Purghy Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Viraga mea, mai nou, nu prea mai vrea sa iasa la neutral, dupa 5-10 minute de mers. Ma chinui sa o scot din viteza pana se face verde si o bag inapoi. In alte trepte nu sunt probleme. Ciudat e ca daca opresc motorul iese fara probleme. Care sa fie cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Poate uleiul, poate reglajul de la cablul de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 As paria pe faptul ca s-a slabit cablul de ambreiaj si nu mai debreiaza complet. Daca reusesti sa o scoti la neutral apoi dai a1a scoate vreun trosc mai puternic decat inainte? Simti vreo usoara smucitura spre inainte a motocicletei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaDoG Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Posibil de la ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 1, 2006 Autor Share Postat Iunie 1, 2006 Si totusi de ce merge ok cand opresc motorul? Ce legatura are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Fiindca nu se mai invart pinioanele in cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Exact acelasi lucru mi s-a intamplat si mie, era de la cablul de ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Verifica uleiul si cablul de ambreiaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 1, 2006 Autor Share Postat Iunie 1, 2006 Stiam eu de ce mi-am luat cablu de ambreiaj de rezerva pe care l-am asteptat 3 luni jumate sa vina! Mersi, baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 (editat) Daca nu e rupt, n-are mustati, nu agata, nu ai de ce sa-l schimbi, tine-l pe ala nou pt vremuri mai rele. Trebuie doar sa verifici daca debreiaza complet, respectiv daca in momentul in care-l ai tras de tot, intra in 1 fara probleme. Daca nu intra, poti sa-l mai intinzi un pic, din surubul de linga minerul de ambreiaj (il vezi, intra mantaua de la cablul de ambreiaj in el) sau e un surub jos, prin zona pirghiei ambreiajului. Totusi, tine minte ca minerul de ambreiaj TREBUIE sa aibe un joc de citva mm (scrie la manual), respectiv cind minerul nu e tras, sa se miste liber fara sa actioneze cablul. TOTUSI: Daca nu il poti regla din cele 2 suruburi, mai poate fi un surub in interior (trebe sa desfaci capacul de ambreiaj pt asta) si acolo trebuie reglat cf manualului. Oricum, ai grija, sa aibe joc, si sa cupleze total cind nu e actionat, caci altfel o sa-ti patineze si-ti strici discurile Editat Iunie 1, 2006 de mig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Iunie 1, 2006 Share Postat Iunie 1, 2006 Daca nu e rupt, n-are mustati, nu agata, nu ai de ce sa-l schimbi, tine-l pe ala nou pt vremuri mai rele. Trebuie doar sa verifici daca debreiaza complet, respectiv daca in momentul in care-l ai tras de tot, intra in 1 fara probleme. Daca nu intra, poti sa-l mai intinzi un pic, din surubul de linga minerul de ambreiaj (il vezi, intra mantaua de la cablul de ambreiaj in el) sau e un surub jos, prin zona pirghiei ambreiajului. Totusi, tine minte ca minerul de ambreiaj TREBUIE sa aibe un joc de citva mm (scrie la manual), respectiv cind minerul nu e tras, sa se miste liber fara sa actioneze cablul. TOTUSI: Daca nu il poti regla din cele 2 suruburi, mai poate fi un surub in interior (trebe sa desfaci capacul de ambreiaj pt asta) si acolo trebuie reglat cf manualului. Oricum, ai grija, sa aibe joc, si sa cupleze total cind nu e actionat, caci altfel o sa-ti patineze si-ti strici discurile Ai priceput?! Asta este Cheia succesuluil catre o iesire la Neutral de succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 Ai priceput?! Asta este Cheia succesuluil catre o iesire la Neutral de succes! Din pacate nu cred ca e neparat cheia .. Si de ce: Daca nu e bine reglat, poate da simptome din astea..Dar mai e ceva: De intrat intra la inceput, si dupa citeva min bune nu mai intra. Daca era din cutie, banuiesc ca nu intra nici de la inceput. Aici ar mai fi ceva, dar asta pp mai mult de lucru: Eu nu banuiesc totusi uleiul, pt ca uleiul ar face probleme cind e rece si gros, nu dupa functionare. Dar dupa un timp, ce ar mai putea fi, ar fi ca ramin lipite niste discuri intre ele.. Asta e mai nasol, pt ca daca nu-si da drumul singur, probabil ca ar trebui desfacut si spalat/curatat/verificat discurile. Oricum, eu zic ca merge intii intins putin, si doar daca nu-si da drumul merita trecut la partea mai laborioasa. La restul de trepte nu prea-l simti daca decupleaza corect sau nu pt ca oricum intra in viteza, chiar daca nu tragi ambreiajul deloc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 2, 2006 Autor Share Postat Iunie 2, 2006 Deci poate fi aia, aia sau ailalta. Va anunt eu ce a fost dupa ce o duc la "doctorul" ei. Mersic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 9, 2006 Autor Share Postat Iunie 9, 2006 Totul era de la reglajele ambreiajului ca erau cam... dereglate Acum totul e OK! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.