Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Evrika!!!!!! Am gasit problema se pare! (sper ca numai asta sa fie):

Deci f.... electrica si electronica pusa pe motoare, ca de cand s-a intamplat asta motoarele nu mai merg! :baldy:

Problema este de la pompa de alimentare cu benzina!!!! Merge numai cand vrea, si anume cam in 70-75% din timp, si tre sa ii dau socuri ca sa reporneasca!!! Cum mi-am dat seama:

Azi am mai verificat o data traseul de alimentare ca sa nu fie v-un furtun gatuit(ce banuiam eu) si era totul ok, da vedeam ca uneori deja cand puneam contactul pompa nu mai pornea, si cand i-am dat un shoc o lua instant. Am desfacut capacul ala de plastic si am vazut ca erau cam oxidate contactele platinate, asa ca le-am curatat cu smirghel fin asa putin si l-am pus la loc. Figuri tot facea indiferent ca venea sau nu benzina, sau ca gatuiam furtunul de alimentare ca sa ii vad reactia dupa cum mi s-a spus mai sus sa incerc. Atunci, pt ca am observat ca, pe drum rau facea figuri in general, am amplasat pompa astfel ca sa am acces sa o pipai in mers sa vad daca mai functioneaza cand face figuri motorul.

Am pus contactul, am vazut ca ticaie, am dat la demaror si: A PORNIT CA UN MOTOR NOU, SI ANUME FARA CHOCK IN JUMA DE SECUNDA DE DEMAROR de inca m-am si speriat!!!! Bun, vad ca relantiul e stabil pe la 1500, ii dau putin gaz, si o ia in ture ca un motor nou peste 5-6k Asa ca ma duc sa fac o tura si printr-o sona cu denivelari si trafic(nah ora 5 fara un sfert) Astfel merg eu asa vo 1km cand dintr-o data figuri maxime, adica zici ca am ramas fara benzina de imi si moare motoru; bun, pun repede mana pe pompa si NU MAI TICAIE, ERA MOARTA! O bat usor de cadru si reporneste, dau contact, iara motorul porneste ca nou. Bun zic, merg cu mana pe pompa usor pana in 3-4k si 50-60kmph cu 1-a si 2-a, cand dintr-o data nu mai ticaie iara pompa! Dupa maxim 2 secunde si motoru baga figuri si da in nas, atunci fac la fel si reporneste pompa de si a zvacnit un pic motorul si cum eram intr-o mana era sa ma dezechilibreze ;) Atunci repede am venit acasa, si unde era liber mai verificam daca merge pompa si nu am avut decat o scurta nefunctionare care a dat max juma de sec in nas motorul dupa care iara a luat-o!

Acuma nush la ce sa ma uit la ea...sa o desfac iara, sa ma uit ca nu cumva sa nu faca contact v-un fir de la ea.

Jocurile inca nu le-am verificat pt ca nu am gasit pe nimeni care sa fie de incredere ca stie face operatiunea de verificare si cel mai important de reglaj decat la cei mai buni mecanici din Cj, dar pt ca ei intr-adevar sunt buni sunt si f ocupati si la ei se merge numai cu programare, cea mai apropiata data fiind 12 sept cand am intrebat acum v-o sapt.

Oricum, cum o sa prind oportunitatea de a o realiza intr-un service de incredere, sau de catre cineva de incredere, o sa o fac numaidecat. Inca o intrebare cu privire la jocurile termice: Acesta se verifica si regleaza la temperatura standard de 20grC nu? Eu asa am invatat la Tolerante si control dimensionar ca, toate masuratorile de precizie se realizeaza la aceasta temperatura standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca sa demontezi capacul pompei (trebuie polizate niste stifturi) si sa ajungi la mecanismul contactului si axul membranei vacuumatice. Contactul trebuie curatat iar axul uns... cel putin astea au fost problemele pe care le'am avut eu la pompa de FZ750.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult, maine am timp si o sa incerc sa rezolv problema :D

Mesaj completat

Azi m-a surprins si speriat FZR-ul cu o faza ciudata, si nu stiu daca e normal, dupa cum am intrebat pe alti posesori de vitezane vechi, nu prea trebuia sa faca asa, si anume: AM FACUT WHEELIE NUMAI DIN GAZ, APROAPE LUMANARE !!! Daca mai tineam gazul ma dadea pe spate! Mentionez ca am mai urcat tare pe strada respectiva tot cu 1-a si gaz tare sau chiar balana, dar de data asta s-a turat ca niciodata de tare de s-a ridicat aproape in lumanare.

