Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

Multumesc frumos pentru indicatii si indrumari.

Astept in continuare orice fel de sfaturi si ma bucur sincer ca am avut inspiratia sa incep sa frecventez acest forum. Este un adevarat punct de plecare pentru orice motociclist.

 

Ride'n'live! :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropos, am citit undeva pe net ca ar fi indicat sa schimb si garniturile de la suruburile de golire ulei/lichid de racire. Este indicat sa le schimb sau este obligatoriu?

Unde gasesc de cumparat asa ceva in Sibiu?

Dar bujii NGK? :wave:

 

Multumesc mult

Editat de omunegru22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos, am citit undeva pe net ca ar fi indicat sa schimb si garniturile de la suruburile de golire ulei/lichid de racire. Este indicat sa le schimb sau este obligatoriu?

Unde gasesc de cumparat asa ceva in Sibiu?

Dar bujii NGK? :wave:

 

Multumesc mult

OmuleNegru...(chiar esti negru? :lol: )...garniturile nu ai de ce sa le schimbi...numai in cazul cind se rup sau ciup,ciup,ciupesc :lol: , iar uleiul care il ai 10W40 din cite stiu eu se foloseste iarna,ia foloseste tale 20W50 sa vezi ca e mai bine...cu respect,Conu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu parere de rau anunt ca imi vand vaca. am nevoie de bani sa imi fac o extindere. deci.... :wave: :lol: :lol: :lol: :cheers: :agree:

e un shadow din 89, de 600. bine intretinut, nu bate nimic la el oleaca customizat, oglinzi, ghidon, stop spate

tobele suna ......de rup. daca stiti pe vreunu da-ti un buzz 0723404235. cer pe el 2900 neg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OmuleNegru...(chiar esti negru? :wave: )...garniturile nu ai de ce sa le schimbi...numai in cazul cind se rup sau ciup,ciup,ciupesc :lol: , iar uleiul care il ai 10W40 din cite stiu eu se foloseste iarna,ia foloseste tale 20W50 sa vezi ca e mai bine...cu respect,Conu!

Nu-s negru(nici macar la suflet :lol: ).

In legatura cu garniturile, ma refer la acelea de care are si dacia la busonul de golire de la baia de ulei(sti ca e o garnitura care se aplatizeaza atunci cand strangi busonul la loc si pe care tre sa o schimbi de fiecare data cand dai afara uleiul), nu exista asa ceva si pentru busonul de golire de la shadow?

 

Iar legat de uleiul pe care l-am luat (10W40), este cel recomandat in manual pentru "most conditions", iar cel pe care mi l-ai recomandat tu (20W50) este pt "very hot weather" (si chiar ca nu am de gand sa ma mut in Arizona :lol: ). Crezi ca se intretine mai bine motorul cu uleiul asta? Sau? Ca sunt foarte curios.

 

Astept un raspuns.

 

Merci fain.

Editat de omunegru22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

In legatura cu garniturile, ma refer la acelea de care are si dacia la busonul de golire de la baia de ulei(sti ca e o garnitura care se aplatizeaza atunci cand strangi busonul la loc si pe care tre sa o schimbi de fiecare data cand dai afara uleiul), nu exista asa ceva si pentru busonul de golire de la shadow?

 

Iar legat de uleiul pe care l-am luat (10W40), este cel recomandat in manual pentru "most conditions", iar cel pe care mi l-ai recomandat tu (20W50) este pt "very hot weather" (si chiar ca nu am de gand sa ma mut in Arizona :lol: ). Crezi ca se intretine mai bine motorul cu uleiul asta? Sau? Ca sunt foarte curios.

 

Astept un raspuns.

 

Merci fain.

