Sari la conținut

poate ma putetzi ajuta !


Postări Recomandate

salutare .. am un scuter Peugeot elystar de 50cc si are un sistem tampit de alimentare pe injectie TSDI .. si nu-mi mai merge , mai exact nu-mi mai sta la relanti .. am fost cu el in toate service-urile posibile si imposibile .. ala de la reprezentantza .. m-au chemat de acasa sa-l reparam impreuna .. ca habar n-aveau pe ce planeta se afla .. in fine .. am. renuntzat sa mai caut .. si m-am gandit sa afisez acest topic in scopul de a gasi AJUTOR .. am facut prostia sa-i promit cuiva scuterul si nu am cum sa il dau stricat .... am schimbat la el rampa de injectie toate garniturile posibile si imposibile .. si tot aceiasi problema ...

Editat de karate-kid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unchiul meu a avut unul tot asa pe injectie si nu-i mergea , nu statea la relanti si cand mergea cu el nu prea avea putere . a dat jos injectia si a dus-o la curatat , au verificat-o , i-au facut de toate si tot nu mergea , iar intr-un final ne-am gandit sa-i desfacem motorul sa vedem segmentii , care erau arsi , am schimbat segmentii si zici ca era alt scuter asa bine mergea . iti recomand sa-i verifici compresia si sa ii schimbi segmentii daca e nevoie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru relanti, trebuie sa ai un surub care il strangi si apoi il desfaci un numar de ture, la mine de ex e 2 ture si jumatate.

 

de asemenea, la relanti clapeta de acceleratie sta deschisa cateva grade, la mine 5.

 

a nu se confunda cu surubul care iti tine clapeta deschisa ca sa intre aer cand e acceleratia lasata.

 

habar nu am cum e injectia la scooter, dar daca e ca si la mobre, apai te pot ajuta.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o mare problema cu acest sistem !

Peugeot a luat sistemul de la Aprilia si a incercat sa-l foloseasca pentru scuterele sale,dar nu i-a reusit!

Lucru confirmat si de Peugeot!

In concluzie incearca sa faci rost de service manual sa-i faci diagnoza,asa poate reusesti sa il pui cit de cit la punct.

Dar ma repet:

 

Chiar daca va merge acum, asta nu o sa se intimple pentru mult timp!

 

PS.O sa caut in arhiva personala pentru procedura de diagnoza si manualul injectiei...

Mesaj completat

pentru relanti, trebuie sa ai un surub care il strangi si apoi il desfaci un numar de ture, la mine de ex e 2 ture si jumatate.

 

de asemenea, la relanti clapeta de acceleratie sta deschisa cateva grade, la mine 5.

 

a nu se confunda cu surubul care iti tine clapeta deschisa ca sa intre aer cand e acceleratia lasata.

 

habar nu am cum e injectia la scooter, dar daca e ca si la mobre, apai te pot ajuta.

Din pacate nu este cam nimic din ce ai spus acolo....

 

 

""pentru relanti, trebuie sa ai un surub care il strangi si apoi il desfaci un numar de ture, la mine de ex e 2 ture si jumatate.""

Acel surub este de aer nu de relanti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este o mare problema cu acest sistem !

Peugeot a luat sistemul de la Aprilia si a incercat sa-l foloseasca pentru scuterele sale,dar nu i-a reusit!

Lucru confirmat si de Peugeot!

In concluzie incearca sa faci rost de service manual sa-i faci diagnoza,asa poate reusesti sa il pui cit de cit la punct.

Dar ma repet:

 

Chiar daca va merge acum, asta nu o sa se intimple pentru mult timp!

 

PS.O sa caut in arhiva personala pentru procedura de diagnoza si manualul injectiei...

Mesaj completat

 

Din pacate nu este cam nimic din ce ai spus acolo....

 

""pentru relanti, trebuie sa ai un surub care il strangi si apoi il desfaci un numar de ture, la mine de ex e 2 ture si jumatate.""

Acel surub este de aer nu de relanti...

dupa cum spuneam, nu ma pricep la scutere; dar, la mine am 2 suruburi care intr-adevar ceva aer regleaza cred, cu care pot regla relantiul la motorul meu - sucesc de amndoua pana ce sta la 1100 rpm si e sincronizat, de obicei nu difera cu mai mult de jumate de tura unu fata de celalalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit.....

Fault reading procedure

Fault reading is by “reading” the diagnostic led flashes. The number of flashes represents a code

enabling reference to the workshop manual to identify the problem.

Note: This procedure cannot function if the throttle unit is disconnected or its harness is cut.

