Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) Cred ca incurci lucrurile. Potentiometrul ala multitura de care vorbesti tu regleaza amestecul, adeca cate banzina sa deie. Intr-adevar, ai nevoie de analizor de gaze care iti masoara cate grame de CO ai intr-un metru cub, si apoi ajustezi potentiometrul ala ca sa iti indice cat trebuie. Unele modele, inclusiv al meu au sonda lambda in loc de potentiometrul ala, care face fix acelasi lucru. nope, nu confund. clapetele de acceleratie de la aprilia mille sunt fixe, nu se regleaza pozitia lor una fata de alta. asa ca se regleaza amestecul ca sa sincronizezi troaca. am si stiu, nu vorbesc din auzite. daca vrei iti dau si citat din manual. la japoneze in general se sincronizeaza ca si carburatia in schimb. Editat Ianuarie 21, 2010 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 totusi nu inteleg o treaba. atita cit am inteles eu, sincronizarea carburilor inseamna reglarea lor astfel incit cantitatea de amestec absorbita la o turatie data sa genereze putere cit mai apropiata la toti cilindrii. la Aprilia alterezi amestecul individual pe cilindru pentru a obtine asta? care e explicatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 nope, nu confund. clapetele de acceleratie de la aprilia mille sunt fixe, nu se regleaza pozitia lor una fata de alta. asa ca se regleaza amestecul ca sa sincronizezi troaca. am si stiu, nu vorbesc din auzite. daca vrei iti dau si citat din manual. la japoneze in general se sincronizeaza ca si carburatia in schimb. detaliaza ca sa ne lamuresti si pe noi. Mesaj completat totusi nu inteleg o treaba. atita cit am inteles eu, sincronizarea carburilor inseamna reglarea lor astfel incit cantitatea de amestec absorbita la o turatie data sa genereze putere cit mai apropiata la toti cilindrii. la Aprilia alterezi amestecul individual pe cilindru pentru a obtine asta? care e explicatia? exact... sincronizatul e ce ai zis tu si ce o zis stressu e reglatul amestecului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) Cred ca se refera la faptul ca in loc sa reglezi pozitia clapetelor, adica cantitatea de amestec care intra in motor reglezi cantitatea de incrediente ca produc amestecul astfel incat amestecul sa fie egal la toate. EX: daca un cilindru primeste mai putin amestec cresti cantitatea de benzina din amestec si apoi cea de aer => refaci amestecul dar cu cantitati mai mari din fiecare. Editat Ianuarie 21, 2010 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 nope, nu confund. clapetele de acceleratie de la aprilia mille sunt fixe, nu se regleaza pozitia lor una fata de alta. asa ca se regleaza amestecul ca sa sincronizezi troaca. am si stiu, nu vorbesc din auzite. daca vrei iti dau si citat din manual. la japoneze in general se sincronizeaza ca si carburatia in schimb. s-ar putea totusi sa confunzi.....sincronizarea admisiei cu vol CO Da clapetele nu sunt reglabile la mille ,la caponord si chiar la multe japoneze (ex cbr-urile,vfr-urile se sincronizeaza din idle valve sau starter valve cum sunt denumite in manuale-ele sunt de fapt supape bypass) dar exista suruburile de bypass aer(relantiul e reglat de catre valva ISC in cazul aprilia si a multor japoneze mai noi)Exista si sisteme de injectie care se sincronizeaza ajustand pozitia clapetelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Cred ca se refera la faptul ca in loc sa reglezi pozitia clapetelor, adica cantitatea de amestec care intra in motor reglezi cantitatea de incrediente ca produc amestecul astfel incat amestecul sa fie egal la toate. EX: daca un cilindru primeste mai putin amestec cresti cantitatea de benzina din amestec si apoi cea de aer => refaci amestecul dar cu cantitati mai mari din fiecare. acuma benzina sa zicem ca o reglezi din cat de mult sta un injector deschis (?!?!) dar aerul cum il faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 acuma benzina sa zicem ca o reglezi din cat de mult sta un injector deschis (?!?!) dar aerul cum il faci? simplu, se deschid clapetele sau se inchid din reglajul de relanti. e ciudat, stiu. am modelul 99-2000.05. nu am timp acum dar o sa citez din manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.