yo4hgx Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Jocurile termice cu motorul rece trebuie sa fie 0.11-0.20mm pe admisie si 0.21-0.30mm pe evacuare. Iti recomand maximele, chiar daca, cel putin o perioada, motorul o sa para mai galagios. Pentru a le verifica, trebuie sa aduci fiecare cilindru in PMS (punctul mort superior) pe perioada de compresie (toate supapele inchise) iar masuratoarea exacta e cand o anumita lera intra doar un pic fortat intre capacul supapei si baza lobului axei cu came. Nu strica sa faci un tabel cu valorile gasite, ca sa'ti fie mai usor dupa aceea. Chiar sunt curios ce o sa gasesti... He, he, heee... 1cm ala pana la capatul gumei, chiar daca este de 190, face o mare diferenta. Oricum, nu'ti recomand sa insisti, mai ales ca din cate inteleg folosesti gume la mana a doua!!! Capata ceva mai multa experienta, mai imprieteneste'te cu motorul si abia apoi, dar numai cu gume NOI, de calitate, incearca sa'i descoperi limitele... o sa intelegi la ce ma refer dupa ce o sa ai nevoie sa tai stifturile scaritelor si sa repozitionezi mai sus toba de esapament. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 (editat) Merci pt informatii, o sa postez de indata ce o sa realizez operatiunile, si anume maine sau poimaine, sau miercuri cel tarziu in functie de cum am timp pt operatiunile respective.....o sa aleg maximale valorile intr-adevar, si anume 0.2mm pt Admisie si 0.3mm pt Evacuare Intr-adevar, acel 1cm daca am apreciat bine inseamna aprox 10-12 grade de inclinatie, si oricum nu fortez, chiar merg cat mai safe, sper sa nu sufar de simptomul descris de catre un prieten endurist care spune ca, in teren cand mergi prima data strangi maxim din buci si incerci sa mergi cat mai safe, chiar nu te intereseaza practic deloc fun-ul, si tot asa safe incepi sa-i dai cate un pic mai tare, in continuare tie paranduti-se safe, pana cand treci pe langa unul care iti spune ca nu esti normal la cap cum ai mers prin locul ala Nu am pus second-uri inca pe FZR-u pt ca nu am apucat sa schimb gume la el, dar si cand o sa o fac, desi as pune ceva nou, mai bine prefer unul de super-calitate cu pretz ok putin folosit comparativ cu ceva nou dar de rang 2. Deocamdata pe spate am Dunlop Sportmax GP Racer M si pe fatza Michelin pilot.... Editat August 1, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Nu am pus second-uri inca pe FZR-u pt ca nu am apucat sa schimb gume la el, dar si cand o sa o fac, desi as pune ceva nou, mai bine prefer unul de super-calitate cu pretz ok putin folosit comparativ cu ceva nou dar de rang 2. Deocamdata pe spate am Dunlop Sportmax GP Racer M si pe fatza Michelin pilot.... Eu nu impartasesc aceasta "filozofie" (mai bine o guma de "super-calitate" s/h decat una mai prost cotata noua) deoarece in general gumele se uzeaza datorita vechimii si ciclurilor incalzire-racire (se intaresc) inainte de uzura propriu-zisa (grosimea materialului)... Nu te'ai intrebat niciodata de ce sunt la vanzare atat de multe gume s/h care PAR ca noi? Mi'e greu sa cred ca toate provin din motoare accidentate. Ca fapt divers, toate gumele pe care le'am inlocuit eu pana acum au ajuns pe alte motoare. In conditii de rulaj de croaziera probabil au mai putut fi folosite inca cateva mii de kilometri... insa i'am avertizat pe noii utilizatori sa nu traga de ele pe curbe deoarece in conditii extreme rup aderenta. Sunt cateva locuri unde nu se accepta nici cel mai mic compromis... sasiu, frane si gume. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 sal,as vrea sa intreb daca FZR600 din 92' are ceva boala mai fregvent sau ce se strica cel mai repede.si uleiul la cati km se schimba?is incepator cu japoneze?mii de multu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Eu nu impartasesc aceasta "filozofie" (mai bine o guma de "super-calitate" s/h decat una mai prost cotata noua) deoarece in general gumele se uzeaza datorita vechimii si ciclurilor incalzire-racire (se intaresc) inainte de uzura propriu-zisa (grosimea materialului)... Nu te'ai intrebat niciodata de ce sunt la vanzare atat de multe gume s/h care PAR ca noi? Mi'e greu sa cred ca toate provin din motoare accidentate. Ca fapt divers, toate gumele pe care le'am inlocuit eu pana acum au ajuns pe alte motoare. In conditii de rulaj de croaziera probabil au mai putut fi folosite inca cateva mii de kilometri... insa i'am avertizat pe noii utilizatori sa nu traga de ele pe curbe deoarece in conditii extreme rup aderenta. Sunt cateva locuri unde nu se accepta nici cel mai mic compromis... sasiu, frane si gume. Ride Safe! Ai dreptate intr-adevar ca, daca vrei performanta trebuie sa pui cei mai bun si cat mai nou....dar nah, la mine e si asa destul de departe treaba de ce ai zis mai sus cu modificatul scaritelor si a tobei sa nu frec cu ele pe jos.....inca mai am 1cm din guma pana la capat .....inca nu-mi trebuie neaparat performante mari pe viraje, deocadata ince sunt in stadiul de acomodare cu motorul.... Sasiul FZR-ului imi place ca e "tzapan" cum zicem noi p-aci prin ardeal la solid, la frane sunt de putin timp schimbate placutele si lichidul, lantul intins, mai tre sa vad cum fac cu gumele si a fii ca nou motorul Azi am verificat exup-ul si se pare ca era de vina(si el cel putin din cauza ca mai nou dadea si la pornire rateuri) pt ca, cablurile aveau putin joc, cred ca s-au destrans in functionare de la gropi si cum le-am tot atins cand am umblat la carburatie si la pompa de alimentare.....nu l-am mai pornit dupa aia pt ca nu stiu daca s-a dereglat sistemul, pt ca nu am un reper pt catare. Catarea e chiar pe toba nu pe motorash nu?(piesa care tine cablurile are niste cornite apropiate) iar eu nu stiu unde trebuie sa ajunga cand pui contactul, deci nu vreau sa il mai pornesc dereglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Azi am verificat exup-ul si se pare ca era de vina(si el cel putin din cauza ca mai nou dadea si la pornire rateuri) pt ca, cablurile aveau putin joc, cred ca s-au destrans in functionare de la gropi si cum le-am tot atins cand am umblat la carburatie si la pompa de alimentare.....nu l-am mai pornit dupa aia pt ca nu stiu daca s-a dereglat sistemul, pt ca nu am un reper pt catare. Catarea e chiar pe toba nu pe motorash nu?(piesa care tine cablurile are niste cornite apropiate) iar eu nu stiu unde trebuie sa ajunga cand pui contactul, deci nu vreau sa il mai pornesc dereglat. Gasesti tot ce ai nevoie referitor la EXUP A I C I Insist insa in continuare sa verifici si jocul la supape. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Gasesti tot ce ai nevoie referitor la EXUP A I C I Insist insa in continuare sa verifici si jocul la supape. Ride Safe! Multam inca o data, ai o lada de bere virtuala de la mine .....sau daca facem o intrunire de FZR-isti, atunci om ciocni acolo cateva beri Din cate arata acolo, e fix unde m-am gandit ca tre sa se alineeze catarea(intr-adevar era cel mai logic si elocvent reper) Cred ca o sa ii verific si jocul termic dar nu inainte de a regla exupul dupa cum zice in link si a vedea efectele. Mesaj completat Dupa ce am reglat Exup-ul problemele s-au diminuat mult. Pornirea e putin greoaie uneori, cam in intervalul descris undeva mai sus(10min-2h, destul de logic dealtfel, fiind fix intervalul de crestere a temperaturii supapelor de admisie in special a cozii, in functionare acestea