free-rider Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 (editat) Scuter Hibrid (benzina si electric) Descriere functionare:Scuterul are 4 regimuri de functionare selectate de la un comutator aflat pe bord in dreapta langa maneta de acceleratie 1)Regimul ELECTRIC-merge numai pe bateriile separate (4 bucati), la viteza maxima de 40 km/h, consum 0,8 kwh/ora. 2)Regimul BENZINA-merge numai classic, cu benzina, motor de 49 cmc, 4Timpi, viteza maxima limitata la 45 km/h (cred), pe bord are 60 km/h, consum 2-2,2 L/100 km. 3)Regimul MIXT-merge de la 0-25 km/h electric, apoi intra motorul pe benzina, si invers, daca scade viteza sau franezi sub 25 km/h intra iar cel electric, si tot asa; in acest regim mixt consumul dat este de 0,6 L/100 km; regimurile sint controlate electronic. 4)Ambele motoare lucreaza in regim de traciune ajutindu-se unul pe celalalt crescind demarajul si viteza Cind franezi sau incetinesti, sau cind mergi numai pe benzina, bateriile pt. mersul electric sint incarcate. Scuterul se livreaza cu incarcator care se baga in priza. Si manual! Sunt numai 4 in Romania si cred ca si din europa tinind cont ca tocmai anul viitor o sa iasa pe piata modelul italian , dar cu un motor mai mic ,500w fata de 800w cit are acesta,http://www.scooterfun.ro/?p=478.Chinezii.. plus ca acesta mai are si varianta tractiune electric si benzina in care trag amindoua motoarele ajutindu-se unul pe altul si in care cel pe benzina sta in relanti pina ajunge cel electric la 20km/h dupa care intra in paralel cu acesta dezvoltind o forta uriasa.Daca te grabesti poti sa bagi mina in gaz intrind amandoua de la plecare .Este ideal printre masini unde mergi lejer cu cel electric in timp ce benzina sta in relanti.Este la fel ca varianta hybrid dar nu mai uzezi electromotorul si mtoarele merg in tandem nu se decupleaza unul cind intra celalalt.Pentru a compara niste preturi de transport si valoare intrati pe acest site sa vedeti cit costa o bicicleta si la cit ajunge aici fara sa platesti si vama care este cam 8 milioane http://www.goldenmotor.com/ Cine este interesat de un astfel de model tel 0722.895.435 Editat Decembrie 15, 2009 de free-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 salut, spune-mi te rog aceste scutere sunt omologate? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 L-am vazut pe cel italian expus la Milano. Parca era vreo 2500 de euro, cam mult , dupa parerea mea. Modelul italian este produs integral in China. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibipop Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Astea-s bine si frumoase, dar ce nu stiti e ca bateriile vehicolelor hibrizi tin cam 4-500 de cicluri de incarcare-descarcare. Deci in maxim 2 ani ti se termina bateriile, inlocuirea lor fiind extrem de scumpa. Pana la urma iti vei da seama ca exploatarea unui vehicol din asta te costa mai mult decat exploatarea unui vehicol pe benzina. Oricum sper ca in cativa ani sa se produca baterii mai fiabile. Pana atunci, mai ieftin iesi pe benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 nu cred ca scopul principal al vehiculelor hibrid este costul de intretinere mai mic, ci reducerea poluarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibipop Postat Decembrie 15, 2009 Share Postat Decembrie 15, 2009 Crede-ma ca litiul sau plumbul sau alt aliaj folosit in bateriile alea polueaza mai mult decat fumul de benzina. Plus ca producerea unui vehicol nou polueaza in sine. Daca s-ar inventa niste baterii organice, din piese organice, biodegradabile, altfel ar sta treaba. Pana atunci orice vehicol hibrid va ramane o masinarie scumpa, nefiabila si neaccesibila. Ar fi interesant de vazut un scuter Diesel. Sau pe GPL. Ar polua mai putin, si consuma si mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Decembrie 16, 2009 Autor Share Postat Decembrie 