karate-kid Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 (editat) salutare .. am un scuter Peugeot elystar de 50cc si are un sistem tampit de alimentare pe injectie TSDI .. si nu-mi mai merge , mai exact nu-mi mai sta la relanti .. am fost cu el in toate service-urile posibile si imposibile .. ala de la reprezentantza .. m-au chemat de acasa sa-l reparam impreuna .. ca habar n-aveau pe ce planeta se afla .. in fine .. am. renuntzat sa mai caut .. si m-am gandit sa afisez acest topic in scopul de a gasi AJUTOR .. am facut prostia sa-i promit cuiva scuterul si nu am cum sa il dau stricat .... am schimbat la el rampa de injectie toate garniturile posibile si imposibile .. si tot aceiasi problema ... Editat Ianuarie 4, 2010 de karate-kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 aici zice ca e pe carburator.... ai verificat daca da scanteie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 unchiul meu a avut unul tot asa pe injectie si nu-i mergea , nu statea la relanti si cand mergea cu el nu prea avea putere . a dat jos injectia si a dus-o la curatat , au verificat-o , i-au facut de toate si tot nu mergea , iar intr-un final ne-am gandit sa-i desfacem motorul sa vedem segmentii , care erau arsi , am schimbat segmentii si zici ca era alt scuter asa bine mergea . iti recomand sa-i verifici compresia si sa ii schimbi segmentii daca e nevoie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 (editat) pentru relanti, trebuie sa ai un surub care il strangi si apoi il desfaci un numar de ture, la mine de ex e 2 ture si jumatate. de asemenea, la relanti clapeta de acceleratie sta deschisa cateva grade, la mine 5. a nu se confunda cu surubul care iti tine clapeta deschisa ca sa intre aer cand e acceleratia lasata. habar nu am cum e injectia la scooter, dar daca e ca si la mobre, apai te pot ajuta. Editat Ianuarie 4, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Este o mare problema cu acest sistem ! Peugeot a luat sistemul de la Aprilia si a incercat sa-l foloseasca pentru scuterele sale,dar nu i-a reusit! Lucru confirmat si de Peugeot! In concluzie incearca sa faci rost de service manual sa-i faci diagnoza,asa poate reusesti sa il pui cit de cit la punct. Dar ma repet: Chiar daca va merge acum, asta nu o sa se intimple pentru mult timp! PS.O sa caut in arhiva personala pentru procedura de diagnoza si manualul injectiei... Mesaj completat pentru relanti, trebuie sa ai un surub care il strangi si apoi il desfaci un numar de ture, la mine de ex e 2 ture si jumatate. de asemenea, la relanti clapeta de acceleratie sta deschisa cateva grade, la mine 5. a nu se confunda cu surubul care iti tine clapeta deschisa ca sa intre aer cand e acceleratia lasata. habar nu am cum e injectia la scooter, dar daca e ca si la mobre, apai te pot ajuta. Din pacate nu este cam nimic din ce ai spus acolo.... ""pentru relanti, trebuie sa ai un surub care il strangi si apoi il desfaci un numar de ture, la mine de ex e 2 ture si jumatate."" Acel surub este de aer nu de relanti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Este o mare problema cu acest sistem !Peugeot a luat sistemul de la Aprilia si a incercat sa-l foloseasca pentru scuterele sale,dar nu i-a reusit! Lucru confirmat si de Peugeot! In concluzie incearca sa faci rost de service manual sa-i faci diagnoza,asa poate reusesti sa il pui cit de cit la punct. Dar ma repet: Chiar daca va merge acum, asta nu o sa se intimple pentru mult timp! PS.O sa caut in arhiva personala pentru procedura de diagnoza si manualul injectiei... Mesaj completat Din pacate nu este cam nimic din ce ai spus acolo.... ""pentru relanti, trebuie sa ai un surub care il strangi si apoi il desfaci un numar de ture, la mine de ex e 2 ture si jumatate."" Acel surub este de aer nu de relanti... dupa cum spuneam, nu ma pricep la scutere; dar, la mine am 2 suruburi care intr-adevar ceva aer regleaza cred, cu care pot regla relantiul la motorul meu - sucesc de amndoua pana ce sta la 1100 rpm si e sincronizat, de obicei nu difera cu mai mult de jumate de tura unu fata de celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Am gasit..... Fault reading procedure Fault reading is by “reading” the diagnostic led flashes. The number of flashes represents a code enabling reference to the workshop manual to identify the problem. Note: This procedure cannot function if the throttle unit is disconnected or its harness is cut. Procedure: 1. Turn off the ignition 2. Fully open the throttle (accelerator cable properly adjusted) 3. Hold the throttle fully open 4. Turn on the ignition holding the throttle open 5. The led comes on for 2 seconds, goes off for 3 seconds, then comes on 6. Close the throttle as soon as the led lights 7. Diagnostic begins each code (x flashes of 0.5 seconds) is precede by the led lighting for 4 seconds and ends with the led going off for 4 seconds. All the codes are sent one after the other and all of the codes are repeated 4 times after which the codes are cleared automatically. If you do not wish to clear the codes, turn off the ignition before the procedure is repeated 3 times. 