Sari la conținut

Postări Recomandate

topic deschis pentru posesorii de honda shadow, indiferent de capacitate cilindrica!!!

poze, sfaturi, consumabile etc.

 

incep eu cu honda vt 600 shadow din 1992, dar sunt valabile aceste date pentru majoriatatea modelelor de 600 cmc:

 

ulei: sae 20w-50 API:SF, in manual recomanda MOBIL SUPERMOTO 4T, eu am luat MOTUL API:SG

capacitate: 2,8 litri, inclusiv filtrul de ulei

 

filtru ulei:

K&N: KN-303 shi KN-303C

MANN: MW64

 

 

pneuri recomandate: 100/90-19 57S SI 170/80-15M/C 77S

BRIDGESTONE: L309 G546

DUNLOP: F24 K555

 

presiunea in pneuri:

 

doar pilot: 2 si 2

pilot si pasager: 2 si 2,5

 

 

baterie: 12V-8AH

 

bujii:

standard: NGK DPR8EA-9

pentru clima rece ( sun 5 grade celsius ): DPR7EA-9

pentru condus sportiv :ok: : DPR9EA-9

 

 

 

 

CAM ATAT AM GASIT PANA ACUM!!! :cheers:

 

o singura intrebare: pe siteul K&N am gasit filtrul asta de aer: HA-6088 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=HA-6088

cei la la united motors mi-au zis ca nu se potriveste exact shi trebuie facute adaptari!!! l-a folosit cineva pana acum???

 

luni seara o sa pun shi codurile FERODO pentru toate modelele de SHADOW!!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut, eu am o Honda VT 500 Shadow ,dar problema e ca nu am carte tehnica si daca stie cineva niste sfaturi tehnice, ce ulei sa folosesc , filtre , etc ar fii super. :cheers:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salut, eu am o Honda VT 500 Shadow ,dar problema e ca nu am carte tehnica si daca stie cineva niste sfaturi tehnice, ce ulei sa folosesc , filtre , etc ar fii super. :ok:

 

filtru ulei: KN-202

 

filtru aer: HA-5083

 

asta sunt pentru un vt500 shadow din 1985

 

cum nu ai precizat anul de fabricatzie, nu am de unde sa shtiu exact

pentru a cauta sigur filtrele care-tzi trebuie intra pe: http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx shi selecteaza acolo anul shi modelul :cheers:

 

daca te intereseaza shi produsele MANN shi FERODO, po sa ma uit la munca in catalog shi sa-tzi spun codurile pentru vt500 shadow, da tre sa-mi spui anul de fabricatzie

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot m-ati provocat, va zic.

Sper ca peste fo doi-trei ani sa fiu membru cu drepturi depline Honda Shadow Zone, calare pe o sora a 'mneai.

 

Honda Shadow 1100 Aero.

Preferabil dupa 2002, cand ii creste puterea de la 52 la 57 de cai (mi se pare, nu sunt sigur). Si puterea maxima numai la 4750 ture.

 

Ma declar fan 1100 Aero!

 

Succes Umbracilor!

post-5649-1148814270_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vt de 750 din 94 e tot shadow?

Si motoreta asta cati cai are, ca nu prea gasesc documentatie. (si oricum mi-e mai usor sa intreb :cheers: ).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

sal, moto e din 1988 deci cred ca se aplica treaba cu filtrele?oricum merci si daca mai ai ceva info in rest despre ulei si altele ti as fii recunoscator. :ok: :cheers:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inca pot sa zic ca sunt posesor de Shadow....VT-ul de 500 ...tot C-u...Am si manualul de reparatii,pt. cei interesati...A mea e din '85,are 48.000 km,trage inca destul de bine...Am tradat-o pt. ceva foarte asemanator, da' mai mare ,mai nou si mai puternic (VT-ul are 50 CP,VN-ul are 60).Suspin dupa Hondita pt. greutatea mica,consumul mai mic,dimensiunea redusa (parca ma strecuram mai usor printre masini!), a 6-a viteza,etc...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

a 6-a viteza,etc...

 

:cheers: :ok: :) :crack:

 

aveai 6 viteze pe vt-ul de 500???