16, 2009 salut, spune-mi te rog aceste scutere sunt omologate? multumesc Le-am omologat la categoria hibride si a fost ceva tam tam ca nu stiau cum sa le incadree fiind primele hibride de pe piata.Se inscriu la primarie ca toate celelalte de 49 Mesaj completat L-am vazut pe cel italian expus la Milano. Parca era vreo 2500 de euro, cam mult , dupa parerea mea. Modelul italian este produs integral in China. Pai chinezii sunt cei mai tari, pentru ca toti le fac in china si ei au acces la tehnologia lor, si automat le fac inaintea lor pentru ca sunt organizati.Scuterele au componente nemtesti ,japoneze si asa mai departe dar sunt facute pe teritoriu chinez pentru ca este mina de lucru mai ieftina si sunt fara taxe Mesaj completat Astea-s bine si frumoase, dar ce nu stiti e ca bateriile vehicolelor hibrizi tin cam 4-500 de cicluri de incarcare-descarcare. Deci in maxim 2 ani ti se termina bateriile, inlocuirea lor fiind extrem de scumpa. Pana la urma iti vei da seama ca exploatarea unui vehicol din asta te costa mai mult decat exploatarea unui vehicol pe benzina. Oricum sper ca in cativa ani sa se produca baterii mai fiabile. Pana atunci, mai ieftin iesi pe benzina. am facut un calcul si am ajuns la concluzia ca renteaza chiar si acum fata de benzina .Un grup de baterii te costa 5 milioane si te tine 500 de incarcari cum ai spus si tu.Cu un ciclu faci 50km X 500 incarcari=25000km Deci cu 5 milioane faci 25000km.De cinci milioane cumperi 125 litri benzina cu aproximatie.Cu consum de 2% ca sa nu zic 3 cit maninca majoritatea scuterelor ,faci 6250km fata de 25000km.Sa nu mai spunem de cite ori schimbi uleiul si motorul care cade la fiecare 2000km cel mult si asa mai departe .curentul platit pentru reincarcarea bateriilor pentru cei 25000km este de un 150Ron si sunt generos.Deci concluzia este ca renteaza chiar si asa cum sunt acum ca sa nu mai zic de placerea plimbarii in care poti sa auzi si tu natra si nu zgomotul obositor al tobelor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Decembrie 16, 2009 Autor Share Postat Decembrie 16, 2009 nu cred ca scopul principal al vehiculelor hibrid este costul de intretinere mai mic, ci reducerea poluarii. Ai dreptate ,dar cred ca te costa si mai putin intretinerea si toate cele fata de benzina simplu ,si este hibrid ca sa nu-l faca electric simplu pentru ca lumea nu accepta ideea de electric ,din cauza lipsei de informatii sau informatii eronate.Asa ca hibrid alegi ce vrei sa faci si cum vrei sa mergi si atunci inpaca si capra si lupul care are interese cu petrolul si traiesc toti fericiti.Iti dai seama ca daca era electric simplu era mai eficient si din cauza ca scapa de greutatea motorului.Dar este bun cind ramai fara baterii.Cu alte cuvinte este o idee buna si este ideal pe distante scurte unde mergi numai electric.Arunca un ochi pe pagina asta si citeste tot ce gasesti acolo ca sa intelegi mai bine de ce este hibrid si nu simplu electric http://scoalamoto1.webs.com/apps/blog/ Mesaj completat Crede-ma ca litiul sau plumbul sau alt aliaj folosit in bateriile alea polueaza mai mult decat fumul de benzina. Plus ca producerea unui vehicol nou polueaza in sine. Daca s-ar inventa niste baterii organice, din piese organice, biodegradabile, altfel ar sta treaba. Pana atunci orice vehicol hibrid va ramane o masinarie scumpa, nefiabila si neaccesibila. Ar fi interesant de vazut un scuter Diesel. Sau pe GPL. Ar polua mai putin, si consuma si mai putin. Ce spui tu exista si sunt mai performante decit poti sa-ti imaginezi Vezi nanotehnologia pe discovery scenes si o sa ramai uimit la ce nivel sunt unii.Sunt baterii care se incarca in 5 minute la capacitatea de 80% si sunt baterii pe baza de virusi si asa mai departe.Ce conteaza cit polueaza bateriile de la scuter pentru ca ele nu sunt mai mari ca alea de la masina.problema este ca inafara