fiind racite de gazele de admisie) iar in mers balbaieli face mai rar, si numai cand bruschez de gaz sub 3k rpm pt o depasire, si asa fata de altadata nu se balbaie mult.....max juma de secunda, dupa care trage de chiar compenseaza gap-ul respectiv Cum am timp saptamana viitoare o sa verific si jocul supapelor ca sa mai punctez o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cerbone Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Salut!Mi-am schimbat uleiul de furca acuma o luna de zile deoarece imi curgea ulei de la unul din brate!Am depistat inainte sa-l schimb ca jambele au puncte de rugina pe ele(sarit cromul)!Acuma imi curge din nou acelasi brat al furcii si cred ca asta este cauza,stie cineva daca se pot slefui acele puncte sau se pot croma din nou jambele? Daca nu ,are cineva jambe sau o furca completa de fzr 600r?Se potriveste furca de fzr 1000 pe cel de 600? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 Salut!Mi-am schimbat uleiul de furca acuma o luna de zile deoarece imi curgea ulei de la unul din brate!Am depistat inainte sa-l schimb ca jambele au puncte de rugina pe ele(sarit cromul)!Acuma imi curge din nou acelasi brat al furcii si cred ca asta este cauza,stie cineva daca se pot slefui acele puncte sau se pot croma din nou jambele? Daca nu ,are cineva jambe sau o furca completa de fzr 600r?Se potriveste furca de fzr 1000 pe cel de 600? Multumesc! Ai schimbat doar uleiul... fara semeriguri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cerbone Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Ai schimbat doar uleiul... fara semeriguri? Scuze, am uitat sa mentionez ca am schimbat si semeringuri-le!Sigurantele nu le-am schimbat...nu cred sa fie de la ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Se potriveste furca de fzr 1000 pe cel de 600? Nu stiu daca furcile sunt interschimbabile fara nici o modificare insa telescoapele au sigur diametre diferite, FZR600-38mm FZR1000-41/43mm. Oricum, datorita greutatii mai mari si posibil si distributiei diferite, arcurile de pe FZR1000 s'ar putea sa fie un pic prea tari pentru FZR600. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Evrika!!!!!! Am gasit problema se pare! (sper ca numai asta sa fie): Deci f.... electrica si electronica pusa pe motoare, ca de cand s-a intamplat asta motoarele nu mai merg! Problema este de la pompa de alimentare cu benzina!!!! Merge numai cand vrea, si anume cam in 70-75% din timp, si tre sa ii dau socuri ca sa reporneasca!!! Cum mi-am dat seama: Azi am mai verificat o data traseul de alimentare ca sa nu fie v-un furtun gatuit(ce banuiam eu) si era totul ok, da vedeam ca uneori deja cand puneam contactul pompa nu mai pornea, si cand i-am dat un shoc o lua instant. Am desfacut capacul ala de plastic si am vazut ca erau cam oxidate contactele platinate, asa ca le-am curatat cu smirghel fin asa putin si l-am pus la loc. Figuri tot facea indiferent ca venea sau nu benzina, sau ca gatuiam furtunul de alimentare ca sa ii vad reactia dupa cum mi s-a spus mai sus sa incerc. Atunci, pt ca am observat ca, pe drum rau facea figuri in general, am amplasat pompa astfel ca sa am acces sa o pipai in mers sa vad daca mai functioneaza cand face figuri motorul. Am pus contactul, am vazut ca ticaie, am dat la demaror si: A PORNIT CA UN MOTOR NOU, SI ANUME FARA CHOCK IN JUMA DE SECUNDA DE DEMAROR de inca m-am si speriat!!!! Bun, vad ca relantiul e stabil pe la 1500, ii dau putin gaz, si o ia in ture ca un motor nou peste 5-6k Asa ca ma duc sa fac o tura si printr-o sona cu denivelari si trafic(nah ora 5 fara un sfert) Astfel merg eu asa vo 1km cand dintr-o data figuri maxime, adica zici ca am ramas fara