Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

dezmambrez yamaha fzr 600 ('94) - model 4 jh

am tot in afara de carene

astept cereri daca va intereseaza ceva

Salut, ma intereseaza cadrul de bord daca nu este stramb. Deci cadrul de sustinere carena fata, faruri si ceasuri bord. Multam !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

care ma jutazi si pe mine cu o burta de fzr600 '94-96 ............ va rog, imi trebuie doar sa iau matritza de pe ea, nu dureaza mai mult de jumatate de ora si dau si un cico, doua :P merci si.. drum uscat !!!! :blbl:

post-64613-1304073576_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Stimati Bikeri,

Vreau sa va spun eu o mica intamplare foarte urata a unui prieten de-al meu care nu are cont pe Forum si are nevoie de ajutorul nostru. M-a rugat sa dau mesaj la toata lumea, sa afle parerea fiecaruia in parte ce s-a intamplat practic. Intamplarea lui suna asa:

" Salut baieti,

In urma cu 2 zile, am ales sa schimb singur uleiul la motorul meu, un yamaha yzf R1 din 2000, si am dat de belea. Nu era mare scofala numai ca nu am nimerit busonul de ulei, ci am desfacut din greseala surubul de la antigel. L-am lasat sa curga intr-un lighenus si avea culoarea protocalie. AM ramas putin surprins ca trebuia sa fie Negru totusi "presupusul ulei" si am zis ca nu papa ulei motoreta, deci, e de bine. Dupa care am dat jos si filtrul de ulei, le-am lasat ff bine sa se scurga, dupa care am uns filtrul de ulei cu putin ulei dupa care l-am insurubat. La urma am coletetat defapt uleiul nou REpsol 10W40 peste uleiul vechi Motul 300 V 10W40. Eu crezand ca ulei l-am dat jos am tot copletat cu vreo 2 litrii jumate peste. Cei drept cand m-am uitat la baia de ulei sa masor nivelul numai era deloc la jumatate ci FUL. M-am speriat ca stiam ca intra 2 litrii 600-700 in motor din auzite. In fine dupa toate acestea am pornit motorul, a luat-o din a 4-a oara fara relatiu si se auzea super ok. Am pornito si am oprito de vreo 3-4 ori pana cand m-am schimbat, i-am pus carena si toate cele. M-am echipat si am plecat la drum fara antigel in radiator. De cand am plecat am inceput sa simt ca nu este bine deloc, din fata blocului meu am plecat la drum circa 2 km maxim mergand usor 1k ca era aglomeratie in orash si 1 km i-am dat 3 trepte 140km/h, dupa care ma apropiam sa intorc in capatul intersectiei, incepand eu din timp sa ii dau usor trepte inferioare, cand am ajuns la punctul mort sa i-au mana din acceleratie mi-a murit motorul la 20km.h max. Trag pe dreapta si incep sa forjez, pornea doar daca o tineam accelerata la 2000-3000 de ture, cum o lasam la sub 1500 imi murea motorul. Am sunat un prieten totusi si a venit sa se uite la el, l-am dus inapoi in fata blocului pe el inpins si s-a uitat el despre ce este vorba. Uleiul s-a prelins pe unde pe sus si s-a scurs pe cric in jos. M-a intrebat pe unde am schimbat uleiul, s-a constatat ca am gresit eu si era altu busonul, dupa care el mi l-a schimbat, si ulei si filtru tot. Am pus apa in loc de Antigel in radiator totul Ok. Cand sa ii dau iarasi numai mergea bateria, am facut intre timp rost de alta baterie, si a luat-o dar aceeasi problema, si cu sau fara ulei mult merge pornita, o tin la 2000-3000 ture, se aude aiurea toba nici decum a sportiva ci mai mult Turing nush... Cum i-am mana din gaz cum se opreste motorul.. Ce poate sa fie? Din prietenii mei apropiati mi-au zis ca ba de la garnitura de chiuloasa sa se fii bulit si sa intre aer, sau nush ce cuzineti, pistoane, arbore, ca s-ar fii calit motorul... Am nevoie de ajutorul Vostru, stiu ca am fost un mare fraier ca m-am bagat aiurea dar am zis sa mai scutesc niste bani si timp. Iata ca am facut-o lata... Sper ca m-am facut cat de cat inteles. Astept prin prietenul meu sa aflu care cum sta treaba, ce e de facut pe viitor, cum sa o repar. Multumesc frumos ptr ajutor. Alin"

