Flo89 Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 Pt cei care ati schimbat tobele stock - cum ati rezolvat cu rar-ul? Ar trebui sa ma astept la probleme din partea lor in cazul in care montez un set de tobe omologate pt UE? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 Acum 24 minute, Flo89 a spus: Pt cei care ati schimbat tobele stock - cum ati rezolvat cu rar-ul? Ar trebui sa ma astept la probleme din partea lor in cazul in care montez un set de tobe omologate pt UE? Spui ca sunt omologate. Au pe ele semnul cu un E urmat de un numar bagate amandoua intr-un cerc? Cam asa: Daca are aceasta omologare nu va fi o problema. Daca nu are asa ceva pe toba, atunci sa aiba stantata o serie si sa ai tu o hartie de omologare cu seria respectiva. Altfel, daca omul de la RAR isi face datoria vei fi respins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 3 minutes ago, Silver Arrow said: Spui ca sunt omologate. Au pe ele semnul cu un E urmat de un numar bagate amandoua intr-un cerc? Cam asa: Daca are aceasta omologare nu va fi o problema. Daca nu are asa ceva pe toba, atunci sa aiba stantata o serie si sa ai tu o hartie de omologare cu seria respectiva. Altfel, daca omul de la RAR isi face datoria vei fi respins. Inca nu le-am cumparat, insa am raspuns oficial din partea unui reprezentant Cobraexhaust.de, care afirma ca intr-adevar sunt omologate pt EU (din pacate nici pe moto-gear.ro, nici pe cobraexhaust.de nu este afisat certificatul de omologare) De asemenea, sa inteleg ca cel mai safe ar fi sa ma duc cu ele montate la RAR, nu sa astept sa ma pescuiasca filtrele lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 Acum 12 minute, Flo89 a spus: Inca nu le-am cumparat, insa am raspuns oficial din partea unui reprezentant Cobraexhaust.de, care afirma ca intr-adevar sunt omologate pt EU (din pacate nici pe moto-gear.ro, nici pe cobraexhaust.de nu este afisat certificatul de omologare) De asemenea, sa inteleg ca cel mai safe ar fi sa ma duc cu ele montate la RAR, nu sa astept sa ma pescuiasca filtrele lor. Pai daca mergi la RAR si nu au semnul de la omologare sau serie plus certificat, degeaba te duci. M-am uitat si eu ps site. Nu apare vreo omologare ceva. Daca mergi de ex, pe Louis ti se da o informatie utila: Auspuffanlagen mit EG-BE müssen in Deutschland nicht in die Papiere eingetragen werden – die Stempelung auf dem Aus-pufftopf ist vom Gesetzgeber als alleiniger Legalitätsnachweis vorgesehen und ausreichend Adica: o toba omologata in UE (care are EG-BE) cu marcaj corespunzator pe toba se poate monta in Germania fara probleme si fara sa fie nevoie a se face mentiunea in CIV. Normal ar fi si in RO sa fie la fel. Aia de la Cobra spun ca tobele matale - banuiesc ca astea sunt: https://www.cobraexhaust.de/Classic-Cruiser-VLX-600-Shadow-VT-600-PC21-Komplettanlage-mit-ABE - ar avea ABE adica Allgemeinen Betriebserlaubnis. Asta spune in ce conditii se poate folosi un produs montat pe o masina/mobra. Daca sunt baieti de comitet iti trimit o copie dupa ABE. Daca nu iti trimti ti-as recomanda sa nu dai banii pe ele ca sa nu te enervezi inutil cu da jos tobele pentru RAR, pune tobele la loc, si cine stie cand mai nimeresti intr-un filtru si se iau de tine ca nu sunt tobele bune. Faptul ca are un ABE nu inseamna ca poti automat circula pe drumruile publice. Poate sa fie liber doar pentru curse pe circuit, sau la masini/mobre de epoca pentru mers la parada etc. Eu am adus anul trecut o masina care avea un bullbar pe ea. Are serie pe el si am prezentat la RAR documentul ABE, care este unul general pentu modelul de bullbar de la seria nr. pina la seria nr. Si a fost OK. Eu zic sa le dai un e-mail si sa le ceri o copie dupa ABE. Apoi vezi ce faci mai departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 (editat) 10 minutes ago, Silver Arrow said: Daca mergi de ex, pe Louis ti se da o informatie utila: Auspuffanlagen mit EG-BE müssen in Deutschland nicht in die Papiere eingetragen werden – die Stempelung auf dem Aus-pufftopf ist vom Gesetzgeber als alleiniger Legalitätsnachweis vorgesehen und ausreichend Adica: o toba omologata in UE (care are EG-BE) cu marcaj corespunzator pe toba se poate monta in Germania fara probleme si fara sa fie nevoie a se face mentiunea