cristineo Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Vand evacuare completa originala pt. Honda Shadow VT600C - Sunet deosebit. - 100 E - sau schimb pe anvelopa 170/80/15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
penca Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 Caut un rezervor de Honda Shadow 400 VLX. Cred ca se potriveste si de 600. Ma ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Salutare Umbracilor! Acum aproape 3 ani, ma prezentasem ca fiind proaspatul posesor al unei Umbrite din 94. Acum, pentru cei interesati, va prezint ultima realizare a umbritei pana la Cercul Polar de Nord si retur . Ca sa nu umplu topicul asta cu poze, am postat aici: /index.php?...404110&st=0 Cu toate ca am auzit numai cuvinte de lauda despre Shadow, acum chiar consider ca si-a dat doctoratul cu plecarea asta. S-a comportat mai mult decat excelent, si nu pot spune ca a simtit dimesiunea bagajului plus 2 persoane, avand in vedere ca am avut portiuni si de 140 km la ora. Cat despre fiabilitate, Nota 10!!! Ura! Ura! Ura! pentru Shadow. Asfalt uscat si vreme buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Salutare Umbracilor! Acum aproape 3 ani, ma prezentasem ca fiind proaspatul posesor al unei Umbrite din 94. Acum, pentru cei interesati, va prezint ultima realizare a umbritei pana la Cercul Polar de Nord si retur . Ca sa nu umplu topicul asta cu poze, am postat aici: /index.php?...404110&st=0 Cu toate ca am auzit numai cuvinte de lauda despre Shadow, acum chiar consider ca si-a dat doctoratul cu plecarea asta. S-a comportat mai mult decat excelent, si nu pot spune ca a simtit dimesiunea bagajului plus 2 persoane, avand in vedere ca am avut portiuni si de 140 km la ora. Cat despre fiabilitate, Nota 10!!! Ura! Ura! Ura! pentru Shadow. Asfalt uscat si vreme buna! Respect!acelasi traseu pe care am incercat sa-l fac anul trecut dar n-a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Iulie 31, 2009 Share Postat Iulie 31, 2009 Respect, atat pentru tine si sotia ta, cat si pentru constructorul japonez Honda si al sau model Shadow! Un model ajuns la 21 de ani de la lansare! Sunt sigur ca nici unul dintre noi nu ne-am indoit de fiabilitatea Shadow, acum cu atat mai putin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Respect!acelasi traseu pe care am incercat sa-l fac anul trecut dar n-a iesit. Dar de ce nu a iesit? Tehnic, financiar, sau concediu?...Pacat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 Dar de ce nu a iesit? Tehnic, financiar, sau concediu?...Pacat... tara de cacao, patroni de cacao. mai mult de o saptamana legata nu imi puteam lua.dar se intoarce roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 sal baieti! caut sa cumpar o janta fata pt un shadow de 600 din 93. daca auziti ceva dati-mi si mie un semn pls. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 sal baieti! caut sa cumpar o janta fata pt un shadow de 600 din 93. daca auziti ceva dati-mi si mie un semn pls. mersi daca iti trebuie doar janta vezi ca merge si de la altele, nu trebuie sa fie decat pe 19". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 daca iti trebuie doar janta vezi ca merge si de la altele, nu trebuie sa fie decat pe 19". mersi mult. ai idee de la ce modele s-ar potrivi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristineo Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 hai sa populam forumul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 mersi mult. ai idee de la ce modele s-ar potrivi? Yamaha dragstar de 650 si 1100, Suzuki Intruder de 1400...ideea e ca nu conteaza decat sa fie pe 19" ca latimea chiar daca e mai mare poti sa ii pui guma de 100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristineo Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 JOIN HONDA SHADOW OWNERS FORUM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 sal`tare poporu... mai ales cei care detin honda vtx1300 am o rugaminte... daca