de poluarea bateriilor masinile sau motocicletele mai polueaza si cu benzina.Bateriile se pot regenera fara sa fi nevoit sa le arunci sau le duci la centre speciale care refolosesc plumbul si toate cele.Sunt soluii pentru toate numai sa vrem sa le vedem.Traim in minciuna si asta ne omoara tot timpul.Nici nu poti sa-ti imaginezi cite lucruri ne sunt ascunse pentru ca o mina de oameni sa se lafaie in lux in timp ce noi ne intoxicam cu otravurile pe care le credem singura solutie.Nu uita ca primele masini au fost electrice si nu cu combustie.Citeste cine a omorit masina electrica si tot ce tine de noile tehnologii ca sa intelegi ca suntem sclavii propriei ignorante . Mesaj completat explica-mi si mie cum diesel-ul polueaza mai putin decat benzina prin faptul ca nu contine plumb .Masinile cu motor diesel merg forte bine cu uleiuri minerale sau tot ce tine de ulei pentru ca el asa a fost inventat si apoi trecut la motorina pentru interese nationale si internationale.Motorul Diesel merge foarte bine cu ulei de floarea soarelui su rapita sau ce ulei vrei cu poluare mica .La benzina plumbul este problema si ala da si puterea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 Cat timp au garantie si unde se asigura reparatiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibipop Postat Decembrie 16, 2009 Share Postat Decembrie 16, 2009 da, exista nanotehnologii, exista baterii pe baza de virusi, etc, DAR... sunt al naibii de scumpe! La scuterul electric intotdeauna exista sentimentul de "oare cata baterie mai am? Nu ma lasa pe drum?" Mai ales cand ti-ai terminat benzina si mai ai 30 km pana la prima pompa... Si acumulatoarele de care ati vorbit , de pe Discovery, care se incarca in 5 minute , se SI descarca in acelasi timp. Dau putere imensa dar pentru timp scurt. Acumulatoarele alea erau folosite la KillaCycle, drag-racerul electric. Pentru scuter trebuie baterii deep discharge, care daca le incarci repede, bubuie. De asta masinile electrice se incarca de la priza, in minimum 4-8 ore. Stiti cum se comporta bateriile pe frig, nu? Abia merg. Zici ca scuterul asta are performante la fel electrice vara ca si iarna? In nici un caz. Baza tot motorul pe benzina va ramane. Chiar fara baterie, ii dai o pedala si te-ai dus. Dieselul e ceva organic. Poate fi scos din pamant , poate fi ulei de in, de floarea soarelui, de rapita, de orice altceva. Plus ca verdeturile astea prin fotosinteza scot chiar CO2-ul din atmosfera. Si consuma mult mai putin, maxim 1 litru la 100 km. Si au cuplu mult mai mare decat benzinele. Hibridul va ramane INTOTDEAUNA un compromis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Decembrie 17, 2009 Autor Share Postat Decembrie 17, 2009 Cat timp au garantie si unde se asigura reparatiile? La acest model nu am garantie pentru ca l-am adus la comanda si nu exista in tara reprezentanta.Dar are motor normal de scuter si gasesti piese la toate magazinele pentru scutere iar bateriile se gasesc in magazin in cazul in care se consuma si partea electronica are niste relee care deasemenea le gasesti in magazin daca se ard si le poti schimba tu sau un electronist.Pina acum nu am avut belele cu ele cum am vazut la altii care au schimbat tot pe ele.Este adevarat ca folosesc mai mult electricul ca pentru asta l-am cumparat si ala nu prea are cum sa se strice ca este fara intretinere.Adica are numai rulmentii ca piese de schimb si in rest trebuie sa nu faci prostii ca singur nu are cum sa se arda.In motor am bagat metabond care mareste viata motorului cu pina la de trei ori,sau mai bine spus scade frecarea cu pina la 60% vezi pe site la mine la rubrica metabond ca sa intelegi.Inainte sa iau acest scuter am avut si mai am scuter electric simplu pe care l-am testat la maximul posibil si asa m ajuns la concluzia ca merita si hibridul ca este un electric combinat cu o benzina