Sari la conținut

Ajutati-ma Sa Aleg!


dealbu
 Share

Postări Recomandate

Citeam raportul Hurt. Poate dintre factorii care diminueaza riscul ar fi: Am permis, sunt barbat, nu beau cand stiu ca am de condus, am peste 30 de ani...

(sorry, n-am reusit sa editez mesajul de mai sus).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Hairy Poker

Favoritul meu personal e CBR. VFR-ul mi se pare prea greoi, iar despre Ducati nu stiu nimic :lol:

Apropo, un articolo interesant pentru cei convinsi ca VFR-ul e cea mai buna masina de touring ever:

 

http://home.clara.net/survivalskills/vfrvsxx6.htm

 

:cheers:

 

darkore n-am idee cam cat ai mers matale cu vfr si cu cbr dar vfr este o motocicleta aparte... si deosebita...

si nu este cu nimik mai greoaie decat un f

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...

da, ce ai cumparat ca eu am aceeasi problema

Am Honda 599 din '05 - e de fapt un CBR600F3 detunat pentru oras, daca nu ma insel. Cred ca CBR600F4 are suspensia mai buna, insa nu cred ca e foarte comoda pentru drumuri lungi - asemenea suspensia, cred ca e setata altfel ca la VFR.

 

Am testat un VFR acum citeva luni si am ramas placut surprins. Are destula putere, mai ales cind intra VTEC-ul pe la 7000rpm. In rest, foarte "smooth". suspensie buna, lipsa de vibratii etc. Lipsa de vibratii mi-a facut fente...eram convins ca am 50kmh in a 2-a si de fapt avea 80kmh...de citeva ori, pina mi-a cazut fisa: pare bleaga de finutza ce e, dar nu e bleaga de loc daca te uiti la vitezometru...

 

VFR - foarte comod si cred ca poti sa stai multe ore pe el. Este mai greoi decit 599-le, dar nu m-a deranjat in mers...cred ca te-ai obisnui repede cu ea.

 

Apropo de 599 / Hornet - asigurarea este la jumatatea unui CBR600F4, poate merita luat in calcul (cel putin in Canada, e ceva: 650$/an in loc de 1400$/an).

 

despre 599 - pot sa stau calare si 5-6 ore, dar nu des :bow:) depinde ce inseamna drumuri lungi la tine.

Editat de Razie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Honda 599 din '05 - e de fapt un CBR600F3 detunat pentru oras, daca nu ma insel. Cred ca CBR600F4 are suspensia mai buna, insa nu cred ca e foarte comoda pentru drumuri lungi - asemenea suspensia, cred ca e setata altfel ca la VFR.

 

Am testat un VFR acum citeva luni si am ramas placut surprins. Are destula putere, mai ales cind intra VTEC-ul pe la 7000rpm. In rest, foarte "smooth". suspensie buna, lipsa de vibratii etc. Lipsa de vibratii mi-a facut fente...eram convins ca am 50kmh in a 2-a si de fapt avea 80kmh...de citeva ori, pina mi-a cazut fisa: pare bleaga de finutza ce e, dar nu e bleaga de loc daca te uiti la vitezometru...

 

VFR - foarte comod si cred ca poti sa stai multe ore pe el. Este mai greoi decit 599-le, dar nu m-a deranjat in mers...cred ca te-ai obisnui repede cu ea.

 

Apropo de 599 / Hornet - asigurarea este la jumatatea unui CBR600F4, poate merita luat in calcul (cel putin in Canada, e ceva: 650$/an in loc de 1400$/an).

 

despre 599 - pot sa stau calare si 5-6 ore, dar nu des :bow:) depinde ce inseamna drumuri lungi la tine.

CBR F3 din 2005? Are you sure?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR F3 din 2005? Are you sure?

...nu - am zis ca 599 este de fapt un CBR600F3 detunat. Cind au schimbat motorul pe injectie la CBR600F4, au tinut motorul vechi cu carburator, pentru 599...

 

de fapt mobra am cumparat-o noua in 2005 dar cred ca e modelul din 2004. Stiu ca in 2005 nu au mai facut.

 

vad ca au facut acelasi lucru in 2006 dar cu motorul de la CBR600F4: http://autos.canada.com/news/vancouver_sun...3e-439e77e047c2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate se refera ca in 2005 l-a cumparat, oricum motorul ar trebui sa fie din max '98 cred...