 

--------------------------

 

dan44 are nevoie de carte tehnica pt un vt de 500!!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Shadow 750 Aero model 2004. Va pot ajuta cu una-alta dupa ce imi gasesc cartea tehnica :cheers:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Yep...! Hondita are si "overdrive", la viteza de peste 60 km/h,devine eficienta...Are si consumul cel mai mic,asa...Am mers si cu 160 km/h si nu mi-a consumat mai mult de 4,5...!Ehe...!Vulcanu' sub 5 nu stie...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Yep...! Hondita are si "overdrive", la viteza de peste 60 km/h,devine eficienta...Are si consumul cel mai mic,asa...Am mers si cu 160 km/h si nu mi-a consumat mai mult de 4,5...!Ehe...!Vulcanu' sub 5 nu stie...

 

Dariane, stie si sub 5 litri (4,8 %) dar asta inseamna sa nu-l duci mai sus de 80-90km/h este testat de mine

de regula 5,2% mers la 100-120 km/h

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot m-ati provocat, va zic.

Sper ca peste fo doi-trei ani sa fiu membru cu drepturi depline Honda Shadow Zone, calare pe o sora a 'mneai.

 

Honda Shadow 1100 Aero.

Preferabil dupa 2002, cand ii creste puterea de la 52 la 57 de cai (mi se pare, nu sunt sigur). Si puterea maxima numai la 4750 ture.

 

Ma declar fan 1100 Aero!

 

Succes Umbracilor!

 

Mishto zina...

Dar d ce are coburii pusi asa, nu sunt de la ea si ii trebuia in poza? :ok:

 

de vtx 1300 ce zici?

 

:cheers:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Shadow 750 Aero model 2004. Va pot ajuta cu una-alta dupa ce imi gasesc cartea tehnica :cheers:

 

 

Ia spune=ne si noua, cum merge, cat consuma etc

 

curiosi...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, la Ploiesti era un Shadow de 750 Aero cred al unui domn din Buzau.

No offence, dar mai mult plastic pe un cruiser nu am vazut. Sper ca Shadow-ul de 1100 Aero sa nu fie asa!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i drept, de plastic este plina: aripa fata, spate, capac filtru aer, capace laterale (scule). Dar de, vrem marfa ieftina. Vorbesc la nivel mondial. Un pic off-topic, s-a du tata cu Golful la service si cica rola intinzatoare de la curea era dusa. La 40.000 km. De ce? ERA DIN PLASTIC !!! Sa-i fuut in gura cu rahaturile lor de masini(daca si Golful a ajuns masina)

Ca sa revin, Hondita mea o fi ea din plastic, dar e tare frumusica. Si stai sa te intrebi, ai da cateva sute de euro in plus pe ea ca sa aibe toate alea din fier? Nu vad la ce ar folosi. Si cele din plastic arata foarte bine nici nu ai zice ca nu-s din fier. Plus ca nu vad cum ai putea sa modelezi fierul in toate formele care iti traznesc prin cap.

Cat despre consum, sincer, nu prea ma intereseaza. Stiu ca fac cam 270 km pana intru pe rezerva, cam 12-13 litri, deci cam (iata ca am aflat :cheers: ) 4,8/100km. Ce este misto la ea este cuplul, te impinge tare aproape de la orice turatie. Uneori inca mai opresc motorul la plecarea de pe loc din cauza ca viteza I-a este destul de lunga (fara sa o fortezi prea tare se duce in 60 la ora) si trebuie accelerata usurel sau dat drumul la ambreiaj incetisor. Dupa care se duce ca din tun. Eram odata cu un prieten pe la Alba Iulia (piata) el cu un BMW 350. Pana la 100 la ora i-am tinut fata lejer, dupa care am renuntat ca se apropia rondul. Si masina aia are 230 CP.

Editat de serbancuhonda

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i drept, de plastic este plina: aripa fata, spate, capac filtru aer, capace laterale (scule). Dar de, vrem marfa ieftina. Vorbesc la nivel mondial.

 

Ca sa revin, Hondita mea o fi ea din plastic, dar e tare frumusica. Si stai sa te intrebi, ai da cateva sute de euro in plus pe ea ca sa aibe toate alea din fier? Nu vad la ce ar folosi. Si cele din plastic arata foarte bine nici nu ai zice ca nu-s din fier. Plus ca nu vad cum ai putea sa modelezi fierul in toate formele care iti traznesc prin cap.