 

Astept aici raspunsurile voastre. MS

PS: Scuze ca am intrat si la Topicul vostru chiar daca nu este la Yamaha dar vreau sa stiu si parerea voastra. MS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti din bucuresti cu mare placere ia un nr de tel si... suna-ma cat poti de rpd, dar rpd ca daca nu mardi dim plec din buc si ma intorc joi noapte. salut 0730469565

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti din bucuresti cu mare placere ia un nr de tel si... suna-ma cat poti de rpd, dar rpd ca daca nu mardi dim plec din buc si ma intorc joi noapte. salut 0730469565

Mesaj completat

Motorul s-a "calat" , neavand lichid de racire, motorul sa supraincalzit, ducand la calarea propriuzisa a acestuia, dupa cum spui tu e posibil ca vreun piston sa ti se fii calat, lipit de camasa, ( ce auzi tu e posibil sa fie prea cunoscutul efect de "mers in 3" ) cel mai probabil pe 1 sau 2 pistoane ai pierdut compresia.

SFAT: Cauta meserias bun, sa desfaca motorul sa vada ce daune sunt, iar daca daunele sunt insemnate, motoare intacte se gasesc de cumparat intregi, dupa aceea daca vrei sa fii in perfecta legalitate te duci la RAR sa iti treaca seriile noului motor pe carte. Ai mare grija la cine te duci, sfatul meu daca esti din bucuresti, fa-ti un drum pana la "roscatu' "( are service-ul vis a vis de poligonul Ilioara in curtea ce pare parasita ... intrii akolo si intrebi de el ) salut si mult noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand furca si roata fata Yamaha FZR 600 3HE din 1992.

Furca este dreapta garantat 100%, are rulmenti de jug in stare buna si vine insotita si de clemele in care se prind manerele. Semeringurile sunt in stare foarte buna, nu curge ulei deloc pe la ele. Singurul lucru care il recomand sa fie facut la ea este sa se schimbe uleiul, deoarece nu a fost schimbat de cel putin 3 ani. O dau pentru ca am facut upgrade pe fata la motocicleta. Pretul este de 400 de lei pentru furca.

Roata fata este in stare buna, vine cu tot cu discuri si distantieri. Are rulmenti noi cu care roata a rulat maxim 1000 de km. Are vopseaua sarita pe marginea jantei unde pun mesterii de la vulcanizare aparatura sa poata monta cauciucul. Pretul pentru roata e 150 lei cu tot cu discuri si distantieri.

 

 

Preturile sunt negociabile

Contact: 0753286474 George sau ID mess :georgetga

post-42307-0-72932400-1304666902_thumb.jpg

post-42307-0-70824800-1304666918_thumb.jpg

post-42307-0-01238300-1304666931_thumb.jpg

post-42307-0-93083800-1304666943_thumb.jpg

post-42307-0-05863700-1304666956_thumb.jpg

post-42307-0-66837500-1304666971_thumb.jpg

post-42307-0-92258400-1304666986_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma ajuta si pe mine cu schimbarea simeringurilor/ulei de furca la suzy a mea? se pricepe cineva? sfaturi chestii, precautiuni, scule necesare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu noutati: Bucuresti-Giurgiu-Bucuresti (134 de km) 2 persoane totalizand 120kg, 5-6 varfuri de 210-215, mi-a luat 5.5-6 L de benzina. Ar insemna un consum de 4l/100kg.

 

AM revenit cu cateva poze, dupa o spalare amanuntita. Mobra mea 4jh din 95'fara carene, far de wr 450f si coditza de 636 2004 original. Usurata total cu 20 de kg, mai urmeaza un ghidon lsl cauciuc de 180 pe care il am dar mi-e lene sa-l pun, o ridicare cu 3-4 cm a coditei si o vopsea la capace motor si cadru.

 

intrebare: Cati litri are rezerva la modelul meu?

post-58686-0-59708900-1305040151_thumb.jpg

post-58686-0-27073700-1305040170_thumb.jpg

post-58686-0-33919600-1305040184_thumb.jpg

post-58686-0-72299800-1305040201_thumb.jpg

post-58686-0-61321600-1305040214_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu noutati: Bucuresti-Giurgiu-Bucuresti (134 de km) 2 persoane totalizand 120kg, 5-6 varfuri de 210-215, mi-a luat 5.5-6 L de benzina. Ar insemna un consum de 4l/100kg.

