pirvulescu Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 asta este umbrita mea. eu lucrez acolo la BCR.M-ati prins La "prietenii" mei. Gata ai termnat cu "pasageritul". Bravo, frumos motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adda_m_p Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) da...acum chiar nu-mi mai place sa fiu pasager. multumesc frumos. A fost dragoste la prima vedere si acum o voi tot incarca cu accesorii ....bani sa fie la cate idei am Editat Martie 27, 2009 de adda_m_p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Am si eu o problema cu suspensia fata la VT600C, in sensul ca e "BARCA" Din cate am vazut nu are nici un reglaj de intarire,cand am desfacut capacul de sus la una din suspensii a iesit un tub din interior... De curs uleiul nu pare sa fie curs (specialistii spun ca daca iti curge uleiul sigur raman urme vizibile)... Ce problema poate fi? Apropo de furca....ce ulei de furca e mai bun pt VT600C...si ce alte chestii tre sa mai stiu pentru schimbarea uleiului din furaca? Auzisem ceva de o presiune care se verifica nus'cum....sau na...ce alte aspecte sunt importante ca sa pot duce la bun sfarsit procesul de schimbare a uleiului din furca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 standard iti trebuie 10W. eu am bagat 15w si e un pic mai tare (nu mai se infunda asa repede). scrie in manual exact ce trebuie sa faci. e relativ simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteShadowMan Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 2 Amperi conteaza enorm...mai ales ca sunt in minus....Nu prea te vei bucura atunci cand poate o vei opri in viteza in trafic, la semafor...si sa n-o mai poti porni... Eu sunt patit, dar nu aveam baterie mai mica..ci era de cat imi trebuia dar era proasta si veche....si am ramas ca boul la Unirii , in mijlocul junglei de conserve....Am avut mare noroc de parcul de la unirii...ca m-am bagat la impins...si a pornit usor Si mai era si un gaborestean care "dirija o sonata de bach"....si s-a uitat la mine lung dand din cap dezaprobativ... E destul de trist....mai ales ca toti conservari se holbau la mine cum imping la trotineta..cine stie ce era in mintea lor sa impingi motorul e cosmarul fiecarui motociclist a venit bateria si am montat-o.nu e de 12 A ci de 11A. a incaput la fix. a pornit din prima cu socul tras dar a inceput sa dea rateuri.nu stiu ce are de merge prost.intrerupe la relantiu.e normal sa se aprinda mai tare farul cand accelerezi?sau e benzina de vina?am alimentat de la lukoil de 95. nu am schimbat uleiul de 1 an dar nici nu am mers mult cu ea pentru ca a venit iarna(cam 500 km).oricum bateria am cumparat-o si asta e.o sa vad ce se intampla.nu stiam ca conteaza asa mult 2-3 amperi.astept pareri,multumesc si va respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 standard iti trebuie 10W. eu am bagat 15w si e un pic mai tare (nu mai se infunda asa repede). scrie in manual exact ce trebuie sa faci. e relativ simplu Si eu tot 15w am bagat. Neaparat trebuie sa respecti cantitatile si sa schimbi si garniturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) Si eu tot 15w am bagat.Neaparat trebuie sa respecti cantitatile si sa schimbi si garniturile. Cand zici "GARNITURI" te referi la semeringuri??..sau altceva? sa impingi motorul e cosmarul fiecarui motociclist a venit bateria si am montat-o.nu e de 12 A ci de 11A. a incaput la fix.a pornit din prima cu socul tras dar a inceput sa dea rateuri.nu stiu ce are de merge prost.intrerupe la relantiu.e normal sa se aprinda mai tare farul cand accelerezi?sau e benzina de vina?am alimentat de la lukoil de 95. nu am schimbat uleiul de 1 an dar nici nu am mers mult cu ea pentru ca a venit iarna(cam 500 km).oricum bateria am cumparat-o si asta e.o sa vad ce se intampla.nu stiam ca conteaza asa mult 2-3 amperi.astept pareri,multumesc si va respect. E normal sa se aprinda mai tare farul cand accelerezi...pentru ca se invarte mai tare alternatorul..deci curentul pe care ilproduce este mai mare... Faptul ca da rateuri poate fi de la bujii...lasa motorul sa mearga..sa se incalzeasca bina...mergi si tu 10-15Km...si vezi dupa care si cum e treaba....daca se comporta tot asa..scoate bujiile si le curata..sau daca sunt praf..schimba-le ce inseamna ca "intrerupe la relanti"?? se opreste motorul sau merge din cand in cand doar cu un piston(adica da rateuri)?? Editat Martie 28, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteShadowMan Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Cand zici "GARNITURI" te referi la semeringuri??..sau altceva? E normal sa se aprinda mai tare farul cand accelerezi...pentru ca se invarte mai tare alternatorul..deci curentul pe care ilproduce este mai mare... Faptul ca da rateuri poate fi de la bujii...lasa motorul sa mearga..sa se incalzeasca bina...mergi si tu 10-15Km...si vezi dupa care si cum e treaba....daca se comporta tot asa..scoate bujiile si le curata..sau daca sunt praf..schimba-le ce inseamna ca "intrerupe la relanti"?? se opreste motorul sau merge din cand in cand doar cu un piston(adica da rateuri)?? adica nu are mersul ........rotund.azi dimineata ma uitam pe cartea service a motorului si eram cam dezamagit de el ca nu merge cum trebuie.pornea si dupa 10 min se oprea.in sfarsit ma decid sa scot protectiile din plastic de deasupra pistoanelor si.....stupoare mai gasesc inca doua bujii.stiind ca are doar doua,si mai scoteam o fisa si credeam eu ca functioneaza doar cu una gandindu-ma ,mama ce fac japonezii astia,merge doar cu o buje si nu simte mai nimic motorul tot merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) adica nu are mersul ........rotund.azi dimineata ma uitam pe cartea service a motorului si eram cam dezamagit de el ca nu merge cum trebuie.pornea si dupa 10 min se oprea.in sfarsit ma decid sa scot protectiile din plastic de deasupra pistoanelor si.....stupoare mai gasesc inca doua bujii.stiind ca are doar doua,si mai scoteam o fisa si credeam eu ca functioneaza doar cu una gandindu-ma ,mama ce fac japonezii astia,merge doar cu o buje si nu simte mai nimic motorul tot merge. IN primul rand nu re astepta de la un V-twin sa mearga vreodata perfect rotund....pentru ca asta e mersul lor........iar legat de buji..it's true ai 4 bujii...si vezi ca cele pe care tocmai le-ai descoperit sunt ingropate destul de bine in blocul motor si iti trebuie cheie adecvata (ceva mai lunga).. Ai lasat motorul sa se incalzeasca bine(cu socul tras)...sau nu sta pornita nici cu socul? Zi unde stai si poate ne intalnim maine cateva minute sa ne uitam impreuna...ca si eu am trecut de curand prin chestiuni asemanatoare si poate "doua minti luminate" vor gasi o solutie Editat Martie 28, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteShadowMan Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) IN primul rand nu re astepta de la un V-twin sa mearga vreodata perfect rotund....pentru ca asta e mersul lor........iar legat de buji..it's true ai 4 bujii...si vezi ca cele pe care tocmai le-ai descoperit sunt ingropate destul de bine in blocul motor si iti trebuie cheie adecvata (ceva mai lunga).. Ai lasat motorul sa se incalzeasca bine(cu socul tras)...sau nu sta pornita nici cu socul? Zi unde stai si poate ne intalnim maine cateva minute sa ne uitam impreuna...ca si eu am trecut de curand prin chestiuni asemanatoare si poate "doua minti luminate" vor gasi o solutie te rog trimite-mi un mail cu nr.tau de tel si te sun eu. costitheodoru@yahoo.com mai devreme am dat o tura cu el prin cartier si parca si-a schimbat mersul.cred ca trebuie sa schimb si celelalte doua bujii. Editat Martie 28, 2009 de WhiteShadowMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) HELPPPP!!!azi am iesit si eu la o tura mai lunga..plec de acasa, ma duc ii fac plinu si dupa 85 de km moare.ma uit la butonul ala in care cuplezi rezerva el pus pe ON.benzina in rezervor fff multa.pun pe rezerva si pleaca fara nici o problema.acu intrebare mea: 1."se poate sa fie pus butonu ala de la rezerva pus invers??(a stat 1 luna in service si poate tipu de colo lo pus invers??). 2."cum sa fac 85 km pus pe rezerva??(din ce stiu eu faci vreo 30 40 km) Ati mai patit vreo unu asa ceva???tks si asfalt uscat Editat Martie 28, 2009 de DimmU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) HELPPPP!!!azi am iesit si eu la o tura mai lunga..plec de acasa, ma duc ii fac plinu si dupa 85 de km moare.ma uit la butonul ala in care cuplezi rezerva el pus pe ON.benzina in rezervor fff multa.pun pe rezerva si pleaca fara nici o problema.acu intrebare mea: 1."se poate sa fie pus butonu ala de la rezerva pus invers??(a stat 1 luna in service si poate tipu de colo lo pus invers??). 2."cum sa fac 85 km pus pe rezerva??