coyotu' Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Corect! deci,ar trebui sa decupez din aripa undeva pe sub sa ca sa pot prinde ansamblul,asta insemnind sa dau jos aripa si sa ajung la locurile marcate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 vezi ca ti-am lasat un mesaj (fisier pdf) mai sus. exista si un sistem prin care nu trebuie sa decupezi nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 vezi ca ti-am lasat un mesaj (fisier pdf) mai sus. exista si un sistem prin care nu trebuie sa decupezi nimic multumesc pt ajutor dar la ceea ce vreau sa-mi fac eu nu merge,ansamblul se prinde undeva sub sa,am sa demontez saua si aripa spate sa vad ce posibilitati mai am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 (editat) deci,ar trebui sa decupez din aripa undeva pe sub sa ca sa pot prinde ansamblul,asta insemnind sa dau jos aripa si sa ajung la locurile marcate? Normal ca dai aripa jos. Locurile marcate sunt pe spatele aripii. I-ti mai trebuie si niste distantiere de aproximativ 2 cm. Uite aici ( http://picasaweb.google.com/dpirvulescu/2008_03_16_sissy_bar ) cam cum ar veni pus un sissy bar original Honda care vine exact pe gaurile alea. Din pacate am uitat sa fotografiez exact momentele importatnte ale executiei si dupa primele poze m-am trezit tocmai la sfarsit cu pozatul. Sper sa te ajute. Sa sti ca sticla de votca este obligatorie . Editat Martie 3, 2009 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 si consideri ca s-ar potrivi si la modelul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 si consideri ca s-ar potrivi si la modelul asta? Nu pot sa-mi dau bine seama (i-mi trebuie o poza din fata) dar pare a fi un sissy bar pentru VLX (modelul american care are pe lateralele de la aripa spate doua ornamente cromate) iar acesta nu se potriveste la VT. Pentru VT stiu 2 variante, cea originala cum mi-am pus-o eu si cea de la Hepco & Becker, asa cum ai primit un pdf mai sus si care se gaseste pe louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 si tipul asta e prins tot sub sa,nu pe aripa mai jos.am vazut si modelul despre care vorbesti tu.oricum azi am sa arunc un ochi pe la garaj sa vad ce posibilitati mai am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 si tipul asta e prins tot sub sa,nu pe aripa mai jos.am vazut si modelul despre care vorbesti tu.oricum azi am sa arunc un ochi pe la garaj sa vad ce posibilitati mai am Ti-am zis nu se vede bine in poza. Eu am vrut sa-mi cumpar ceva care semana cu poza ta, i-am dat o poza vanzatorului cu partea din spate a motocicletei, si mi-a zis ca nu se potriveste. Oricum succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 Normal ca dai aripa jos. Locurile marcate sunt pe spatele aripii. I-ti mai trebuie si niste distantiere de aproximativ 2 cm. Uite aici ( http://picasaweb.google.com/dpirvulescu/2008_03_16_sissy_bar ) cam cum ar veni pus un sissy bar original Honda care vine exact pe gaurile alea. Din pacate am uitat sa fotografiez exact momentele importatnte ale executiei si dupa primele poze m-am trezit tocmai la sfarsit cu pozatul. Sper sa te ajute. Sa sti ca sticla de votca este obligatorie . bun,din cite ai spus tu,a trebuit sa decupezi sau sa gauresti aripa in 4 locuri.cit despre modelul meu de suporti,imi permit sa le adaptez sistemul de prindere pe cadru,nu cred ca ar mai fi vreo problema.multumesc pt ajutor si daca mai ai sugestii,sunt binevenite intotdeauna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Martie 3, 2009 Share Postat Martie 3, 2009 a mai fost o intrunire a transalpinistilor anul trecut pusa la "intruniri si evenimente"putem face la fel ca asa poa sa se afle de la altii cu alte motoare pt cei care nu intra pe forum si au shadow! in lista : Dimmu djeeckx Smoky_bad Cristi(nu e forumist dar se prezinta la intalnire ) Hmm... Cam putini. Da' nu-i panica. O sa fim putini, dar bine organizati . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristineo Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Fratilor... care este cel mai bun ulei pt. Honda Shadow vt600c din `88... eu i-am pus pana acum Motul 5100 12W40... stie cineva unul mai bun? PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coyotu' Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Fratilor... care este cel mai bun ulei pt. Honda Shadow vt600c din `88... eu i-am pus pana acum Motul 5100 12W40... stie cineva unul mai bun? PM al meu de din 1997,i-am pus repsol 10w40,API SJ,la modelul tau,fiind mai vechi,corespunde API SG ,astea le vezi scrise undeva pe eticheta uleiului Daca dai aripa spate jos o sa vezi 4 locuri in marcate pentru a fi decupate si cu loc de pus un surub in dreptul lor pe cadru. De acolo se prinde sissy bar-ul si tot de acolo poti prinde un portbagaj. multumesc de ajutor,ieri am dat jos aripa si am gasit locurile indicate,se potrivesc pentru ce am eu nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 putini deocamdata..sper sa vina toti care intra pe forum.in ultima vreme a aparut multa lume cu shadow-uri aici...ii mobilizam cumva:P, sper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Fratilor... care este cel mai bun ulei pt. Honda Shadow vt600c din `88... eu i-am pus pana acum Motul 5100 12W40... stie cineva unul mai bun? PM Poate ai pus 10W40 sau 15W50 ca 12W40 nu exista, nici macar 15W40 nu exista la motul Eu pun 15W50 5100 si sunt foarte multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Ce diferente ar fi (exceptand calitatea si pretul ) intre bujiile obisnuite, cele platin si cele iridium. Exista vreo diferenta in modul de functionare al motorului..daca pun bujii obisnuite sau iridium?