze (prea) mici de abordare, atunci fata e prea tare si/sau spatele moale. Pe perioadele de franare suspensiile motocicletei vor schimba geometria si ciclistica (distanta dintre roti, unghiul furcii fata de verticala, distributia si comportamentul centrului de greutate) astfel ca reglajele suspensiilor vor urmari un comportament cat mai neutru si predictibil decat confortul propriu-zis la rularea pe teren accidentat. Desi nu se refera la FZR, procedura de setare a telescoapelor aftermarket OHLINS e un bun punct de referinta http://www.ohlins.com/Products/OwnersManuals/OM_07241-02.pdf Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thor.allmighty Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 Becul la benzina este actionat de un divizor de tensiune format dintr'un rezistor fix (undeva sub bara in care se prinde rezervorul) si unul "variabil", pe post de senzor de nivel in rezervor. Trebuie sa le verifici pe amandoua, unul dintre ele face figuri. Daca izolatia sigurantei de lumini se topeste, inseamna ca ai un curent prea mare prin circuit, cauzat ori de becuri supra-dimensionate ca putere, ori vreun contact imperfect care face arc. Trebuie neaparat sa o rezolvi cumva, exista riscul unui incendiu. Ride Safe! Merci de sfaturi. Divizorul fix, cel de sub bara e cel in care intra 2 fire sau cel in care intra mai multe? Daca e cel cu 2 fire circuitul trebuie sa fie inchis sau deschis cand e scos? Al meu e inchis... Daca nu e bun pe unde gasesc unul??? In legatura cu siguranta nu am reusit sa fac nimic, becurile fata sunt de 30/35W, sunt ok? Poate fi si altceva in afara de contacte sau consumatori? Mai nou nu mai imi merge nici kilometrajul, cablul pare ok, adica e intreg si nu pare rotunjit la capete; e posibil sa se fi dus chestia aia de la roata si sa nu-l mai invarta? Ce e de facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 salutare !!! am nevoie de un ax (tija) ambreiaj ,pentru o Yamaha 600 fazer din 2001 ,daca stiti sau aveti ,lasati-mi un mesaj..... si un pret...multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 g Merci de sfaturi. Divizorul fix, cel de sub bara e cel in care intra 2 fire sau cel in care intra mai multe? Daca e cel cu 2 fire circuitul trebuie sa fie inchis sau deschis cand e scos? Al meu e inchis... Daca nu e bun pe unde gasesc unul??? In legatura cu siguranta nu am reusit sa fac nimic, becurile fata sunt de 30/35W, sunt ok? Poate fi si altceva in afara de contacte sau consumatori? Mai nou nu mai imi merge nici kilometrajul, cablul pare ok, adica e intreg si nu pare rotunjit la capete; e posibil sa se fi dus chestia aia de la roata si sa nu-l mai invarta? Ce e de facut? Si mie imi face figuri becul de semnalizare "rezerva" la benzina, insa nu am avut inca timp sa ma ocup de el asa ca deocamdata iti pot spune doar ce am vazut pe schema electrica. Circuitul este format dintr'un rezistor fix (din cate am inteles localizat undeva sub bara sustinatoare a rezervorului, undeva pe langa pompa de benzina) in care intra 12V dintr'unul din circuitele principale de alimentare ce trec prin tabloul de sigurante. Mai departe, un fir ar trebui sa mearga la TCI si unul la masa prin rezistorul "variabil" pe post de senzor din rezervor. Cand senzorul este scufundat in benzina (nivel mare), acesta are o rezistenta mica si va pune la masa, cand nivelul scade, rezistenta senzorului creste, astfel incat tensiunea ce pleaca din primul rezistor va creste pe ramura dinspre TCI. In aceste moment TCI'ul probabil alimenteaza becul de avertizare "reserve" din bord si, daca butonul "reserve" este pe full, va taia aprinderea motorului. Dupa trecerea butonului "reserve" (un simplu comutator la masa) pe pozitia de rezerva, TCI'ul va lasa becul aprins, insa va redeschide