Strada e usor in panta, dar urcarea e minima, nu o simti nici cu bicicleta....

Mesaj completat

Azi mi-am dat seama de ce s-a ridicat asa de tare si dintr-o data: se pare ca in zona respectiva a pantei, chiar daca lina, vine o zona scurta de indreptare a urcusului, astfel daca fatza e putin ridicata(lucru de care pe drept mi-i greu sa imi dau seama)cand roata spate incepe sa mearga pe portiunea unde se indreapta strada, coboara un pic relativ la roata fatza, si astfel daca o tzin in gaz se ridica.......azi am mai reusit o data sa o fac sa incerce sa se ridice, dar azi repede am lasat gazul stiind ce ma astepta ^_^

Mesaj completat

Mai da daca numa eu postez nu ajunge sus topicul?

Mesaj completat

???

Mesaj completat

!!!!!!!

Mesaj completat

Asa de inactiv e topicul asta......

Mesaj completat

Hai mai ca asta e prea de tot, ce naiba tot imi completeaza postul vechi de 2 sapt!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pentru cine este interesat, am masurat tensiunea de feedback a servo-motorului valvei EXUP

 

 

Sunt ocupat cu alte treburi dar zilele astea poate reusesc sa incep testele cu noul modul de aprindere programabila si senzor TPS.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine este interesat, am masurat tensiunea de feedback a servo-motorului valvei EXUP

 

 

Sunt ocupat cu alte treburi dar zilele astea poate reusesc sa incep testele cu noul modul de aprindere programabila si senzor TPS.

 

Ride Safe!

 

N-am mai intrat de mult pe aici (mi-am vandut FZR-ul, am zis ca ma las de motoare). Chiar eram curios ce ai mai facut cu aprinderea programabila ,astept rezultatul.

 

Am pus ochii pe un FZR din 92 :hurt: (cam daramat ce-i drept, dar ieftin :D ) .....sper sa il iau si sa il readuc la viatza .

 

Asta ar fi a 3-a oara cand ma reapuc de motoare (mereu zic ca ma las ). :lol:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti revin din nou cu niste intrebari va rog sa ma sfatuiti . 1- Cum as putea sa-mi curat rezervorul exista vre-o solutie speciala care se introduce in rezervor ? Baiatul de la care am luat motorul a pus un filtru de benzina de dacie sa retina mizeria din rezervor , zicea ceva de o membrana de cauciuc care se exfoliaza , lucru care s-a dovedit adevarat , cand am scos furtunul din rezervor era o bucata mare de membrana care era bagata pe jumatate in furtun si nu permitea benzinei sa treaca prin el , mi-a spus sa nu-mi fac griji ca asa ceva se intampla la cateva mii de km si este usor de inlocuit filtrul . Ok doar ca abia ce i-am schimbat filtru de o saptama cand azi la semafor mi s-a oprit motorul si nu a mai pornit (nu doresc la nimeni sa fie pus in situatia de a impinge un motor de 240 de kg eu avand 65 de kg :hurt: noroc ca eram aproape de casa doamne multam ) , precizez ca inainte sa se opreasca avea aceleasi simptome ca si prima data adica mergea inecat . Nu vreau ca in fiecare saptamana sau odata la cateva iesiri sa tot schimb la filtre . A doua intrebare este in legatura cu lantul de distributie care face cam urat cand sta la relanti , asa face la tipul asta de motoare sau trebe schimbat ? Fostul proprietar mi-a spus sa nu-mi fac griji pot sa merg asa linistit , un amic mi-a propus sa-l schimbam asa ca sunt in dubii . Cam asta ar fi , ma bazez pe cunostintele voastre pentru ca am vazut ca va pricepeti :lol: . Inca ceva daca aveti nevoie de piese pentru motoare am gasit un site ok unde sunt o gramada de piese pentru toate tipurile de motoare inclusiv yamaha fzr , nu o sa dau numele siteului ca sa nu fac publicitate asa ca daca vreti adresa dati un pm .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti revin din nou cu niste intrebari va rog sa ma sfatuiti . 1- Cum as putea sa-mi curat rezervorul exista vre-o solutie speciala care se introduce in rezervor ? Baiatul de la care am luat motorul a pus un filtru de benzina de dacie sa retina mizeria din rezervor , zicea ceva de o membrana de cauciuc care se exfoliaza , lucru care s-a dovedit adevarat , cand am scos furtunul din rezervor era o bucata mare de membrana care era bagata pe jumatate in furtun si nu permitea benzinei sa treaca prin el , mi-a spus sa nu-mi fac griji ca asa ceva se intampla la cateva mii de km si este usor de inlocuit filtrul . Ok doar ca abia ce i-am schimbat filtru de o saptama cand azi la semafor mi s-a oprit motorul si nu a mai pornit (nu doresc la nimeni sa fie pus in situatia de a impinge un motor de 240 de kg eu avand 65 de kg :D noroc ca eram aproape de casa doamne multam ) , precizez ca inainte sa se opreasca avea aceleasi simptome ca si prima data adica mergea inecat . Nu vreau ca in fiecare saptamana sau odata la cateva iesiri sa tot schimb la filtre . A doua intrebare este in legatura cu lantul de distributie care face cam urat cand sta la relanti , asa face la tipul asta de motoare sau trebe schimbat ? Fostul proprietar mi-a spus sa nu-mi fac griji pot sa merg asa linistit , un amic mi-a propus sa-l schimbam asa ca sunt in dubii . Cam asta ar fi , ma bazez pe cunostintele voastre pentru ca am vazut ca va pricepeti :P . Inca ceva daca aveti nevoie de piese pentru motoare am gasit un site ok unde sunt o gramada de piese pentru toate tipurile de motoare inclusiv yamaha fzr , nu o sa dau numele siteului ca sa nu fac publicitate asa ca daca vreti adresa dati un pm .