benzina de imi si moare motoru; bun, pun repede mana pe pompa si NU MAI TICAIE, ERA MOARTA! O bat usor de cadru si reporneste, dau contact, iara motorul porneste ca nou. Bun zic, merg cu mana pe pompa usor pana in 3-4k si 50-60kmph cu 1-a si 2-a, cand dintr-o data nu mai ticaie iara pompa! Dupa maxim 2 secunde si motoru baga figuri si da in nas, atunci fac la fel si reporneste pompa de si a zvacnit un pic motorul si cum eram intr-o mana era sa ma dezechilibreze Atunci repede am venit acasa, si unde era liber mai verificam daca merge pompa si nu am avut decat o scurta nefunctionare care a dat max juma de sec in nas motorul dupa care iara a luat-o! Acuma nush la ce sa ma uit la ea...sa o desfac iara, sa ma uit ca nu cumva sa nu faca contact v-un fir de la ea. Jocurile inca nu le-am verificat pt ca nu am gasit pe nimeni care sa fie de incredere ca stie face operatiunea de verificare si cel mai important de reglaj decat la cei mai buni mecanici din Cj, dar pt ca ei intr-adevar sunt buni sunt si f ocupati si la ei se merge numai cu programare, cea mai apropiata data fiind 12 sept cand am intrebat acum v-o sapt. Oricum, cum o sa prind oportunitatea de a o realiza intr-un service de incredere, sau de catre cineva de incredere, o sa o fac numaidecat. Inca o intrebare cu privire la jocurile termice: Acesta se verifica si regleaza la temperatura standard de 20grC nu? Eu asa am invatat la Tolerante si control dimensionar ca, toate masuratorile de precizie se realizeaza la aceasta temperatura standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 Incearca sa demontezi capacul pompei (trebuie polizate niste stifturi) si sa ajungi la mecanismul contactului si axul membranei vacuumatice. Contactul trebuie curatat iar axul uns... cel putin astea au fost problemele pe care le'am avut eu la pompa de FZ750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Multam mult, maine am timp si o sa incerc sa rezolv problema Mesaj completat Azi m-a surprins si speriat FZR-ul cu o faza ciudata, si nu stiu daca e normal, dupa cum am intrebat pe alti posesori de vitezane vechi, nu prea trebuia sa faca asa, si anume: AM FACUT WHEELIE NUMAI DIN GAZ, APROAPE LUMANARE !!! Daca mai tineam gazul ma dadea pe spate! Mentionez ca am mai urcat tare pe strada respectiva tot cu 1-a si gaz tare sau chiar balana, dar de data asta s-a turat ca niciodata de tare de s-a ridicat aproape in lumanare. Strada e usor in panta, dar urcarea e minima, nu o simti nici cu bicicleta.... Mesaj completat Azi mi-am dat seama de ce s-a ridicat asa de tare si dintr-o data: se pare ca in zona respectiva a pantei, chiar daca lina, vine o zona scurta de indreptare a urcusului, astfel daca fatza e putin ridicata(lucru de care pe drept mi-i greu sa imi dau seama)cand roata spate incepe sa mearga pe portiunea unde se indreapta strada, coboara un pic relativ la roata fatza, si astfel daca o tzin in gaz se ridica.......azi am mai reusit o data sa o fac sa incerce sa se ridice, dar azi repede am lasat gazul stiind ce ma astepta Mesaj completat Mai da daca numa eu postez nu ajunge sus topicul? Mesaj completat ??? Mesaj completat !!!!!!! Mesaj completat Asa de inactiv e topicul asta...... Mesaj completat Hai mai ca asta e prea de tot, ce naiba tot imi completeaza postul vechi de 2 sapt!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Pentru cine este interesat, am masurat tensiunea de feedback a servo-motorului valvei EXUP Sunt ocupat cu alte treburi dar zilele astea poate reusesc sa incep testele cu noul modul de aprindere programabila si senzor TPS. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Pentru cine este interesat, am masurat tensiunea de feedback a servo-motorului valvei EXUP Sunt ocupat cu alte treburi dar zilele astea poate reusesc sa incep testele cu noul modul de aprindere programabila si senzor TPS. Ride Safe! N-am mai intrat de mult pe aici (mi-am vandut FZR-ul, am zis ca ma las de motoare). Chiar eram curios ce ai mai facut cu aprinderea programabila ,astept rezultatul. Am pus ochii pe un FZR din 92 (cam daramat ce-i drept, dar ieftin ) .....sper sa il iau si sa il readuc la viatza . Asta ar fi a 3-a oara cand ma reapuc de motoare (mereu zic ca ma las ). )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolog Postat Septembrie 12, 2010 Share Postat Septembrie 12, 2010 Salut baieti revin din nou cu niste intrebari va rog sa ma sfatuiti . 1- Cum as putea sa-mi curat rezervorul exista vre-o solutie speciala care se introduce in rezervor ? Baiatul de la care am luat motorul a pus un filtru de benzina de dacie sa retina mizeria din rezervor , zicea ceva de o membrana de cauciuc care se exfoliaza , lucru care s-a dovedit adevarat , cand am scos furtunul din rezervor era o bucata mare de membrana care era bagata pe jumatate in furtun si nu permitea benzinei sa treaca prin el , mi-a spus sa nu-mi fac griji ca asa ceva se intampla la cateva mii de km si este usor de inlocuit filtrul . Ok doar ca abia ce i-am schimbat filtru de o saptama cand azi la semafor mi s-a oprit motorul si nu a mai pornit (nu doresc la nimeni sa fie pus in situatia de a impinge un motor de 240 de kg eu avand 65 de kg noroc ca eram aproape de casa doamne multam ) , precizez ca inainte sa se opreasca avea aceleasi simptome ca si prima data adica mergea inecat . Nu vreau ca in fiecare saptamana sau odata la cateva iesiri sa tot schimb la filtre . A doua intrebare este in legatura cu lantul de distributie care face cam urat cand sta la relanti , asa face la tipul asta de motoare sau trebe schimbat ? Fostul proprietar mi-a spus sa nu-mi fac griji pot sa merg asa linistit , un amic mi-a propus sa-l schimbam asa ca sunt in dubii . Cam asta ar fi , ma bazez pe cunostintele voastre pentru ca am vazut ca va pricepeti . Inca ceva daca aveti nevoie de piese pentru motoare am gasit un site ok unde sunt o gramada de piese pentru toate tipurile de motoare inclusiv yamaha fzr , nu o sa dau numele siteului ca sa nu fac publicitate asa ca daca vreti adresa dati un pm . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Salut baieti revin din nou cu niste intrebari va rog sa ma sfatuiti . 1- Cum as putea sa-mi curat rezervorul exista vre-o solutie speciala care se introduce in rezervor ? Baiatul de la care am luat motorul a pus un filtru de benzina de dacie sa retina mizeria din rezervor , zicea ceva de o membrana de cauciuc care se exfoliaza , lucru care s-a dovedit adevarat , cand am scos furtunul din rezervor era o bucata mare de membrana care era bagata pe jumatate in furtun si nu permitea benzinei sa treaca prin el , mi-a spus sa nu-mi fac griji ca asa ceva se intampla la cateva mii de km si este usor de inlocuit filtrul . Ok doar ca abia ce i-am schimbat filtru de o saptama cand azi la semafor mi s-a oprit motorul si nu a mai pornit (nu doresc la nimeni sa fie pus in situatia de a impinge un motor de 240 de kg eu avand 65 de kg noroc ca eram aproape de casa doamne multam ) , precizez ca inainte sa se opreasca avea aceleasi simptome ca si prima data adica mergea inecat . Nu vreau ca in fiecare saptamana sau odata la cateva iesiri sa tot schimb la filtre . A doua intrebare este in legatura cu lantul de distributie care face cam urat cand sta la relanti , asa face la tipul asta de motoare sau trebe schimbat ? Fostul proprietar mi-a spus sa nu-mi fac griji pot sa merg asa linistit , un