se poate... as vrea sa ma uit la vtx-ul de 1300 mai aproape.. si parerile .. daca se poate as vrea sa dau o tura cu vtx1300.. sa vad cum merge.. ca n-am chef sa fiu dezamagit daca am duc in germania si sa ma intorc inapoi in tara fara motor numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 sal`tare poporu... mai ales cei care detin honda vtx1300 am o rugaminte... daca se poate... as vrea sa ma uit la vtx-ul de 1300 mai aproape.. si parerile .. daca se poate as vrea sa dau o tura cu vtx1300.. sa vad cum merge.. ca n-am chef sa fiu dezamagit daca am duc in germania si sa ma intorc inapoi in tara fara motor numai bine Salut, eu te pot ajuta cu un VTX 1300 (sunt destul de rare la noi), dar din pacate acum nu sunt in Bucuresti. In principiu, daca nu se intampla ceva deosebit, ma intorc sambata. Asa ca duminica ne-am putea vedea, daca nu e prea tarziu pentru tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Yamaha dragstar de 650 si 1100, Suzuki Intruder de 1400...ideea e ca nu conteaza decat sa fie pe 19" ca latimea chiar daca e mai mare poti sa ii pui guma de 100. se potriveste pe acelasi ax? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 se potriveste pe acelasi ax? pai vorbim de janta nu de intreaga roata cu butuc. e posibil k cea de la dragstarul de 650 sa se pupe si pe ax.butucul il poti face pe strung exact cum iti trebuie tie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Salutare, Am o intrebare: Cine stie de unde pot face rost de capacelul de la volanta ala cu imbus de 10. Am reglat aseara culbutorii, si singurul mod ca sa il desfac a fost cu dalta... Multumesc anticipat. Mesaj completat Am uitat sa specific...pentru VT 600C Editat August 7, 2009 de aax94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Incearca la userul Romi13 www.romimoto.ro Pe mine m-a servit cu placere cu ce piese am avut nevoie. Preturile sunt bune si seriozitatea e maxima. vezi ca acel capacel se strange la 15 Nm. adica nu foarte tare Editat August 7, 2009 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 Incearca la userul Romi13 www.romimoto.ro Pe mine m-a servit cu placere cu ce piese am avut nevoie. Preturile sunt bune si seriozitatea e maxima. vezi ca acel capacel se strange la 15 Nm. adica nu foarte tare Salut, Merci mult de informatie o sa incerc la Romi13. ultima data cand am strans capacelul, am folosit doar imbusul, fara parghii suplimentare... numai ca de atunci au trecut vre-o 15000 de km... Chiar nu stiu de ce s-a gripat asa.. Mesaj completat Am vorbit cu el... din pacate nu are reperul asta... Poate stie altcineva cum pot sa fac rost de el, pe alte cai, chiar si SH. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoristu Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 salut, cumpar aripa fata honda shadow ace, an 2001 0726431162 sau pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DimmU Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 cum eu sunt noob mare la partea de mecanica va cer ajutorul din nou...ma gandesc eu sa verific uleiul acu vreo 3 sapt 1 luna...nik nu se vede pe joja.il sun dipserat pe un amic care imi zice ca motorul meu sta in panta (am parcarea lasata in jos) si nu se poate vedea uleiul.ma duc cu motoru la 2 strazi mai incolo stau vreo 2 3 ore, verific uleiul si totul ok.umblu fac ture, plec in concediu.....am vreo 4000 km cu uleiul asta..azi plec in prima intersectie dau din viteza a-3-a in viteza inferioara HOP se aprinde becu la ulei.intru in prima benzinarie la fel...plec mai departe ca trebuia neaparat sa ajung, pe drum ma tot jucam io cu frane si schimbat de viteze ca sa vad daca mai face.nu mai facea deloc...nu se mai aprindea nici un bec...dupa vreo 60 de km il pun pe loc drept il las 1 h la racit verific uleiul nik..mai stau inca juma de h tot asa...fir de ulei pe joja..il pornesc plec cu el..se aprinde iar becu de la ulei in aceleasi conditii...dupa 10 min in drum spre casa nik frate...iar nu se mai aprinde