Tale ai dreptate cu ce spune cartea...dar eu asa ceva folosesc vara si nu am probleme,mai ales cu clima asta care este din ce in ce mai calda...oricum pina in iarna fac 2 schimburi :wave: si cind incepe anotimpul rece folosesc 10W40...capisci?Cit despre busonul de golire,de trei ani de cind schimb uleiul,nu am avut de ce sa schimb garnitura,pentru ca nu a fost nevoie...totul ramane la latitudinea ta!Cu stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand o Honda VT 500 Shadow. Am cumparat-o eu personal de aici din Italia, de la concesionar si am primit 2 ani de garantie. Motorul este inmatriculat de 3 saptamani, este in Timisoara si a facut in tara 80 de km. Are 6 viteze, si ca sa fiu io sigur ca e totul ok, am schimbat innainte de folosinta uleiul (Motul), filtru ulei, antigel, lichid de frana.

Merge super, supun la orice proba, test de mecanica etc..

Vreau vreo 2500 de eu

Vand pt ca merg in tara doar o luna pe an (pt intrunirea de la Timisoara), si nu am timp sa circul si cu Hondita asta.

Pt cei interesati mail, PM, seara pe mess

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tale ai dreptate cu ce spune cartea...dar eu asa ceva folosesc vara si nu am probleme,mai ales cu clima asta care este din ce in ce mai calda...oricum pina in iarna fac 2 schimburi :wave: si cind incepe anotimpul rece folosesc 10W40...capisci?Cit despre busonul de golire,de trei ani de cind schimb uleiul,nu am avut de ce sa schimb garnitura,pentru ca nu a fost nevoie...totul ramane la latitudinea ta!Cu stima!

Ok , Conule, m-ai convins.

Am sa incerc si eu un 20W50 sa vad cum merge; daca nu-mi place schimb.

Am priceput si miscarea cu garniturile.

Merci mult.

 

SALutari alese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?showtopic=115380

 

Ne despartim pentru ca flirtez de aprox 2 saptamani cu un VTX1300S...

4100 eur neg

 

mah da ce mama naibii se inampla de ne vindem toti motoarele? cine nu cunoaste o sa creada ca cine stie ce junghi de moto este honda vt 600 in general-si ea este super motor :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok . Pana acum totul pare sa fie in ordine.

In afara de faptul ca m-am ingrozit cand am vazut cat de adanci sunt puse bujiile de deasupra pistoanelor si ca nu am gasit o tubulara suficient de lunga ca sa le scot sa le verific, totul a decurs ok.

1. Filtrul de benzina pe care l-am luat de la louis special pt honda vt 600 are stuturile prea subtiri si am putut sa mi-l bag in fund. L-am curatat pe cel vechi , l-am clatit cu benzina si l-am pus la loc.

2. Am o intrebare : daca in vasul de expansiune de la lichidul de racire nu era suficient lichid (care era de culoare verde) si eu am completat cu antigel de culoare rosie e vreo problema (adica reactioneaza ca uleiurile diferite combinate-face spuma????- sau dauneaza)? Pt ca numai de ala rosu am gasit de cumparat?

In rest trebuie sa-i curat lantul (oare merge cu petrol sau motorina?) si sa-i schimb uleiul.

Si gata, e numa buna de calarit.

 

Ce ziceti? Dati o mana de ajutor?

 

Merci fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

neata. deci din cate stiu eu lichidele de racire nu trebuie amestecate. sau numai in cazul uleiului nu mai stiu exact. cat despre lant cu motorina initial shi dupa aceea da-l cu spray de lant la 300-400 km. mai intreaba shi pe altii de lichid :wave: :lol: bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok . Pana acum totul pare sa fie in ordine.

In afara de faptul ca m-am ingrozit cand am vazut cat de adanci sunt puse bujiile de deasupra pistoanelor si ca nu am gasit o tubulara suficient de lunga ca sa le scot sa le verific, totul a decurs ok.

1. Filtrul de benzina pe care l-am luat de la louis special pt honda vt 600 are stuturile prea subtiri si am putut sa mi-l bag in fund. L-am curatat pe cel vechi , l-am clatit cu benzina si l-am pus la loc.

2. Am o intrebare : daca in vasul de expansiune de la lichidul de racire nu era suficient lichid (care era de culoare verde) si eu am completat cu antigel de culoare rosie e vreo problema (adica reactioneaza ca uleiurile diferite combinate-face spuma????- sau dauneaza)? Pt ca numai de ala rosu am gasit de cumparat?

