Sari la conținut

Resincronizat injectia


Marius '95
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P
Cred ca incurci lucrurile. Potentiometrul ala multitura de care vorbesti tu regleaza amestecul, adeca cate banzina sa deie. Intr-adevar, ai nevoie de analizor de gaze care iti masoara cate grame de CO ai intr-un metru cub, si apoi ajustezi potentiometrul ala ca sa iti indice cat trebuie.

 

Unele modele, inclusiv al meu au sonda lambda in loc de potentiometrul ala, care face fix acelasi lucru.

 

 

nope, nu confund. clapetele de acceleratie de la aprilia mille sunt fixe, nu se regleaza pozitia lor una fata de alta. asa ca se regleaza amestecul ca sa sincronizezi troaca. am si stiu, nu vorbesc din auzite. daca vrei iti dau si citat din manual. la japoneze in general se sincronizeaza ca si carburatia in schimb.

Editat de stress_L&P
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totusi nu inteleg o treaba. atita cit am inteles eu, sincronizarea carburilor inseamna reglarea lor astfel incit cantitatea de amestec absorbita la o turatie data sa genereze putere cit mai apropiata la toti cilindrii. la Aprilia alterezi amestecul individual pe cilindru pentru a obtine asta? care e explicatia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope, nu confund. clapetele de acceleratie de la aprilia mille sunt fixe, nu se regleaza pozitia lor una fata de alta. asa ca se regleaza amestecul ca sa sincronizezi troaca. am si stiu, nu vorbesc din auzite. daca vrei iti dau si citat din manual. la japoneze in general se sincronizeaza ca si carburatia in schimb.

detaliaza ca sa ne lamuresti si pe noi.

Mesaj completat

totusi nu inteleg o treaba. atita cit am inteles eu, sincronizarea carburilor inseamna reglarea lor astfel incit cantitatea de amestec absorbita la o turatie data sa genereze putere cit mai apropiata la toti cilindrii. la Aprilia alterezi amestecul individual pe cilindru pentru a obtine asta? care e explicatia?

exact... sincronizatul e ce ai zis tu si ce o zis stressu e reglatul amestecului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se refera la faptul ca in loc sa reglezi pozitia clapetelor, adica cantitatea de amestec care intra in motor reglezi cantitatea de incrediente ca produc amestecul astfel incat amestecul sa fie egal la toate. EX: daca un cilindru primeste mai putin amestec cresti cantitatea de benzina din amestec si apoi cea de aer => refaci amestecul dar cu cantitati mai mari din fiecare.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope, nu confund. clapetele de acceleratie de la aprilia mille sunt fixe, nu se regleaza pozitia lor una fata de alta. asa ca se regleaza amestecul ca sa sincronizezi troaca. am si stiu, nu vorbesc din auzite. daca vrei iti dau si citat din manual. la japoneze in general se sincronizeaza ca si carburatia in schimb.

s-ar putea totusi sa confunzi.....sincronizarea admisiei cu vol CO

Da clapetele nu sunt reglabile la mille ,la caponord si chiar la multe japoneze (ex cbr-urile,vfr-urile se sincronizeaza din idle valve sau starter valve cum sunt denumite in manuale-ele sunt de fapt supape bypass) dar exista suruburile de bypass aer(relantiul e reglat de catre valva ISC in cazul aprilia si a multor japoneze mai noi)Exista si sisteme de injectie care se sincronizeaza ajustand pozitia clapetelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca se refera la faptul ca in loc sa reglezi pozitia clapetelor, adica cantitatea de amestec care intra in motor reglezi cantitatea de incrediente ca produc amestecul astfel incat amestecul sa fie egal la toate. EX: daca un cilindru primeste mai putin amestec cresti cantitatea de benzina din amestec si apoi cea de aer => refaci amestecul dar cu cantitati mai mari din fiecare.

acuma benzina sa zicem ca o reglezi din cat de mult sta un injector deschis (?!?!) dar aerul cum il faci? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
acuma benzina sa zicem ca o reglezi din cat de mult sta un injector deschis (?!?!) dar aerul cum il faci? :(

 

 

simplu, se deschid clapetele sau se inchid din reglajul de relanti. e ciudat, stiu. am modelul 99-2000.05. nu am timp acum dar o sa citez din manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...