Sari la conținut

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da...acum chiar nu-mi mai place sa fiu pasager.

multumesc frumos. A fost dragoste la prima vedere si acum o voi tot incarca cu accesorii :scratch: ....bani sa fie la cate idei am

Editat de adda_m_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu suspensia fata la VT600C, in sensul ca e "BARCA"

 

Din cate am vazut nu are nici un reglaj de intarire,cand am desfacut capacul de sus la una din suspensii a iesit un tub din interior...

 

De curs uleiul nu pare sa fie curs (specialistii spun ca daca iti curge uleiul sigur raman urme vizibile)...

 

Ce problema poate fi?

 

 

Apropo de furca....ce ulei de furca e mai bun pt VT600C...si ce alte chestii tre sa mai stiu pentru schimbarea uleiului din furaca?

Auzisem ceva de o presiune care se verifica nus'cum....sau na...ce alte aspecte sunt importante ca sa pot duce la bun sfarsit procesul de schimbare a uleiului din furca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 Amperi conteaza enorm...mai ales ca sunt in minus....Nu prea te vei bucura atunci cand poate o vei opri in viteza in trafic, la semafor...si sa n-o mai poti porni...

 

Eu sunt patit, dar nu aveam baterie mai mica..ci era de cat imi trebuia dar era proasta si veche....si am ramas ca boul la Unirii :kiss: , in mijlocul junglei de conserve....Am avut mare noroc de parcul de la unirii...ca m-am bagat la impins...si a pornit usor :scratch:

 

Si mai era si un gaborestean care "dirija o sonata de bach"....si s-a uitat la mine lung dand din cap dezaprobativ...:kiss:

 

E destul de trist....mai ales ca toti conservari se holbau la mine cum imping la trotineta..cine stie ce era in mintea lor :friends:

 

sa impingi motorul e cosmarul fiecarui motociclist :D a venit bateria si am montat-o.nu e de 12 A ci de 11A. a incaput la fix.

a pornit din prima cu socul tras dar a inceput sa dea rateuri.nu stiu ce are de merge prost.intrerupe la relantiu.e normal sa se aprinda mai tare farul cand accelerezi?sau e benzina de vina?am alimentat de la lukoil de 95. nu am schimbat uleiul de 1 an dar nici nu am mers mult cu ea pentru ca a venit iarna(cam 500 km).oricum bateria am cumparat-o si asta e.o sa vad ce se intampla.nu stiam ca conteaza asa mult 2-3 amperi.astept pareri,multumesc si va respect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

standard iti trebuie 10W. eu am bagat 15w si e un pic mai tare (nu mai se infunda asa repede). scrie in manual exact ce trebuie sa faci. e relativ simplu

 

Si eu tot 15w am bagat.

Neaparat trebuie sa respecti cantitatile si sa schimbi si garniturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu tot 15w am bagat.

Neaparat trebuie sa respecti cantitatile si sa schimbi si garniturile.

 

Cand zici "GARNITURI" te referi la semeringuri??..sau altceva?

 

sa impingi motorul e cosmarul fiecarui motociclist :scratch: a venit bateria si am montat-o.nu e de 12 A ci de 11A. a incaput la fix.

a pornit din prima cu socul tras dar a inceput sa dea rateuri.nu stiu ce are de merge prost.intrerupe la relantiu.e normal sa se aprinda mai tare farul cand accelerezi?sau e benzina de vina?am alimentat de la lukoil de 95. nu am schimbat uleiul de 1 an dar nici nu am mers mult cu ea pentru ca a venit iarna(cam 500 km).oricum bateria am cumparat-o si asta e.o sa vad ce se intampla.nu stiam ca conteaza asa mult 2-3 amperi.astept pareri,multumesc si va respect.

 

E normal sa se aprinda mai tare farul cand accelerezi...pentru ca se invarte mai tare alternatorul..deci curentul pe care ilproduce este mai mare...

 

Faptul ca da rateuri poate fi de la bujii...lasa motorul sa mearga..sa se incalzeasca bina...mergi si tu 10-15Km...si vezi dupa care si cum e treaba....daca se comporta tot asa..scoate bujiile si le curata..sau daca sunt praf..schimba-le

 

ce inseamna ca "intrerupe la relanti"?? se opreste motorul sau merge din cand in cand doar cu un piston(adica da rateuri)??

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zici "GARNITURI" te referi la semeringuri??..sau altceva?

 

 

 

E normal sa se aprinda mai tare farul cand accelerezi...pentru ca se invarte mai tare alternatorul..deci curentul pe care ilproduce este mai mare...

