Sergiuu Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 trebuie sa schimbi ambreiajul sa pui unul din lemn , incearca cum a spus nate sa vezi ca face mai tare asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 e de bine, oricine are aia, daca dai drumu la ambreaj dai in frana de motor cand fluiera asa, gen daca esti intra 2a,3,4,5 pe la turati mai mari si schimbi intra 1a inseamna ca ai viteza prea mare pentru treapta in care esti Mersi pentru raspuns. @Sergiu. Te bagi in seama aiurea, foame de posturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiuu Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 frate esti incepator si eu am fost la fel dar mai citeste de inca 10 ori ce intrebare ai pus e de tot rasul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Am avut un cbr inainte, nu facea asa, deaia am intrebat, nu era nevoie sa imi dai raspunsuri dastea, daca poti sa ajuti lumea ajuto, daca nu stai in banca ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervoz Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 o poza de ieri cu a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 o poza de ieri cu a mea Foarte frumoasa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 o poza de ieri cu a mea frumoasa, dar cred ca ar arata mult mai bine daca iai face u suportu de numar sau lai schimba (parerea mea nu o lua in sensul rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 frate esti incepator si eu am fost la fel dar mai citeste de inca 10 ori ce intrebare ai pus e de tot rasul . Acum nu mai esti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MInor Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salut, am si eu o rugaminte la voi, propietari de 125 Yamaha, ce parere aveti despre motoare, se potriveste pentru un incepator A1, la inceputul carierei? Ce detalii imi puteti da despre motare, revizile la cati km, ce model ar fi recomandat SH sau nou... Cu stima, Silviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Salut, am si eu o rugaminte la voi, propietari de 125 Yamaha, ce parere aveti despre motoare, se potriveste pentru un incepator A1, la inceputul carierei? Ce detalii imi puteti da despre motare, revizile la cati km, ce model ar fi recomandat SH sau nou... Cu stima, Silviu pai cam toti de aici siau luat R-ul ca primul motor si nimeni nu cred ca sa plans.. doar de putere poate da asta e normal reviizile le faci odata la 3000km asa scrie in carte dar daca le faci la 3500-4000 nu are nimic, eu iti recomand SH ca esti incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MInor Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Incepator ma gandeam deoarece dupa 3 ani cred,(ca) il voi da, dupa ce castig ceva experienta, putere nu am nevoie, daca ajunge la 80-90 pentru mine este exceptional, ma duc la liceu si facultate...dupa poate sa vina si motoare de 600, dar mai e pana atunci.O revizie in ce consta? Stima... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Incepator ma gandeam deoarece dupa 3 ani cred,(ca) il voi da, dupa ce castig ceva experienta, putere nu am nevoie, daca ajunge la 80-90 pentru mine este exceptional, ma duc la liceu si facultate...dupa poate sa vina si motoare de 600, dar mai e pana atunci.O revizie in ce consta? Stima... schimb ulei si filtru,depinde ce ulei o sai pui, eu ii pun motul 300v e 64lei 1litru ca atat o sa-u pui + filtru care e 20-30 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuR Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Din cate stiu eu o revizie consta in: -schimbul de ulei -schimbul de filtre -schimbul/verificarea bujiei -schimbul/verificarea placutelor,instalatiei,suruburilor,lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ygrek Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Din cate stiu eu o revizie consta in: -schimbul de ulei -schimbul de filtre -schimbul/verificarea bujiei -schimbul/verificarea placutelor,instalatiei,suruburilor,lantului lantul din 500 in 500 de km curatat si lubrificat , placutele verificate mereu cand pleci la drumuri lungi , suruburile n-au de ce sa iasa , uleiul din 3000 in 3000 de km daca mergi forjat , daca mergi linistit poti sa-l schibi si la 4000 , filtru de ulei din 6000 in 6000 iar cel de aer la fel , si se verifica din 3000 in 3000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunwaves Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Nervoz cam cate te`a dus tot ce ai modificat pe r125 ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 Din cate stiu eu o revizie consta in: -schimbul de ulei -schimbul de filtre -schimbul/verificarea bujiei -schimbul/verificarea placutelor,instalatiei,suruburilor,lantului nu cred ca schimba cineva bujia la fiecare revizie si schimbul placutelor ..anyway exista manual pe net daca cautati acolo zice tot ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ALINU Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) lantul din 500 in 500 de km curatat si lubrificat , placutele verificate mereu cand pleci la drumuri lungi , suruburile n-au de ce sa iasa , uleiul din 3000 in 3000 de km daca mergi forjat , daca mergi linistit poti sa-l schibi si la 4000 , filtru de ulei din 6000 in 6000 iar cel de aer la fel , si se verifica din 3000 in 3000 Oricat de forjat ai merge uleiul la 3000 nu ai de ce sa il schimbi. Schimburile de ulei din carte la anumiti km sunt pusi de producatori din total alte motive , nu pentru ca acolo ar fi ideal. E o chestie ce tine de colaborarile lor cu producatorii de ulei si chiar si asa este numarul de km recomandat pentru schimb nu cel obligatoriu. Uleiul la asa o motocicleta il schimbi la 4-5000 km. Nici cei cu 600 care-s cele mai de turatie motoare nu il schimba la 3-4000. Motocicletele astea de 125 au fost facute cu un scop , pentur copii de bani gata si pentru care producatorii (aprilia , yamaha) nu au acordat importanta.(Motoare rotax respectiv minarelli) deci e normal sa fie asa niste recomandari ca doar "va permiteti". . Apropo de ce puneti in ele ulei de competitie?300v? Editat August 29, 2011 de ALINU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervoz Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 (editat) frumoasa, dar cred ca ar arata mult mai bine daca iai face u suportu de numar sau lai schimba (parerea mea nu o lua in sensul rau) suportu de numar e urmatorul pe lista de ceva vreme, dar mai greu cu timpu liber. ai un site de unde pot cumpara, eventual de la noi? Nervoz cam cate te`a dus tot ce ai modificat pe r125 ala ? Nu stiu sa estimez. A fost facut la un prieten de familie, care are acces la o vopsitorie auto, asa ca nu a fost vorba de bani. Postati si voi poze noi cu jucariile voastre. Editat August 29, 2011 de nervoz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat August 29, 2011 Share Postat August 29, 2011 suportu de numar e urmatorul pe lista de ceva vreme, dar mai greu cu timpu liber. ai un site de unde pot cumpara, eventual de la noi? Nu stiu sa estimez. A fost facut la un prieten de familie, care are acces la o vopsitorie auto, asa ca nu a fost vorba de bani. Postati si voi poze noi cu jucariile voastre. am auzit ca la dual tours au, sau la un mecanic de acolo de la tine til poate face, sau chiar u singur din ala original il poti scurta multi au facut asta.. app ai facuto super.. cum straluceste aww xD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Gata, am luat si poligonu in sfarsit , o scot la plimbare de acum:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunwaves Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 crazy of love esti din bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 Craiova . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuR Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 crazy of love - cunosti pe cineva in Craiova care vinde un r125 negru adus din italia cu toate actele,casco,...xenon ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_of_love Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Stiu unu negru exact ca al meu cu xenon care tocmai a cazut cu el, altele nu am mai vazut. Sunt zgariate carenele pe partea stanga rau de tot se vede ca e cazut. Editat August 31, 2011 de crazy_of_love Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuR Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (editat) Da exact el e... a zis ca are doar 2-3 zgarieturi date cu cheia intentionat de cineva... Imi cerea 2400 euro pe el Editat August 31, 2011 de RuR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.