 

AM revenit cu cateva poze, dupa o spalare amanuntita. Mobra mea 4jh din 95'fara carene, far de wr 450f si coditza de 636 2004 original. Usurata total cu 20 de kg, mai urmeaza un ghidon lsl cauciuc de 180 pe care il am dar mi-e lene sa-l pun, o ridicare cu 3-4 cm a coditei si o vopsea la capace motor si cadru.

 

intrebare: Cati litri are rezerva la modelul meu?

 

 

 

 

 

 

frumoasa mandra

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu noutati: Bucuresti-Giurgiu-Bucuresti (134 de km) 2 persoane totalizand 120kg, 5-6 varfuri de 210-215, mi-a luat 5.5-6 L de benzina. Ar insemna un consum de 4l/100kg.

 

AM revenit cu cateva poze, dupa o spalare amanuntita. Mobra mea 4jh din 95'fara carene, far de wr 450f si coditza de 636 2004 original. Usurata total cu 20 de kg, mai urmeaza un ghidon lsl cauciuc de 180 pe care il am dar mi-e lene sa-l pun, o ridicare cu 3-4 cm a coditei si o vopsea la capace motor si cadru.

 

 

faina mobra ..sa o stapanesti sanatos...o intrebare am ..imi poti spune cum ai prins oglinzile?ai dat gauri in suportii de semighidoane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VA ROOOOOOG CU RASPUNSURI ( PARERI, orice, sunt deschis la absolut oriceeee!!!): Astazi 14.mai 2011, eu su suzi a mea fzr 600R 1994, am iesit la o tura( in mintea mea, ii dau prima oara sa vad cat poate pe drept... mentalitate de meltean stiu...) ajung pe A1, trag de ea, am ajuns pe la 200-210, am mentinuto 10-20 de secunde, dupa aceea am lasato pe la 130, cand o las, realizez ca motorul se cam opintea, si se auzea unpic ciudat mai gros, mai ciudat, se auzea a "mers in 3", cand trag de acceleratie, numai avea nici putere, avea ceva dar foarte slab, si zgomotul accentuat. Ajung la km 23, urc pe pod, la giratoriu trag pe dreapta, ma dau jos... o las sa mearga ... mergea ciudat, o opresc, astept 2-3 minute, cand ma uit jos sub ea facuse o mica balta de ulei, care curgea pe un epurator, cel care venea de la filtrul de aer. Imediam m-am gandit ca mi-a bagat ulei in filtru( ma gandesc ca e de rau .... cum sa fac ce sa fac??????/). Incerc sa o pornesc, dau la automat, porneste, perfect, acelasi zgomot, dar pe langa zgomot, FUM, si ce fum... o opresc. ma gandesc cum sa fac sa ajung la filtrul de aer( aveam 1 patent 1 cheie de 10, o surubelnita .... si o cheie de 14-17). Reusesc sa ajung la el intr-un final, il scot, plin de ulei, in airbox, era ceva ulei pe fund, strat de 3-4 mm, bag o carpa il sterg cat de cat, si pun o alta provizoriu pe fost de filtru sa nu traga vreo prostie in admisie, ii pun capacul, cu gandul sa ajung acasa. zis si facut, le pun de forma, rezervorul il frind doar din fata, o pornesc, fum parca mai putin dar zgomotul lafel, plec dupa loc, lafel lipsita total de vlaga, ies pe autostrada iar, treapta a-1-a ....2.3.4.5.6, dar nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000, si asta progresiv, cand ciupeam acceleratia mai mult, tonalitatea se ingrosa si mergea ca un motor inecat, care nu reuseste sa se tureze. buuun, merg cei 10-20 km de autostrada pe banda de urgenta, cu a 6-a la 3000, la micile pante, ii dadeam a 5-4-3-a ca nu avea putere, intru in oras, ajung pe timisoara, lafel ma chinuiam sa nu incurc circulatia, motorul nu se tura, fum parca nu scotea atat de rau... si la semafor la Afi, cand sa plec ... motorul si-a revenitcomplet, parca il schimbasem, se tura exact ca inainte, acelasi mers statea la relanti.