 

Faptul ca da rateuri poate fi de la bujii...lasa motorul sa mearga..sa se incalzeasca bina...mergi si tu 10-15Km...si vezi dupa care si cum e treaba....daca se comporta tot asa..scoate bujiile si le curata..sau daca sunt praf..schimba-le

 

ce inseamna ca "intrerupe la relanti"?? se opreste motorul sau merge din cand in cand doar cu un piston(adica da rateuri)??

 

adica nu are mersul ........rotund.azi dimineata ma uitam pe cartea service a motorului si eram cam dezamagit de el ca nu merge cum trebuie.pornea si dupa 10 min se oprea.in sfarsit ma decid sa scot protectiile din plastic de deasupra pistoanelor si.....stupoare mai gasesc inca doua bujii.stiind ca are doar doua,si mai scoteam o fisa si credeam eu ca functioneaza doar cu una gandindu-ma ,mama ce fac japonezii astia,merge doar cu o buje si nu simte mai nimic motorul tot merge. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica nu are mersul ........rotund.azi dimineata ma uitam pe cartea service a motorului si eram cam dezamagit de el ca nu merge cum trebuie.pornea si dupa 10 min se oprea.in sfarsit ma decid sa scot protectiile din plastic de deasupra pistoanelor si.....stupoare mai gasesc inca doua bujii.stiind ca are doar doua,si mai scoteam o fisa si credeam eu ca functioneaza doar cu una gandindu-ma ,mama ce fac japonezii astia,merge doar cu o buje si nu simte mai nimic motorul tot merge. :friends:

 

 

IN primul rand nu re astepta de la un V-twin sa mearga vreodata perfect rotund....pentru ca asta e mersul lor........iar legat de buji..it's true ai 4 bujii...si vezi ca cele pe care tocmai le-ai descoperit sunt ingropate destul de bine in blocul motor si iti trebuie cheie adecvata (ceva mai lunga)..

 

Ai lasat motorul sa se incalzeasca bine(cu socul tras)...sau nu sta pornita nici cu socul?

 

Zi unde stai si poate ne intalnim maine cateva minute sa ne uitam impreuna...ca si eu am trecut de curand prin chestiuni asemanatoare si poate "doua minti luminate" :kiss: vor gasi o solutie :scratch:

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IN primul rand nu re astepta de la un V-twin sa mearga vreodata perfect rotund....pentru ca asta e mersul lor........iar legat de buji..it's true ai 4 bujii...si vezi ca cele pe care tocmai le-ai descoperit sunt ingropate destul de bine in blocul motor si iti trebuie cheie adecvata (ceva mai lunga)..

 

Ai lasat motorul sa se incalzeasca bine(cu socul tras)...sau nu sta pornita nici cu socul?

 

Zi unde stai si poate ne intalnim maine cateva minute sa ne uitam impreuna...ca si eu am trecut de curand prin chestiuni asemanatoare si poate "doua minti luminate" :friends: vor gasi o solutie :scratch:

 

te rog trimite-mi un mail cu nr.tau de tel si te sun eu. costitheodoru@yahoo.com

mai devreme am dat o tura cu el prin cartier si parca si-a schimbat mersul.cred ca trebuie sa schimb si celelalte doua bujii.

Editat de WhiteShadowMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELPPPP!!!azi am iesit si eu la o tura mai lunga..plec de acasa, ma duc ii fac plinu si dupa 85 de km moare.ma uit la butonul ala in care cuplezi rezerva el pus pe ON.benzina in rezervor fff multa.pun pe rezerva si pleaca fara nici o problema.acu intrebare mea: 1."se poate sa fie pus butonu ala de la rezerva pus invers??(a stat 1 luna in service si poate tipu de colo lo pus invers??).

2."cum sa fac 85 km pus pe rezerva??(din ce stiu eu faci vreo 30 40 km)

 

Ati mai patit vreo unu asa ceva???tks si asfalt uscat

Editat de DimmU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELPPPP!!!azi am iesit si eu la o tura mai lunga..plec de acasa, ma duc ii fac plinu si dupa 85 de km moare.ma uit la butonul ala in care cuplezi rezerva el pus pe ON.benzina in rezervor fff multa.pun pe rezerva si pleaca fara nici o problema.acu intrebare mea: 1."se poate sa fie pus butonu ala de la rezerva pus invers??(a stat 1 luna in service si poate tipu de colo lo pus invers??).