in CIV. Normal ar fi si in RO sa fie la fel. O.o Fix partea asta nu am reusit sa o dibuiesc atunci cand ma chinuiam sa fac research-ul De ABE aflasem cu ajutorul unor colegi de pe pagina de facebook motociclism.ro... atata ca nu puteam decat sa ne dam cu parerea, ca e bun doar pt DE (sau nu). "Faptul ca are un ABE nu inseamna ca poti automat circula pe drumruile publice. Poate sa fie liber doar pentru curse pe circuit, sau la masini/mobre de epoca pentru mers la parada etc." - alt aspect pe care nu il stiam/nu il intuiam deloc... Multumesc frumos de tot pt ajutor/lamuriri! Poate-poate o fi totul ok, altfel va cam trebui sa ma obisnuiesc cu sunetul de aparat de cusut al tobelor stock... P.S.: Nu chiar alea sunt tobele pe care mi le doresc, ci modelul StreetRod https://www.moto-gear.ro/sistem-tobe-cobra-streetrod-vlx600-produssku-18102310 P.P.S.: Ma mai gandeam la varianta sa intreb pe cineva, care sa stie pe cineva, care sa... etc pana dau de cineva care lucreaza la RAR, poate stie ceva de modelele de la Cobra (in general), daca sunt ok sau nu. De asemenea, chiar sper (nu in mod ironic) sa nu fiu singurul pe aici care a vrut sa isi puna Cobra-uri pe Shadow... Editat Noiembrie 12, 2020 de Flo89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 @Flo89 ce te opreste sa trimiti catre RAR un e-mail cu durerea ta? Spui exact modelul de tobe si vei afla fie ca nu sunt permise, sau daca sunt permise care sunt conditiile si documentele solicitate cand te vei prezenta cu mobra. Nu conteaza ce se spune pe feizbuc sau ce iti spunem noi pe aici. Cu siguranta vei primi un raspuns de la RAR. Totusi este vorba de o gramada de bani. Oricum banuiesc ca nu ai graba, mai putin daca trebuie sa il ajuti pe Mos Craciun sa distribuie cadouri. Nu comentez de ce vrei sa le schimbi. Optiunea ta. La VT750 suna chiar bine tobele stock. Sper ca vrei sa le schimbi pentru sufletul tau nu pentru prostia cu "laud paips seivz laivz" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 (editat) 4 hours ago, Silver Arrow said: @Flo89 Oricum banuiesc ca nu ai graba, mai putin daca trebuie sa il ajuti pe Mos Craciun sa distribuie cadouri. :)))))))) Corect, sunt o gramada de bani... in plus, mi s-a recomandat sa petrec mai intai 1-2 ani cu tevile stock ca sa invat sunetul motorului, cum ar trebui sa sune ok si sa detectez din timp vreun dereglaj Nu, nu ma intereseaza sa se auda tare, ci sa se aude BINE. Parerea mea, cu tobele acelea in particular, Shadow-ul de 600 "canta" asa cum ar trebui sa i se auda muzichia: https://www.youtube.com/watch?v=P9FHmC2XY7M am gasit si 1-2 videouri cu modelul Slash Down, 2 in 2 sau Drag Pipes... tot suna mai bine decat cele stock, dar nu ma gadila asa de bine ca Street Rod-urile P.S.: m-am lamurit relativ recent si care-i treaba cu "laud paips"... poate ii ajuta pe unii in conditii de bara la bara si fac lane splitting, nu stiu... Da, ok, poate e bine sa ai elementul asta de "prezenta sonora" in plus, dar sunt pe principiul ca nu m-as baza never-ever pe el 4 hours ago, Silver Arrow said: @Flo89 ce te opreste sa trimiti catre RAR un e-mail cu durerea ta? O.o Nu credeam ca ofera genul asta de informatii pro bono... point taken, pur si simplu nu mi-a trecut prin cap Editat Noiembrie 12, 2020 de Flo89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 Acum 52 minute, Flo89 a spus: :)))))))) Corect, sunt o gramada de bani... in plus, mi s-a recomandat sa petrec mai intai 1-2 ani cu tevile stock ca sa invat sunetul motorului, cum ar trebui sa sune ok si sa detectez din timp vreun dereglaj Nu, nu ma intereseaza sa se auda tare, ci sa se aude BINE. Parerea mea, cu tobele acelea in particular, Shadow-ul de 600 "canta" asa cum ar trebui sa i se auda muzichia: https://www.youtube.com/watch?v=P9FHmC2XY7M am gasit si 1-2 videouri cu modelul Slash Down, 2 in 2 sau Drag Pipes... tot suna mai bine decat cele stock, dar nu ma gadila asa de bine ca Street Rod-urile P.S.: m-am lamurit relativ recent si care-i treaba cu "laud paips"... poate ii ajuta pe unii in conditii de bara la bara si fac lane splitting, nu stiu... Da, ok, poate e bine sa ai elementul asta de "prezenta sonora" in plus, dar sunt pe principiul ca nu m-as baza never-ever pe el O.o Nu credeam ca ofera genul asta de informatii