Ajung acasa caut pe net: "Ulei in filtru de aer" , pareri , necesita segmentare,, ... mii si mii de pareri ( dar pe un forum de masini) , nu am gasit nimik de moto. caut cateva numere de service-uri, sun un baiat, imi zice ca sigur e de la carburatoare ca a tras ceva din benzina, si s-a blocat cuiul ponto.... si ca trebuiesc curatate si sincronizate dupa carb si o sa fie ok, si un filtru de benzina pe furtun. mmmda, deja aveam o parere, cu toate ca nu inteleg dc a bagat ulei in filtru. il mai sun pe ink unu, asta o ia pe parte a de compresie, de bujii de ....mmda nimik concret. ma apuc sa ii spal filtrul de aer, desfac bujiile toate negre si uzate din cale afara, mai aveau foarte putin electrod dinala din centru, le curat, si el pun laloc, o pornesc mergea brici...

 

Mentionez ca ... am mai facut drumuri cu ea, ce-i drept mai lungi dar nu i-am dat cum i-am dat azi, decat o singura data, tot pe A1, si am patit lafel doar ca atunci si-a revenit mult mai rpd, si nu m-a interesat sa aflu ce are...

 

VREAU PARERI, astept sfaturi, carburatoarele sunt sincronizate de 1 luna, merg brici, consuma putin, trage ca nebuna.... NU STIU CE SA FAC???? e de rau ... o vand ce-i fac? VREAU SFATURI, VA MULTUMESC!!!

 

NIIIIMENI???? VAAA ROOOG!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura cale prin care uleiul poate ajunge in cutia filtrului de aer este prin epuratorul de gaze, furtunul ce comunica cu carterul. Ca uleiul sa urce pana in filtru trebuie sa existe o presiune excesiva in carter iar singurul loc unde exista presiune in motor este in capul pistoanelor. Ca aceasta presiune sa ajunga in carter trebuie sa treaca de piston si segmentii de compresie care la un moment dat nu au mai etansat. Motivele pot fi variate dar de obicei in astfel de situatii, in care motorul isi revine singur, exista un cumul de factori si nu o singura cauza.

 

Singura explicatie pe care eu unul o pot gasi este ca, in regim de sarcina maxima, ungerea devine deficitara (in special sub fusta pistonului) si/sau amestecul carburant prea sarac. Ambele pot produce supra-incalzirea temporara care la randul ei poate avea ca efect blocarea segmentilor. Spun asta deoarece ai afirmat la un moment dat ca ai gasit electrodul bujiilor complet mancat, cu foarte putin material iar acest lucru se intampla datorita detonatiilor cauzate de amestec carburant prea sarac si/sau avans prea mare. Cam acelasi lucru poate fi cauzat si de bujii cu coeficient termic nepotrivit sau benzina de foarte proasta calitate. Amestecul sarac mai poate fi cauzat de jiglere principale subdimensionate, probleme de etanseitate (aer fals) pe traseul de admisie sau pe traseul de vaccum al carburatoarelor, membrane fisurate... etc.

 

Nu stiu daca pe forum te poate ajuta cineva sa descoperi problema sau problemele pe care le are motorul tau, cel mai sigur ar fi sa masori compresia pe fiecare cilindru (astfel iti vei face o idee despre starea cilindrilor, pistoanelor, segmentilor si a supapelor) si sa verifici si reglezi carburatoarele, sa verfici daca exista uzuri grosiere la tuburile emulsoare si acele de dozaj, fisuri la membranele vacuumatice sau probleme de etanseitate pe circuitul de vacuum.

 

Nu in ultimul rand ar trebui sa verifici etanseitatea galeriilor unde carburatoarele se monteaza pe motor sau a celor dinspre cutia filtrului de aer. La FZR'uri este deja o problema cunoscuta ca plasticul sau cauciucul din care acestea sunt facute imbatraneste si solidifica in timp.

 

Oricum, schimba bujiile si daca poti si uleiul, filtrul de ulei si elementul filtrului de aer.

 

Ride SAfe!

 

 

P.S. Testele de "viteza maxima" se fac de obicei cand esti sigur pe starea tehnica a motorului, altfel risti distrugerea sa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmmda, mercy mult. ce semnifica elementul filtrului de aer? Uleiul m-am uitat la el e in perfecta stare, l-am schimbat acum maxim 500 de km, e necesar un nou schimb? Cunost pe cineva care are posibilitatea sa-mi verifice compresia? Mersi mult mult de tot, mi-ai mai deschis ochii pe cine intreb, nu stie ce sa-mi zica... Mersi inca odata o zii buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand YAMAHA FZR 600 in perfecta stare de functionare, pregatita de sezon, consumabuile schimbate plus multe alte imbunatatiri, acte la zi inclusiv asigurare, ITP 2013.