In rest trebuie sa-i curat lantul (oare merge cu petrol sau motorina?) si sa-i schimb uleiul.

Si gata, e numa buna de calarit.

 

Ce ziceti? Dati o mana de ajutor?

 

Merci fain.

 

Poti sa completezi cu orice lichid de racire.Nu conteaza amestecul.Lantul poti sa-l cureti si cu motorina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt promptitudine si intelegere.

As mai avea o nelamurire. Cum pana mea ma bag eu la bujiile alea din fundul pamantului?

E cineva din Sibiu care ma poate ajuta cu ceva chei speciale sau idei si mai speciale? Am cumparat bujiile de la Louis si stau cu ele in punga. Si poate ar trebui schimbate. Sau macar verificate cele vechi. Nu stiu :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pt promptitudine si intelegere.

As mai avea o nelamurire. Cum pana mea ma bag eu la bujiile alea din fundul pamantului?

E cineva din Sibiu care ma poate ajuta cu ceva chei speciale sau idei si mai speciale? Am cumparat bujiile de la Louis si stau cu ele in punga. Si poate ar trebui schimbate. Sau macar verificate cele vechi. Nu stiu :wave:

 

 

dute la Zoldi la garaj sau la Spidi la garaj ,in Selimbar....poate te lamuresc ei si cu filtrul.

antigel-ul nu e bine sa-l amesteci...asa stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat o cheie tubulara (18-19) din Praktiker, marca CONEX, le gasesti la bucata. Am dat pe ea 27 lei si merge la fix sa schimb bujiile alea infundate

 

ahaaaa.merci de pont.o sa incerc si yo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am deja probleme... :rusinica:

Asta seara am vrut sa ies si eu la o plimbarica cu "gagica" dau la automat cu socul tras ca la carte si aud ca nu merge rotund. In fine o tin usor din acceleratie si cand ajunge uleiul pe la 50 de grade am bagat socul. Nu vroia sa stea la relantiu nicicum. Am tras iar socul sa se mai incalzeasca. Am luat-o si la o tura cu socul tras. Nimic. Nu mai vroia sa stea la relantiu nici cu soc nici fara soc. Pana cand a murat de tot. Si nu a mai pornit nici impinsa. Electromotorul pare sa vrea sa invarta, dar ceva nu e inregula. Pare sa nu se alimenteze.

Ideea e ca azi am spalat-o , am bibilit-o, am bagat o garnitura noua la surubul de prindere al rezervorului, am schimbat suruburile de la sa, deci am finisat niste chestii care nu par sa aiba legatura cu fenomenul asta.

Ce credeti ca s-ar fi putut intampla?

Editat de omunegru22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am deja probleme... :cheers:

Asta seara am vrut sa ies si eu la o plimbarica cu "gagica" dau la automat cu socul tras ca la carte si aud ca nu merge rotund. In fine o tin usor din acceleratie si cand ajunge uleiul pe la 50 de grade am bagat socul. Nu vroia sa stea la relantiu nicicum. Am tras iar socul sa se mai incalzeasca. Am luat-o si la o tura cu socul tras. Nimic. Nu mai vroia sa stea la relantiu nici cu soc nici fara soc. Pana cand a murat de tot. Si nu a mai pornit nici impinsa. Electromotorul pare sa vrea sa invarta, dar ceva nu e inregula. Pare sa nu se alimenteze.

Ideea e ca azi am spalat-o , am bibilit-o, am bagat o garnitura noua la surubul de prindere al rezervorului, am schimbat suruburile de la sa, deci am finisat niste chestii care nu par sa aiba legatura cu fenomenul asta.

Ce credeti ca s-ar fi putut intampla?

 

Depinde cat de bine ai spalat-o... sa nu fi spalat-o de tot...

In afara de asta ai mai schimbat la ea?

Ca stiu ca pusesesi mai multe intrebari....Robinetul de la rezervor era deschis? Nu de-altceva dar merge destul de mult cu el inchis (si pana moare asa face isi pierde relantiul si nu are forta). Mai spune ceva simptome...ca e curios pentru o Honda (asta e simptom de Dacie -vestitul jigjor de relanti)... :rusinica:

Sunt convins ca nu ar mare lucru...

