Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

la acest tip de ulei ma gandeam si eu ;) in acest wec. am sa o readuc la viata sper sa termin in 3 zile si sa nu apara nimic neprevazut, intre timp vor intra si carenele la vopsit iar pe saptamana viitoare sper sa fie gata echipata si pregatita de drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care dintre voi stie unde pot gasi suruburi de reglaj aer la carburatoare pentru fzr 600, sau de la ce alte motociclete se mai potrivesc. S-a dus capatul de surubelnita la surub si a trebuit sa le scot cu bormasina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am reusit intr-un sf sa o inmatriculez, ..... a durat ceva dara meritat. O mica problema: :wacko:) nu ar fii chiar problema, sunt chiar nesperat de mltumit de ea, mai ales de consum.

Astazi 17.aprilie 2011 :laugh:) vreme numai buna de iesit la o tura, curios sa-i fac consmul, pt ca mi sa parut absurd de mic pt stilul de mers pe care il am, ( ex big berceni-romexpo si intors ... mers sportiv schimbat cateodata in limitare, mi-a luat exact 2 litri). Zis si facut, am luat una bucata furtun, am golit rezervorul de tot , absolut tot pana la ultima picatura deci absolut ultima, m-am uitat si in el numai era nimic, am bagat dupa aceea 2l si am pornit la drum am facut o tura de aproximativ 50 de km mai exact 48 km pana sa oprit, drumul a fost in afara localitatii, precizez ca am mers foarte turat cu 2 varfuri de 160 km/h, cu o medie de 80 la ora zic eu dar cu depasiri, mentionez ca mobra e facuta streetfighter( numai are carene, bordul este redus la dimensiunem zic eu ca am usurato cu 20 de kg , am fost 2 persoane pe ea eu + prietena mea ( am 75 de kg + 45 de kg ea)...

 

MA SPERIE CONSUMUL ASTA revizia e facuta, carburatoare curatate , sincronizate, trage de mananca pamantul. :)) MA MIRA CONSUMUL ce sa cred???? explicatii nu scoate fum deloc perfecta stare cu prima ocazie o sa incarc niste poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uau deci nesperat de multumit... o iubesc si mai mult acum :wacko:) mai am fost cu un prieten cu un fz6 din 2004, si lui i-a scos consum de 7 ... cu acelasi stil de mers ( mai exact a stat in urma mea... in majoritatea timpului) deci super incantat, motor de 600 capabil de peste 200 la ora cu 2 persoane pe el sa scoata consum de masina diesel :laugh:)

 

Voi ce consum aveti cu FZR-istele voastre ? sss foarte curios

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu stiam, dar totusi am auzito, undeva pe la 12-13 000 ea isi face aparitia... ii taie gazul.

 

Mesaj completat

Salutare tuturor,

Daca intreseaza pe cineva o toba sport MIVV adaptata pentru un fzr 600r din 1994 va rog sa ma contactati. Super sunet ...

Multumesc,

 

 

 

Salut mama mi-as dorii toba asta mult ahh duamne criza asta :wacko:((((( mai lasi la ea? cum se aude?

 

Mesaj completat

Salutare tuturor,

Daca intreseaza pe cineva o toba sport MIVV adaptata pentru un fzr 600r din 1994 va rog sa ma contactati. Super sunet ...

Multumesc,

 

 

 

Salut mama mi-as dorii toba asta mult ahh duamne criza asta :laugh:((((( mai lasi la ea? cum se aude?

 

Mesaj completat

;)) o noua "problema" cand mi-am luat ragalia in primavara am omis sa vad daca are vas de expansiune... ( stiu amuzant). dar saptamana trecuta cand am vrut sa vad daca cupleaza electroventilatorul, am urmarit circuitul furtunelor si ghiciti ce : IOC vas:))

Treaba e urmatoarea ???? cum duamne iarta-ma merge fara? motorul ramane in mers undeva pe la 70 de grade nu se incalzeste nu nimic, antigel avea dar cam putil in radiator. Ideea e ca pana una alta pana sa-mi dau eu seama ce si cum, am incropit un vas de expansiune dintr-o sticla de cola la 0.5 :)) ce ma sfatuiti ? ( eu am codita de zx6r din 2004 cu tot cu cadrul coditei, ma gandesc daca nu cumva nu i se mai potriveste vasul ei original :) HELP PLEASE!!! ce as putea sa fac? ce risc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok uleiul Castrol GTX 15w40 (ACEA A3/B3 API SL/CF) pentru un FZR 600 3HE?

Mesaj completat

daca ai obs eu zic semi-sintetic altii mineral, eu iti recomand motul5100 15w50 ,

 

uleiul mineral nu face fata la turatii mari! parerea mea!

 

numa bine , bafta

De ce nu? Cand a fost fabricata motocicleta, producatorul a recomandat ulei mineral, deci asa au folosit atunci. Si nu a murit nici un motor din cauza asta, avand in vedere ca multe dintre ele functioneaza chiar si azi. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a schimbat cineva lantul de distributie la fzr? Stiu ca ar trebui facut motorul bucatele pentru asta, dar daca gasesc lant cu za de imbinare scap oare de aceasta costisitoare manopera? Adica sa leg noul lant de cel vechi, trag de el pana iese afara si ramane cel nou inauntru si cam gata... Pinioanele si intinzatorul le schimb usor, nu-i problema... Vreau sa stiu daca a mai avut cineva ideea asta si i-a reusit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezmambrez yamaha fzr 600 ('94) - model 4 jh

am tot in afara de carene

astept cereri daca va intereseaza ceva

Salut, ma intereseaza cadrul de bord daca nu este stramb. Deci cadrul de sustinere carena fata, faruri si ceasuri bord. Multam !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma jutazi si pe mine cu o burta de fzr600 '94-96 ............ va rog, imi trebuie doar sa iau matritza de pe ea, nu dureaza mai mult de jumatate de ora si dau si un cico, doua :P merci si.. drum uscat !!!! :blbl:

post-64613-1304073576_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti din bucuresti cu mare placere ia un nr de tel si... suna-ma cat poti de rpd, dar rpd ca daca nu mardi dim plec din buc si ma intorc joi noapte. salut 0730469565