pro bono... point taken, pur si simplu nu mi-a trecut prin cap Line splitting cu un chopper nu este chiar simplu. O sa fie distractiv pina ii dai unuia o dunga cu ghidonul pe usa . Si atunci sa te tii.... Oricum mie un claxon bun mi se pare mai eficient decat o baraiala permanenta in urechile tale. Am pus la Shadow un claxon bitonal si se aude exceptional. Este posibil ca RAR-ul sa nu cunoasca tipul de evacuari pe care doresti sa le pui. Asa ca posibil sa nu primesti un raspuns punctual, dar cu siguranta iti va prezenta in scris care sunt cerintele RAR ca sa nu fi respins, si sa stii ce informatii si/sau acte sa ceri de la Cobra. Asta cu invatatul sunetului motorului este un sfat de exceptie. Pai la ce bun sa il inveti daca apoi va fi acoperit de zgomotul tobelor? Macar inveti zgomotul direct cu baraitul tobelor. Tot aia este. Mersul unui motor se simte in vibratiile din ghidon sau de sub koor, in cum trage cand esti singur si cu pasager, cat de repede se tureaza in gol si in mers etc Pai cand auzi batai sau zgomote naspa care sa treaca peste zgomotul tobelor deja este tarziu. Daca doresti sa iti pui niste evacuari mai zgomotoase (in limite civilizate) pentru ca asa iti place atunci nu mai sta pe ganduri si da-i drumul. Dar dat fiind ca nu e vorba de 100-200 de lei verifica cum sta treaba cu actele. Ca sa scutesti nervi inutili. Bineinteles ca poti sa le pui si sa ti se rupa, iar cu RAR-ul sa "te descurci" , ca doar traim in RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 12, 2020 Share Postat Noiembrie 12, 2020 30 minutes ago, Silver Arrow said: Oricum mie un claxon bun mi se pare mai eficient decat o baraiala permanenta in urechile tale. Am pus la Shadow un claxon bitonal si se aude exceptional. Gand la gand aici, oricum presupun ca majoritatea soferilor sunt mai degraba invatati/obisnuiti sa reactioneze la un claxon decat la un rev bomb nesimtit "Este posibil ca RAR-ul sa nu cunoasca tipul de evacuari pe care doresti sa le pui. Asa ca posibil sa nu primesti un raspuns punctual, dar cu siguranta iti va prezenta in scris care sunt cerintele RAR ca sa nu fi respins, si sa stii ce informatii si/sau acte sa ceri de la Cobra." Corect, dar dupa cum zici tu... macar asa, orientativ. "Asta cu invatatul sunetului motorului este un sfat de exceptie. Pai la ce bun sa il inveti daca apoi va fi acoperit de zgomotul tobelor?" "Pai cand auzi batai sau zgomote naspa care sa treaca peste zgomotul tobelor deja este tarziu." Eh, inteleg unde bate omul, se referea mai degraba la niste subtilitati pe care poti sa ajungi sa le distingi cu timpul, chiar din sunetul de idling "Bineinteles ca poti sa le pui si sa ti se rupa, iar cu RAR-ul sa "te descurci" , ca doar traim in RO." Yeah no... nu as vrea sa imi asum aiurea riscuri d-astea. Om, pt postari ca ale tale regret enorm ca forumul asta e de format vechi si nu permite +1 sau like-uri sau alte dracii. Mersi frumos de tot pt tot input-ul tau! Daca ne gasim, dau o bere... dupa ce imi iau plasticul :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papa32 Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 Salut. Sa va prezint și eu jucăria mea achiziționată de câteva zile. Shadow 1100 ACE C2, 1997 Și as avea o întrebare: A venit cu un rand de jenti cu spite (care mie îmi plac mai mult) cam degradate. Știți pe cineva care recondiționeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 S-a stapanesti sanatos! Sa te bucuri de ea fara incidente Si mie imi plac mai mult rotile cu spite. Inclusiv la unele masini. Ce intelegi prin degradate: s-a dus cromul de pe spite si obada? Sau e deformata obada ? Spite lipsa etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papa32 Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 (editat) S-a dus cromul și au început sa rugineasca. As vrea o sablare și vopsire, stramba nu știu dacă este. Editat Noiembrie 15, 2020 de papa32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 1 oră în urmă, papa32 a spus: S-a dus cromul și au început sa rugineasca. As vrea o sablare și vopsire, stramba nu știu dacă este. Cum sa le vopseasca!?!? Le duci la un atelier unde se face cromare. Cauta si tu unde exista prin zona ta asa ceva. Va trebuie sa demontezi roatile complet: spite, butuc, obada si sa le dai