 

Tine-ne la curent. Bafta.

Editat de aax94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am spalat-o de tot. Chiar am avut grija sa nu ajunga apa pe la motor si releul de incarcare.

Robinetul l-am pus pe on inainte sa-i dau la automat si am tras si socul pt ca era rece motorul.

In rest nu am mai schimbat nimik de cand m-am urcat ultima oara pe ea. Am bagat doar o garnitura de cauciuc la surubul de prindere al rezervorului pt ca clampanea in mers deranjant, i-am mai strans un pic saua si semnalizarile spate. A, uitasem, am mai desfacut si protectiile de plastic de la furca ca sa pot baga si sub partea de sus a rezervorului o bucatica de cauciuc si apoi le-am pus la loc excat asa cum le-am scos.

La altceva nu am mai umblat.

Ce parere aveti? De unde sa incep expertiza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Tel.0745/262471

Selimbar str principala(M Viteazul) nr.50(partea dreapta cum vii din Sibiu)

Eu frcventez aceasta adresa.

Ai un motor care-i place si "maistrului".(Spydee;Karpatenwolf..etc)

Suna , viziteaza, intreaba .

Si mie-mi place motorul tau.

Cu respect

Bafta

Recomand adresa si ptr cei care nu sunt din Sibiu si au probleme nedorite in trafic in jurul Sibiului.

:rusinica:

Editat de ChopperVonGal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am spalat-o de tot. Chiar am avut grija sa nu ajunga apa pe la motor si releul de incarcare.

Robinetul l-am pus pe on inainte sa-i dau la automat si am tras si socul pt ca era rece motorul.

In rest nu am mai schimbat nimik de cand m-am urcat ultima oara pe ea. Am bagat doar o garnitura de cauciuc la surubul de prindere al rezervorului pt ca clampanea in mers deranjant, i-am mai strans un pic saua si semnalizarile spate. A, uitasem, am mai desfacut si protectiile de plastic de la furca ca sa pot baga si sub partea de sus a rezervorului o bucatica de cauciuc si apoi le-am pus la loc excat asa cum le-am scos.

La altceva nu am mai umblat.

Ce parere aveti? De unde sa incep expertiza?

 

Incepi romaneste ... Scoate-i bujiile si da-i scurt la automat sa vezi daca ai scantei, totodata te uiti cand le scoti sa vezi daca erau inecate sau ce culoare au (caramiziul este culoarea ca mergeau Ok, merge si mai cenusii daca ai umblat in oras mult cu ea, negru inseamna ca nu prea e bine). Cand faci proba la bujii sa ai benzina oprita. Daca bujiile sunt ude, poti sa le arzi in cap la electrod dar sa nu le dai cu peria de sarma (doar le stergi).

Cand zici ca nu isi tinea relantiul dadea ceva rateuri, ceva fum anormal, ceva zgomote in plus?

Daca bujiile si scanteia sunt bune (si nu ai avul zgomote anormale), da-i rezervorul jos si saua si verifica circuitele de benzina sa nu fie cumva strangulate, opturate.

Mai vorbim sa ne zici ce ai aflat. Succes! :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara a fi malitios, pentru aax 94, omunegru, etc. si toti ceilalti nou-veniti, va dau acelasi sfat pe care l-am primit si eu: cititi cu atentie acest topic, cap-coada! Fara a mai pune la socoteala manualul Honda Shadow! Astfel veti evita unele confuzii, ca de exemplu ca nu conteaza raportul amestecului de racire, ei bine conteaza este 50/50!

Fara a ma pretinde mare specialist ci mai de graba Stan-patitul, nu intreprindeti nimic din ceea ce nu sunteti siguri, dupa ureche, s-ar putea sa regretati! Suna apocaliptic dar am trecut si probabil am sa mai trec prin asemenea faze... :cheers: ! Celor interesati le dau detalii pe PM sau pe mess!

Asfalt uscat si numai bine! :cheers:

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...