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti din bucuresti cu mare placere ia un nr de tel si... suna-ma cat poti de rpd, dar rpd ca daca nu mardi dim plec din buc si ma intorc joi noapte. salut 0730469565

Mesaj completat

Motorul s-a "calat" , neavand lichid de racire, motorul sa supraincalzit, ducand la calarea propriuzisa a acestuia, dupa cum spui tu e posibil ca vreun piston sa ti se fii calat, lipit de camasa, ( ce auzi tu e posibil sa fie prea cunoscutul efect de "mers in 3" ) cel mai probabil pe 1 sau 2 pistoane ai pierdut compresia.

SFAT: Cauta meserias bun, sa desfaca motorul sa vada ce daune sunt, iar daca daunele sunt insemnate, motoare intacte se gasesc de cumparat intregi, dupa aceea daca vrei sa fii in perfecta legalitate te duci la RAR sa iti treaca seriile noului motor pe carte. Ai mare grija la cine te duci, sfatul meu daca esti din bucuresti, fa-ti un drum pana la "roscatu' "( are service-ul vis a vis de poligonul Ilioara in curtea ce pare parasita ... intrii akolo si intrebi de el ) salut si mult noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand furca si roata fata Yamaha FZR 600 3HE din 1992.

Furca este dreapta garantat 100%, are rulmenti de jug in stare buna si vine insotita si de clemele in care se prind manerele. Semeringurile sunt in stare foarte buna, nu curge ulei deloc pe la ele. Singurul lucru care il recomand sa fie facut la ea este sa se schimbe uleiul, deoarece nu a fost schimbat de cel putin 3 ani. O dau pentru ca am facut upgrade pe fata la motocicleta. Pretul este de 400 de lei pentru furca.

Roata fata este in stare buna, vine cu tot cu discuri si distantieri. Are rulmenti noi cu care roata a rulat maxim 1000 de km. Are vopseaua sarita pe marginea jantei unde pun mesterii de la vulcanizare aparatura sa poata monta cauciucul. Pretul pentru roata e 150 lei cu tot cu discuri si distantieri.

 

 

Preturile sunt negociabile

Contact: 0753286474 George sau ID mess :georgetga

post-42307-0-72932400-1304666902_thumb.jpg

post-42307-0-70824800-1304666918_thumb.jpg

post-42307-0-01238300-1304666931_thumb.jpg

post-42307-0-93083800-1304666943_thumb.jpg

post-42307-0-05863700-1304666956_thumb.jpg

post-42307-0-66837500-1304666971_thumb.jpg

post-42307-0-92258400-1304666986_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma ajuta si pe mine cu schimbarea simeringurilor/ulei de furca la suzy a mea? se pricepe cineva? sfaturi chestii, precautiuni, scule necesare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu noutati: Bucuresti-Giurgiu-Bucuresti (134 de km) 2 persoane totalizand 120kg, 5-6 varfuri de 210-215, mi-a luat 5.5-6 L de benzina. Ar insemna un consum de 4l/100kg.

 

AM revenit cu cateva poze, dupa o spalare amanuntita. Mobra mea 4jh din 95'fara carene, far de wr 450f si coditza de 636 2004 original. Usurata total cu 20 de kg, mai urmeaza un ghidon lsl cauciuc de 180 pe care il am dar mi-e lene sa-l pun, o ridicare cu 3-4 cm a coditei si o vopsea la capace motor si cadru.

 

intrebare: Cati litri are rezerva la modelul meu?

post-58686-0-59708900-1305040151_thumb.jpg

post-58686-0-27073700-1305040170_thumb.jpg

post-58686-0-33919600-1305040184_thumb.jpg

post-58686-0-72299800-1305040201_thumb.jpg

post-58686-0-61321600-1305040214_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu noutati: Bucuresti-Giurgiu-Bucuresti (134 de km) 2 persoane totalizand 120kg, 5-6 varfuri de 210-215, mi-a luat 5.5-6 L de benzina. Ar insemna un consum de 4l/100kg.

 

AM revenit cu cateva poze, dupa o spalare amanuntita. Mobra mea 4jh din 95'fara carene, far de wr 450f si coditza de 636 2004 original. Usurata total cu 20 de kg, mai urmeaza un ghidon lsl cauciuc de 180 pe care il am dar mi-e lene sa-l pun, o ridicare cu 3-4 cm a coditei si o vopsea la capace motor si cadru.

 

intrebare: Cati litri are rezerva la modelul meu?

 

 

 

 

 

 

frumoasa mandra

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu noutati: Bucuresti-Giurgiu-Bucuresti (134 de km) 2 persoane totalizand 120kg, 5-6 varfuri de 210-215, mi-a luat 5.5-6 L de benzina. Ar insemna un consum de 4l/100kg.

 

AM revenit cu cateva poze, dupa o spalare amanuntita. Mobra mea 4jh din 95'fara carene, far de wr 450f si coditza de 636 2004 original. Usurata total cu 20 de kg, mai urmeaza un ghidon lsl cauciuc de 180 pe care il am dar mi-e lene sa-l pun, o ridicare cu 3-4 cm a coditei si o vopsea la capace motor si cadru.

 

 

faina mobra ..sa o stapanesti sanatos...o intrebare am ..imi poti spune cum ai prins oglinzile?ai dat gauri in suportii de semighidoane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...