KoKolau Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) Vream sa leg farul la contact, el acum are niÂşte întrerupătoare suspendate, nu am loc unde sa pun întrerupătorul pentru semnalizări. Si vream sa fac sa se aprindă farul de la contact, cum a fost din fabrica, Contactul are 3 funcție (0 1 2 3 ) nu Âştiu ce vine la fiecare nr., pe spate are niÂşte cifre (15 30+30 54 56a 56b 57 58 ), acum are 3 fire legate la el. Nu Âştiu cum a fost înainte, si nu Âştiu cum sa fac legăturile. E contact de CZ Va mulțumesc. Editat Ianuarie 23, 2010 de laur26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 (0 1 2 3 ) 0 ar fii oprit,1 pornit,2 pornit si cu lumini aprinse,3 oprit si lumini de parcare , cheia trebie sa iasa in pozitia 3.daca ai un multimetru si un ''firist''bun sigur le dai gata timp de o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Pe 30 pui + (plusul) de la baterie, nu direct, ci după o siguranță. 54/15 se duc la plusul bobinei, la clacson Âşi frînă. 56 se duce la comutatorul de faze. 57 la faza scurtă. 58 la poziție. Cînd pui contactul, în orice poziție, se conectează 54/15. Celelalte se conectează pe rînd, în funcție de cum roteÂşti cheia. Dacă vrei să ai luminile pornite de cînd ai pus contactul, conectează-le Âşi pe ele la 54/15, dar nu te sfătuiesc. Mai bine îți creezi reflexul de a trece contactul în poziția următoare. E mai sigur pentru pornire, cînd ai nevoie de tot curentul! Toate astea ți le zic din memorie, sper să nu mă înÂşele. Pentru siguranța ta, verifică ce contacte se realizează cînd bagi cheia Âşi cînd o roteÂşti în pozițiile respective, aÂşa cum a zis @lantz (salut @lantz!), cu un multimetru, fără să fie pus nicun fir pe obiect! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 23, 2010 Share Postat Ianuarie 23, 2010 Vream sa leg farul la contact, el acum are niÂşte întrerupătoare suspendate, nu am loc unde sa pun întrerupătorul pentru semnalizări. Si vream sa fac sa se aprindă farul de la contact, cum a fost din fabrica, Contactul are 3 funcție (0 1 2 3 ) nu Âştiu ce vine la fiecare nr., pe spate are niÂşte cifre (15 30+30 54 56a 56b 57 58 ), acum are 3 fire legate la el. Nu Âştiu cum a fost înainte, si nu Âştiu cum sa fac legăturile. E contact de CZVa mulțumesc. cauta la sectiunea dedicata JAWA TS si JAWA 250...........acelasi contact, aceiasi instalatie electrica........sau pe google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 23, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2010 (editat) Vă mulțumesc mult pentru informați, o sa încerc... La mine sunt firele aiurea, cel care a avut motoreta a facut el legaturile in alt mod, si acum trebuie sa vad si cum functioneaza firele, care sunt. ÂŞi o ideie cum pot să alimentez instalația electrica de la un transformator de casă ? Bateria e dusa si nu prea am la ce să o încarc. Am încercat cu un transformator de casă, dar dă curent foarte puțin, abia se aprinde becul de la bord. Vream curent pentru să probez ce fac, nu sa pornesc motorul. Editat Ianuarie 23, 2010 de laur26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
young-biker Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Ca sa testezi daca e bine mai intai masori sa vezi daca face contact cum trebuie si abia dupaia bagi bateria. Cum au zis si @lantz si @ cicloburu. Ca sa vezi cum lasa ,contactul, curentul sa treaca masori : si cu cheia bagata , in fiecare pozitie si cu cheia scoasa , in fiecare pozitie.Notezi totul pe hartie si dupaia te gandesti pe ce picioruse tre' sa pui firele de la consumatori. Ca tre' sa tii cont ca atunci cand scoti cheia sa se taie tot curentul din toata motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 (editat) sunt luate de pe forum, de la JAWA TS si JAWA 250 : cu un SEARCH le gaseai. Editat Ianuarie 24, 2010 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 24, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2010 Multumesc pentru schite Mesaj completat Am inteles aÂşa in mare parte unde vin firile si ce funcție au, toretic. Dar la mine la contact a fost modificat de vechiul proprietar. La firul de la 15 sunt mai multe fire la un loc, claxon, bobina, un - (minus), becul de neutral si un fir care venea la întrerupătorul de poziție. Si + de la comutatorul de faze se leagă împreuna cu firul de la poziție. Si mai am un fir galben cu dunga roÂşie care nu Âştiu de unde vine, si e - (minus) parca, cu el si cu + de la baterie se aprinde becu, deci cred ca e -, si asta unde mai vine conectat, la ce nr. de la contact ? Asta mă cam încurca, restul am dat de cap. Si nu prea sunt sigur care e firul de la comutatorul de faze care se leagă la 56. Si cu contactul, daca bag cheia nu de tot îmi merge sa aprind poziție, far, dar numai daca bag cheia de tot in contact se uneÂşte 30 cu 15 sa am curent la bobina, si cu cheia băgata de tot poziția 0 nu mai e 0, nu se închide luminile. Si daca scot cheia pe poziția 1 2 3 nu se întrerupe nimic. ÂŞi cheia trebuie să iasă in orice poziție sau numai pe 0 ? Nu am văzut deloc un CZ original sa Âştiu cum trebuie sa funcționeze contactul, daca as vedea mi-as da seama... Îmi cer scuze pentru compunere, nu prea le am cu explicatile Mesaj completat Si inca ceva, la mine nu cred ca mai este instalația de CZ originala, am aprindere de IJ, e pe 12V, baterie de 12V normala care merge si la scutere, nu cred ca am + pe cadru sau la masa (nu prea am inteles-o)... Mesaj completat Am reusit sa fac legaturile si merge foarte corect. Numai ca nu prea sa potrivit dupa schema, dar oricum. Si despre firul galben cu rosu care pare sa fie - (minus) este de la releul de incarcare, si el vine la + de la baterie nu ? La 54 sau un 30.... Daca masor am 12V cu + de la baterie si cu acest fir, deci pare ar fi minus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.