2."cum sa fac 85 km pus pe rezerva??(din ce stiu eu faci vreo 30 40 km)

 

Ati mai patit vreo unu asa ceva???tks si asfalt uscat

Daca incerci sa-l lasi pe rezerva nu cred ca are ce sa pateasca....pentru ca rezerva tot din rezervor isi ia gaz...as ca daca il lasi pe rezerva si se "termina" ar trebui sa se reumple pana se duce gazu din rezervor....

 

Din cate stiu rezerva e facuta ca o modalitate de a fi atentionat cand nu mai ai gaz.....dar totusi sa nu se opreasca de tot...

 

Totusi e ciudata treaba...

 

Dupa treaba asta, ai mai mers mai multti km cu butonul dat pe rezerva (asa cum e el acum)?? ca sa poti face diferenta...

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la asta ma gandeam si eu..nush ce sa zic...sunt in mare dilema cu faza asta...rezervorul e aproape plin..sper sa nu mai faca figuri orice ar fi.am mai mers cu el inca vreo 20 km.

Editat de DimmU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la asta ma gandeam si eu..nush ce sa zic...sunt in mare dilema cu faza asta...rezervorul e aproape plin..sper sa nu mai faca figuri orice ar fi.

Cred ca singura modalitate de a rezolva situatia...e sa mergi mai mult si sa vazi care e diferenta.....

Numai sa nu mergi si sa ramai undeva in camp fara sa mai poti face nimic...ca atunci e grav :scratch:

 

Poate o fi fost un gunoi pe "teava" si de asta s-a oprit...cine stie

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine daca am ceva timp incep sa fac ture de oras...daca e sa se intample ceva macar stiu ca nu sunt prin "cuca macaii".ms mult si sa ne vedem cu bine la intalnirea shadow-istilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi umbraci...m-am totu uitat pe conturile voastre...si vad multi care nu fac parte dintr-un club anume.....

 

Ce ati zice sa facem CLUBUL UMBRACILOR ...gasim noi si o denumire frumoasa...gasim si un sediu (printr-un garaj ceva pentru inceput...sa ne adunam si noi acolo din cand in cand...sa mai lucram la motoare si mai schimbam pareri impresii, date de contact..in asa fel incat sa existe o legatura intre noi si sa putem apela unii la altii pentru diferite situatii (si la greu cand te lasa trotineta dar si cand ai luat salariul si vrei sa dai o bere :D

 

Eu propun sa va dati cu parerea pentru inceput....sa vedem daca vi se pare ok sau nu...daca lucrurile evolueaza pozitiv voi incepe cu un e-mail de grup, un de sa putem discuta \"secrete\" ... adica sa discutam lucruri care ne intereseaza pe noi, fara sa deranjam pe altii...

 

O alta propunere ar fi legata de \"regiuni\" sa le zic asa....pentru ca daca sa zicem cei din bucuresti se aduna si fac un grup mai mic sau mai mare....cei din alte zone vor fi dezavantajati...in acest sens propun sa se gaseasca in fiecare zona cu mai multi umbraci, un \"leader\"...ui tip care sa ia initiativa de a-i aduna pe ceilalti....

 

In felul acesta fiecare \"grup/club sau cum altcumva vreti sa-i ziceti isi va face un e-mail de grup \"intern\"...dar va exista si un e-mail de grup \"national\"...

 

 

Scopul ar fi in primul rand pentru a ne cunoaste, in al doilea rand pentru a ne putea ajuta reciproc(si daca e vorba de motoare si daca e vorba de cazare,masa, beutura si chiar daca e vorba de alte lucruri pe care sa le spui prietenilor pentru a te descarca si pentru a primi sfaturi), si cu siguranta pentru a CUCERI ROMANIA :scratch: (glumeam la ultima parte)

 

 

Astept pareri pro si contra :friends: :kiss: :kiss: ....si alte sugestii sau propuneri

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu ramana doar o vorba-n vant, am creeat deja "Shadow's club" group pe google groups...

 

Asadar, cei care sunt deacord cu initiativea mea pot accesa http://groups.google.com/group/shadow-club (home page-ul grupului) si pentru inceput apasa "Sign in and apply for membership " (trebuie sa aveti o adresa de e-mai pe gmail...sau sa va creeati una in 2 minute) ....That's all....ENJOY

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu ramana doar o vorba-n vant, am creeat deja "Shadow's club" group pe google groups...