 

Nu mah, omul nu se prea exprima bine, cred ca vrea sa zica ca are un Hornet, care are motorul de pe F3 la baza... ce ti-e si cu strainatatea asta... :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de raspuns..... si sa ai parte de ea ......si cati mai multi km fara incidente

 

stie cineva cam cum ii cu consumu la vfr-ul ala nou din 2002(ultima varianta de carene cu farurile mari si tobele sub sa) ca am auzit ca are un consum cam exagerat.... am dat sa caute dar nu mi-a gasit nimic

.......multumesc anticipat

post-11317-1165972847_thumb.jpg

Editat de cratoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de raspuns..... si sa ai parte de ea ......si cati mai multi km fara incidente

 

stie cineva cam cum ii cu consumu la vfr-ul ala nou din 2002(ultima varianta de carene cu farurile mari si tobele sub sa) ca am auzit ca are un consum cam exagerat.... am dat sa caute dar nu mi-a gasit nimic

.......multumesc anticipat

 

motorul este de VIS

 

( am experienta cu unul din 2003 -2004 ) ( btw, este de vanzare :bow:) )

nu mai comentez nimic la el ca se stie ca este "ultimate machine " de la Honda pe partea de tehnologie..iar consmul este ok nu are nimic " exagerat"

dca mergi sub 7000 ( sau cat e ..puncutl ala cu toate 16 supapele) consuma 4 - 6.

peste..depinde unde te opresti. Atentiv, vb de motoare moderne, injectie . alea alea..

:bow:

spre deosebire de XX( ambele fiind in acceasi clasa conform HOnda , chair si preturi pe acolo )la care orice ai face sub 6 nu scoti :bow: ( si eu carcotas,ce sa vreau de la 1100 cm3 )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mulltumesc de raspuns.....pe mine m-a speriat lumea cu un consum de la 8 in sus... ca nici cum nu scoti sub 8 oricat de frumos ai mere.....si pana la urma nu iti iei motor sa il mangai ca nu cumva sa iti consume,dar nici sa iti scoata un consum in jur de 10 mergand cat de cat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mulltumesc de raspuns.....pe mine m-a speriat lumea cu un consum de la 8 in sus... ca nici cum nu scoti sub 8 oricat de frumos ai mere.....si pana la urma nu iti iei motor sa il mangai ca nu cumva sa iti consume,dar nici sa iti scoata un consum in jur de 10 mergand cat de cat

 

:bow:

asa este

.

consuma el si de la 8 in sus dar repet, conteaza enorm cum mergi.

daca schimbi numai in 10 k :bow:) nu mai are sens sa numeri litrii

daca mergi la 200 + ..la fel

 

eu am obtinut consumurile astea in Romania, mergand normal respectiv in bulgaria cu 2 persoane ( xx ul )

si nu am sarit de 7 la xx in conditiile incare pe autostrada a cam stat la 140 - 160 cu .varfuri de spre 200.

 

iar vfr ul este un picut" sub" ca si consum.

 

REPET - sunt consumuri la condus norma, .fara sa ma dau la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mulltumesc de raspuns.....pe mine m-a speriat lumea cu un consum de la 8 in sus... ca nici cum nu scoti sub 8 oricat de frumos ai mere.....si pana la urma nu iti iei motor sa il mangai ca nu cumva sa iti consume,dar nici sa iti scoata un consum in jur de 10 mergand cat de cat

 

Era o vorba : "Unii zic ca rata impunge, dar ea macane si fuge......" Asta vis a vis de faptul ca zic unii ca VFR-ul consuma 10 litrii si o galeata pe langa, sau ca nu stiu ce mobra are far in lateral sa lumineze santul sau mai nu stiu eu ce. Majoritatea spun: am auzit ca....,; mi-a spus cineva ca...... , si mai putini au avut contact direct cu aceasta mobra. In momentul in care ceva se transmite prin "viu grai" si "din gura in gura" este normal ca la un moment dat realitatea sa se denatureze foarte tare. Asta ca off topic.

Si eu am mers cu VFR-ul si nu mi s-a parut nimic suspect legat de consum. Sunt de aceeasi parere cu Foxbat pe care il cunosc si iti spun ca nu a exagerat cu nimic in afirmatiile facute despre VFR. Depinde cum mergi. Ia un 600 si dai peste 200 sa vezi ce vartejuri iti face in rezervor. Si in al doile rand, cu ce sa faci o comparatie directa a VFR-ului? Cu un 600? nu prea merge, ca are 200 cmc in plus si e normal sa consume putin mai mult... Atunci sa il comparam cu un 1000? Nu cred ca e cazul, ca are cu 200 cmc in minus.... Si atunci un consum cu +0,5/100 km fata de un 600 e mult? Nu prea cred. Cred ca important este overall-ul calitatilor.

Editat de Buster
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....da multam de completare....asa e.... dar nu am avut ocazia sa merg sau sa cunosc un proprietar de vfr 800 tocmai de aceea am cerut niste informatii ca sa ma lamuresc........multumesc inca odata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...