Cat despre consum, sincer, nu prea ma intereseaza. Stiu ca fac cam 270 km pana intru pe rezerva, cam 12-13 litri, deci cam (iata ca am aflat :bigstar: ) 4,8/100km. Ce este misto la ea este cuplul, te impinge tare aproape de la orice turatie. Uneori inca mai opresc motorul la plecarea de pe loc din cauza ca viteza I-a este destul de lunga (fara sa o fortezi prea tare se duce in 60 la ora) si trebuie accelerata usurel sau dat drumul la ambreiaj incetisor. Dupa care se duce ca din tun. Eram odata cu un prieten pe la Alba Iulia (piata) el cu un BMW 350. Pana la 100 la ora i-am tinut fata lejer, dupa care am renuntat ca se apropia rondul. Si masina aia are 230 CP.

 

Eu am inceput sa schimb plasticul, si am sa schimb tot ce pot. De ce? Pt ca stiu eu ca e de plastic (chiar daca arata a fier). Punct.

60 cu a-ntaia fara sa o fortezi? Eu i-am dat ieri 50 cu a-ntaia si mi s-a parut ca nu-i place.

Cum adica opresti motorul pt ca a-ntaia e destul de lunga? ;)

 

Oricum, Honda Shadow de 750 Aero e superba, intr-adevar. Aia de 1100 e chiar mirifica.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Very quiet in the Shadow zone... :banana:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

de vtx 1300 ce zici?

 

:banana:

 

Superba, dar parca prea matahala. Imi place la nebunie ce poate sa faca Vulcanetele meu tocmai pt ca scurt, si de-aia m-am reorientat putin (am mai spus-o si cu alte ocazii). Vreau motor mai mare, si cu ture mai putine, dar pe cadru cu ampatament mediu, nu salupa, ca VTX-ul.

Inainte voiam cat mai lung, mare, lat etc. Visam VN 2000, VTX 1800 Retro, Warrior. Acum Shadow-ul de 1100 mi se pare compromisul ideal intre motor mare (astea peste 1000 le consider mari, cu toare ca-s medii dupa criteriile de specialitate in domeniul cruiserelor) si cadru cat mai mic (cu toate ca nu-i mic deloc). Bine, cel mai cel este Fat Boy, dar ala e alta mancare de peste (peste oceanic, mai greu de prins cu salariul meu).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

saluate ppl

 

Io togmai mi-am loat o shadow de 400 (defapt ii zice honda steed)

 

Are 30 de cai, shi tobe de totzi banii dar nu merge mai repede de 80 la ora. E normal???

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

saluate ppl

 

Io togmai mi-am loat o shadow de 400 (defapt ii zice honda steed)

 

Are 30 de cai, shi tobe de totzi banii dar nu merge mai repede de 80 la ora. E normal???

 

nu

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

saluate ppl

 

Io togmai mi-am loat o shadow de 400 (defapt ii zice honda steed)

 

Are 30 de cai, shi tobe de totzi banii dar nu merge mai repede de 80 la ora. E normal???

 

Din moment ce o pocnitoare de 250 cmc merge cu 110-120, ma indoi ca e normal 80!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un pic off-topic, s-a du tata cu Golful la service si cica rola intinzatoare de la curea era dusa. La 40.000 km. De ce? ERA DIN PLASTIC !!! Sa-i fuut in gura cu rahaturile lor de masini(daca si Golful a ajuns masina)

Amice, fara suparare dar ar trebui sa te abtii de la aprecieri tehnice in zone care nu-ti apartin. In primul rand Golful este MASINA cu siguranta si asta nu ti-o pot spune numai eu. Rola aia intinzatoare nu este facuta din plastic 100%, lagarul de rotatie din interior este metalic si tocmai ala s-a distrus. S-a folosit plastic pentru ca are anumite alte calitati pe care nu le are un metal si anume este mai usor (orice chestie in miscare la un motor consuma din puterea acestuia cu cat este mai grea) si nu uzeaza cureaua din cauciuc pe care o intinde. Pe de alta parte nu inteleg de ce esti indignat, pentru ca un VW la 40.000 de km este in garantie, adica nu platesti reparatia iar o scurta vizita la service este indicat sa se faca si preventiv.