aprinderea electronica a motorului. Nu stiu exact valoarea rezistentei fixe, si nici nu am demontat niciodata senzorul din rezervor, dar daca la tine becul de "reserve" sta aprins tot timpul, cel mai probabil senzorul este ori murdar ori intrerupt. Asta daca nu mai exista si alte probleme prin circuit. Cu siguranta nu stiu ce sa zic, pentru edificare ar trebui verificat valoarea curentului pe circuitul respectiv cu un ampermetru de putere si trase concluziile. Daca problema persista si siguranta se incinge atat de tare incat plasticul izolatiei se topeste mai bine mergi la un electrician... nu prea e de gluma. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian82 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Salutare baieti am si eu o yamaha 600 si am probleme cu TCI-ul stiti cumva numerotarea pinilor de alimentare ai TCi-ului ... vinkator am identic TCi-ul la fel ca al tau am verificat tranzistori finali si sunt buni prefinali la fel sursa de 5v e buna implicit tranzistorul de comanda ... si nu da scanteie la bujii si as dori cel putin sa stiu numerotarea pinilor de la aprindere , pe care se alimenteaza cu tensiune +si - minus semnalul de la volanta pe care pini se cupleaza , turometru ... o schita ceva mi-ar prinde bine in rest ma descurc . Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Salutare baieti am si eu o yamaha 600 si am probleme cu TCI-ul stiti cumva numerotarea pinilor de alimentare ai TCi-ului ... vinkator am identic TCi-ul la fel ca al tau am verificat tranzistori finali si sunt buni prefinali la fel sursa de 5v e buna implicit tranzistorul de comanda ... si nu da scanteie la bujii si as dori cel putin sa stiu numerotarea pinilor de la aprindere , pe care se alimenteaza cu tensiune +si - minus semnalul de la volanta pe care pini se cupleaza , turometru ... o schita ceva mi-ar prinde bine in rest ma descurc . Multumesc frumos. http://www.jetav8r.com/Vision/IgnitionFAQ.html#a6p0 Mai in josul paginii gasesti si configuratia pinilor. De curiozitate, cum ai verificat tranzistorii "finali"? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_marius_c Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Salut. Foarte util forumul acesta, am citit cam jumatate din el si am aflat multe lucruri legate de fzr De 2 luni am un FZR de 600, din pacate nu am mers cu un cunoascator cand l-am luat si acuma am descoerit ca am compresia slaba. Am nevoie de un sfat. Sa segmentez motoru, sa caut sa cupar alt motor sau sa il bag la dezmembrat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian82 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 http://www.jetav8r.com/Vision/IgnitionFAQ.html#a6p0 Mai in josul paginii gasesti si configuratia pinilor. De curiozitate, cum ai verificat tranzistorii "finali"? Ride Safe! Finali i-am verificat folosind pe colector un bec de 45 de w si comanda pe baza cu o rezistenta de 1k2 alimentat tot tranzistorul la 12V . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Finali i-am verificat folosind pe colector un bec de 45 de w si comanda pe baza cu o rezistenta de 1k2 alimentat tot tranzistorul la 12V . Am inteles, in acest caz, daca bobinele sunt in regula si nu ai comanda la aprindere, mai ramane sa verifici bobina "pick-up" (senzorul). Daca si acesta e bun... probabil s'a dus procesorul. Cel mai bine ar fi daca ai avea posibilitatea sa probezi cu alt TCI. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_marius_c Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 CAT DE SLABA ESTE COMPRESIA? simti ca trage prost motorul? 