 

Asadar, cei care sunt deacord cu initiativea mea pot accesa http://groups.google.com/group/shadow-club (home page-ul grupului) si pentru inceput apasa "Sign in and apply for membership " (trebuie sa aveti o adresa de e-mai pe gmail...sau sa va creeati una in 2 minute....That's all....ENJOY

Daca nu aveti o adresa de Gmail si nici n-aveti chef sa creati una, dati un e-mail la shadow-club@googlegroups.com si va invit eu :scratch:

 

:friends:

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HELPPPP!!!azi am iesit si eu la o tura mai lunga..plec de acasa, ma duc ii fac plinu si dupa 85 de km moare.ma uit la butonul ala in care cuplezi rezerva el pus pe ON.benzina in rezervor fff multa.pun pe rezerva si pleaca fara nici o problema.acu intrebare mea: 1."se poate sa fie pus butonu ala de la rezerva pus invers??(a stat 1 luna in service si poate tipu de colo lo pus invers??).

2."cum sa fac 85 km pus pe rezerva??(din ce stiu eu faci vreo 30 40 km)

 

Ati mai patit vreo unu asa ceva???tks si asfalt uscat

 

 

Eu cred ca tu nu ai inteles cum merge rezerva. Daca este pe rezerva se goleste TOT rezervorul. Daca esti pe On se goleste numai o parte. Este acelas rezervor nu sunt 2. Sunt 2 nivele de la care se ia benzina. Unul mai inalt pentru ON si unul la fundul rezervorului pentru Rezerva. Poate a ridicat nivelul de ON prea sus si nu mai poate lua la nivelul care trebuie. NU am timp acum de mai multe explicatii dar daca nu ai inteles intreaba-ma si revin cu scheme.

Sa NU mergi pe Rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu ramana doar o vorba-n vant, am creeat deja "Shadow's club" group pe google groups...

 

Asadar, cei care sunt deacord cu initiativea mea pot accesa http://groups.google.com/group/shadow-club (home page-ul grupului) si pentru inceput apasa "Sign in and apply for membership " (trebuie sa aveti o adresa de e-mai pe gmail...sau sa va creeati una in 2 minute....That's all....ENJOY

Daca nu aveti o adresa de Gmail si nici n-aveti chef sa creati una, dati un e-mail la shadow-club@googlegroups.com si va invit eu :scratch:

 

:friends:

 

m-am inscris.felicitari pentru initiativa :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

You are approved! :scratch: ..."Welcome to the club"

 

 

 

 

 

Grupul are deja 3 membri :friends:

Ma gandeam la "sediul"clubului.ce credeti,cautam ceva in localitate sau pe langa bucuresti?cred ca ceva pe la tara ar fi cel mai indicat deoarece inainte sa "ne asezam tabara"mai facem si o plimbarica.am un prieten foarte bun care este si el tot o "umbra" si acum construieste o cabana la tara(aer curat,padure,liniste),mai exact 50 km de bucuresti la milcovatu.daca sunteti in asentimentul meu putem sa discutam pe tema asta,daca nu, astept si alte propuneri de acest gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam la "sediul"clubului.ce credeti,cautam ceva in localitate sau pe langa bucuresti?cred ca ceva pe la tara ar fi cel mai indicat deoarece inainte sa "ne asezam tabara"mai facem si o plimbarica.am un prieten foarte bun care este si el tot o "umbra" si acum construieste o cabana la tara(aer curat,padure,liniste),mai exact 50 km de bucuresti la milcovatu.daca sunteti in asentimentul meu putem sa discutam pe tema asta,daca nu, astept si alte propuneri de acest gen.

 

 

Mi se pare super ideea ca si sediu principal....dar cred ca tre sa gasim si ceva aici aproape la 2 pasi(o filiala :scratch: ), unde sa ne intalnim mai ales atunci cand sunt probleme de service...si poate ca nu poti decat sa aduci motorul impins....si sa faci asta 50Km nu prea suna bine :friends:

 

Nu cred ca conteaza foarte tare ce gasim..fie un garaj..fie o boxa orice camaruta mica de poate fi incuiata..ca eventual acolo sa la sam ceva scule...sau sa incapa 1-2 trotinete defecte...

 

 

 

Mi-ar placeqa sa fie cat mai multi user care viziteaza si/sau posteaza in acest topic, care sa vina cu idei...cu propuneri...sa fie cat mai multi cu initiativa...si cat mai putini cei care sa stea pe margine pe langa cei care se zbat si vor munci la aces "proiect", daca-l pot numi asa....iar la sfarsit sa vina doar cu aplauze si sa zica...ati facut o treaba super, vreau sa vin si eu in club......Nu cer nimanui sa munceasca fizic...ci doar sa vina cu o idee simpla...gandita in 2 secunde...

Editat de dexlink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...