skvj Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Nu-l intereseaza ) Pt 600 ai? Sau ramasite din gare sa pot taia un bugspoiler? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Nu-l intereseaza ) Pt 600 ai? Sau ramasite din gare sa pot taia un bugspoiler? salut,numa astea pt 1000 le am, rezerve pt al meu, sunt toate in afara de cioc si parbriz, sunt intregi, zgariate, dar nu sparte sau crapate! nu am nimic din ce ai putea sa tai un bugspoiler,(daca e sa aud,vad, ceva undeva, te anunt) numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Ok, se face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Ce anvelope aveti pe FZR-uri? eu am pe fata Avon Viper Supersport 120/70/17 (am un cap de vipera mai catre muchie ca sa muste bine din asfalt cand ma inclin ) =)) ) iar pe spate Michelin Pilot Power 160/70/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 avon nu am avut niciodata Michelin pilot power 2CT am avut vara asta pe spate si am fost foarte multumit de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Pe fata am Dunlop Sport Max cu DOT 2003 si pe spate am un Metzeler, nu stiu ce model sau DOT, dar uite cum se incalzea dupa un mers relativ calm (60-130) cu pasager: Si am mers si pe ploaie cu astea 2, cu pasager, dar a fost ok. Bine inteles, le schimb in primavara. Sunt niste opinci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Bine inteles, le schimb in primavara. Sunt niste opinci. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 schimba-le! trebe schimbate Eu sunt foarte multumit de avonu de pe fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Am cumparat motorul cu ele si am ramas in pana de bani. Pun altele mai proaspete in sezonul care vine. Intr-un fel m-au ajutat sa fiu atent la ce fac, stiind ce opinci incalta motocicleta nu trageam prea tare de gaz. Doar cand am luat-o, ce-i drept, am ajuns pana pe la 200. Oricum, stilul meu se caracterizeaza ca fiind unul linistit, foarte linistit. Deocamdata. Distractia incepe atunci cand voi avea indeplina incredere in ce pun pe motor. Apropo, vreau sa-i pun buloane, dar nu stiu in ce loc trebuie atasate si de unde sa le cumpar. Stie careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 (editat) Buloane? Ce sunt alea buloane? Daca te hotarasti sa-ti iei anvelope noi - gasesti ieftine la Heidenau - motivul principal pt care sunt ieftine e ca nu au atata reclama ca celalalte marci! Editat Noiembrie 13, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Buloanele sunt crash padurile. Un link ceva pt anvelope? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 (editat) AICI gasesti Heidenau K80 (produs nou aparut pe piata) pana acum nu aveau pt strada dimensiunile de 120/70/17 si nici cele de 160/60/17! daca nu merge hiperlink-ul cauti pe www.heidenau.ro Desi vad ca dimensiunea corecta pe fata la FZR este 120/60/17 - suna la Heidenau si intreaba-i poate au ceva ce nu afiseaza pe site Editat Noiembrie 13, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 Apropo, vreau sa-i pun buloane, dar nu stiu in ce loc trebuie atasate si de unde sa le cumpar. Stie careva? eu aici(vezi poza) le am puse, aici pe forum am gasit second, nefolosite la un super pret! numa bine! Buloanele sunt crash padurile. Un link ceva pt anvelope? http://www.anvelopemoto.eu/ sunt seriosi oamenii, apeleaza cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 13, 2011 Share Postat Noiembrie 13, 2011 (editat) Cadrul meu nu arata asa, nu are acea parte in care e prins bulonul. Pe spate am roata de 18. Indica locul (vezi poza): Editat Noiembrie 13, 2011 de skvj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 (editat) uite aici un site cu preturi acceptabile http://www.mynetmoto.com/ Gasesti anvelope si pe 18" cum iti trebuie tie Editat Noiembrie 14, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmw_ursul3tz Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 salut, intamplarile cu RAR-ul sunt in functie de cum ii strange buzunaru, sa ai motoru perfect tot va gasi el ceva sa comenteze... obs la descriere ca ai miar, da-mi un pm daca te intereseaza carene pt el, numa bine! Man ms dar deocamdata nu investesc in design pt ca sunt la inceput si stiu ca dupaia o sa le sparg si o