benzina care ma ajuta cind raman fara elactric.Cele mai ideale sunt bicicletele electrice si ma refer la cele casice care au adaptat si electric pentru ca sunt usoare si consuma putin si merge tare si ca bicicleta.Problema este ca sunt la fel de scumpe ca si asta si nu poti sa mergi in 2 persoane si esti mai vulnerabil la un accident Mesaj completat da, exista nanotehnologii, exista baterii pe baza de virusi, etc, DAR... sunt al naibii de scumpe!La scuterul electric intotdeauna exista sentimentul de "oare cata baterie mai am? Nu ma lasa pe drum?" Mai ales cand ti-ai terminat benzina si mai ai 30 km pana la prima pompa... Si acumulatoarele de care ati vorbit , de pe Discovery, care se incarca in 5 minute , se SI descarca in acelasi timp. Dau putere imensa dar pentru timp scurt. Acumulatoarele alea erau folosite la KillaCycle, drag-racerul electric. Pentru scuter trebuie baterii deep discharge, care daca le incarci repede, bubuie. De asta masinile electrice se incarca de la priza, in minimum 4-8 ore. Stiti cum se comporta bateriile pe frig, nu? Abia merg. Zici ca scuterul asta are performante la fel electrice vara ca si iarna? In nici un caz. Baza tot motorul pe benzina va ramane. Chiar fara baterie, ii dai o pedala si te-ai dus. Dieselul e ceva organic. Poate fi scos din pamant , poate fi ulei de in, de floarea soarelui, de rapita, de orice altceva. Plus ca verdeturile astea prin fotosinteza scot chiar CO2-ul din atmosfera. Si consuma mult mai putin, maxim 1 litru la 100 km. Si au cuplu mult mai mare decat benzinele. Hibridul va ramane INTOTDEAUNA un compromis. Ai dreptate in ceea ce spui dar cele care se incarca in 5 minute nu sunt alea de care spui tu si stiu despre ce vorbesti.Astea sunt facute sa se incarce repede si apoi se descarca in functie de consum.Alea se descarcau repede pentru ca motorul absorbea mult exact ca aeromodelele care au motoare electrice cu consum de 100A au nevoie de baterii cu descarcare rapida si amperi mult Litiu polimer momentan.Este adevarat ca iarna bateriile pierd cam o treime din putere dar eu nu merg iarna pentru ca am masina si stau la caldurica, dar vara este o placere.Ai dreptate si cu faza cu dieselul pentru ca eu chiar am mers cu ulei de floarea soarelui cumparat din germania (pentru ca ma aflam acolo)ca era mai ieftin ca motorina ,dar aveam un mercedes cobra care merge cu tot ce-i dai numai ulei sa fie.Problema este frecarea si eficienta motoarelor cu combustie.Mai nou si totusi foarte vechi este motorul cu aer cara functioneaza ca un motor electric si mai sunt motoarele electromagnetice si multe altele dar mai bine arunca un ochi pe site ca sa vezi ca stiu la ce te referi si stiu ca trebuie sa iau atitudine indiferent care este aceea (electric ,magnetic sau bio).Daca nu acum atunci cind ,daca nu eu atunci cine Este bun si fizz ca ceva si are dreptate . http://scutere-electrice.webs.com/tehnologiiascunse.htm Mesaj completat La acest model nu am garantie pentru ca l-am adus la comanda si nu exista in tara reprezentanta.Dar are motor normal de scuter si gasesti piese la toate magazinele pentru scutere iar bateriile se gasesc in magazin in cazul in care se consuma si partea electronica are niste relee care deasemenea le gasesti in magazin daca se ard si le poti schimba tu sau un electronist.Pina acum nu am avut belele cu ele cum am vazut la altii care au schimbat tot pe ele.Este adevarat ca folosesc mai mult electricul ca pentru asta l-am cumparat si ala nu prea are cum sa se strice ca este fara intretinere.Adica are numai rulmentii ca piese de schimb si in rest trebuie sa nu faci prostii ca singur nu are cum sa se arda.In motor am bagat metabond care mareste viata motorului cu pina la de trei ori,sau mai bine spus scade frecarea cu pina la 60% vezi pe site la mine la rubrica metabond ca sa intelegi.Inainte sa iau acest scuter am