8. Note the fault codes obtained 9. Repair the faults 10. Then clear the fault codes. 11. Then test the vehicle and check that the codes do not re-appear. Faults codes and priorities Fault code description Priority level 1 engine overheating 1 2 speed sensor circuit fault 2 3 potentiometer adaptation fault 2 4 potentiometer track 1 adaptation fault 3 5 potentiometer track 2 adaptation fault 3 6 potentiometer track 1 fault 2 7 potentiometer track 2 fault 2 8 potentiometer fault 1 9 battery voltage fault 1 10 oil pump fault 1 11 air injector fault 2 12 petrol injector fault 2 13 ignition fault 2 14 petrol pump fault 2 15 engine overspeed 3 16 faulty power supply to sensors 3 17 engine speed incoherent fault on start-up 2 18 engine temperature sensor circuit fault 3 19 not allocated - 20 temperature gauge fault 3 21 control led fault 3 22 faulty power supply to sensors 2 23 altitude sensor circuit fault 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 (editat) Incearca sa schimbi benzina ca astea sunt pretentioase la benzina. Am un prieten care are Scarabeo (injectie identica cu Peugeot) si face figuri imediat ce prinde o benzina mai proasta. Sunt slabe sanse dar merita incercat, la urma urmei e vorba de cativa litri. Editat Ianuarie 4, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Ianuarie 5, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2010 Incearca sa schimbi benzina ca astea sunt pretentioase la benzina. Am un prieten care are Scarabeo (injectie identica cu Peugeot) si face figuri imediat ce prinde o benzina mai proasta. Sunt slabe sanse dar merita incercat, la urma urmei e vorba de cativa litri. am bagat numai benzina de calitate si tot am problema , am schimbat set-motorul si tot aceiasi problema , am schimbat bujia , filtru aer , muzicutza , am curatzat , injectorul cu ultrasunete ,schimbat rampa injectie tot nimic , numai stiu ce sa-i fac .... decat sa torn benzina pe el ........ Mesaj completat Am gasit.....Fault reading procedure Fault reading is by “reading” the diagnostic led flashes. The number of flashes represents a code enabling reference to the workshop manual to identify the problem. Note: This procedure cannot function if the throttle unit is disconnected or its harness is cut. Procedure: 1. Turn off the ignition 2. Fully open the throttle (accelerator cable properly adjusted) 3. Hold the throttle fully open 4. Turn on the ignition holding the throttle open 5. The led comes on for 2 seconds, goes off for 3 seconds, then comes on 6. Close the throttle as soon as the led lights 7. Diagnostic begins each code (x flashes of 0.5 seconds) is precede by the led lighting for 4 seconds and ends with the led going off for 4 seconds. All the codes are sent one after the other and all of the codes are repeated 4 times after which the codes are cleared automatically. If you do not wish to clear the codes, turn off the ignition before the procedure is repeated 3 times. 8. Note the fault codes obtained 9. Repair the faults 10. Then clear the fault codes. 11. Then test the vehicle and check that the codes do not re-appear. Faults codes and priorities Fault code description Priority level 1 engine overheating 1 2 speed sensor circuit fault 2 3 potentiometer adaptation fault 2 4 potentiometer track 1 adaptation fault 3 5 potentiometer track 2 adaptation fault 3 6 potentiometer track 1 fault 2 7 potentiometer track 2 fault 2 8 potentiometer fault 1 9 battery voltage fault 1 10 oil pump fault 1 11 air injector fault 2 12 petrol injector fault 2 13 ignition fault 2 14 petrol pump fault 2 15 engine overspeed 3 16 faulty power supply to sensors 3 17 engine speed incoherent fault on start-up 2 18 engine temperature sensor circuit fault 3 19 not allocated - 20 temperature gauge fault 3 21 control led fault 3 22 faulty power supply to sensors 2 23 altitude sensor circuit fault 3 multumesc mult , am sa incerc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Ar putea fi semeringul de la ambielaj, ori e uzat ori e sarit. Am patit chestia asta la un Piaggio Si, i-a dat un rateu si i-a miscat semeringul cativa milimetri si tragea aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.