 

 

 

Legat de rezervor : Il dai jos si il cureti cu benzina, bagi benzina il el il agiti versi benzina, bagi iar benzina curata(eventual tot cea folosita trecuta printr-o sita) il mai agiti pana e curat. Mai poti sa bagi eventual si o bucata de lant sa curete mai bine .

Nu imi dau seama ce membrana ar putea fi acolo (cred ca e facuta vreo improvizatie ceva). Pune o poza sa vedem.

 

Referitor la lant : Esti sigur ca lantul bate ? Daca da , nu ar strica sa-l schimbi.

 

@tactil : Si asta e unul dintre motive(de ce sa ma ascund dupa coada :hurt: ), dar tot imi iau un fzr :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de rezervor : Il dai jos si il cureti cu benzina, bagi benzina il el il agiti versi benzina, bagi iar benzina curata(eventual tot cea folosita trecuta printr-o sita) il mai agiti pana e curat. Mai poti sa bagi eventual si o bucata de lant sa curete mai bine .

Nu imi dau seama ce membrana ar putea fi acolo (cred ca e facuta vreo improvizatie ceva). Pune o poza sa vedem.

 

Referitor la lant : Esti sigur ca lantul bate ? Daca da , nu ar strica sa-l schimbi.

 

@tactil : Si asta e unul dintre motive(de ce sa ma ascund dupa coada :moron: ), dar tot imi iau un fzr :D

Mersi pentru ajutor , membrana de care vorbeam este un fel de hartie cauciucata nu stiu cum sa ma exprim altfel , fostul proprietar mi-a spus ca degeaba il curat pentru ca "membrana" se desprinde treptat oricum o sa incerc sa vad ce rezolv , o sa fac si o poza . Am comandat lantul ramane sa-l schimb , am auzit ca este dificil de schimbat fiind a doua piesa care se pune pe motor la asamblare. Mersi de ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa montez senzorul TPS de la YZF750 pe carburatoarele de FZR1000 insa acesta nu se potriveste direct, corpul acestora este un pic diferit. Am incercat asadar sa transfer toate jiglere de pe carburatoarele de FZR pe corpul de YZF insa un jigler de aer s'a rupt in orificiu si nu stiu cum o sa reusesc sa'l mai scot fara sa stric filetul asa ca deocamdata am amanat proiectul TPS.