(din ce stiu eu faci vreo 30 40 km) Ati mai patit vreo unu asa ceva???tks si asfalt uscat Daca incerci sa-l lasi pe rezerva nu cred ca are ce sa pateasca....pentru ca rezerva tot din rezervor isi ia gaz...as ca daca il lasi pe rezerva si se "termina" ar trebui sa se reumple pana se duce gazu din rezervor.... Din cate stiu rezerva e facuta ca o modalitate de a fi atentionat cand nu mai ai gaz.....dar totusi sa nu se opreasca de tot... Totusi e ciudata treaba... Dupa treaba asta, ai mai mers mai multti km cu butonul dat pe rezerva (asa cum e el acum)?? ca sa poti face diferenta... Editat Martie 28, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) pai la asta ma gandeam si eu..nush ce sa zic...sunt in mare dilema cu faza asta...rezervorul e aproape plin..sper sa nu mai faca figuri orice ar fi.am mai mers cu el inca vreo 20 km. Editat Martie 28, 2009 de DimmU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) pai la asta ma gandeam si eu..nush ce sa zic...sunt in mare dilema cu faza asta...rezervorul e aproape plin..sper sa nu mai faca figuri orice ar fi. Cred ca singura modalitate de a rezolva situatia...e sa mergi mai mult si sa vazi care e diferenta..... Numai sa nu mergi si sa ramai undeva in camp fara sa mai poti face nimic...ca atunci e grav Poate o fi fost un gunoi pe "teava" si de asta s-a oprit...cine stie Editat Martie 28, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 maine daca am ceva timp incep sa fac ture de oras...daca e sa se intample ceva macar stiu ca nu sunt prin "cuca macaii".ms mult si sa ne vedem cu bine la intalnirea shadow-istilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) Dragi umbraci...m-am totu uitat pe conturile voastre...si vad multi care nu fac parte dintr-un club anume..... Ce ati zice sa facem CLUBUL UMBRACILOR ...gasim noi si o denumire frumoasa...gasim si un sediu (printr-un garaj ceva pentru inceput...sa ne adunam si noi acolo din cand in cand...sa mai lucram la motoare si mai schimbam pareri impresii, date de contact..in asa fel incat sa existe o legatura intre noi si sa putem apela unii la altii pentru diferite situatii (si la greu cand te lasa trotineta dar si cand ai luat salariul si vrei sa dai o bere Eu propun sa va dati cu parerea pentru inceput....sa vedem daca vi se pare ok sau nu...daca lucrurile evolueaza pozitiv voi incepe cu un e-mail de grup, un de sa putem discuta \"secrete\" ... adica sa discutam lucruri care ne intereseaza pe noi, fara sa deranjam pe altii... O alta propunere ar fi legata de \"regiuni\" sa le zic asa....pentru ca daca sa zicem cei din bucuresti se aduna si fac un grup mai mic sau mai mare....cei din alte zone vor fi dezavantajati...in acest sens propun sa se gaseasca in fiecare zona cu mai multi umbraci, un \"leader\"...ui tip care sa ia initiativa de a-i aduna pe ceilalti.... In felul acesta fiecare \"grup/club sau cum altcumva vreti sa-i ziceti isi va face un e-mail de grup \"intern\"...dar va exista si un e-mail de grup \"national\"... Scopul ar fi in primul rand pentru a ne cunoaste, in al doilea rand pentru a ne putea ajuta reciproc(si daca e vorba de motoare si daca e vorba de cazare,masa, beutura si chiar daca e vorba de alte lucruri pe care sa le spui prietenilor pentru a te descarca si pentru a primi sfaturi), si cu siguranta pentru a CUCERI ROMANIA (glumeam la ultima parte) Astept pareri pro si contra :kiss: ....si alte sugestii sau propuneri Editat Martie 28, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Ca sa nu ramana doar o vorba-n vant, am creeat deja "Shadow's club" group pe google groups... Asadar, cei care sunt deacord cu initiativea mea pot accesa http://groups.google.com/group/shadow-club (home page-ul grupului) si pentru inceput apasa "Sign in and apply for membership " (trebuie sa aveti o adresa de e-mai pe gmail...sau sa va creeati una in 2 minute) ....That's all....ENJOY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) Ca sa nu ramana doar o vorba-n vant, am creeat deja "Shadow's club" group pe google groups... Asadar, cei care sunt deacord cu initiativea mea pot accesa http://groups.google.com/group/shadow-club (home page-ul grupului) si pentru inceput apasa "Sign in and apply for membership " (trebuie sa aveti o adresa de e-mai pe gmail...sau sa va creeati una in 2 minute....That's all....ENJOY Daca nu aveti o adresa de Gmail si nici n-aveti chef sa creati una, dati un e-mail la shadow-club@googlegroups.com si va invit eu Editat Martie 28, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 HELPPPP!!!azi am iesit si eu la o tura mai lunga..plec de acasa, ma duc ii fac plinu si dupa 85 de km moare.ma uit la butonul ala in care cuplezi rezerva el pus pe ON.benzina in rezervor fff multa.pun pe rezerva si pleaca fara nici o problema.acu intrebare mea: 1."se poate sa fie pus butonu ala de la rezerva pus invers??