amic mi-a propus sa-l schimbam asa ca sunt in dubii . Cam asta ar fi , ma bazez pe cunostintele voastre pentru ca am vazut ca va pricepeti . Inca ceva daca aveti nevoie de piese pentru motoare am gasit un site ok unde sunt o gramada de piese pentru toate tipurile de motoare inclusiv yamaha fzr , nu o sa dau numele siteului ca sa nu fac publicitate asa ca daca vreti adresa dati un pm . Legat de rezervor : Il dai jos si il cureti cu benzina, bagi benzina il el il agiti versi benzina, bagi iar benzina curata(eventual tot cea folosita trecuta printr-o sita) il mai agiti pana e curat. Mai poti sa bagi eventual si o bucata de lant sa curete mai bine . Nu imi dau seama ce membrana ar putea fi acolo (cred ca e facuta vreo improvizatie ceva). Pune o poza sa vedem. Referitor la lant : Esti sigur ca lantul bate ? Daca da , nu ar strica sa-l schimbi. @tactil : Si asta e unul dintre motive(de ce sa ma ascund dupa coada ), dar tot imi iau un fzr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bolog Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Legat de rezervor : Il dai jos si il cureti cu benzina, bagi benzina il el il agiti versi benzina, bagi iar benzina curata(eventual tot cea folosita trecuta printr-o sita) il mai agiti pana e curat. Mai poti sa bagi eventual si o bucata de lant sa curete mai bine .Nu imi dau seama ce membrana ar putea fi acolo (cred ca e facuta vreo improvizatie ceva). Pune o poza sa vedem. Referitor la lant : Esti sigur ca lantul bate ? Daca da , nu ar strica sa-l schimbi. @tactil : Si asta e unul dintre motive(de ce sa ma ascund dupa coada ), dar tot imi iau un fzr Mersi pentru ajutor , membrana de care vorbeam este un fel de hartie cauciucata nu stiu cum sa ma exprim altfel , fostul proprietar mi-a spus ca degeaba il curat pentru ca "membrana" se desprinde treptat oricum o sa incerc sa vad ce rezolv , o sa fac si o poza . Am comandat lantul ramane sa-l schimb , am auzit ca este dificil de schimbat fiind a doua piesa care se pune pe motor la asamblare. Mersi de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sosoeverest Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 am si io nevoie de un vibrochen cu tot cu biele pt yamaha fzr 600 3he 1991 cn ma ajuta dorian_madalin@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Am incercat sa montez senzorul TPS de la YZF750 pe carburatoarele de FZR1000 insa acesta nu se potriveste direct, corpul acestora este un pic diferit. Am incercat asadar sa transfer toate jiglere de pe carburatoarele de FZR pe corpul de YZF insa un jigler de aer s'a rupt in orificiu si nu stiu cum o sa reusesc sa'l mai scot fara sa stric filetul asa ca deocamdata am amanat proiectul TPS. Am testat noul modul de aprindere programabila TCIP4 in sistem clasic 2D cu harta usor mai agresiva decat cea standard. De la 5mii rpm pare o usoara crestere de putere insa sub 4mii merge mai prost decat cu TCI'ul original. Avand in vedere ca in aceasta zona legea o face exup'ul, va trebui sa refac masuratorile feedback'ului de la servo-motor insa cu motocicleta pe drum, cu motorul in sarcina. O alta dezamagire a fost sistemul de franare fatza pe care l'am cumparat complet de la un R1 la dezmembrari. Am facut modificarea la telescoape pentru etrierii de R1, ocazie cu care am schimbat si semeringurile si uleiul, am comandat si montat furtunuri noi sport, cu tresa metalica, insa din pacate, oricat m'am chinuit cu aerisirea nu am reusit sa intaresc maneta. Se pare ca pompa noua nu este in toate mintile insa ca sa ma conving va trebui sa caut alta pentru probe. Am revenit deocamdata la sistemul original. Noile tuburi emulsoare si ace de dozaj insa merita toti banii, pornirea, in