Procedure:

1. Turn off the ignition

2. Fully open the throttle (accelerator cable properly adjusted)

3. Hold the throttle fully open

4. Turn on the ignition holding the throttle open

5. The led comes on for 2 seconds, goes off for 3 seconds, then comes on

6. Close the throttle as soon as the led lights

7. Diagnostic begins each code (x flashes of 0.5 seconds) is precede by the led lighting for 4 seconds

and ends with the led going off for 4 seconds. All the codes are sent one after the other and all of

the codes are repeated 4 times after which the codes are cleared automatically. If you do not wish

to clear the codes, turn off the ignition before the procedure is repeated 3 times.

8. Note the fault codes obtained

9. Repair the faults

10. Then clear the fault codes.

11. Then test the vehicle and check that the codes do not re-appear.

 

Faults codes and priorities

Fault

code

description Priority

level

1 engine overheating 1

2 speed sensor circuit fault 2

3 potentiometer adaptation fault 2

4 potentiometer track 1 adaptation fault 3

5 potentiometer track 2 adaptation fault 3

6 potentiometer track 1 fault 2

7 potentiometer track 2 fault 2

8 potentiometer fault 1

9 battery voltage fault 1

10 oil pump fault 1

11 air injector fault 2

12 petrol injector fault 2

13 ignition fault 2

14 petrol pump fault 2

15 engine overspeed 3

16 faulty power supply to sensors 3

17 engine speed incoherent fault on start-up 2

18 engine temperature sensor circuit fault 3

19 not allocated -

20 temperature gauge fault 3

21 control led fault 3

22 faulty power supply to sensors 2

23 altitude sensor circuit fault 3

 

:o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Incearca sa schimbi benzina ca astea sunt pretentioase la benzina. Am un prieten care are Scarabeo (injectie identica cu Peugeot) si face figuri imediat ce prinde o benzina mai proasta. Sunt slabe sanse dar merita incercat, la urma urmei e vorba de cativa litri.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa schimbi benzina ca astea sunt pretentioase la benzina. Am un prieten care are Scarabeo (injectie identica cu Peugeot) si face figuri imediat ce prinde o benzina mai proasta. Sunt slabe sanse dar merita incercat, la urma urmei e vorba de cativa litri.

am bagat numai benzina de calitate si tot am problema , am schimbat set-motorul si tot aceiasi problema , am schimbat bujia , filtru aer , muzicutza , am curatzat , injectorul cu ultrasunete ,schimbat rampa injectie tot nimic , numai stiu ce sa-i fac .... decat sa torn benzina pe el ........

Mesaj completat

Am gasit.....

Fault reading procedure

Fault reading is by “reading” the diagnostic led flashes. The number of flashes represents a code

enabling reference to the workshop manual to identify the problem.

Note: This procedure cannot function if the throttle unit is disconnected or its harness is cut.

Procedure:

1. Turn off the ignition

2. Fully open the throttle (accelerator cable properly adjusted)

3. Hold the throttle fully open

4. Turn on the ignition holding the throttle open

5. The led comes on for 2 seconds, goes off for 3 seconds, then comes on

6. Close the throttle as soon as the led lights

7. Diagnostic begins each code (x flashes of 0.5 seconds) is precede by the led lighting for 4 seconds

and ends with the led going off for 4 seconds. All the codes are sent one after the other and all of

the codes are repeated 4 times after which the codes are cleared automatically. If you do not wish

to clear the codes, turn off the ignition before the procedure is repeated 3 times.

8. Note the fault codes obtained

9. Repair the faults

10. Then clear the fault codes.

11. Then test the vehicle and check that the codes do not re-appear.

 

Faults codes and priorities

Fault

code

description Priority

level

1 engine overheating 1

2 speed sensor circuit fault 2

3 potentiometer adaptation fault 2

4 potentiometer track 1 adaptation fault 3

5 potentiometer track 2 adaptation fault 3

6 potentiometer track 1 fault 2

7 potentiometer track 2 fault 2

8 potentiometer fault 1

9 battery voltage fault 1

10 oil pump fault 1

11 air injector fault 2

12 petrol injector fault 2

13 ignition fault 2

14 petrol pump fault 2

15 engine overspeed 3

16 faulty power supply to sensors 3

17 engine speed incoherent fault on start-up 2

18 engine temperature sensor circuit fault 3

19 not allocated -

20 temperature gauge fault 3

21 control led fault 3

22 faulty power supply to sensors 2

23 altitude sensor circuit fault 3

 

:o

multumesc mult , am sa incerc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Ar putea fi semeringul de la ambielaj, ori e uzat ori e sarit. Am patit chestia asta la un Piaggio Si, i-a dat un rateu si i-a miscat semeringul cativa milimetri si tragea aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...