 

Cat despre Shadow, as fi curios sa stiu si eu cam la ce putere ar trebui sa se invarta un VT 600 de prin '93 fara limitare.

Steed-ul de 400 ar trebui sa mearga cam cu 140.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Cat despre Shadow, as fi curios sa stiu si eu cam la ce putere ar trebui sa se invarta un VT 600 de prin '93 fara limitare.

 

 

 

ce limitari are un shadow de 600???

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Amice, fara suparare dar ar trebui sa te abtii de la aprecieri tehnice in zone care nu-ti apartin. In primul rand Golful este MASINA cu siguranta si asta nu ti-o pot spune numai eu. Rola aia intinzatoare nu este facuta din plastic 100%, lagarul de rotatie din interior este metalic si tocmai ala s-a distrus. S-a folosit plastic pentru ca are anumite alte calitati pe care nu le are un metal si anume este mai usor (orice chestie in miscare la un motor consuma din puterea acestuia cu cat este mai grea) si nu uzeaza cureaua din cauciuc pe care o intinde. Pe de alta parte nu inteleg de ce esti indignat, pentru ca un VW la 40.000 de km este in garantie, adica nu platesti reparatia iar o scurta vizita la service este indicat sa se faca si preventiv.

 

Nu ma supar. Iar despre zonele care nu-mi apartin poate ai dreptate. Dar exista o zona "subiectiva" numita "customer satisfaction" unde am tot dreptul sa-mi dau cu parerea. Si singura nota de 10 la aceasta masina este stabilitatea in curbe.

Dar pentru o masina la care la 40k de km (are 4 ani asa ca sufletu' garantie) am avut probleme cu:

Sonda lambda - schimbata

Mecanismul geamuri - schimbat de 3 ori - din cauza unui opritor din plastic se shimba tot mecanismul

Bendix-ul - caraie la fiecare pornire

Tahometrul - ar trebui sa schimb tot tabloul de bord

Rola intinzatoare

Aer conditionat - reumplere cu freon

Incalzitor luneta

Butonul blocare geamuri

 

da-mi voie sa o consider o pocnitoare de care doar numele a mai ramas.

Un amic de-al meu a avut un Golf 3 si vandut-o la 500k de km si la 400k a facut motorul (diesel) si cutia. Asta inteleg sa o denumesti masina. Dar Golf 4? :D Si am inteles ca Golf 5 s-ar apropia din nou cat de cat de ceeace ar fi fost odata aceste masini.

Am mai avut si un Passat model '86. Am vandut-o prin '96 fara probleme mecanice majore. Alta masina care isi merita numele. Dar 4-le? Again :banana:

PS. Cate VW din generatia mai noua ai vazut tu la care sa nu la atarne scutul motor? Cand le vad din fata pe sosea ma apuca rasul cand la vad cum falfaie. Sau il pui din fier sau stai draq prin Ghermanica cu ele :banana:

Hai gata ca sunt off topic :banana:

 

 

Cat despre Shadow-ul meu am mers cu el o data cu 150-160 la ora. Deci 80 la ora pentru un 400 mi se pare extrem de putin. Sigur are probleme pe undeva

@DMW Ma indoiesc ca ar avea ceva limitari. Cel putin la a mea nu am observat asa ceva. Pur si simplu o vezi ca nu poate mai mult.

Editat de serbancuhonda

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

salutare

in seara asta, plec de la semafor (1 mai cu banu manta)...o autoblindata de la group 4 falck, iesita dupa banu manta, face dreapta direct dupa banda 2, sa intre pe straduta aia ce da spre aviatorilor...fara semnal, fara sa se asigure...aflat la 4-5 m in spatele ei, pe banda 1...ce mortii masii sa mai faci...ambele scarite rupte, ambele oglinzi, schimbatorul bushit, maneta frana, cablu frana si acceleratie, stop dreapta, ghidon stranbat...

unde gasesc componentele respective la un pret decent si o calitate buna...cine stie si ma poate ajuta...va multumesc (eventual si cu factura, dar nu neaparat...ca asigurarile nu deconteaza... :banana: )

YM: mariusvasilescu

0727.224.852

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×