Sari la conținut

De ce 600 clasa super-sport?


RaceTuning
 Share

Postări Recomandate

care dracu-si ia motor sa se dea prin oras??

 

 

Pai doar in oras te vad p1zdele,lumea etc.

 

Acu' sincer, unii dintre noi avem doar motor, nu si masina. Si in tot sezonu' ajungi mai rapid/usor cu motorul unde ai de ajuns......de fapt de ce sa ma chinui sa-ti explic.

Intrebarea pe care ai pus-o nu merita raspuns.

 

Decat poate adresata celor care merg DOAR prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai doar in oras te vad p1zdele,lumea etc.

 

Acu' sincer, unii dintre noi avem doar motor, nu si masina. Si in tot sezonu' ajungi mai rapid/usor cu motorul unde ai de ajuns......de fapt de ce sa ma chinui sa-ti explic.

Intrebarea pe care ai pus-o nu merita raspuns.

 

Decat poate adresata celor care merg DOAR prin oras.

pai si eu am numai motor dar nu ma dau prin oras .ma deplasez din punctul A in punctul B ca am treba nefacandu-mi nici o placere traficul din oras, aglomeratia,semafoarele,etc.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si eu am numai motor dar nu ma dau prin oras .ma deplasez din punctul A in punctul B ca am treba nefacandu-mi nici o placere traficul din oras, aglomeratia,semafoarele,etc.

 

Sa vezi ce placere e cu masina....daca nu ai de carat, nu esti masochist sau parvenit clar alegi alta solutie printre care e si cea cu 2 roti :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu mai ai un topic mai vechi in care pui intrebari legate de "clasa" 600. Ce CV moto ai?

Incerci sa explici o alegere bazata pe calcule ingineresti, standardizare si marketing pana la urma prin rationamente:

"Chiar la 600cmc este maximul rap de putere/greutate? Daca alegeau 700cmc nu puteau scoate atatia CP pe cat de greu era, pt ca diferenta intre un 600 si 750 nu e de mai mult de cateva kg mai nou....pe de alta parte de ce nu s-a mers mai jos eventual, la 500cmc??"

 

Zici ca 600 e o struto-camila ?! apoi zici parerea ta ca daca se investea intr-un 750 se ajungea mult mai departe...Da de ce crezi ca se ajunge mai departe sau mai aproape doar daca schimbi cursa si alezajul unui motor.

 

No, acu ca ma mananca sa dau si eu my 2 cents:

 

Existau 4T de 250 "de viteza" cu 4 cilindri in Japonia, acum e numai un bicilindru, Kawa Ninja 250 vandut pe toate continentele. Exista 750 in persoana lui GSX-R 750. intr-adevar pe vremuri erau mai multe 750, erau si 900-uri, dar si acum e o paleta larga, doar urmarind gama branduita "Ninja" pe 2010, ai o gramada de capacitati.

 

Probabil ca 600 implicand un cilindru de 150 cmc e mai puternic si rezistent vs greutate si cost decat un 500 - 125 cmc. 750 era mai mare bataie de cap, ca daca-l faceau prea bun atunci nu mai lua nimeni 600 sau 1000 (intradevar au fost niste 750 traznet la vremea lor - vezi YZF 750).

Asa polarizezi mai usor 1000 - 600 avand o diferenta mare de cmc, si poti incepe sa emiti truisme.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu mai ai un topic mai vechi in care pui intrebari legate de "clasa" 600. Ce CV moto ai?

Incerci sa explici o alegere bazata pe calcule ingineresti, standardizare si marketing pana la urma prin rationamente:

"Chiar la 600cmc este maximul rap de putere/greutate? Daca alegeau 700cmc nu puteau scoate atatia CP pe cat de greu era, pt ca diferenta intre un 600 si 750 nu e de mai mult de cateva kg mai nou....pe de alta parte de ce nu s-a mers mai jos eventual, la 500cmc??"

 

Zici ca 600 e o struto-camila ?! apoi zici parerea ta ca daca se investea intr-un 750 se ajungea mult mai departe...Da de ce crezi ca se ajunge mai departe sau mai aproape doar daca schimbi cursa si alezajul unui motor.

 

No, acu ca ma mananca sa dau si eu my 2 cents:

 

Existau 4T de 250 "de viteza" cu 4 cilindri in Japonia, acum e numai un bicilindru, Kawa Ninja 250 vandut pe toate continentele. Exista 750 in persoana lui GSX-R 750. intr-adevar pe vremuri erau mai multe 750, erau si 900-uri, dar si acum e o paleta larga, doar urmarind gama branduita "Ninja" pe 2010, ai o gramada de capacitati.

 

Probabil ca 600 implicand un cilindru de 150 cmc e mai puternic si rezistent vs greutate si cost decat un 500 - 125 cmc. 750 era mai mare bataie de cap, ca daca-l faceau prea bun atunci nu mai lua nimeni 600 sau 1000 (intradevar au fost niste 750 traznet la vremea lor - vezi YZF 750).