special la cald este extrem de facila iar relantiul un pic mai stabil. Consumul mediu a coborat de la 6.5-7L/100km la 5.8-5.9L/100km in coditii de regim amestecat. Am montat si un amortizor de directie reglabil care, in combinatie cu "dogbones" de 162mm (mai scurte cu 3mm fata de standard) si gume Bridgestone Battlax BT016 mi'a permis sa intarzii mult de tot cu franarea fatza pe curbe, pana chiar in momentul deschiderii gazului si unghiuri de inclinare nebunesti... lucruri care insa m'au facut sa comit o greseala de incepator si anume sa uit ca strada NU E PISTA iar Cheia e extrem de periculoasa datorita pietrisului tras de TIR'uri asa ca intr'un ac de par am facut un "high-side" de toata frumusetea. Am scapat ieftin, doar cu carena stanga zgariata si capacul semnalizarii fata spart... trebuie insa sa recunosc ca aveam nevoie de o palma peste ceafa ca asta, mi se cam urcase la cap. Dupa ce'mi ling ranile si refac estetica carenei voi relua testele cu noile frane si modulul de aprindere programabil. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Imi pare rau sa aud ca ai patit asta....stiu cum e sa iei cunostinta cu asfaltul, mai ales de pe un motor greu...noroc ca la mine a fost de vina tanti cu "pejou" si eram si in oras cu viteza regulamentara de n-am patit nimik, iar asiguratorul ei a fost ok....bine ca la tine a fost numai zgarietura pe carena si semnalul dupa cum ai spus si tu....din pacate pe nici un drum din tzara asta nu te poti bizui ca e asfalt curat si neted, astfel adio performanta de orice fel.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b_marius_c Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Salut. Am si eu o mare problema la un 3HE. Imi scoate aburi pe toba ca o locomotiva. Garnitura de chiuloasa a fost schimbata si cilindri nu par sa aiba fisuri... daca are cineva o sugestie va rog sa-mi lasati un mesaj. Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Nu cred ca este suficient de frig ca sa scoata asa de mult "abur" la pornire, cum zicea si tactil, mai degraba ar fi vorba de ulei. Testul de compresie insa de obicei nu este elocvent, cel mai simplu se verifica plasand o bucata de hartie la vreo 10cm de gura tobei... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Salutare, Printr-o sinergie foarte ciudata a evenimentelor , am facut rost de un FZR de 400cc . De fapt e chiar FZR-ul meu de 400 pe care l-am avut (caruia i-am pus si coditza de R6) si l-am vandut unui pusti in rate acum 3 ani. Mai avea sa imi dea o rata de vreo 2000 de roni, dar a fost de negasit, motocicleta ramanand in continuare pe numele meu. In schimb azi am fost la politie la Udriste(in urma unei citatii) si am aflat cu stupoare ca individul caruia i-am dat motorul a facut accident si nu mai este printre noi. Din pacate mai era cu inca cineva pe motor (o tipa am inteles) care a decedat si ea din pacate . Condoleante....... Acul era blocat la 160 km/h si nici casti am inteles ca nu aveau . Asa ca o bag la dezmembrare (poate fi si facuta "street", dar avand in vedere ca a avut "blestem" eu nu o mai repar): Piese bune (model 3BF, an'93): -motorul care este ok (are lipsa capacul din dreapta)-dezmembrez si motorul daca nu il dau cu totul -bateria carburatoare -rezervor -pompa benzina -CDI -termocupla -radiator -contact pornire -releu incarcare -cablaje electrice si relee -scarite dreapta -cadru+acte -telescoapele par drepte -rotile -discuri -etrieri -cauciucuri bune Am impresia ca multe dintre piese se potrivesc si la modele de 600cc. Intrebati de piesa si eu fac poza cu zoom sa o vedeti mai bine. Trist ca s-a ajuns aici . Inainte : Dupa : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.