9-3-3-4 parca astea erau valoriile, si cand a bagat ulei in capetele pistoanelor au crescut la 10-8-8-9. motoru porneste foarte greu dar dupa ce se incalzeste merge destul de bine dar nu trage cum ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Salutare baieti am si eu o yamaha 600 si am probleme cu TCI-ul stiti cumva numerotarea pinilor de alimentare ai TCi-ului ... vinkator am identic TCi-ul la fel ca al tau am verificat tranzistori finali si sunt buni prefinali la fel sursa de 5v e buna implicit tranzistorul de comanda ... si nu da scanteie la bujii si as dori cel putin sa stiu numerotarea pinilor de la aprindere , pe care se alimenteaza cu tensiune +si - minus semnalul de la volanta pe care pini se cupleaza , turometru ... o schita ceva mi-ar prinde bine in rest ma descurc . Multumesc frumos. ai face bine sa faci un update la locatie sa stim si noi daca te putem ajuta live. Mesaj completat Mariussss. Help!!!! Azi am pornit motorul lui Milica. Bunnnn.... Scanteie pe toate bujiile, carburatoare curatate, reglate cu setarile date de tine lui, cu exceptia ca am lasat acele de dozaj asa cum erau (coborate la penultimul nivel adica siguranta la al patrulea nivel de la varful ascutit spre varful gros) si suruburile de amestec sunt setate la 2,5 ture. Motorul porneste numai cu socul tras, galerile pistoanelor 3 si 4 se incalzesc insa foarte putin, pe furtunul de supraplin dintre carburatoarele 3 si 4 iese benzina. In momentul cand accelerez, nu mai iese benzina pe acel furtun. Deasemeni cand este la relanti, benzina balteste pe fluturasii din carburatoare (ma refer la cei actionati de acceleratie). Ce se intampla? Are vreo legatura cu supapele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 ai face bine sa faci un update la locatie sa stim si noi daca te putem ajuta live.Mesaj completat Mariussss. Help!!!! Azi am pornit motorul lui Milica. Bunnnn.... Scanteie pe toate bujiile, carburatoare curatate, reglate cu setarile date de tine lui, cu exceptia ca am lasat acele de dozaj asa cum erau (coborate la penultimul nivel adica siguranta la al patrulea nivel de la varful ascutit spre varful gros) si suruburile de amestec sunt setate la 2,5 ture. Motorul porneste numai cu socul tras, galerile pistoanelor 3 si 4 se incalzesc insa foarte putin, pe furtunul de supraplin dintre carburatoarele 3 si 4 iese benzina. In momentul cand accelerez, nu mai iese benzina pe acel furtun. Deasemeni cand este la relanti, benzina balteste pe fluturasii din carburatoare (ma refer la cei actionati de acceleratie). Ce se intampla? Are vreo legatura cu supapele? Nu e de la supape, ati dat peste cap nivelul sau cuiele pontou raman blocate sau au sarit garniturile de la cuie. Daca ati dat afara plutitoarele din carburatoare, asigurati'va ca atunci cand le puneti la loc gura de benzina intra pana la capat in gauri, o-ringurile de etansare au tendinta uneori de a tine plutitoarele un pic in afara, uneori suficient ca nivelul sa fie compromis. Mai desfaceti odata carburatoarele si verificati cu atentie setarile. Inaltimea plutitoarelor (marginea superioara) sa fie se ridice cca 14-14.5mm masurat de la buza capacelor, dar fara sa forteze prin greutatea proprie in lamelele cuielor pontou (bateria trebuie tinuta inclinata cam la 45 grade fata de verticala). In aceasta pozitie, suflati pe furtunul de alimentare cu benzina ca sa va asigurati ca inchid complet, ridicand pe rand cate un plutitor. La revenire, prin greutatea proprie, forta cu care suflati nu ar trebui sa treaca de ele. Un pic de benzina sprayata la fluturasi nu e ceva anormal, insa daca "balteste" e clar ca nivelul este grosolan peste normal. Inapoi la carburatoare. Bafta! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 multam! ma ocup azi dupa amiaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 vand FZR 600 3HE din 1991, 62000 km, din 2004 in Romania, tuning, ambreiaj nou, 1000 Euro neg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.