Asa polarizezi mai usor 1000 - 600 avand o diferenta mare de cmc, si poti incepe sa emiti truisme.

 

Ok, zici ca, daca era si 750-u nu se mai cumparau 600......Suzuki te contrazice...

Tot se zice ca nu e mare diferenta intre un 600 si un 1000 pt ca diferenta dintre vitezele maxime nu depaseste 20kmph, consumul cam la fel, cadrul si carenele nu difera prea mult, si la fel si pretul(si de nou un 600 nu e mai ieftin decat miarul decat cu maxim 15%)singura diferenta considerabila este acceleratia(un ss are max 135CP pe cand miarul aproape 200 mai nou) si fiabilitatea in km, clar la ce este supus un 600 e cam chinuit :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietene teoria e teorie si nu vreau s-o discutam aici. practic nu am vazut pana acum motocicleta de 1000cc care sa consume mai putin decat cea de 600 cand merg amandoua in acelasi ciclu<viteza circuit sau drum intins>

daca cineva care a avut si miar si 600 si poate sa ma contrazica , sa spuna si ce modele erau. :crack:

 

pai, iti spun eu :D

Un gixxer de 600 k7 ajunge in oras sa consume 11%, un miar k7 in jur de 9%

Cum spunea cineva mai devreme, ma rog, anul trecut :rock:, turatiile inalte fac dif la consum. Cert este ca a mea se duce in 11% in oras si 6,5% afara. Un k2 de 600 ia in jur de 8% in oras.

 

Iar dif dintre 600 k7 si 750 k7 este colosala. Castiga detasat 750-ul la Putere, cuplu si top speed. 750-ul, parerea mea, este o alternativa la miar, dar mult mai usor :D

 

 

Raspunsul ce vizeaza acest topic: "Super sport = 600cc", 600 are un raport bun putere/greutate, e simplu.

Editat de GabiButon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, zici ca, daca era si 750-u nu se mai cumparau 600......Suzuki te contrazice...

 

Io te-am intrebat ce CV moto ai, ca emiti teorii fara sa zici uite domne eu am mers 5000 km cu aia apoi 1000 cu aia.

 

Suzuki e exceptia fericita, era si pacat sa dispara din scena, uitandu-te la pret te intrebi de ce-si ia lumea GSX-R 600. Ramane sa le conduc sa pot spune.

 

Tot se zice ca nu e mare diferenta intre un 600 si un 1000 pt ca diferenta dintre vitezele maxime nu depaseste 20kmph, consumul cam la fel, cadrul si carenele nu difera prea mult, si la fel si pretul(si de nou un 600 nu e mai ieftin decat miarul decat cu maxim 15%)singura diferenta considerabila este acceleratia(un ss are max 135CP pe cand miarul aproape 200 mai nou) si fiabilitatea in km, clar la ce este supus un 600 e cam chinuit :crack:

 

Lasa "se zice", lasa puterea (~ cuplu x turatie) , lasa vitezele maxime (data de demultiplicare, aerodinamica si limitatoare), consumul (care depinde de cat la % folosesti motorul mai mult decat capacitatea). E o diferenta de cuplu si de turatie plus diferenta (mai mica) de gabarit, astea dau caractere diferite.

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io te-am intrebat ce CV moto ai, ca emiti teorii fara sa zici uite domne eu am mers 5000 km cu aia apoi 1000 cu aia.

 

Suzuki e exceptia fericita, era si pacat sa dispara din scena, uitandu-te la pret te intrebi de ce-si ia lumea GSX-R 600. Ramane sa le conduc sa pot spune.

 

 

 

Lasa "se zice", lasa puterea (~ cuplu x turatie) , lasa vitezele maxime (data de demultiplicare, aerodinamica si limitatoare), consumul (care depinde de cat la % folosesti motorul mai mult decat capacitatea). E o diferenta de cuplu si de turatie plus diferenta (mai mica) de gabarit, astea dau caractere diferite.

 

Intr-adevar am mers pe mai multe 600(3 ninja, Gix si R6) si cu 1 miar(R1) numai si cu 2 de 1100 si cateva st de 750 si ai dreptate cu caracterul....un ss600 e mai aproape de un RS125 decat de un ZZR1100 :crack:

Pe mine mai mult m-a intrigat de ce s-a ales cilindreia asta pt ss, si nu 750 mai ales pt ca 750-ul are mai multa istorie macar ca si modele reusite de sprot-touring, su de ce nu s-a ales 500cc pt ca mai demult aceasta era cilindreea clasei regine la motor-sport :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu mai tati mai de ce nu au ales 500 cc. E tarziu sa-l intrebam pe Soichiro Honda de ce injinerii lui fac strutso-camile si nu iti fac tie pe plac. Tu ce parere ai nana...gen?

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu mai tati mai de ce nu au ales 500 cc. E tarziu sa-l intrebam pe Soichiro Honda de ce injinerii lui fac strutso-camile si nu iti fac tie pe plac. Tu ce parere ai nana...gen?