(a stat 1 luna in service si poate tipu de colo lo pus invers??). 2."cum sa fac 85 km pus pe rezerva??(din ce stiu eu faci vreo 30 40 km) Ati mai patit vreo unu asa ceva???tks si asfalt uscat Eu cred ca tu nu ai inteles cum merge rezerva. Daca este pe rezerva se goleste TOT rezervorul. Daca esti pe On se goleste numai o parte. Este acelas rezervor nu sunt 2. Sunt 2 nivele de la care se ia benzina. Unul mai inalt pentru ON si unul la fundul rezervorului pentru Rezerva. Poate a ridicat nivelul de ON prea sus si nu mai poate lua la nivelul care trebuie. NU am timp acum de mai multe explicatii dar daca nu ai inteles intreaba-ma si revin cu scheme. Sa NU mergi pe Rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteShadowMan Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Ca sa nu ramana doar o vorba-n vant, am creeat deja "Shadow's club" group pe google groups... Asadar, cei care sunt deacord cu initiativea mea pot accesa http://groups.google.com/group/shadow-club (home page-ul grupului) si pentru inceput apasa "Sign in and apply for membership " (trebuie sa aveti o adresa de e-mai pe gmail...sau sa va creeati una in 2 minute....That's all....ENJOY Daca nu aveti o adresa de Gmail si nici n-aveti chef sa creati una, dati un e-mail la shadow-club@googlegroups.com si va invit eu m-am inscris.felicitari pentru initiativa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) m-am inscris.felicitari pentru initiativa You are approved! ..."Welcome to the club" Grupul are deja 3 membri Editat Martie 29, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteShadowMan Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 You are approved! ..."Welcome to the club" Grupul are deja 3 membri Ma gandeam la "sediul"clubului.ce credeti,cautam ceva in localitate sau pe langa bucuresti?cred ca ceva pe la tara ar fi cel mai indicat deoarece inainte sa "ne asezam tabara"mai facem si o plimbarica.am un prieten foarte bun care este si el tot o "umbra" si acum construieste o cabana la tara(aer curat,padure,liniste),mai exact 50 km de bucuresti la milcovatu.daca sunteti in asentimentul meu putem sa discutam pe tema asta,daca nu, astept si alte propuneri de acest gen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Ma gandeam la "sediul"clubului.ce credeti,cautam ceva in localitate sau pe langa bucuresti?cred ca ceva pe la tara ar fi cel mai indicat deoarece inainte sa "ne asezam tabara"mai facem si o plimbarica.am un prieten foarte bun care este si el tot o "umbra" si acum construieste o cabana la tara(aer curat,padure,liniste),mai exact 50 km de bucuresti la milcovatu.daca sunteti in asentimentul meu putem sa discutam pe tema asta,daca nu, astept si alte propuneri de acest gen. Mi se pare super ideea ca si sediu principal....dar cred ca tre sa gasim si ceva aici aproape la 2 pasi(o filiala ), unde sa ne intalnim mai ales atunci cand sunt probleme de service...si poate ca nu poti decat sa aduci motorul impins....si sa faci asta 50Km nu prea suna bine Nu cred ca conteaza foarte tare ce gasim..fie un garaj..fie o boxa orice camaruta mica de poate fi incuiata..ca eventual acolo sa la sam ceva scule...sau sa incapa 1-2 trotinete defecte... Mi-ar placeqa sa fie cat mai multi user care viziteaza si/sau posteaza in acest topic, care sa vina cu idei...cu propuneri...sa fie cat mai multi cu initiativa...si cat mai putini cei care sa stea pe margine pe langa cei care se zbat si vor munci la aces "proiect", daca-l pot numi asa....iar la sfarsit sa vina doar cu aplauze si sa zica...ati facut o treaba super, vreau sa vin si eu in club......Nu cer nimanui sa munceasca fizic...ci doar sa vina cu o idee simpla...gandita in 2 secunde... Editat Martie 29, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 faina initiativa dexlink.BRAVO. bafta la gasirea unui "sediu" pt shadow club.o sa ma inscriu si eu putin mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 faina initiativa dexlink.BRAVO. bafta la gasirea unui "sediu" pt shadow club.o sa ma inscriu si eu putin mai tarziu. Esti binevenit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.