sa-mi para rau de ele .Pe viitor poate o sa mai vb .Bafta si ms inca o data Ce anvelope aveti pe FZR-uri? eu am pe fata Avon Viper Supersport 120/70/17 (am un cap de vipera mai catre muchie ca sa muste bine din asfalt cand ma inclin ) =)) ) iar pe spate Michelin Pilot Power 160/70/17 Eu am pe fata Pirelli Diablo 120/70 zr17 iar pe spate am Metzeler Me1 Mbs 170/60 vb18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 14, 2011 Share Postat Noiembrie 14, 2011 Man ms dar deocamdata nu investesc in design pt ca sunt la inceput si stiu ca dupaia o sa le sparg si o sa-mi para rau de ele .Pe viitor poate o sa mai vb .Bafta si ms inca o data +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Houston i think we have a problem! Stiu ca la FZR-u meu ar trebui sa am pe partea stanga un buton de comutare a benzinei de pe normal pe rezerva - dar acesta nu exista in locul in care ar fi trebuit sa il gasesc - mentionez totusi faptul ca n-am avut nici timpul fizic necesar nici cheful sa ma pun sa dau jos carene sa invat ce are pe acolo ) Cand raman pe rezerva motocicleta merge bine - doar ca se aprinde becu in bord... care ar fi procedura normala daca ar exista butonu acela la locul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Pai nu stiu. Eu nu am bec de rezerva, am doar robinet. Robinetul trebuie sa fie in partea stanga, undeva sub rezervor. E destul de usor de gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Houston i think we have a problem! Stiu ca la FZR-u meu ar trebui sa am pe partea stanga un buton de comutare a benzinei de pe normal pe rezerva - dar acesta nu exista in locul in care ar fi trebuit sa il gasesc - mentionez totusi faptul ca n-am avut nici timpul fizic necesar nici cheful sa ma pun sa dau jos carene sa invat ce are pe acolo ) Cand raman pe rezerva motocicleta merge bine - doar ca se aprinde becu in bord... care ar fi procedura normala daca ar exista butonu acela la locul lui? Eu nu stiam ca modelul tau are bec de benzina. Doar ca atunci cand ajunge pe rezerva, pompa nu mai functioneaza si atunci comuti de pe ON pe RES. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Poate ti se aprinde becul de la ulei ) Era un vechi banc: -Bă, mi-am luat o masina care consuma 2 litrii la suta! -Da, chiar asa? -Da, doi litrii de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Am pompa electrica de benzina - si becu de la ulei e rosu ala de la benzina arata mare si tare pompa portocalie cand se aprinde! Fara misto-uri va rog ca nu sunt in zilele mele insorite! Multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 Ai o poza cu bordul? Nu stiu cum e, dar daca ti se aprinde becul inseamna ca esti pe rezerva. Rezerva e practic o linie imaginara in rezervor si cred ca becul se aprinde atunci cand nivelul de benzina trece de acea linie. In acest caz, robinetul ar trebui sa aiba, cred, ON OFF si PRI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 (editat) Salut!Eu stiu (am avut fzr 1000 90) ca la cele cu bec de rezerva in bord au si buton in carena de schimbare pe rezerva.In rezervor ai un contact cred(sigur nu e senzor) pe o tija.Cand aceste nu mai atinge benzina ti se aprinde becul si se opreste moto.In acest moment apesi butonul si mergi pe rezerva(cred ca acel buton iti anuleaza semnalul de la contactul din rezervor).Acum nu stiu la ale voastre cum este(asa era la mine).La fzr 1000 88 stiu ca avea robinet (on,off si res)-probabil avea 2 conducte intre care se comuta traseul benzinei(una in fundul rezervorului si una mai sus care tragea pana ramanea rezerva).Sper sa va fie de ajutor postul meu.O zi buna! Editat Noiembrie 15, 2011 de mad.alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Noiembrie 15, 2011 Share Postat Noiembrie 15, 2011 mad.alin - merci de ajutor azi am dat carena de pe partea stanga jos si am vazut ca BUTONUL ACELA (COMUTATOR ELECTRIC) exista - doar ca era intors invers si trecut pe rezerva - cand ii termin carenele o sa il reinstitui in pozitia lui de onoare exact cum a iesit din fabrica - ca deh poate i-i se face rau cu susul in jos ) Momentan n-am poza cu bordul meu dar atasez o poza cu un bord identic (singuru lucru ce difera e nr de kilometrii ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.