Kustom Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 salut..... azi fiind votul si sarbatoare ,m-am trezit de dimineatza sa fac si eu un lucru bun pt romania..... adik sa mai aduc un brat style pe drumurile patriei....... tot a inceput de la o HONDA FT 500 ASCOUT care este un model destul de rar si destul de reusit..... sper sa va placa si voi mai pune poze cum avanseaza BRATY' am schimbat rotile cu unele cu spite ,am schimbat furca fatza , vedeti si voi in poze... Mesaj completat laterala..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Felicitari!te urmaresc de mult, mi-a placut si yamaha, imi place si hondita asta!BRATSTYLE all the way!bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 Bravo.... Hai ca iese ceva frumos. Da-i inainte.... imi place motoru' :x . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 7, 2009 Autor Share Postat Decembrie 7, 2009 salut ..... rog omul care mi-a mutat topicul sa il puna inapoi deoarece mai sunt zeci pe pagina principala si nu cred k strica unul in plus....... nu stiu de ce ma stresez eu ..... doar eu nu is prieten cu nici un moderator si inca traim in romania..... ms mult si pa pa motociclism.ro Mesaj completat salut ..... rog omul care mi-a mutat topicul sa il puna inapoi deoarece mai sunt zeci pe pagina principala si nu cred k strica unul in plus....... nu stiu de ce ma stresez eu ..... doar eu nu is prieten cu nici un moderator si inca traim in romania..... ms mult si pa pa motociclism.ro rog pe cineva sa ma invete cum sa imi sterg contul..... pm please ,fac o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulys Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 salut .....rog omul care mi-a mutat topicul sa il puna inapoi deoarece mai sunt zeci pe pagina principala si nu cred k strica unul in plus....... nu stiu de ce ma stresez eu ..... doar eu nu is prieten cu nici un moderator si inca traim in romania..... ms mult si pa pa motociclism.ro Mesaj completat salut ..... rog omul care mi-a mutat topicul sa il puna inapoi deoarece mai sunt zeci pe pagina principala si nu cred k strica unul in plus....... nu stiu de ce ma stresez eu ..... doar eu nu is prieten cu nici un moderator si inca traim in romania..... ms mult si pa pa motociclism.ro rog pe cineva sa ma invete cum sa imi sterg contul..... pm please ,fac o bere salut faina bijuterie ai acolo sper sa treci de (cuvant jignitor) de la rar si la cat mai multe plimbari la anu orcum frumoasa rau bravo numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 pacat. ce conteaza unde este topicul?cine vrea sa vada,vede .te salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 inceputul e bun,sa vedem ce o sa iasa la final....cum stai cu actele? ps:eu zic sa te concentrezi mai mult pe choppereala,decit pe "certat" cu forum-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 7, 2009 Autor Share Postat Decembrie 7, 2009 ms mult pt aprecierii..... pai eu nu vreau sa ma cert cu nimeni dar sincer ma simt jignit intr-un fel ,deoarece sunt zeci de topicuri de genul si nimeni nu le are treaba ..... in fine.... fat bob: cam la ce banii imi tapitezi un scaun cu piele graosa si vreau si ceva gravatii ( sper k asta e termenul) , un pret aprox ..... mersii Mesaj completat in legatura cu actele... pai si sr-ul l-am omologat si iil voi omologa si pe asta si gata.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 bun asa,sper sa vedem continuarea,chiar te admir. aici e locul topicului, dincolo e cruiser, aici chopper. so,keep the good work!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 in functie de complexitatea modelului,culori,impletitura/cusut etc...asigur si buretele,daca trebuie. trimite-mi un desen si citeva detalii si-ti fac pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Go-Getter Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 salut.....azi fiind votul si sarbatoare ,m-am trezit de dimineatza sa fac si eu un lucru bun pt romania..... adik sa mai aduc un brat style pe drumurile patriei....... tot a inceput de la o HONDA FT 500 ASCOUT care este un model destul de rar si destul de reusit..... sper sa va placa si voi mai pune poze cum avanseaza BRATY' am schimbat rotile cu unele cu spite ,am schimbat furca fatza , vedeti si voi in poze... Mesaj completat laterala..... Daca iese ca celalalt, o sa fie fain. Bravo si bafta! Apropos: macar tu faci ceva ce nu-i mainstream in RO, asa ca lasa forumul si forumistii, nu te enerva, nu te simti jignit, treci peste astea, chop that cycle si ramai aici sa dai ceva culoare chopperistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 13, 2009 Autor Share Postat Decembrie 13, 2009 (editat) ceva poze cu partea din spate terminata azi..... maine pun poze si cu rezervorul terminat ,cu furtun de nivel..... asipa spate este de dnepr taiata talita si facuta circumferinta mai mica.... telesoape spate de nonda vf scurtate , a ramas cursa doar 5 cm HARDCORE Editat Decembrie 13, 2009 de custom_4_ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 De unde ai luat roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 14, 2009 Autor Share Postat Decembrie 14, 2009 roata spate e de ceva enduro si i-am adaptat pinionul de la un ducati monster.