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Bujiile iridium au o scanteie mai puternica decat cele obisnuite, deci implicit o ardere mai buna. Dupa cum spune producatorul lor au si o durata de viata mai mare. Din punctul meu de vedere nu cred ca merita. daca motorul avea 2 bujii mai era cum era dar avand patru e destul de costisitor fata de cele standard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) ... ...Din punctul meu de vedere nu cred ca merita. daca motorul avea 2 bujii mai era cum era dar avand patru e destul de costisitor fata de cele standard Depinde! Dintre avantajele folosirii bujiilor-iridium amintesc cateva, conform spuselor producatorului NGK: - scanteie mai puternica si ardere mai buna (vezi Blade), plus rulare rotunda fara rateuri: - pornire mai usoara; - durata cel putin dubla de viata fata de bujiile obisnuite; - reactie mai buna la accelerarea spontana; - reducerea consumului de benzina, etc. La dezavantaje pretul foarte mare, undeva intre 17-19 E/bucata! Personal am dat comanda. Astept comanda si apoi sa vad cum merg... P.S. Pentru doritori modelul pentru Shadow 600 este NGK - DPR8EIX - 9! Editat Martie 5, 2009 de Defender Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 lamureste-ma si pe mine cum pot scadea bujiile cu iridium consumul? si mai ales cu cat? sa dai 80 euro pe iridium fata de 15 euro pe cele normale nu stiu cat de mult isi merita banii. pentru cei cu resurse mai limitate nu cred ca e o investitie prea buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) stie careva cum se pot scoate toate cele 4 bujii de la shadow 600C??? pe cele 2 (vizibile) le scot usor.....dar mai are doua ceva mai ascunse... si-ar mai fi o intrebare... joi am fost pana la Otopeni pe motor...si am vrut sa vad cam cum merge si ceva mai tare..(am shadow-u de 2 luni, dar n-am iesit decat prin oras pana acum)...am mers cu el cam cu 100-105 Km/h...(are 4 viteze) si la viteza asta simteam ca nu mai poate mai mult....parca deja gafaia...parca era prea turat motorul....(aveam si pasager) intrebarea vine acum: E normal sa fie asa sau e vreo problema? Editat Martie 7, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 Nu e normal...Ai o problema.Ia mai ridica-i nitzel relantiul.Asa am patzit si eu,cu Vt500C-ul,pe vremuri.Cum am umblat un pic,la surubul ala,hopa! De la 100-110,mi-a tasnit in 130km/h. Ca tot a iesit soarele,ia vino pe la mine,sa vedem cu bujiile alea 2,pe care nu potzi sa le scotzi.Impreuna,poate le dam de cap. 0722.56.44.09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) Nu e normal...Ai o problema.Ia mai ridica-i nitzel relantiul.Asa am patzit si eu,cu Vt500C-ul,pe vremuri.Cum am umblat un pic,la surubul ala,hopa! De la 100-110,mi-a tasnit in 130km/h. Ca tot a iesit soarele,ia vino pe la mine,sa vedem cu bujiile alea 2,pe care nu potzi sa le scotzi.Impreuna,poate le dam de cap. 0722.56.44.09 Totusi ce legatura are relantiul? Si eu am avut Shadow tot in 4 trepte(cu tobele golite ce-i drept) si la 100 este cam turat. Acu am schimbat motorul cu unul in 5 trepte si i-a mai scazut putin turatia la 100 in treapta a-5-a. In 4 trepte , la 105 km/h ai undeva la 4000 rpm (din 6500). Editat Martie 7, 2009 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 (editat) deci sa inteleg ca daca e in 4 viteze...e normal sa fie asa...sa fie turat motorul can ajung pe la 100 Km/h? mai mai o intrebare care nu tine de viteze....ce fel de abreiaj are shadow vt600c....umed sau uscat?? Pe viitor voi tot pune intrebari pe forumul asta, pentru ca sunt incepator la UMBRE.....asa ca sper sa nu ma injurati daca va umplu de intrebari, uneori stupide, alteori banale... Va urez tuturor vara vesnica si asfalt uscat.... Editat Martie 7, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 7, 2009 Share Postat Martie 7, 2009 chiar daca este un pic turat nu iti fa probleme ca duce. nu pateste nimic. Ambreiajul este multidisc in baie de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 stie careva cum se pot scoate toate cele 4 bujii de la shadow 600C??? pe cele 2 (vizibile) le scot usor.....dar mai are doua ceva mai ascunse... si-ar mai fi o intrebare... joi am fost pana la Otopeni pe motor...si am vrut sa vad cam cum merge si ceva mai tare..(am shadow-u de 2 luni, dar n-am iesit decat prin oras pana acum)...am mers cu el cam cu 100-105 Km/h...(are 4 viteze) si la viteza asta simteam ca nu mai poate mai mult....parca deja gafaia...parca era prea turat motorul....(aveam si pasager) intrebarea vine acum: E normal sa fie asa sau e vreo problema? sal, vezi ca s-ar putea sa fie limitat la 20kw. asa l-am avut si eu cand l-am cumparat, apoi i-am scos limitarea. uite-te in talon si vezi cati kw are. a mea e din '93 si era limitata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 sal, vezi ca s-ar putea sa fie limitat la 20kw. asa l-am avut si eu cand l-am cumparat, apoi i-am scos limitarea. uite-te in talon si vezi cati kw are. a mea e din '93 si era limitata. salut, in certificat scrie 30Kw, dar daca e limitat la un anume nr de Kw e trecut si in certificat la cat e limitat?? La tine acum cati Kw are daca ai scos limitarea?? Daca e limitat cum se scoate limitarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.