avut si mai am scuter electric simplu pe care l-am testat la maximul posibil si asa m ajuns la concluzia ca merita si hibridul ca este un electric combinat cu o benzina benzina care ma ajuta cind raman fara elactric.Cele mai ideale sunt bicicletele electrice si ma refer la cele casice care au adaptat si electric pentru ca sunt usoare si consuma putin si merge tare si ca bicicleta.Problema este ca sunt la fel de scumpe ca si asta si nu poti sa mergi in 2 persoane si esti mai vulnerabil la un accidentMesaj completat Ai dreptate in ceea ce spui dar cele care se incarca in 5 minute nu sunt alea de care spui tu si stiu despre ce vorbesti.Astea sunt facute sa se incarce repede si apoi se descarca in functie de consum.Alea se descarcau repede pentru ca motorul absorbea mult exact ca aeromodelele care au motoare electrice cu consum de 100A au nevoie de baterii cu descarcare rapida si amperi mult Litiu polimer momentan.Este adevarat ca iarna bateriile pierd cam o treime din putere dar eu nu merg iarna pentru ca am masina si stau la caldurica, dar vara este o placere.Ai dreptate si cu faza cu dieselul pentru ca eu chiar am mers cu ulei de floarea soarelui cumparat din germania (pentru ca ma aflam acolo)ca era mai ieftin ca motorina ,dar aveam un mercedes cobra care merge cu tot ce-i dai numai ulei sa fie.Problema este frecarea si eficienta motoarelor cu combustie.Mai nou si totusi foarte vechi este motorul cu aer cara functioneaza ca un motor electric si mai sunt motoarele electromagnetice si multe altele dar mai bine arunca un ochi pe site ca sa vezi ca stiu la ce te referi si stiu ca trebuie sa iau atitudine indiferent care este aceea (electric ,magnetic sau bio).Daca nu acum atunci cind ,daca nu eu atunci cine Este bun si fizz ca ceva si are dreptate .Si astea hibride cind merg pe benzina incarca bateriile adica daca am mers pe electric si apoi pe benzina si am ramas fara benzina merg ,merg pe electric pentru ca ele se incarca.La ala electric simplu stiam exact citi km face si lasam 10km ca sa fiu sigur ca nu raman si are autonomie de pina la 200 cu noile modificari sa tot mergi cu toate ca nu am depasit 70 km http://scutere-electrice.webs.com/tehnologiiascunse.htm Mesaj completat da, exista nanotehnologii, exista baterii pe baza de virusi, etc, DAR... sunt al naibii de scumpe!La scuterul electric intotdeauna exista sentimentul de "oare cata baterie mai am? Nu ma lasa pe drum?" Mai ales cand ti-ai terminat benzina si mai ai 30 km pana la prima pompa... Si acumulatoarele de care ati vorbit , de pe Discovery, care se incarca in 5 minute , se SI descarca in acelasi timp. Dau putere imensa dar pentru timp scurt. Acumulatoarele alea erau folosite la KillaCycle, drag-racerul electric. Pentru scuter trebuie baterii deep discharge, care daca le incarci repede, bubuie. De asta masinile electrice se incarca de la priza, in minimum 4-8 ore. Stiti cum se comporta bateriile pe frig, nu? Abia merg. Zici ca scuterul asta are performante la fel electrice vara ca si iarna? In nici un caz. Baza tot motorul pe benzina va ramane. Chiar fara baterie, ii dai o pedala si te-ai dus. Dieselul e ceva organic. Poate fi scos din pamant , poate fi ulei de in, de floarea soarelui, de rapita, de orice altceva. Plus ca verdeturile astea prin fotosinteza scot chiar CO2-ul din atmosfera. Si consuma mult mai putin, maxim 1 litru la 100 km. Si au cuplu mult mai mare decat benzinele. Hibridul va ramane INTOTDEAUNA un compromis. Si astea hibride cind merg pe benzina incarca bateriile adica daca am mers pe electric si apoi pe benzina si am ramas fara benzina ,merg pe electric pentru ca ele se incarca.La ala electric simplu stiam exact citi km face si lasam 10km ca sa fiu sigur ca nu raman si are autonomie de pina la 200km cu noile modificari Sa tot mergi cu toate ca nu am depasit 70 km pe zi.Sunt facute sa te deplasezi in orase sau pe distante pina in 100km Pentru distante mari mergi cu masina dar mergi nu stai ca un papagal in oras la semafoare si poluezi cit cuprinde stind pe loc.Electricul si ala cu aer nu consuma cind stau pe loc .Cam asta este diferenta. http://scutere-electrice.webs.com/tehnologiiascunse.