la cromat. Apoi le dai unuia sa ti le puna la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papa32 Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 Ma interesez pe unde în Banat se face asa ceva. Vopsit electroststic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 Haide ca iti repet: vopsitoria in camp electrostatic este cu totul altceva decat cromarea. Janta auto poti sa vopsesti in camp electrostatic. Tu trebuie sa cauti un atelier care face acoperiri galvanice si care sa aiba si posibilitatea de cromare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papa32 Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 O sa caut, de aia am întrebat. Știu de cromare, aia vreau, un prieten a sugerat vopsirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 Daca le vopsesti este blasfemie ! (sincer o sa arate ca draqu) Pai tocmai asta este frumusetea chopper-ului: crom , crom si iarasi crom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papa32 Postat Noiembrie 15, 2020 Share Postat Noiembrie 15, 2020 Știu, de aia caut un atelier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 18, 2020 Share Postat Noiembrie 18, 2020 Scuze daca s-a mai pus intrebarea asta pana acum pe cele 135 de pagini, dar... Din ce am inteles, motorul de pe Shadow 600 este aproape identic cu cel de pe Transalp 600, cu exceptia cutiei de viteze (4 vs 5 viteze).... si a 40 vs 50 cp. La prima cautare cica ar fi datorita diferentei de cam-uri... exista vreo modalitate de a modifica motorul de Shadow pt a-i reda cei 10 cp pe care ar trebui sa ii suporte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flo89 Postat Noiembrie 23, 2020 Share Postat Noiembrie 23, 2020 (editat) Revin cu alta intrebare legata de Shadow 600... Stiti cumva vreun site local sau pe cineva care vinde masca/grila de radiator? Sau eventual pe cineva care sa le faca custom, la comanda? + o aripa fata, neagra Editat Noiembrie 23, 2020 de Flo89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Co Postat Mai 4, 2021 Share Postat Mai 4, 2021 Salutare! Pentru ca am pierdut capacul de la buson am nevoie sa schimt tot busonul si pentru ca mi-as dori sa nu am chei diferite caut tot kitul cu buson, blocare ghidon, contact si cele 2 perechi de chei pentru Honda Shadow VT600 1989-1997. Are cineva asa ceva? Multumesc anticipat, Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 5, 2021 Share Postat Mai 5, 2021 Acum 7 ore, Andrei Co a spus: pentru ca mi-as dori sa nu am chei diferite caut tot kitul Poți să cauți pe cineva care să-ți modifice un alt bușon și să-l adapteze la cheia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Co Postat Mai 5, 2021 Share Postat Mai 5, 2021 Acum 4 ore, ENEOS a spus: Poți să cauți pe cineva care să-ți modifice un alt bușon și să-l adapteze la cheia ta. Multumesc mult pentru raspuns. Ai pe cineva care face asa ceva? La asta nu m-am gandit si nici nu am auzit pe cineva sa faca asta. Daca imi poti da un contact as fi recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 5, 2021 Share Postat Mai 5, 2021 Acum 57 minute, farfuridi a spus: Asta e foarte greu realizabil cata vreme nu detii la cheia ta un butuc dedicat pe care sa-l plantezi in noul buson. Asa este, dar fiind vorba ''decat'' de busonul de rezervor, nu e musai sa puna toti cateii la butuc. Lasa unul sau doi care se pupa cu forma de la cheie si aia a fost (eventual ii pileste sa se potriveasca). Daca era vorba de butucul de la pornire/deblocare ghidon era alta treaba. Pentru el este important sa se inchida busonul ca sa nu il deschizi direct cu mana. Cine vine chitit cu ceva de manevrat butucul nu cred ca va da ''lovitura'' la rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 5, 2021 Share Postat Mai 5, 2021 Acum 4 ore, Andrei Co a spus: Multumesc mult pentru raspuns. Ai pe cineva care face asa ceva? La asta nu m-am gandit si nici nu am auzit pe cineva sa faca asta. Daca imi poti da un contact as fi recunoscator. Acum mulți ani am făcut așa ceva la un atelier pe Dorobanți, pe colț lângă fostul magazin al tineretului, nu știu dacă mai există atelierul. Nu e așa greu, poți face și singur dacă ai puțină îndemânare, mai ales așa cum a spus un coleg, adică nu perfect pe cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.