becu...concluzia :la rece se aprinde becu la ulei, la cald NU.dupa cum ziceam am 4000 de km cu uleiul asta ( motul 7100 10w 40 ).ce sa fac??sa ii schimb uleiul si filtrul?ce are???ce sa fac??? va multumesc si va doresc asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 cum eu sunt noob mare la partea de mecanica va cer ajutorul din nou...ma gandesc eu sa verific uleiul acu vreo 3 sapt 1 luna...nik nu se vede pe joja.il sun dipserat pe un amic care imi zice ca motorul meu sta in panta (am parcarea lasata in jos) si nu se poate vedea uleiul.ma duc cu motoru la 2 strazi mai incolo stau vreo 2 3 ore, verific uleiul si totul ok.umblu fac ture, plec in concediu.....am vreo 4000 km cu uleiul asta..azi plec in prima intersectie dau din viteza a-3-a in viteza inferioara HOP se aprinde becu la ulei.intru in prima benzinarie la fel...plec mai departe ca trebuia neaparat sa ajung, pe drum ma tot jucam io cu frane si schimbat de viteze ca sa vad daca mai face.nu mai facea deloc...nu se mai aprindea nici un bec...dupa vreo 60 de km il pun pe loc drept il las 1 h la racit verific uleiul nik..mai stau inca juma de h tot asa...fir de ulei pe joja..il pornesc plec cu el..se aprinde iar becu de la ulei in aceleasi conditii...dupa 10 min in drum spre casa nik frate...iar nu se mai aprinde becu...concluzia :la rece se aprinde becu la ulei, la cald NU.dupa cum ziceam am 4000 de km cu uleiul asta ( motul 7100 10w 40 ).ce sa fac??sa ii schimb uleiul si filtrul?ce are???ce sa fac??? va multumesc si va doresc asfalt uscat! Poate sti dar repet: motorul nu trebuie sa fie pe cric cand verifici uleiul, trebuie sa fie drept. Lasa becul, joja este sfanta, presupun ca la cald se mai dilata uleiul ramas i-l mai aduna de prin cotloane sa faca presiune, etc. Daca nivelul este f mic atunci este treaba nasoala. Poate pierde ulei pe undeva, lucru pe care i-l poti verifica lasand peste noapte ceva curat sub motor si verificand daca a doua zi se vede ceva. Alta problema poate fi ca motorul papa ulei. Scoate cumva mai mult fum? Miroase esapamentul a ulei ars? Bujiile sunt uleioase? Asta necesita cel putin o segmentare. Ce poti face acum este sa completezi uleiul pana la un nivel normal(sigur ti-a ramas cel putin juma de litru, daca cumva nu l-ai aruncat) si sa urmaresti mereu nivelul. Asta este doar provizoriu, sa nu calezi motorul, pana nu gasesti pe unde se pierde ulei. Motorul asta , in mod normal, nu papa ulei. Cel putin la mine uleiul este constant pe joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
letgo Postat August 28, 2009 Share Postat August 28, 2009 (editat) Salutare motoristi De curand mi-am luat o Shadow din 86 si o pregatesc pentru un Cross USA de la Atlantic la Pacific. Motorul suna rotund si frumos. Uleiul in cardan e ok. Am schimbat guma spate, bujiile arata impecabil, motorul nu scapa absolut deloc lichide, insa roata fata are nitel joc si e putin infranata. Sa fie de vina frana sau rulmentii? Placutele de frana sunt cam la 30% (roata fata), credeti ca sunt suficiente pentru 6000 km cruise driving? Am ambreiaj hidraulic si nu se vede nivelul fluidului (plasticul incolor e zgariat si opac). Desi nu face probleme, cum as putea sa il verific fara sa fac vreo nazbatie? Am fost la un service si astia imi cer 300 $ pentru un full service (schimb fluide, curatat carburator, uns toate punctele necesare, schimbat placute frana fata si rulmenti, etc). Bine, poate merita banii ca baietii stiu ce fac, dar nu am de unde sa ii iau inainte sa plec. Mersi P.S.: Honda Shadow VT 700 1986 Editat August 28, 2009 de letgo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepenas Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Salut! Am un manual de service pentru shadow VT600C / CD. Este printat dar este citibil. Este indosariat, are schemele mecanice/electrice trase de 2 ori. Daca este cineva care are nevoie de el il pot dona. 0723959995 Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.