 

Am testat noul modul de aprindere programabila TCIP4 in sistem clasic 2D cu harta usor mai agresiva decat cea standard. De la 5mii rpm pare o usoara crestere de putere insa sub 4mii merge mai prost decat cu TCI'ul original. Avand in vedere ca in aceasta zona legea o face exup'ul, va trebui sa refac masuratorile feedback'ului de la servo-motor insa cu motocicleta pe drum, cu motorul in sarcina.

 

O alta dezamagire a fost sistemul de franare fatza pe care l'am cumparat complet de la un R1 la dezmembrari. Am facut modificarea la telescoape pentru etrierii de R1, ocazie cu care am schimbat si semeringurile si uleiul, am comandat si montat furtunuri noi sport, cu tresa metalica, insa din pacate, oricat m'am chinuit cu aerisirea nu am reusit sa intaresc maneta. Se pare ca pompa noua nu este in toate mintile insa ca sa ma conving va trebui sa caut alta pentru probe. Am revenit deocamdata la sistemul original.

 

Noile tuburi emulsoare si ace de dozaj insa merita toti banii, pornirea, in special la cald este extrem de facila iar relantiul un pic mai stabil. Consumul mediu a coborat de la 6.5-7L/100km la 5.8-5.9L/100km in coditii de regim amestecat.

 

Am montat si un amortizor de directie reglabil care, in combinatie cu "dogbones" de 162mm (mai scurte cu 3mm fata de standard) si gume Bridgestone Battlax BT016 mi'a permis sa intarzii mult de tot cu franarea fatza pe curbe, pana chiar in momentul deschiderii gazului si unghiuri de inclinare nebunesti... lucruri care insa m'au facut sa comit o greseala de incepator si anume sa uit ca strada NU E PISTA iar Cheia e extrem de periculoasa datorita pietrisului tras de TIR'uri asa ca intr'un ac de par am facut un "high-side" de toata frumusetea. Am scapat ieftin, doar cu carena stanga zgariata si capacul semnalizarii fata spart... trebuie insa sa recunosc ca aveam nevoie de o palma peste ceafa ca asta, mi se cam urcase la cap.

 

Dupa ce'mi ling ranile si refac estetica carenei voi relua testele cu noile frane si modulul de aprindere programabil.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa aud ca ai patit asta....stiu cum e sa iei cunostinta cu asfaltul, mai ales de pe un motor greu...noroc ca la mine a fost de vina tanti cu "pejou" si eram si in oras cu viteza regulamentara de n-am patit nimik, iar asiguratorul ei a fost ok....bine ca la tine a fost numai zgarietura pe carena si semnalul dupa cum ai spus si tu....din pacate pe nici un drum din tzara asta nu te poti bizui ca e asfalt curat si neted, astfel adio performanta de orice fel....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am si eu o mare problema la un 3HE. Imi scoate aburi pe toba ca o locomotiva. Garnitura de chiuloasa a fost schimbata si cilindri nu par sa aiba fisuri... daca are cineva o sugestie va rog sa-mi lasati un mesaj. Ms anticipat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca este suficient de frig ca sa scoata asa de mult "abur" la pornire, cum zicea si tactil, mai degraba ar fi vorba de ulei. Testul de compresie insa de obicei nu este elocvent, cel mai simplu se verifica plasand o bucata de hartie la vreo 10cm de gura tobei...

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Printr-o sinergie foarte ciudata a evenimentelor , am facut rost de un FZR de 400cc .

De fapt e chiar FZR-ul meu de 400 pe care l-am avut (caruia i-am pus si coditza de R6) si l-am vandut unui pusti in rate acum 3 ani. Mai avea sa imi dea o rata de vreo 2000 de roni, dar a fost de negasit, motocicleta ramanand in continuare pe numele meu. In schimb azi am fost la politie la Udriste(in urma unei citatii) si am aflat cu stupoare ca individul caruia i-am dat motorul a facut accident si nu mai este printre noi. Din pacate mai era cu inca cineva pe motor (o tipa am inteles) care a decedat si ea din pacate . Condoleante.......

Acul era blocat la 160 km/h si nici casti am inteles ca nu aveau .