An fabricatie 1992

Relatii la telefon 0724584160

 

Schimb cu moto peste 1999.

Pret negociabil 1300 euro

post-60326-0-24010100-1305803579_thumb.jpg

post-60326-0-86502900-1305803585_thumb.jpg

post-60326-0-54036800-1305803591_thumb.jpg

post-60326-0-77644400-1305803598_thumb.jpg

post-60326-0-66695800-1305803607_thumb.jpg

post-60326-0-47064200-1305803613_thumb.jpg

post-60326-0-56968100-1305803622_thumb.jpg

post-60326-0-16328800-1305803630_thumb.jpg

post-60326-0-06780600-1305803640_thumb.jpg

post-60326-0-87086700-1305803653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezmambrez yamaha fzr 600 ('94) - model 4 jh

am tot in afara de carene

astept cereri daca va intereseaza ceva

salut!

m-ar interesa capacul încercuit, din poză. dacă-l mai ai Âşi cât ceri pe el.

mersi

 

post-4271-0-03920800-1306404584_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorita uzurii componentelor active ale carburatoarelor, de multe ori reglajul corect al amestecului devine aproape imposibil. Piesele la second-hand nu sunt tocmai o solutie, pe langa faptul ca in general nu prea se gasesc separat (trebuie cumparata toata bateria de carburatoare), datorita vechimii putem avea (ne)sansa ca tuburile emulsoare si acele de dozaj sa fie chiar mai uzate decat cele pe care dorim sa le inlocuim. In cazul membranelor vacuumatice fisurate situatia este si mai complicata - datorita imbatranirii materialului (in special la motoarele care au stationat mai mult timp in conditii improprii) acestea pot, si vor ceda intr'un timp relativ scurt de la inlocuire. Singura solutie decenta ramane inlocuirea cu componente noi.

 

O alternativa la tuburile emulsoare/acele de dozaj OEM este kitul de la FactoryPro - pe site-ul dedicat din UK http://www.exup1000.co.uk se organizeaza din cand in cand cate un "buy group" (pentru a beneficia de reducere grupul trebuie sa depaseasca 25 de solicitanti) pretul final, total, incluzand toate taxele de transport pana in RO, fiind cca 400 lei.

 

post-11356-0-55023600-1306507324_thumb.jpg

 

In cazul diafragmelor (membranelor vacuumatice) situatia e un pic mai complicata deoarece nici un dealer YAMAHA nu le vinde separat ci doar impreuna cu ferestrele culisante, la preturi mai mult decat obscene. Dupa indelungi cautari am descoperit insa ca sunt perfect compatibile cu cele de la Suzuki DR650SP'93, care sunt disponibile independent. O varianta de comanda este dealerul Suzuki din Brasov (http://www.motocicli...60#entry2859950), pretul fiind de 27Euro/bucata (TVA inclus) la care se adauga doar taxele de transport prin curierat rapid in RO (cca 20 lei). Mentionez insa ca inca nu le'am montat pe carburatoare.

 

post-11356-0-63764500-1306507752_thumb.jpg post-11356-0-14606000-1306507782_thumb.jpg

 

Sper ca informatiile sa va fie folositoare.

 

Ride Safe!

 

 

P.S. Am uitat sa mentionez ca este vorba despre FZR1000EXUP - carburatoare Mikuni BDST38

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

am o nelamurire

 

din airbox imi ies 2 furtune, unul de pe mijloc care este mai gros si unul din lateral care este mai subtire. Cel din lateral are si un filtru micut pe el. Problema este ca nu stiu daca trebuie sa intre undeva sau doar sa atarne in jos (momentan atarna in jos, nefiind conectat nicaieri si nu stiu daca e bine) stie cineva? :scratch:

 

fzr 600 3he '92

Furtunul subtire e un furtun de scurgere pentru condens si uleiul care eventual ar putea iesi pe furtunul gros ce vine din cutia de viteze in airbox. Are un filtru pe el pentru anu intra aerul nefiltrat pe el in airbox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...