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 (editat) prin faptul ca nu contine plumb .Masinile cu motor diesel merg forte bine cu uleiuri minerale sau tot ce tine de ulei pentru ca el asa a fost inventat si apoi trecut la motorina pentru interese nationale si internationale.Motorul Diesel merge foarte bine cu ulei de floarea soarelui su rapita sau ce ulei vrei cu poluare mica .La benzina plumbul este problema si ala da si puterea. ce plumb, domnule? tetraetilul de plumb (moderator de detonatie folosit pt imbunatatirea rezistentei la detonatie a benzinelor "slabe" (cu CO de 70, 75)) nu mai e folosit in prezent. in rest buna ideea cu scuterul hibrid. felicitari pt "forward thinking", ca sa zic asa!! Editat Decembrie 17, 2009 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Viitorul este electric.....pacat ca inca mai stau in sertarele sefilor marilor companii petroliere patente inventii de baterii foarte performante si chiar destul de fiabile, de zeci de ori mai usoare decat cele de plumb....unul insa se pare ca a scapat, si anume cele pe baza de Li-polimer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibipop Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Voua v-o explodat vreodata o baterie de litiu-polimer pe masa? Mie da. Rezultate: fum extrem de toxic si dens, litiul a luat foc si s-a infipt in parchet cu o viteza uluitoare, si a ars pana a ajuns la beton, plus ca toate subansamblele bateriei (electrozi, carcasa, conectoare) s-au imprastiat prin camera. Si peretele care a fost aproape de baterie a necesitat zugravire totala. Totul din cauza unui integrat de battery management montat defectuos in carcasa bateriei. Ok, poate am fost eu ghinionist. Adevarul e ca bateriile cu litiu se pot incarca cu curenti mari in timp scurt, dar pana la 80% din capacitate. Dupa aia se incarca incet, cu curent si tensiune limitata. Daca se supraincarca, bum. E de admirat totusi efortul depus de fabricantul scuterului Da-ne mai multe detalii: capacitatea bateriilor, puterea motorului electric, si cat de bun pare comutatorul modului de mers (ala cu 4 pozitii). Am banuiala ca comutatorul ala va trebui sa reziste cel mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lorentzo Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) Am mers si eu cu modelul asta in poligon la ilioara si este super.Pe electric se aude un bizait cind accelerezi si atit Merge destul de tare dar demarajul pe electric simplu este cam mic .Daca nu te grabesti foarte tare este ok daca te grabesti bagi si benzina si atunci este suficient .Marfa dar nu se gasesc pe piata. Editat Decembrie 18, 2009 de lorentzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Decembrie 18, 2009 Autor Share Postat Decembrie 18, 2009 Are 800w pe electric si 49cc pe benzina Viteza pe electric este de 40-45 si benzina 45-50 cu ambele ajunge in 60-65 Comutatorul este bunicel dar eu nu prea folosesc comutatorul pentru ca merg mai mult electric si numai in deal pornesc benzina ca sa protejez bateria.Iar cealalta varianta este combinat si nu sunt nevoit sa scimb din comutator ,pur si simplu pornesc motorul pe benzina peste cel electric in pozitia electric.Pina la 15km/h merge electricul si benzina sta in relanti dupa care intra si ajutaDaca vrei sa pleci cu demaraj ,accelerezi la maxim si intra ambele Este ideal ca ai si demaraj si poti sa mergi printre masini pe electric fara sa turezi ca nebunul pina cupleaza ambreajul centrifugal.Dar cel mai avantajos si ideal este sa mergi numai electric pentru ca asta este avantajul si sa folosesc benzina numai in cazuri majore.Bateriile standard asigura cam 30-40km dar este loc sa suplimentezi cu inca un grup si ajungi la 80 care este mai mult decit suficient.Pe benzina se comporta ca toate scuterele de 49. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibipop Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Sunt curios, cu ce se incarca acumulatoarele alea? Cu alternatorul motorului cu benzina? Cu motorul electric de 800wati folosit ca dinam? Sau cum? A... cate kg are scuterul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Decembrie 18, 2009 Autor Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) Sunt curios, cu ce se incarca acumulatoarele alea? Cu alternatorul motorului cu benzina? Cu motorul electric de 800wati folosit ca dinam? Sau cum? A... cate kg are scuterul? are cam 110kg si pentru incarcare am vazut ca are un converter de la 12 la 48v care icarca bateriile atunci cind mergi pe benzina iar la frinare contribuie si motorul electric care devine generator atita timp cit ti mina pe frina sau mai bine spus contactul la frina apasat Editat Decembrie 18, 2009 de free-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Exista scuter pe motorina??? Am vazut asta vara in vitan un afis pe un scuter in care spunea ca este pe motorina. Stiti ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Decembrie 18, 2009 Autor Share Postat Decembrie 18, 2009 Exista scuter pe motorina??? Am vazut asta vara in vitan un afis pe un scuter in care spunea ca este pe motorina. Stiti ceva?? nu stiu daca exista cu toate ca nu vad de ce nu ar exista, dar mai bine montezi gpl ca este mai ieftin ca motorina si se pote monta destul de usor pe scuterele in 4 timpi cu racire pe apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 nu stiu daca exista cu toate ca nu vad de ce nu ar exista, dar mai bine montezi gpl ca este mai ieftin ca motorina si se pote monta destul de usor pe scuterele in 4 timpi cu racire pe apa. tipa unu de zor in targ '' PRIMUL SCUTER PE MOTORINA....." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Decembrie 19, 2009 Autor Share Postat Decembrie 19, 2009 tipa unu de zor in targ '' PRIMUL SCUTER PE MOTORINA....." ESTE posibil pentru ca sunt si motociclete pe motorina si nu este greu sa-l faci pe motorina dar vibreaza mai tare mai ales ca sunt intr-un cilindru.Si pretul la motorina este chiar mai mare ca la benzina.La GPL este mai ieftin si se monteaza relativ usor daca ai unde sa bagi butelia si singurul loc este sub sa .Eu prefer electrice sau electromagnetice daca or sa scoata astia in viitorul apropiat ,ca la ala nu ai nevoie nici de baterii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibipop Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Da, dieselul vibreaza mai tare, fiind monocilindru. Dar consumul e pe la 0,7 litri la 100km. Deci jumate cat la benzina. Ar fi interesant de vazut un scuter total electric, cu panouri solare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 explica-mi si mie cum diesel-ul polueaza mai putin decat benzina Poate pe biodisel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free-rider Postat Decembrie 20, 2009 Autor Share Postat Decembrie 20, 2009 Da, dieselul vibreaza mai tare, fiind monocilindru. Dar consumul e pe la 0,7 litri la 100km. Deci jumate cat la benzina.Ar fi interesant de vazut un scuter total electric, cu panouri solare. Problema este de finante,ca nu este greu sa montezi un panou solar pe scuter . Pretul creste semnificativ si la cit de chitrosi sunt oamenii, iti dai seama ca nu cumpara nimeni.Un acuter cum este hibridul cu panou solar care sa incarce bateriile ajunge la 2000E cu tot cu cadrul pentru panou Daca ai cazut sau ai facut accident iti dai seama care sunt urmarile.Panoul costa in jur de 10 milioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.