 

Pai nana treburile e simple. Ma mir ca nu m-ati consultat pe mine in 'ceasta problema de o delicatiune extraordinara si extraplata.

Nana, pe vremurile celea nea Soichiro, nea Shozo, nea Torakusu, si nea Michio au zis sa faca promotie ca la... stii tu nana... la BURGER si la NOROC. 500+100 gratis. Si promotia a prins, ca deh, lumea saraca nana, si au tot tinut-o asa pana in ziua de astazi, omul sarac tot cu promotia lui a ramas.

 

La tăți ni-i greu!

Lasa sa stie si astia micii cum au pornit stramosii.

 

Alta explicatie nana este ca in momentu cand zici 600 la ce te duce gandul? la 600SEL, si daca nici minunatia asta minunata, sa moara veta, nu inseamna ceva... Pe cand daca zici 500 la ce te duce gandul? La aia 500 de mii de mi-ai dat aseara nana, si se duc imediat ca vaidekurulor.

 

Toate trebile e facute cu cap nana pe lumea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nana treburile e simple. Ma mir ca nu m-ati consultat pe mine in 'ceasta problema de o delicatiune extraordinara si extraplata.

Nana, pe vremurile celea nea Soichiro, nea Shozo, nea Torakusu, si nea Michio au zis sa faca promotie ca la... stii tu nana... la BURGER si la NOROC. 500+100 gratis. Si promotia a prins, ca deh, lumea saraca nana, si au tot tinut-o asa pana in ziua de astazi, omul sarac tot cu promotia lui a ramas.

 

La tăți ni-i greu!

Lasa sa stie si astia micii cum au pornit stramosii.

 

Alta explicatie nana este ca in momentu cand zici 600 la ce te duce gandul? la 600SEL, si daca nici minunatia asta minunata, sa moara veta, nu inseamna ceva... Pe cand daca zici 500 la ce te duce gandul? La aia 500 de mii de mi-ai dat aseara nana, si se duc imediat ca vaidekurulor.

 

Toate trebile e facute cu cap nana pe lumea asta.

 

Deci ss-urile si sportivele de 600 sunt motoare de sarantoci si parliti......stiam eu ca miarul e pt bazati :rock:

600SEL e slabutz tati, exista 6.3AMG, 6.5AMG, 7.3Brabus :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu mai tati mai de ce nu au ales 500 cc. E tarziu sa-l intrebam pe Soichiro Honda de ce injinerii lui fac strutso-camile si nu iti fac tie pe plac. Tu ce parere ai nana...gen?

 

Eu totusi ma gandesc ca totusi era ales 600-le din cauza la impozit cum e acuma la ei desi am cautat nu am gasit pe net :rock:.....de aceea 400 e mai nou in Japonia cilindreea de motociclete cea mai raspandita(inclusiv ss), pt ca pana in aceasta cilindree impozitul e f mic, iar peste e incredibil de mare.Ceva de genu e si la masini, cilindreea in cazul acestora la ei fiind 2000cmc, de aceea au motoare multe pe masini sport cu aceasta cilindree si impinse la maxim cu turbo, la fel este si la noi si in Europa(BMW si Mercedes au inceput sa tuneze cu turbo 3.0-urile, si au disparut motoarele 3.2, 3.5, 3.6, 3.8), dar totusi la noi e mai normala treaba, impozitul fiind acceptabil pana la 3000cmc.....asuprirea asta a impozitului da trendul in lume mai nou, dar se pare ca are radacini si mai vechi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ador cand pe un forum de motociclete,dintr-o discutie legata de 600/1000 s-ajunge la termeni gen 65AMG & etc.

 

Ador cand unii vorbesc despre niste lucruri citite pe alte forumuri/poze/sau doar vazute pe strada.

 

 

N-am facut aluzie la nimeni,asta in caz ca se trezeste vreun destetp sa-mi 'dea cu replica'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ador cand unii vorbesc despre niste lucruri citite pe alte forumuri/poze/sau doar vazute pe strada.

si nu e voie sa vorbesti despre lucrurile citite sau vazute pe strada? :crack:

 

Are un prieten sl 65 si intradevar chiar seamana cu o motocicleta de 600 (mai ales ca are 6 litri si 12 cilindri). Deci tot multiplu de 6.... N-are cum sa fie intamplare. :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaa nu, fiecare vorbeste despre ce vrea,doar de aia e democratie,doar ziceam asa..........ca-i cam degeaba uneori...discutia de genu asta.

 

Comparatii intre SLR uri, SL uri, Astonuri, V12 uri, W12 uri,motociclete,etc...cand uneori cei care vorbesc despre aia (cu atata patima si 'knowledge/know-how) n-au vazut una mai aproape de tv/net.

 

Continuati, nu ma bagati in seama:)

 

 

Miarele ruleaza fin,mai ales alea de 1200cc

 

Just my 2c :crack:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...