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 Pana acum arata bine Choperul era misto daca -i faceai un hard tail... ghidonul ala i se potriveste de minune... bafta in continuare si sa treci RAR-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 14, 2009 Share Postat Decembrie 14, 2009 frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 15, 2009 Autor Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) salutare..... am terminat si rezervorul primit de la basty si cu putine modificari l-am potrivit eu ..... m-am apucat si de tobe... vedeti pozele si sper k va place hogan: hard tail clasic nu prea imi place cum arata decat pe un harley si oricum si asta e hard tail pt k nu prea am suspensii.... Editat Decembrie 15, 2009 de custom_4_ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 2 probleme la rezervor: nu cred ca acel full/fuck e ok,pt ca nivelul de jos e....prea sus. macar pune alt furtun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HOGAN Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Vad ca te misti repede ai si rezervorul si tobele aproape gata ce faci te pregatesti sa o iei la intrunirea de la Bike on Aice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 ce faci mah? lucrezi pe ascuns? hai bafta in continuare, vad k te misti bine de tot. O sa trec intr-o vizita pe la atelier, nu stiam k te-ai apucat de el:rock: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 16, 2009 Autor Share Postat Decembrie 16, 2009 nu cred k furtunul de nivel e facut pt a stii perfect cata benzina ai ...... si e doar pt a stii cam cand trebe sa intri in peco ...... in fine .... si furtunul va fii altul acela e doar de model k sa vad cum va arata .... Mesaj completat o poza cu evacuare aproape gata si suportul bateriei..... evacuarea va fii invelita in banda pt evacuari..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) Unicul lucru ce iti pot spune din experienta proprie si nu numai, bateria e prea aproape de sol, o poti lovi foarte usor chiar si daca treci peste ceva dimburi pe sosea, vezi ca sunt baterii care sunt mai scurte in inaltime.... Cotul tevii cilindrului din dreapta il poti face un pic mai rotund la parta de sus, fal mai rotun ca poti sal faci stii bine asta, nu imi zii ca nu poti ca vin si te bat cu lingura la c.u.r. , daca tot faci ceva fain fa tot cum trebe ca merita.... salutari si spor la treaba iao ca si un sfat nu ca si o critica Editat Decembrie 28, 2009 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 29, 2009 Autor Share Postat Decembrie 29, 2009 ms pt sfat si voi tine cont.... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 bateria nu doar ca e prea jos montata,insa toata apa de ploaie angrenata de roata se scurge pe ea, lucru nu tumna sanatos. Black are dreptate referitor la nivel full fuk,nivelul de jos e prea sus, vei ajunge de te vei baza pe el, si te va deruta, si-ti va face figura. aste fiind remarci la cele adaugate! singurul meu comentariu- lina rezervorului nu e continua cu ceaa a cadrului, se intrerupe chiar in capatul rezervorului, nu da urat cind linia rezervorului da in jos fata de ceea a cadrului, insa atunci cind linia rezervorului urca in sus si ceea a cadrului in jos, da tare urit, cam aceeasi paranteza am avut-o si la celalalt motor pe care lai ciupit". stiu! e greu sa faci canalul rezervorului la fix, insa poti jongla cu ceva distantieri pe capat, inaltatoare, gasesti tu ceva. la lucru! spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kustom Postat Decembrie 29, 2009 Autor Share Postat Decembrie 29, 2009 in legatura cu linia de la cadru, rezervor e perfecta deoarece asa am vrut, si nu cred k ai vazut tu un brat style cu liniii curgatoare... Mesaj completat furtunul de nivel cum altcumva sa il pun k sa nu stric linia lui? mie unul nu imi place furtunul ce il ai sau il aveai pe nepra ta... parca era un furtun pus asa fara noima..... gusturile nu se discuta. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.