 

 

Asa ca o bag la dezmembrare (poate fi si facuta "street", dar avand in vedere ca a avut "blestem" eu nu o mai repar):

Piese bune (model 3BF, an'93):

-motorul care este ok (are lipsa capacul din dreapta)-dezmembrez si motorul daca nu il dau cu totul

-bateria carburatoare

-rezervor

-pompa benzina

-CDI

-termocupla

-radiator

-contact pornire

-releu incarcare

-cablaje electrice si relee

-scarite dreapta

-cadru+acte

-telescoapele par drepte

-rotile

-discuri

-etrieri

-cauciucuri bune

 

Am impresia ca multe dintre piese se potrivesc si la modele de 600cc.

Intrebati de piesa si eu fac poza cu zoom sa o vedeti mai bine.

 

Trist ca s-a ajuns aici :cheers:.

 

Inainte :

post-13253-1284976434_thumb.jpg

Dupa :

post-13253-1284976894_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o tragedie...

 

Am si eu nevoie de o semnalizare, a scapat cumva vre'una?

 

Ride Safe!

Mesaj completat

Poze de pe Cheia, unde am "comis'o" si eu...

 

 

post-11356-1284977513_thumb.jpg

 

post-11356-1284977533_thumb.jpg

 

Se mai intampla si la case mai mari (asa e in "tenis" :cheers: ).

 

Semnale nu sunt..din pacate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o tragedie...

 

Am si eu nevoie de o semnalizare, a scapat cumva vre'una?

 

Ride Safe!

Mesaj completat

Poze de pe Cheia, unde am "comis'o" si eu...

 

 

post-11356-1284977513_thumb.jpg

 

post-11356-1284977533_thumb.jpg

 

Am eu una buna si una cu sticla galbena fisurata, pot sa ti le dau pe ambele, ca eu mi-am pus after-market cu sticla alba si bec galben si mai usoare si mai scurte, si nu-mi mai trebuiesc deloc astea originale......

Editat de RaceTuning
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat compresia, este 12 la toate. Cand pornesc motorul merge perfect, daca il turez 2 minute incep aburii...si sunt sigur aburi, inainte sa schimb garnitura de chiuloasa din 3 litri de antigel am mai scos 1.5litri, deci consuma foarte mult antigel.... multa lumea mi-a spus ca ar fi un cilindru fisurat.... nu mai stiu ce sa fac.... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat compresia, este 12 la toate. Cand pornesc motorul merge perfect, daca il turez 2 minute incep aburii...si sunt sigur aburi, inainte sa schimb garnitura de chiuloasa din 3 litri de antigel am mai scos 1.5litri, deci consuma foarte mult antigel.... multa lumea mi-a spus ca ar fi un cilindru fisurat.... nu mai stiu ce sa fac.... :cheers:

 

Cum ziceam, testul de compresie in aceste cazuri nu e intotdeauna concludent.

 

Daca ai una sau mai multe camasi fisurate nu merita sa te chinui sa le inlocuiesti, cauti un motor intreg pe care sa'l inlocuiesti ca atare sau de la care sa iei blocul de cilindri complet.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul de care vorbesc l-am cumparat pentru ca la cel vechi nu aveam compresie si la motorul vechi cilindri par ok. Cred ca nu am alta solutie decat sa inlocuiesc cilindri.

 

 

te pot ajuta io cu un motor bun.... am si acte dk te intereseaza asta....astept o oferta

Mesaj completat

dezmembrez yamaha fzr 600 3he 1991 in stare buna ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Are cineva idee daca o furca poate pierde ulei in locul icadrat cu rosu?Este vorba despre un fzr 1000(90)cu furca ud forcelle italia.nu stiu cum dar cred ca pe acolo pierde ulei si din cate stiu acolo nu este nici un fel de garnitura

post-40717-1285239059_thumb.jpg

Mesaj completat

scuze...alta poza nu am am cu ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu una buna si una cu sticla galbena fisurata, pot sa ti le dau pe ambele, ca eu mi-am pus after-market cu sticla alba si bec galben si mai usoare si mai scurte, si nu-mi mai trebuiesc deloc astea originale......

 

 

Am primit semnalizarile, multumesc mult! Azi cred ca termin si cu carena...

 

Si'a pus cineva "crash-pad"uri d'alea? Unde ar fi cel mai potrivit loc pentru montare?

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...